Suurin osa (suomalaisista) naisista ei hoida kynsiään. Useilla ne ovat viilaamattomat, eripituiset, lohkeilleet, pureskellut ja jos on lakkaa, se on yleensä halkeillut eikä sitä poisteta siististi. Toiset taas laittavat huonolaatuiset tekokynnet, joista huomaa heti että kyseessä on feikit.
Olen huomannut että vain harvoilla on siistit ja huolitellut kynnet. Itse hoidan kynsiäni aina kun huomaan niissä olevan lakan lohkeilevan tai muuten kun hoidolle on tarvetta. Miksi näin on? Miksi kynsien kunnon merkitystä vähätellään ja miksi ei haluta käyttää sitä pientä määrää aikaa kynsien hoitamiseen, vaikka ei olisi parempaakaan tekemistä? Kynnetkin vaikuttavat yleisvaikutelmaan, ja jos sinulla on huonosti hoidetut kynnet, voit vaikuttaa epäsiistiltä yms.
Miksi kynsiä ei hoideta asiallisesti?
5
288
Vastaukset
- gynnet
hoitakoot ne joita homma kiinnostaa. eihän kaikkia kiinnosta muutenkaan ulkoinen habitus, tai edes terveys. meit on moneen junaan. ja hyvä niin.
- joopajoo..
Jo on murheet..get a life! :D
- Pidän huolta kynsist
http://www.facebook.com/groups/556357774384171/?notif_t=group_r2j (siinä teille) :) Itse tykkään.
- Totuus asiasta
Samasta syystä kuin Venäläinen nainen on tyylikäs verrattuna suomalaiseen tuulipukunaiseen. Suomalainen nainen ei ymmärrä, että naisellisuus vaatii työtä.
Ollaan kuin mitäkin rekkakuskeja ja vielä leuhkitaan sillä. - kato peiliin vaan
venäläisethän on ihan hirveen rasvatukkia ja tyylittömiä. se että hiuksissa on mittaa ja kävellään korkkareilla polvet koukussa on kaikkea muuta kuin kaunista ja tyylikästä.. vähän sama kuin tuo jenkkityyli. kaikki naiset on samasta muotista ei mitään persoonallisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst305650- 2154378
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1473847Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1433319PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija253052Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58361938Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191708Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.581682Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251425Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271368