pyritkö pukeutumisellasi miellyttämään vastakkaista sukupuolta?

mietinpä_vain_

rupesin tässä miettimään, että kuinka moni haluaa miellyttää pukeutumisellaan vastakkaista sukupuolta? etenkin naiset? eli haluatko sinä miellyttää pukeutumisellasi miehiä, vai pukeudutko pelkästään itseäsi varten? oletko törmännyt miehen odotuksiin ja ns. vaatimuksiin pukeutumisestasi? ja minkälaisen reaktion se sinussa on herättänyt?

Kyselen vaan ihan mielenkiinnosta, olisi kiva jos jotakin keskustelua syntyisi tästäkin aiheesta :)

itse olen hieman poikamainen nainen, lyhyet hiukset, en meikkaa läheskään jokapäivä, ja koroissa ja mekoissa ei mua yleensä näe. olen hieman epävarma itsestäni,enkä aina uskalla pukeutua täysin kuten haluan, vaikka en enää ole edes mikään teini. ja tuntuu että miehet enemmänkin katselee noita koroissa ja hameissa ja tiukoissa farkuissa kulkevia naisia.
ja eräskin mies halusi minun pukeutuvan hameisiin, mutta onneksi en enää ole kyseisen miehen kanssa tekemisissä.

eli miten paljon annatte arvoa miesten mielipiteille pukeutumiseenne liittyen?

5

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näkijäkin

      Ja olet kiinnostunut tekniikasta. Siis jonkinlaisista teknisistä töistä.
      Ja asiasta. Nainenhan pukeutuu naista varten. Tavallaan he kilpailevat. Monesti mieheltä uusi tyyli menee ohi. Hän ei usein edes huomaa parturissa / kampaajalla käyntiä.

    • Keski-ikäinen myös

      Minä kyllä pukeudun suoraan sanottuna molempia varten. Lähinnä tietenkin itseäni mutta satun myös pitämään naisellisista vaatteista, korkokengistä ja takamusta hellivistä farkuista. Kroppa on urheilullinen ja jees. Kyllä sitten myös haluan että mieheni tykkää asuistani mutta hän ei koskaan "valise" niitä tai ehdota mitä voisin pukea päälleni. Tykkään myös kauniista/ seksikkäistä alusvaatteista, nehän eivät tietenkään tuolla kaupungilla näy mutta itselle tulee ihan mukava olo. Ja se mukava olo näkyy myös naamassa. Bonusta on sitten se että muutkin miehet tykkää ja keski-ikäiset akat kattoo nyrpeenä.

      • Emotyttö_01

        Pukeudun vain itseni vuoksi, en poikien (tässä tapauksessa poikien, koska olen itsekkin lapsi enkä nainen). Ei kiinnosta mitä muut ajattelee mun mustasta Metallican paidasta ja nahkatakista ;) itseänihän varten täällä elän!

        Ja en kyllä ymmärrä, miksi se on niin ihanaa katseltavaa kun joku muija kattoo mustasukkasena sua kun oot pukenu jonkun minihameen ja topin päälle ja saat miehien katseet :D Mä ainakin olisin reilu enkä varastaisi kaikkia poikia. Enkä nauttisi yhtään tilaanteesta. Entäpä jos joku mustasukkaisista tytöistä olisi ihastunut yhteen niistä pojista, joiden mieliksi pukeudut, yhdelle niistä joka kattelee sua? Sehän on kamalinta mitä toiselle voi tehdä, varastaa toisen ihastus :'( Paljaalla pinnalla ei saa mitään muuta kuin halvan kuvan itsestään! Toki sille ikiomalle kullalle voi näyttää, mutta ei nyt sentään kaikkien miehen takia -.-'

        Voi tsiisus teitä keski-ikäisiä! Mä oon vasta ihan kakara, 11 vuotias, mutta ymmärrän silti että ei tuollainen käy päinsä! Naisellisesti pukeutuminen ei tarkoita, että pitäisi pukeutua kuin joku seksisti ja miellyttää kaikkia miehiä ;)


    • muisto vain jäi

      "" että pitäisi pukeutua kuin joku seksisti ja miellyttää kaikkia miehiä ""
      Miten niin kaikkia miehiä.
      Tämänkin raapustelun alussa heti sanotaan : joku muija kattoo mustasukkasena sua kun oot pukenu jonkun minihameen ja topin päälle ja saat miehien katseet :D
      Eivät ne katso mustasukkasena. vaan ovat kateellisia pukeutumisestasi, ehkä. Tai eivät vaan muuten pidä asustasi.
      Eikä kaikkia miehiä kiinnosta naisen pukeutuminen seksikkäästi, tuskin edes huomaavat. Itse monasti koetan arvailla sieltä talvipalttoon alta merkkejä vartalon muodosta. Joskus nuorempana oli hieno yllätys, kun se tavallinen toppatakkityttö riisui toppatakkinsa ja housunsa ja huh, huh. Melkomoinen yllätys paljastui. Katsoin pojan silmät ihmetyksestä levällään kauneinta ja muodokkainta naisen vartaloa, mitä olin koskaan nähnyt, montaa en ollutkaan. Tyttö vaan hymyili sanoen. En halua kaikille näyttää. Kaikkien ei tarvi tietää.

    • Aikuisten juttu

      " Varastaa toisen ihastus". Ei viitsi tuohon edes kommentoida mitään kun on lapsi vielä joka kirjoittanut.
      Ylempänä kuitenkaan en huomannut että kukaan on esitellyt paljasta pintaa tai kirjoittanut pitävänsä minihameita. Myös siellä kirjoitettiin NAISELLISESTA eikä seksisti pukeutumisesta. Siinä tämä lapsi oli oikeassa että naisellinen pukeutuminen ei tarkoita että pitäisi pukeutua kuin joku seksisti. Eihän kukaan ole niin väittänytkään. Ylempänä tykättiin seksikkäistä alusvaatteista mutta eihän niitä kaikille näytetäkkään. Ainakaan jos ne ihastuneet tulee mustasukkaisiksi ;-D Nyt tämä lapsi ymmärsi vähän väärin mutta varmasti muutaman vuoden kuluttua tajuaa pointin ja ap kirjoitti NAISISTA ja MIEHISTÄ.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6680
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      3977
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2025
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1525
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe