Avomies ei lupaa enää mitään

nainen-76

Niin ollaan reilut N30 ja reilut M40 ikäinen pari ja ongelmana on ettei yli 2 vuotinen seurustelu enää johdakaan mihinkään.
Meidän piti mennä naimisiin jo toissa kesänä ja yrittää lasta.Toissa kesänä tuli paha riita ja luottamuspula ja huomasin ettei mies ollut vielä valmis avioliittoon ja otin aikalisän ja siksi peruin kirkon ja muutin yhteisestä kodista pois.Nyt ei mies enää yhteistä kotia halua vaan sanoo et katsellaan.Eikä hän lupaa avioliittoa vaan mies sanoo kokoajan et katsellaan ja katsellaan,ollaan katseltu jo kirkon perumisen jälkeen 1,5 vuotta!
Meillä biologinen kello tikittää ja emme ole käyttäneet ehkäisyä pitkään aikaan ja me molemmat todella toivoimme lasta.Tänään hän sanoi ettei haluakkaan lasta,hänellä on ennenkin mieli ailahdellut asian kanssa.Välillä hän on pettynyt kun raskaus ei ole vieläkään alkanut.
Haluan tosissaan sitoutua loppuelämän pituiseen suhteeseen mutta mies vaan vetkuttelee ja eikä kuulemma rupea nyt mitään päätöksiä tekemään häiden suhteen vaan katsellaan mitä tapahtuu....
Ei lupaa kuulemma ensikesän häitäkään! Meillä on ollut aika paljon riitoja mutta kaikki riidat johtuu siitä kun hän loukkaa jatkuvasti mua kaikin mahdollisin tavoin ja käyttäytyy tosi törkeästi.Hän on usein minua kohtaan äkäinen,etäinen ja hyökkäävä ja hän ei pysty tai halua ilmaista minulle rakkauden tunteitaan ja työntää minut pois käyttäytymällä kylmästi jos ilmaisen hänelle rakkauttani.Mutta siitä huolimatta hän on minulle tärkeä,olen varmaan hullu kun kaiken tämän jälkeen tunnen rakkautta,kaipuuta ja kiintymystä häntä kohtaan.Yritän aina unohtaa pahat tapahtuneet asiat vaikka usein se vaikeaa onkin.Mies ei suostu tekemään mitään suunnitelmaa miten edetä vaan vastaus on kokoajan että katsellaan,katsellaan mitä tapahtuu.Entä jos ollaan vaikka monta vuotta samassa tilanteessa ja mulla sitten tilanne edessä että``juna meni jo, jäin asemalle´`!!
Ei miestä eikä lastakaan! Voi mua....kun tietäisin mitä ajatella tai toimia.Monesti itkeskelen yksinäni kun on niin surullinen olo.
Miehellä ei ole toista naista tiedän sen,kun ollaan niin tiiviisti tekemisissä ettei se ole mahdollista.
Päätin tänään,kun ei ole tulevaisuuden suunnitelmaa niin ei seksiäkään enää ollenkaan!

12

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nettihiirulainen

"Juna meni jo, jäin asemalle", kuvaa kyllä aika hyvin tilanteenne lopputulosta. Laskepa sormilla, montako vuotta olet kaikenkaikkiaan odottanut ihan oikean parisuhteen kehittymistä nykyisen miehen kanssa. Olisiko aika lopettaa tuollainen tavan vuoksi yhdessäroikkuminen, ja yrittää uudestaan jonkun toisen kanssa? Jos te ette ole tälläkään hetkellä samaa mieltä yhteisestä tulevaisuudesta, niin luuletko että lapsensaanti muuttaisi mitään? Miehesi ei selkeästi rakasta sinua, ja sen sinä ymmärrät itsekin. "Katsellaan"-asenteella ei pitkälle pötkitä...

• Minä olen yksinäinen

• vaihda miestä

Oletkohan läheisriippuva.. http://www.laheisriippuvaiset.com/laheisriippuvuus.php

Olet ainakin hyväksikäytetty tunnekylmän ihmisen taholta.

Näetkö, että oma persoonallisuutesi on muuttunut ikäväksi sairaan ihmissuhteen vuoksi? Et varmaan itsekään haluaisi käyttäytyä miten käyttädyt. Seksillä kiristäminen on nimittäin epätervettä suhdekäyttäytymistä.

Ihan kuin olisit exäni kanssa. Hänkin on päälle 40v. ja uusi heilansa sinun ikäisesi, jonka kanssa asui aluksi kimpassa ja nyt erossa. Lupailee alussa kuut, tähdet ja taivaat, että saa koukkuun, sitten kaikki lupaukset haihtuvat ilmaan kuin mitään ei olisi koskaan luvattukaan (narsistinen ominaisuus http://narsistienuhrientuki.yhdistysavain.fi/tietoa/narsismista_yleisesti/).

Toista ei voi muuttaa. Haluatko todellakin lapsellesi hänenlaisensa isän?!

• Otetaan tuosta tekstistä muutama kohta:
      Meidän piti mennä naimisiin jo toissa kesänä ja yrittää lasta.
      Nyt ei mies enää yhteistä kotia halua. Tänään hän sanoi ettei haluakkaan lasta.
      Hän loukkaa jatkuvasti mua kaikin mahdollisin tavoin ja käyttäytyy tosi törkeästi.Hän on usein minua kohtaan äkäinen,etäinen ja hyökkäävä ja hän ei pysty tai halua ilmaista minulle rakkauden tunteitaan ja työntää minut pois käyttäytymällä kylmästi jos ilmaisen hänelle rakkauttani. Mies ei suostu tekemään mitään suunnitelmaa miten edetä vaan vastaus on kokoajan että katsellaan,katsellaan mitä tapahtuu.

Sanoisin että mies ei rakasta sinua (enää). Olet hänelle itsestäänselvyys ja hän pitää sinua varalla. "Katsellaan" josko jotain mehevämpää tulisi tarjolle. JÄTÄ SE - sori kylmästi sanottu, varsinkin kun itse sanot vielä rakastavasi. Etsi parempi mies, joka haluaa yhteisen kodin ja tulevaisuuden. Tuossa suhteessa lyöt vain päätäsi seinään. Siinä vaiheessa, kun suhteen jompi kumpi osapuoli alkaa toistuvasti työntämään kumppanin POIS hellyyshetkinä, niin mennään kohti loppua.

• Arja9

Taitaapa olla se mies narsistinen. Se ei tule menemään sun kanssa naimisiin. Pitää vaan sua epävarmuudessa, kun ei lupaa mitään. Jonakin päivänä se hylkää sut kylmästi. Ei sinun kannata tuollaisen kanssa olla.

• Narskukortilla lyöminen ilman psykiatrin diagnoosia on tosi noloa.

• Tekstissä ei ollut yhtään mitään, mikä olisi viitannut narsistiseen persoonallisuushäiriöön. Ja vaikka olisi ollut niin et taatusti olisi kykenevä sen perusteella tekemään diagnoosia. Diagnoosin teko edellyttää kokeneelta psykiatriltakin useita tapaamisia potilaan kanssa.

• nätti silmä

Et saa lapsia tuon miehen kanssa. Et taida päästä alttarilllekkaan. Mut mitäpä siitä. Onhan onhan miehiä kilttejä joita naiset ei halua. Ota siitä!

• public.corner

Ennen kuin tätä voi kommentoida pitäisi tietää miten ulkoinen habituksesi pysynyt kasassa seurustelunne aikana. Oletko mahdollisesti lihonut? Tällöin mies ei ehkä jo ihan lastensa terveyttä ajatellakseen tehdä lapsia kanssasi.

• biux

...vai ihan lastensa terveyttä ajatellen....?

Päivän parhaat naurut. Olet vitsikäs mies.

• Aloittaja vastaa

Kiitoksia vastauksista!
      Mietin mitä suhteessa on menneinä aikoina tapahtunut ja tuli mieleen että onhan se mies jossain vaiheessa ollut valmis tekemään uutta suunnitelmaa eli menemään naimisiin ja hankkimaan kodin mutta kun en ollut heti valmis hänen ehdotuksiinsa koska epäilin tekeekö mies nämä ehdotukset rakkaudesta vai riippuvuudesta, koska mies ei esim. kosinut ollenkaan romanttisesti ja asunto ei ollut mun mieleen.
      Nyt sitten mies on kaikki suunnitelmat poistanut pelistä eikä lupaa enää yhtään mitään.

• aloittaja vastaa

Niin ja joku kyseli olenko muuttunut ulkonäöllisesti tai lihonut ja voin sanoa että en ole lihonut ja olen nyt paremman näköinen kuin suhteen alussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      74
      4344
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3085
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      3055
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      395
      2136
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      217
      1249
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1193
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      74
      1176
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1045
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      61
      1032
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      973
    Aihe