Olen viisikymmentä plus nainen, jolla takana lähes 30 vuotta yhtäjaksoisesti työelämässä esimiestehtävissä. Nyt yllättäen tilanteessa, jossa yrityksen toiminnan lopettamisen vuoksi olen jäämässä ensi kertaa elämässä työttömäksi. Nykyiseltä kotipaikkakunnalta on mahdoton löytää vastaavantasoista työtä . Olisin valmis vaihtamaan ihan toisenlaisiin hommiin, mutta en osaa ja pysty nyt konkretisoimaan mitä haluaisin ja mihin minulla olisi mahdollisuuksia. Mistä saisi ammattilaisen apua tulevaisuuden suunnitteluun? Tuttujen kommentit "Kyllä sinä töitä saat tuolla kokemuksella" alkavat jo aärsyttämään. Olen ekonomiliiton jäsen.
Mistä apua viimeisten työvuosien urasuunnitteluun?
2
171
Vastaukset
- akavan_erityisalat
Hei,
Ikävä kuulla tilanteestasi. Olemme tiedostaneet haasteen ikäistesi uudelleensijoittumisessa työmarkkinoilla pitkän uran jälkeen. Olemme omalta osaltamme pyrkineet vastaamaan tähän järjestämällä 50 - vuotiaille työnhaun tehovalmennuksen.
Myös muut ammattiliitot tarjoavat palveluita urasuunnitteluun ja työllistymisen tueksi. Ota ihmeessä yhteyttä Ekonomiliittoon ja hyödynnä heidän asiantuntemustaan.
Onnea uusille urille!
Terveisin,
Akavan Erityisalat - Suomen Ekonomilitto
Hei!
Voit lähettää viestin Ekonomiliiton uravalmentajille osoitteeseen [email protected].
Ystävällisin terveisin
Suomen Ekonomiliitto SEFE ry.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984