Hyvää sanottavaa..

iines30

...tuosta s24 treffi sivustosta!
Itsellä oli ollu jonkin aikaa ilmotus siellä ja jos jonkinmoista vastausta oli tullut, ite en juurikaa sitä "alotetta" tehnyt..
Mutta sit kerran loka-marraskuun (2012) vaihteessa, satuin selaamaan "ihanneprofiilejani"..Sieltä sitten pomppas esiin erään miehen ilmoitus, se ei ollu pitkä, mutta siinä oli jotain mikä sai mut vastaamaan,tekemään siis alotteen.
Vastaus häneltä tuli ja viestiteltiinkin mutta se oli vähä sellasta harvakseltaan tapahtuvaa. Olin jo vähällä luovuttaa, mutta onneksi en..
Viestimme oli tosi pitkiä... tekstiä vaan tuli, ja meille molemmille tuli tunne että ihan kuin tunnettais jo entuudestaan, mut se oli vain tunne... hyvällä tavalla.
Joulukuussa sitten sovittii treffit, ja erittäin onnistuneet olikin, niistä parin pvän päästä uudelleen ja seur pvänä taas jne..
Me vaan alettiin kulkeen ja oleen yhdessä.. Ja nyt tänäkin pvänä olen ehkä enemmän miehen asunnolla kuin omassa kodissani :)
Just hiljattain oli vasta puhetta, että kyllä, me ollaan nyt oikeesti yhdessä, seurusteleva aikuinen pari...
Jo alussa oli puhetta että katsotaan mitä tulee, edetään hitaasti mutta annetaan asioiden mennä omalla painollaan... Niin teimme, ja tässä tulos...

Onnellisia olemme.. ja tulevaisuutta katsotaan yhdessä eteenpäin :))
Kiitos s24 :)

3

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen35

Kiva kuulla! :) Mullakin on samoin hyvää sanottavaa. Ehdin pitää profiiliani Suomi24 Treffeillä reilun kuukauden verran, kun yhteyttä otti tosi mukavantuntuinen mies. Viestiteltiin muutamat viestit puolin ja toisin ja sitten jo pian tavattiin. Ja tultiin niin hyvin juttuun, että ekoja treffejä seurasi toiset, toisia kolmannet ja niin edespäin. Nyt ollaan seurusteltu jo kuukausia ja tuntuu tosi hyvältä. Mies ehti pitää profiiliaan palvelussa vain reilun viikon verran ennen kuin me tavattiin, eli joskus osuu ns. "se oikea" kohdalle nopeasti. :) Hyvää onnea toivottelen kaikille muillekin nettitreffailijoille!

• mennyt mies

Varmaan kymmennen vuotta olen yrittänyt nettitreffailla, huonoin tuloksin. Aluksi treffeille pääsy oli helpompaa kun ei ollut vielä digikameroita ja kuvalliset ilmoitukset eivät olleet pakollisia. Nykyään kuvat yleensä vaihdetaan viimeistään sähköpostissa. Silloin vielä tekstillä voi yrittää hurmata, nykyään ei. Kuvan lähettämisen jälkeen moni nainen hiljenee. Ulkonäölleni en oikeastaan voi mitään, hygieniastani huolehdin kyllä ja vaatteet ovat puhtaat, ei ehkä muodin mukaiset. Pahin treffikokemukseni oli matkustaa 500 km ja vastapuoli lähti karkuun. Niin kauhea en mielestäni kuitenkaan ollut, etteikö kohteliaisuussyistä olisi varttituntia voinut istua kahvilla. Sen jälkeen suoraan sanoen vitutti.

Ehkä tämä on vain pienten paikkakuntien ongelma, naiset ovat muuttaneet pois isoihin kaupunkeihin ja kotiseuturakkaimmat ovat jääneet, joudun yrittämään kontaktia muiden alueiden tarjokkaisiin. Pakit toisensa jälkeen masentavat ja erityisen tympeää on nähdä keväällä rakastuneita pareja kun itse on aina yksin.

• lopetin n-treffit

Täällä kans yksi jota kevät masentaa, kun se tulee taas taatusti yksin. EI ole minuakaan onnistanut nettitreffeillä. Taitaa kuitenkin olla yleisempää, ettei kumppania netin kautta löydy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      165
      7365
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      614
      2698
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      50
      2013
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1491
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1395
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      61
      1224
    7. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1169
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      71
      1157
    9. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1133
    10. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      114
      1071
    Aihe