Minkäkokoiset silikoni implantit teillä on?

Salla73

Ja mikä oli rintojen alkuperäinen koko ennen leikkausta? Itse olen ensi viikolla menossa leikkaukseen ja edelleen pähkäilen implantin koko asiaa.. rinnat ovat nyt hädintuskia AA kokoa,siis olen lähes rinnaton. Lääkäri suositteli 2,8-3,2 desiä. En halua isoja rintoja,b-kuppi olisi riittävä. Ja vielä kysyisin mitähän lääkäri tarkoitti kysymyksellä että haluanko rinnat ns.enemmän sivulle vai eteen? Kiitos!!

32

25482

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salla73

Eli te joilla implantit on,miltä tuo 2,8-3,2 desiä kuulostaisi täsä tilanteessa kun rintoja ei käytännössä juurikaan ole?

• ...

jos kyselisit itse lääkäriltä näistä asioista etkä täällä palstalla?
      Tyypillistä..mennään ottaa rintoja ja kysellään..
      Sitähän tämä Asko-Seljavaarakin kerran tuumi.

• Salla73

lääkäri ei niitä asioita päätä, jollet sitä tiennyt. implantin koko on aina potilaan itsensä päätettävä. keskustelin kyllä lääkärin kanssa,ja hän sanoi tuon kokohaarukan,mutta minun se lopullinen päätös on. ja se ei ole helppo kun ei ole itsellä mitään kokemusta.

• ÖÖÖ
        Salla73 kirjoitti:

lääkäri ei niitä asioita päätä, jollet sitä tiennyt. implantin koko on aina potilaan itsensä päätettävä. keskustelin kyllä lääkärin kanssa,ja hän sanoi tuon kokohaarukan,mutta minun se lopullinen päätös on. ja se ei ole helppo kun ei ole itsellä mitään kokemusta.

Kyllä lääkärin on kuitenkin kyettävä auttamaan sinua päätöksessä, eli jos sanot mitä itse tavoittelet, hän osannee neuvoa kummatko.

• ....

Minulla oli lähtökohta AA, eli ei rintakudosta yhtään periaatteessa. Otin 3dl, ja kooksi tuli sellainen reilu B-C. Molemman kokoisia rintsikoita käytän. C- ei kiristä ainakaan, en tykkää liian piukeista liiveistä jotka hankaa. Tosin oma rakennekin vaikuttaa siihen lopputulokseen varmaan. Minä olen pieni ja siro, painoa n.53. Ja ihan on sopusuhtaiset titsut nyt. Tsemppiä leikkaukseen, ja pyydä kipulääkitystä riittävästi. Kivut ovat aika helv.tilliset (anteeksi kiroilu) ja jatkuvat pari viikkoa, sitten alkaa lievittyyn.

• Salla73

asialliseta vastauksesta:) mulla on ihan sama juttu,AA kokokin on melkein liian suuri.. mä olin ajatellut sellaista b-kuppi kokoa,joten oliskohan tuo 2.8desiä mulle parempi vaihtoehto.. mulla painoa on 59kg. hitto kun on hankalaa miettiä mikä koko olis se oikea.

et osaa ottaa kantaa siihen kun kerroin lääkärin kysyneen haluanko ne enemmän sivulle vai keskelle? en osannut vielä siihenkään sanoa mitään,minusta jotenkin outo kysymys. kiire tulee miettiä,leikkaus ensi viikolla.

• .....
        Salla73 kirjoitti:

asialliseta vastauksesta:) mulla on ihan sama juttu,AA kokokin on melkein liian suuri.. mä olin ajatellut sellaista b-kuppi kokoa,joten oliskohan tuo 2.8desiä mulle parempi vaihtoehto.. mulla painoa on 59kg. hitto kun on hankalaa miettiä mikä koko olis se oikea.

et osaa ottaa kantaa siihen kun kerroin lääkärin kysyneen haluanko ne enemmän sivulle vai keskelle? en osannut vielä siihenkään sanoa mitään,minusta jotenkin outo kysymys. kiire tulee miettiä,leikkaus ensi viikolla.

Oikeastaan mun koko on 85-C. Jos laitan B, niin sitten niistä tulee sellaiset tiukemman näköiset, äh vaikea selittää. Seksymmän näköiset siis. Ja koko on 3dl. Ei taida olla paljoa eroa 2,8 ja 3dl. Ainakaan 3dl ei ulkopuolisille tule vielä mieleen, että "tolla on varmaan silikonit" Tätä en itse ainakaa haluaisi.

Tuosta en kyllä tiedä.. sanoisin lääkärille, että laitetaan niin että ovat mahdollisimman luonnollisen näköiset. Kysy tarkemmin mitä se tarkotti sillä.

• suski73
        ..... kirjoitti:

Oikeastaan mun koko on 85-C. Jos laitan B, niin sitten niistä tulee sellaiset tiukemman näköiset, äh vaikea selittää. Seksymmän näköiset siis. Ja koko on 3dl. Ei taida olla paljoa eroa 2,8 ja 3dl. Ainakaan 3dl ei ulkopuolisille tule vielä mieleen, että "tolla on varmaan silikonit" Tätä en itse ainakaa haluaisi.

Tuosta en kyllä tiedä.. sanoisin lääkärille, että laitetaan niin että ovat mahdollisimman luonnollisen näköiset. Kysy tarkemmin mitä se tarkotti sillä.

Miten ihmeessä "pienellä ja sirolla" ja 53kiloisella voi olla ympärysmitta 85?? Ei se ole mikään siro, vaan todella paljon, 70 tai 75 on siron ja hoikan (painatko todella 53??!)naisen ympärysmitta.

• ?!?
        suski73 kirjoitti:

Miten ihmeessä "pienellä ja sirolla" ja 53kiloisella voi olla ympärysmitta 85?? Ei se ole mikään siro, vaan todella paljon, 70 tai 75 on siron ja hoikan (painatko todella 53??!)naisen ympärysmitta.

Alunperin olin rinnaton, eli AA. Nyt siis on silikoni implantit. En halunnut ihan A-kokoisia implantteja. Sittenhän ne ois ollut lauta-silokoonit, heh. Eikä nuo nyt kovin isot ole, juuri sopivat, hiukkasen B.tä isompi :)

• suski73
        ?!? kirjoitti:

Alunperin olin rinnaton, eli AA. Nyt siis on silikoni implantit. En halunnut ihan A-kokoisia implantteja. Sittenhän ne ois ollut lauta-silokoonit, heh. Eikä nuo nyt kovin isot ole, juuri sopivat, hiukkasen B.tä isompi :)

Ympärysmitta on ERI asia kuin kuppikoko! Enhän minä kommentoinutkaan kuppikokoasi, vaan ympärysmittaa! Opettele lukemaan. Sanoin, että 85 ympärysmittana on kyllä VALTAVA hoikalle ihmiselle. Itselläni on luonnostaan kuppikokona iso bee ja ympärysmittani on 75, eli koko on siis 75b eli olen sirorakenteinen. 85 on tuhdimman tytön tai jonkun himouimarin/kehonrakentajan mitta. Miten joku voi olla noin yksinkertainen? Mutta..jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.

• Hmmmm
        suski73 kirjoitti:

Ympärysmitta on ERI asia kuin kuppikoko! Enhän minä kommentoinutkaan kuppikokoasi, vaan ympärysmittaa! Opettele lukemaan. Sanoin, että 85 ympärysmittana on kyllä VALTAVA hoikalle ihmiselle. Itselläni on luonnostaan kuppikokona iso bee ja ympärysmittani on 75, eli koko on siis 75b eli olen sirorakenteinen. 85 on tuhdimman tytön tai jonkun himouimarin/kehonrakentajan mitta. Miten joku voi olla noin yksinkertainen? Mutta..jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.

Minä olen 168 cm- hoikkarakenteinen, ja ympärysmittani on 75cm, olen A75. 85 on jo aika vankkaluinen. Useat mallimittaiset sirot tytöt ovat 70.

• niin
        suski73 kirjoitti:

No minusta ei kyllä tuhtia tyttöä saa millään ;) saatika kehonrakentajaa.. hehhe.

Ja nuo koot vaihtelee riippuen liivien mallista. Eri valmistajien liiveissä voi kuppikoko ollakin ihan toinen..

• suski73
        niin kirjoitti:

No minusta ei kyllä tuhtia tyttöä saa millään ;) saatika kehonrakentajaa.. hehhe.

Ja nuo koot vaihtelee riippuen liivien mallista. Eri valmistajien liiveissä voi kuppikoko ollakin ihan toinen..

..amiksen käyneitä nimitetään silikonibimboiksi, enkä ihmettele miksi.

• plääh!
        suski73 kirjoitti:

No se nyt on ihan sama, vaikka sanoisin olevani ylipainoinen läskikasa, ei sillä ole täällä mitään merkitystä.

Ja kyllä se riippuu rintojen mallistakin mikä on koko. Niitä on varmaan yhtä paljon kuin ihmisiäkin. Monet pitävät sitä paitsi väärän kokoisia liivejä, useimmat liian pieniä. Muuten kokoni on S-M yleensä M (paidan koko). Katos se koko muuttuu kun hankkii ne silikonit. Ennen niitä kokoni oli 75aa tai 70a tai joku semmonen, 70a oli liian iso, eli puolet siitä, eli ei mitään.

• ....
        suski73 kirjoitti:

oli aika törkeästi sanottu että se ympärysmitta on VALTAVA, koska minä en ole mikään ylipainoinen, tosin olen hyvin lihaksikas nuori nainen, en bodaa pahemmin. minlla on C-85? ehkä tosin en ole siro mutta ei sitä nyt voi valtavaksi sanoa! paitsi noh tosin jos tarkoitit että 53 kiloista, niin sitten ymmärrän =) itse painan paljon vaikka en ole lihava, lihaksia! ja olen roteva, en siro tosin mutta silti : >

• ...
        suski73 kirjoitti:

äläs hauku amislaisia! ja tiedoksi vain että saamari joistain malleista saattaa sopia ''pienempi'' kuin toisista???? rintaliivit voi olla erilailla istuvia HALOOO MUIJA!???

• ÖÖÖ

Kuulostaa aika isoilta, jos sinulla ei ole rintaa ennnestään juuri ollenkaan, ei lopputulos ole ehkä luonnollinen ja silikonin huomaa.

• omia kokemuksia
        Täällä kirjoitti:

http://www.silikonitieto.net/artikkeli.phtml?ID=8

Niitä sieltä tosiaan löytyy. Reppanan ainoa lohtu elämässä yrittää saada silikonit huonoon valoon. ja vielä vääristelemällä todella törkeästi. No olethan jo kaikkien tiedossa, joten sinua ei oteta vakavasti eikä tuota sivustoasi :)

• huomasin
        omia kokemuksia kirjoitti:

Niitä sieltä tosiaan löytyy. Reppanan ainoa lohtu elämässä yrittää saada silikonit huonoon valoon. ja vielä vääristelemällä todella törkeästi. No olethan jo kaikkien tiedossa, joten sinua ei oteta vakavasti eikä tuota sivustoasi :)

aika paljon noista silikonitiedossa olevista kokemuksista on julkaistu ensin jossain lehdissä, eli eiköhän ne ole luotettavia.

• nehän on aina totta :)
        huomasin kirjoitti:

aika paljon noista silikonitiedossa olevista kokemuksista on julkaistu ensin jossain lehdissä, eli eiköhän ne ole luotettavia.

Joo, että semmosta. Eikös näissä kohulehdissä (mm. suomessa) ole isolla mainittuna kaikenmaailman juttuja, joissa ei totuutta ole.

Ja mikäs sen muhevampi juttu, kun silikoneista. Saa huono itsetuntoiset ihmiset ostamaan lehden, jonkin toivossa (?!). ja rahaa tulee.

Ennen muinoin silikonia ruiskutettiinkin sellaisenaan rintoihin, eikä siihenkään kukaan kuollut. tosin myönnän kyllä sen, että silloin saattaa sairastua jollain tapaa...

• Tiesitkö?
        nehän on aina totta :) kirjoitti:

Joo, että semmosta. Eikös näissä kohulehdissä (mm. suomessa) ole isolla mainittuna kaikenmaailman juttuja, joissa ei totuutta ole.

Ja mikäs sen muhevampi juttu, kun silikoneista. Saa huono itsetuntoiset ihmiset ostamaan lehden, jonkin toivossa (?!). ja rahaa tulee.

Ennen muinoin silikonia ruiskutettiinkin sellaisenaan rintoihin, eikä siihenkään kukaan kuollut. tosin myönnän kyllä sen, että silloin saattaa sairastua jollain tapaa...

Jos joku lehti/toimittaja kirjoittaisi tarkoituksella jotakin, mikä ei ole totta, lehti/hänet voitaisiin erottaa Suomen Journalistiliitosta. Lisäksi hän saattaisi joutua kirjoituksistaan rikosoikeudeliseen vastuuseen ja maksamaan huomattavia korvauksia. Mikään lehti ei ota niin suurta riskiä tahallaan. Silikonien aiheuttamien ongelmien takia menettää terveytensä ja kuolee ihmisiä koko ajan.

"U.S. Food and Drug Administrationin (FDA:n) sivuilla julkaistun kuluttajan kirjasen mukaan FDA:lle on raportoitu virallisesti yli 190 000 tapausta silikonien aiheuttamista ongelmista. Raporttien joukossa on 123 kuolemaa. FDA on ensimmäistä kertaa laittanut sivuilleen myös valokuvia epäonnistuneiden rintaleikkauksien lopputuloksista ja onnistuneiden leikkauksien jälkikomplikaatioista. Implantit venyttävät rintakudoksen muodottomaksi ja aiheuttavat pysyviä ja näkyviä vaurioita silloin, kun implantit poistetaan. Lisäksi myös esimerkiksi kapseloituminen, implanttien siirtyminen pois paikaltaan ja vuotaminen ovat vakavia ongelmia."

Kuva 1 = Kapseloituminen

Kuva 2 = Implantin vuotaminen

Kuva 3 = Implanttien poistamisen jälkeiset rinnat

http://www.fda.gov/cdrh/breastimplants/breast_implants_photos.html

• varmasti!
        Tiesitkö? kirjoitti:

Jos joku lehti/toimittaja kirjoittaisi tarkoituksella jotakin, mikä ei ole totta, lehti/hänet voitaisiin erottaa Suomen Journalistiliitosta. Lisäksi hän saattaisi joutua kirjoituksistaan rikosoikeudeliseen vastuuseen ja maksamaan huomattavia korvauksia. Mikään lehti ei ota niin suurta riskiä tahallaan. Silikonien aiheuttamien ongelmien takia menettää terveytensä ja kuolee ihmisiä koko ajan.

"U.S. Food and Drug Administrationin (FDA:n) sivuilla julkaistun kuluttajan kirjasen mukaan FDA:lle on raportoitu virallisesti yli 190 000 tapausta silikonien aiheuttamista ongelmista. Raporttien joukossa on 123 kuolemaa. FDA on ensimmäistä kertaa laittanut sivuilleen myös valokuvia epäonnistuneiden rintaleikkauksien lopputuloksista ja onnistuneiden leikkauksien jälkikomplikaatioista. Implantit venyttävät rintakudoksen muodottomaksi ja aiheuttavat pysyviä ja näkyviä vaurioita silloin, kun implantit poistetaan. Lisäksi myös esimerkiksi kapseloituminen, implanttien siirtyminen pois paikaltaan ja vuotaminen ovat vakavia ongelmia."

Kuva 1 = Kapseloituminen

Nämä iltalehdet, 7 päivää, hymyt sun muut!! Ja tämän tyylisiä lehtiä on takuulla myös nuo sinun englannin kieliset juttusikin.

Eri asiat on asialehdet ja esim. lääkärilehdet, sisäiset jne.

• Friilanssi
        Tiesitkö? kirjoitti:

Kuva 1 = Kapseloituminen

En tiedä rahallisista korvauksista, mutta jos joku kokee, että hänestä, hänen firmastaan tai yhdistyksestään tai hänen edustamastaan tuotteesta on kirjoitettu valheellisesti, hän voi viedä asian Julkisen Sanan Neuvostoon, ja jos JSN kokee, että näin asia on ollut, saa lehti huomautuksen. Huomautukset ovat julkisia päätöksiä, ja ne julkaistaan Journalistiliiton lehdessä, esim. viime numerossa oli listattu näitä juttuja ja JSNn päätöksiä.

• TEILLE joilla silikonit
        Tiesitkö? kirjoitti:

Kuva 1 = Kapseloituminen

MOT.n kommentteja "tutkimustuloksista". Juuri tuo FDA mm. ei todellakaan ole luotettavaa. Nykyään silikonit ovat hyvälaatuisia eikä vanhoja ja helpommin hajoavia. Jos otat liian isot jalkapallot tulee varmasti ongelmia niska, selkä, hartia kipujen muodossa. Jne. mitä ne valitukset nyt olivatkaan, että saisivat takaisin rahansa joilla ostaneet silikonit.

Nykyiset implantit eivät vuoda mihinkään. Niitä myös tutkimaan säännölliseti kirurgin vastaanotolla, ja otetaan mahdollisesti mammografia, ultraääni, kudossolunäyte (vai mikä se oikea sana nyt olikaan).

Ja eräs asia jota et huomannut. Jääkö kukaan elämään ikuiseti? Kun tulee vanhaksi niin taatusti kuolee vaikka kuinka sitkeä sissi olisi. Ja kyllä hekin keillä on silikonit kuolevat joskus, eikä tästä voi vetää mitään päätöksiä.Silikoneja on käyteety vuodesta 1960 jo! Silikonit ovat yleisesti käytössä lääketieteessä ja kirurgiassa monisssa osa-alueissa. Silikoni on parhaiten elimistöön soveltuva, koska se on kudosystävällisin, kestävä, ja kestää jopa happamuutta (vatsalaukussa).

Ympäristömyrkyt, saasteet, tupakointi, huumeiden käyttö, epäterveelliset elämäntavat, ylipaino. Tässä muutamia, joilla saat varmemmin vähennettyä elämäsi pituutta. Esim. joissain tehtaissa olevat aineet altistavat työntekijät syöpävaaraan jne. Syöpä muuten on yleinen tauti, eikä siihen sairastumiseen voi loppujen lopuksi itse vaikuttaa.

• Valehtelijalle
        TEILLE joilla silikonit kirjoitti:

MOT.n kommentteja "tutkimustuloksista". Juuri tuo FDA mm. ei todellakaan ole luotettavaa. Nykyään silikonit ovat hyvälaatuisia eikä vanhoja ja helpommin hajoavia. Jos otat liian isot jalkapallot tulee varmasti ongelmia niska, selkä, hartia kipujen muodossa. Jne. mitä ne valitukset nyt olivatkaan, että saisivat takaisin rahansa joilla ostaneet silikonit.

Nykyiset implantit eivät vuoda mihinkään. Niitä myös tutkimaan säännölliseti kirurgin vastaanotolla, ja otetaan mahdollisesti mammografia, ultraääni, kudossolunäyte (vai mikä se oikea sana nyt olikaan).

Ja eräs asia jota et huomannut. Jääkö kukaan elämään ikuiseti? Kun tulee vanhaksi niin taatusti kuolee vaikka kuinka sitkeä sissi olisi. Ja kyllä hekin keillä on silikonit kuolevat joskus, eikä tästä voi vetää mitään päätöksiä.Silikoneja on käyteety vuodesta 1960 jo! Silikonit ovat yleisesti käytössä lääketieteessä ja kirurgiassa monisssa osa-alueissa. Silikoni on parhaiten elimistöön soveltuva, koska se on kudosystävällisin, kestävä, ja kestää jopa happamuutta (vatsalaukussa).

Ympäristömyrkyt, saasteet, tupakointi, huumeiden käyttö, epäterveelliset elämäntavat, ylipaino. Tässä muutamia, joilla saat varmemmin vähennettyä elämäsi pituutta. Esim. joissain tehtaissa olevat aineet altistavat työntekijät syöpävaaraan jne. Syöpä muuten on yleinen tauti, eikä siihen sairastumiseen voi loppujen lopuksi itse vaikuttaa.

Väite 1:
        "Juuri tuo FDA mm. ei todellakaan ole luotettavaa."

- U.S. Food and Drug Administration (FDA) eli Yhdysvaltojen hallituksen terveysviranomaiset on varmasti vähintään yhtä luotettava lähde kuin Suomen Soiaali- ja terveysministeriö. He eivät todellakaan anna julkisuuteen mitään muuta kuin tutkittua tietoa.

Väite 2:
        "Nykyiset implantit eivät vuoda mihinkään."

- Implantin kuori on huokoista materiaalia ja päästää AINA sisällä olevia myrkyllisiä yhdisteitä kulkeutumaan muualle naisen elimistöön. Vaikka implantin sisus olisi kiinteässä muodossa, sieltä kulkeutuu jatkuvasti silikonia ym. ulkopuolelle.

Edelleen suurin osa silikoneista sisältää juoksevaa silikonigeeliä. Kiinteägeeliset implantit ovat vieläkin luonnottomamman näköiset, koska silloin naisen implantit törröttävät aina samaan suuntaan täysin riippumatta hänen asennoistaan ja liikkeistään.

Implantin kuorikin on terveydelle vaarallista silikonia, joten myös proteesin pinnalta huuhtoutuu koko ajan haitallisia aineita

Plastiikkakirurgi Juha Piironen:
        "Käytetyin on geelimäistä silikonia sisältävä karkeapintainen silikonikuorinen proteesi. Toiseksi käytetyin on vaahtokumimaisesta silikonista valmistettu proteesi (koheesioimplantti). Itse suosittelen ja käytän sitä hyvin vähän, koska se on käytössä selvästi kiinteämpi ja etenkin selällään maatessa poikkeavan näköinen. Mikään silikonipussi ei ole niin tiivis, että silikoni pysyisi sen sisällä täydellisesti. Silikonia löytyy aina pieniä määriä proteesin ulkopuolelta. Silikonia on kuvattu myös paikallisissa imurauhasissa, jotka ovat suurentuneet ja kipeät."

Väite 3:
        "Silikoni on parhaiten elimistöön soveltuva, koska se on kudosystävällisin"

Suomen Lääkärilehti:
        "Silikonilla on kohtalaisen suuri komplikaatioiden riski. Oireista yleisimpiä ovat kipu ympäröivässä kudoksessa, punoitus, kovettuminen, haavaumat ja granuloomien (silikonooman) muodostuminen.

Lisäksi silikonin on todettu leviävän imusolmukkeisiin, retikuloendoteliaalijärjestelmään (RES) ja makrofageihin. Leviämistapa liittyy todennäköisesti syöjäsolutoimintaan ja silikonien vaeltamiseen imuteitä ja verenkiertoa pitkin."

• Rapakon takaa
        TEILLE joilla silikonit kirjoitti:

Ai, joku bimbo luottaa ennemmin naisten muotilehtien artikkeleihin kuin USAn hallituksen virastoon. Kaikkea sitä kuulee. Pitäisiköhän käydä se peruskoulun kymppiluokka?

• Hulitrolli
        Tiesitkö? kirjoitti:

Kuva 1 = Kapseloituminen

Nii nii. Elsan tissit, Elsan tissit silikun silikun päks päks.

• Minna

Itselläni ei ole vielä implantteja mutta tarkoitus on hankkia talvella. Itsekin olen ajatellut jotain vajaata 3 dl kokoisia. Sori etten osaa auttaa kokoasiassa. Oletko käynyt silikonitytöt-yhteisössä? Sieltä olen itse löytänyt vastauksia joihinkin juttuihin mitkä on mietityttäneet. Osoite on http://groups.msn.com/silikonitytot/_whatsnew.msnw
      Siellä on oikeita kokemuksia.

• neppinenä

Minulla alkuperäinen kuppikoko taisi olla 70A. 2,3 desin implanteilla nykyinen kuppikoko on 75B tai joissain liiveissä 70C.
      Implanttien koko riippuu tietysti hirmu paljon siitä minkäkokoinen itse olet, miten leveä rintakehä jne. Itselläni on matalat (siis pää-varpaat -suunnassa) implantit, koska omat rintani olivat/ovat aika ylhäällä, jos olisin ottanut korkeammat implantit niin tissit lähtisi tuosta leuan alta... :) Joten siinäkin hävisi tilavuutta. Mutta jokatapauksessa 3 dl:n kieppeillä oleva koko ei mikään ylisuuri luulisi olevan.
      Kenelle olet menossa leikkaukseen? Viitsisitkö laittaa minulle sähköpostiosoitteesi? Eli osoitteeni on [email protected]
      Tosiaan, jos et ole vielä käynyt Silikonityttöjen sivuilla niin käy ihmeessä, sillä on keskusteluja mm. juuri kokoasioista ja muustakin.
      Voisin arvella että tuo sivulle/eteen tarkoitti ehkä sitä että haluatko korkeaprofiiliset implantit, jolloin ne ovat kapeat mutta nousevat rintakehästä enemmän ulos, vai haluatko matalaprofiiliset, jolloin implantti on leveämpi. Näin siis voisin arvella, tarkista ihmeessä lääkäriltäsi! Ja minäkin olen sitä mieltä että hyvä lääkäri kyllä osaa katsoa mikä koko sinulle olisi paras, lopullinen päätös on tietenkin sinun. Omasta kokemuksesta kun voin sanoa että kokoa on aika vaikea etukäteen arvioida, itse en ainakaan olisi tuollaisia sivulle/eteen -juttuja osannut sanoa...
      Mutta tosiaan, olisi kiva jos laittaisit meiliä tulemaan vielä ennen kun menet leikkaukseen.

Terveisin

-neppinenä

• 2344

Minulla oli lähtökohtana 70b/c kuppi nykyään ehkä 65/70 DD/E riippuen rintsikoista. Implanttini ovat kokoa 275cc.. Suurempaa en missään nimessä laittaisi, voisi hyvinkin olla hieman pienemmät..

• Varustus

Minun lähtö kokoni oli 80/85 B/C. 700cc implanteilla koko on DD/E, eli verrattaen edelliseen, niin koon kasvu on näköjään hyvin yksilöllistä. Itse ja 2 leikkauksessa käynyttä kaveriani, olemme kyllä sitä mieltä, että laita se isompi vaihtoehto. Mielummin tulee hieman liian isot, kuin se että harmittaa jälkeenpäin, kun tuli valittua se pienempi. Toisella kaverillani oli 70 AA ja laitettiin 350cc, nyt on C kuppi, joissakin liiveissä D. Toisella kaverillani oli 70 A ja laitettiin 485cc. Nyt on D kuppi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1692
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      214
      1359
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      83
      1298
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      55
      962
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      888
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      854
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      799
    Aihe