Ja vieläkin kaipaan isääni. Tätä kirjoittaessa katson ulos, poikani touhuaa siskonsa kanssa lumihommia. Pojan toinen etunimi on sama kuin isäni toinen etunimi. Poika näemmä temppuilee suksien kanssa, tyttö tekee lumilinnaa.
Kunpa eläisin vanhemmaksi kuin oma isäni, joka kuoli 55 vuotiaana. Olin itse silloin 26 vuotias.
Äitini vanhenee, potee yksinäisyyttä. Sisarukseni eivät pidä häneen enää yhteyttä, olen lähes ainoa, joka huolehtii hänestä.
Isä kuoli 21 vuotta sitten
3
408
Vastaukset
- kohta 40v nainen
Minun isäni kuoli 54 vuotiaana.Olin itse silloin 23 vuotias.
Tästä on nyt kohta 17 vuotta...
Kun katson (nyt jo aikuista) omaa poikaani ajattelen usein isääni.Poikani ulkonäössä ja luonteessa on samoja piirteitä kuin papallaan.
Voi kun he olisivat saaneet oppia tuntemaan toisensa,vaan eipä poika edes muista häntä..oli vasta 2v. kun pappa kuoli. - Isän kaatui
Olin vain 9kk vanha kun isäni kaatui ( Talvisodassa ) vaikka Äiti avioitui uudelleen parinvuoden kuluttua niin Isää en isäpuolesta saanut !
Onnekseni molemmat isovanhempani Isän-isäni ja Äidin-isäni olivat rehellisiä työtäkaihtamattomia miehiä jotka eivät lätränneet viinoillaan , eivätkä harrastaneet joutavaa politikointiakaan, vaan opettivat orvot lastenlapsensa rehelliseksi ,työtäkaihtamattomaksi miehiksi ja naisiksi joiksi saatoimme me sotaorvot kasvaa vaikkakin puutteessa ja kurjuudessa johon nuoruudessamme sitten kukin tahollaan jouduimme . Näin meistä Sodan orvoista kasvoi kuitenkin parhaita veronmaksajia mitä isänmaa saattoi ikinä toivoa vaikka sen vastapalvelut uhrauksistamme on tulevaisuudessa olemattomat , ellei ankeaa ja ahdasta vanhainkotia voi sellaiseksi lukea, mutta mikä on realiteeti nykymaailamassa .
Maailman meno on siltäosinkin muuttunut että Isovanhempien ei enää sallita puuttua lasten-lapsiensa kasvatukseen milläänmuotoa sen on sossuvaki päättänyt ja tuloksetkin siitä ovat ilmiselviä, kaikkien nähtävissä , valitettavasti,, - menehän nyt
necro filus hoitoon olet tosi tyhmä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882