Pääkirjasto
Avoinna:
ma-to klo 11-20
pe klo 10-16
la klo 10-15
arkipyhien aattoina klo 10-16
Naurettavaa. Perjantai-illat suljettu?! Sunnuntaisin pitäisi olla auki, kun ihmiset ovat vapaalla!
Kuka on syyllinen tällaisiin aikatauluihin?
Kirjastovirkailijoita lellitään
6
171
Vastaukset
- kaikkiilmasiksimulle
Perjantai-iltaisin ja sunnuntaisin voi lukea kotona kirjoja, jotka on käynyt viikolla lainaamassa.
Sunnuntaisin 100 % -korotettu palkka, tulisi kateellisia, kun taas virkailijoita lellitään. - Peheelle aikaa
Ja kuka hoitaisi virkailijoitten lapset? Lisää päiväkodin tätejä töihin sunnuntaisin.Lisää terveydenhoitoalan ihmisiä töihin, jotta työterveyshoito sujuisi pyhänäkin. Lisää perheitä, joissa lapset eivät saa olla vanhempien kanssa. Lisää rikkonaisuutta perheisiin ja eroavia perheitä, yksinäisiä ihmisiä.
Yksi päivä viikossa olisi hyvä pyhittää perheelle ja läsnäololle; ulkoilua, ruuanlaittoa, läksyjen tekoa. Ei yhteiskunta aina voi taata huvituksia 24 H/ 7 päivää viikossa, kuinka kalliiksi se tulisi!- vastuulliset esiin
Ei ravintola- ja kaupan alan työntekijöitäkään lellitä sunnuntai- ja iltavapailla.
- persheen kannsa
Kaikki nummelan kirjaston muijat on vanhoja ämmiä - ei niilä mitään pieniä lapsia enää ole.
- Tätähän me halutaan
Kannatetaan! Minäkin haluan käydä virastoissa sunnuntaisin, kun minulla on aikaa. Koko jako pyhään ja arkeen on turha.Lisää tunteja viikkoon. Kaupoille pitemmät aukioloajat, myös erikoisliikkeisiin ja kampaamot auki.
- tämän tajusin
Kirjastonhoitajan työ on yksi maailman helpoimmista duuneista kun katsotaan työn vaativuuden suhdetta maksettuun palkkaan. Unelmaduuni monelle lonnijalle? Itsekin olin kiinnostunut aikoinaan mutta sitten tajusin että voi olla työttömänäkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346