Onko ihan oikeesti totta, että mies miettii naista sitä enemmän mitä enemmän aikaa tapaamisesta on? Vahvistuuko tunteet ja ajatukset naisesta vai miten, kun pari viikkoa kuluu?
miesten aikakäsitys
6
1738
Vastaukset
- mies30+-
Aluksi vahvistuu. Ainakin muutaman päivän ajan. Mutta jos niitä tunteita ja ajatuksia esim. yhteydenotolla ei mitenkään vahvisteta, niin kyllä ne alkaa haihtuu sulaen kuin keväthanki. Näin ainakin tällä itsetutkiskelijalla.
- ....
Juurikin näin
- Minulla ainakin
2...3 päivää pikemminkin!
- samoin
Kahdessa viikossa minä ainakin unohdan koko naisen ja vaikken ihan unohtaisikaan niin ainakaan tunteet ei vahvistu eikä ole ikävä.
Hyvästi vaan muru. - superwoman
...ehkä vähän epämääräisesti kirjoitettu eka viesti eli en nyt tarkottanu ihan pelkkiä baarituttavuuksia:
mutta kun kohdalle on sattunut niin, että entinen poikaystävä sattuu lähettämään viestejä/soittamaan parin viikon välein (nyt tainnu mennä kuukausi edellisestä-pitäisköhän olla huolissaan hih) ja selittää ettei saa mielestä. Ei oo seksin kanssa tekemistä..
Ja sain just toiselta kaverilta viestin, että mun hymy on jääny mieleen. Tää viesti tuli varmaan lähetettyä kännissä mutta itse en oo koko tyyppiä ajatellut sen jälkeen kun baarissa vaihdoin muutaman sanan. Se on onkinu mun numeronkin jostain. En vain tajuu miten "yhtäkkiä" on tullut mieleen..- mielikuvitus
kyllä ne positiiviset tunteet vahvistuu jos on toisesta erossa. mulla se on menny suunnillee nii, et ku on joku hyvä fiilis jostain asiasta/henkilöstä, oli sitte seurustelukumppani tai .. mikä vaa, ni erosta aiheutuu kaipuu. toisin sanoen, kun tulee ikävä jotain asiaa, niin siitä muistaa kaiken hyvän (joita ei ehkä huomaa kun on lähellä toista). Tästä seuraa, ettei aina kannata tehdä suuria johtopäätöksiä vain sen perusteella, mitä tuntee asioista joita ei koe juuri sillä hetkellä (esim. jonkin henkilön läheisyys).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi933534Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562498Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla142414Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi632274Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "162158Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1011214Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm5671097Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611006Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K400995Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday142969