Ihmisen kanssa joka on nussinut kroonisesti ~30 ihmistä vailla mitään tarkoitusperää.
Voiko tällainen ihminen muuttua ? Myös pettämistä on ollut aikaisemmissa serustelu ajoilta. Pistäkää oma kanta kehiin sukupuolesta riippumatta. Ikää on 26 V.
Voisko ajatella vakavaa suhdetta
6
1554
Vastaukset
- neitiQ
Jos rakastaa ihmistä jonka kanssa on, niin voi muuttua!
Ei kukaan törppöile ikuisesti.
Nussinut ilman tarkoitusperää?Jaa-a ehkäpä tarkoitus on ollut, mutta asiat eivät ole johtaneet siihen, mitä on toivonut.
Tunnen pari tällaista naista, jotka olivat kovia menijöitä joskus, mutta rakastuttuaan mies sai heidät muuttumaan ja ymmärtämään monia asioita.
Itse olen kerran pettänyt, enkä tekisi sitä uudelleen. Joten teoria kerran pettää aina pettää ei ole välttämättä myöskään totta!Siihenkin voi löytyä sellaisia syitä, että esim. juttu on mennyt lopulta kulissitasolle ja pettäminen on antanut kicksin lähteä lopullisesti huonosta suhteesta! - vaad???
"kroonisesti nussiminen"?? Mitä tarkoitat "ilman tarkoitusperää"? Eikö ollut tarkoitusta "nussia"?
Oliko tarkoitus nukkua?? En tajuu!!! - kata
Kyllä jopa seksiaddikti osaa rauhoittua-jos haluaa. Oletko huomannut hänessä vielä samoja taipumuksia,ehkä hän lopettaisi panokeikat ja keskittyisi vain sinuun.Ehkä..
- Ihmettelijä
"Ihmisen kanssa joka on nussinut kroonisesti ~30 ihmistä vailla mitään tarkoitusperää."
vai nussinut ilman tarkoitusperää? Eiköhän seksiin ole olemassa vain kolme syytä. Lisääntyminen, nautinnonhalu tai seksistä saatava aineellinen tai aineeton vastike?
Kukas nyt ilman tarkoitusperää haluaisi seksiä harrastaa? - jude
Luotatko kyseiseen naiseen tarpeeksi, jotta vakava suhde olisi mahdollista. En usko että ihmisen luonne muuttuu jos ko. ihminen ei itse asiaa tiedosta ja tee sen eteen töitä.
Itse seurustelin juuri ko. kategoriaan lukeutuvan "pelinaisen" kanssa. Kauaa ei onnea kestänyt vaan ekan suuren riidan jälkeen hän petti. Ja enkä ollut eka,enkä tokakaan, enkä varmaan viimeinenkään.... - syrac
Sä taidatkin puhua itsestäsi ?
Perusteluja saat jos haluat.
Samoin vastaaminen sun kysymyksiin ei ainakaan multa onnistu ihan noin vähin tiedoin. Seuraava mikä tulee mieleen, on että nyt vähän kaduttaa jostain syystä. Jos näin on, se saattaa olla askel muuttumiseen, jos ei, olen pahoillani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105- 1121978
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371564Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3701421- 871061