Itäinen taivas, asteroidi ohittaa maan perjantaina
7
87
Vastaukset
- Tuskin näkyy
Eipä tuo semmoinen , halkaisijaltaan alle 50 metrinen, mötti taida juuri 30 000 kilometrin päästä näkyä.
- Hyvä näkö
Riippuupi paljon näkökyvystä.
Minä esim. näen hyttysen palleissa elävän satiaisen munatkin ihan ilman laseja.
Kyllä tuo asteroidikin näkyy ihan hyvin.
Toivotaan kirkasta keliä.- tieteellisen tarkka.
Sinulla on tieteellisen tarkka näkökyky, aivan saman tarkkuusluokan mukaan, kuin apinasta ihmiseksi kehityksen näkyvyys.
- luntta tuppaan
Senkun ohittaa aivan vapaasti.
Haistelen tässä ilimoja, joko ripottelee lunta. Se uusi luntta syö vanha luntta sano kreikkalainen. - meteoriitin tuloa
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288540496088.html?ref=rss
Älä pelkää, aloittaja nimim. "katse taivaalle"! Kaikki minkä täytyy pysyä, se pysyy :
JEREMIA 33.
20 "Näin sanoo Herra: Jos saatte rikotuksi minun liittoni päivän kanssa ja minun liittoni yön kanssa, niin että päivä ja yö eivät enää tule ajallansa,
21 niin rikkoutuu myös minun liittoni palvelijani Daavidin kanssa, niin ettei hänellä enää ole poikaa, joka istuu kuninkaana hänen valtaistuimellansa, ja minun liittoni leeviläisten pappien, minun palvelijaini, kanssa.
22 Niinkuin taivaan joukkoa ei voida lukea eikä meren hiekkaa mitata, niin monilukuisiksi minä teen palvelijani Daavidin jälkeläiset ja leeviläiset, jotka minua palvelevat."
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?ref=Jer. 33:21&rnd=1360920091477
Jos tuo tarkoittaisi pakanakristittyjä eli yleistä pappeutta, ei siinä leeveiltäisi. eikä varsinkaan täällä JESAJA 66. Pakoonpääseitä selvästikin juutalaisia, julistamaan koko maailmalle - "pakanoille, kaikelle lihalle") rauhan vuosituhatta ja Herran sapattivuotta . . .
18 Minä tunnen heidän tekonsa ja ajatuksensa. Aika tulee, että minä kokoan kaikki kansat ja kielet, ja he tulevat ja näkevät minun kunniani.
19 Ja minä teen tunnusteon heidän keskellänsä ja lähetän pakoonpäässeitä heidän joukostansa pakanain tykö Tarsiiseen, Puuliin ja Luudiin, jousenjännittäjäin tykö, Tuubaliin ja Jaavaniin, kaukaisiin merensaariin, jotka eivät ole kuulleet minusta kerrottavan eivätkä nähneet minun kunniaani, ja he ilmoittavat minun kunniani pakanain keskuudessa.
20 Ja he tuovat kaikki teidän veljenne kaikista kansoista uhrilahjana Herralle hevosilla, vaunuilla, kantotuoleilla, muuleilla ja ratsukameleilla minun pyhälle vuorelleni Jerusalemiin, sanoo Herra, niinkuin israelilaiset tuovat ruokauhrin puhtaassa astiassa Herran temppeliin.
21 Ja heitäkin minä otan leeviläisiksi papeiksi, sanoo Herra.
22 Niinkuin uudet taivaat ja uusi maa, jotka minä teen, pysyvät minun kasvojeni edessä, sanoo Herra, niin pysyy teidän siemenenne ja teidän nimenne.
23 Joka kuukausi uudenkuun päivänä ja joka viikko sapattina tulee kaikki liha kumartaen rukoilemaan minua, sanoo Herra.
24 Ja he käyvät ulos katselemaan niiden miesten ruumiita, jotka ovat luopuneet minusta; sillä heidän matonsa ei kuole, eikä heidän tulensa sammu, ja he ovat kauhistukseksi kaikelle lihalle.
Mutta tämä siis on kaikille tulevaisuuden ihmisille - ei vain israelilaisille - tuhatvuotiseen rauhanaikaan jääville ja siinä syntyneille, he valitkoot edustajat maistansa . . .
Jes. 66:23
Joka kuukausi uudenkuun päivänä ja joka viikko sapattina tulee kaikki liha kumartaen rukoilemaan minua, sanoo Herra.
Rauha (tuhatvuotinen) ei ole juutalaisten tahi jehovalaisten taikka vapaamuurarien erityisoikeus puhumattakaan yksinoikeudesta.
antti- ruupo-kustaa
Taidatkos sen paremmin sanoa!
Mitenkä tämä mukellos liittyy avaruudessa hujeltavaan jäiseen? murikkaan?
Raamatun aikaan näköjään ymmärrettiin ja ennen kaikkea osattiin laskea kappaleiden liikeradat ja helvetillisellä tarkkudella.
Kivitauluun vain nakuteltiin tuloksia, jotka pätevät hamaan tuomiopäivään.
Mihin me tietsikkaa tarvitaan, meillä kun raamattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611