Mistä voi tilata halvan ja hyvän peruukin? Sellaisen joka ei näytä pahalle ja ylipäätään on hyvä. Varmasti noi kalliit peruukit on hyviä, mutta ne vaan maksaa niin jumalattoman paljon. Kiinnostaiskin siis löytää sellainen ratkaisu joka näyttää hyvältä, vaikka sitten ei näyttäiskään aidolta. Mut mistä? Vai saako mistääN?
Halpoja peruukkeja mistä? Netistä?
5
3323
Vastaukset
- peruukkipetra
laita youtubeen "front lace wig" niin johan löytyy erilaisia peruukkeja, tai siis videoita. Sitten voit valita mikä näyttää parhaimmalta ja googlata se ;)
- hiusfriikki
Hei,
Sinun kannattaa mennä rekisteröitymään Ebay verkkokauppaan mutta ei suomalaiseen vaan englanninkieliseen ja valikoima on tosi laaja. ostamiseen Ebay:stä tarvitset paypal tilin jonka voit avata netissä ja saat oman numerosarjan ja voit siirtää rahaa omalta tililtäsi paypal tilille ja kun rahasi on paypal tilillä voit ostaa ebaystä. hinnat ovat tosi edulliset ja myyjiä on ympäri maailmaa. olen ostanut paljon meikkejä, voiteita, koruja ym. ja aina ovat tulleet perille.
terveisin hiusfriikki - Trans Timotar
Punanaamion sivuilta olen tilannut ihania punaisia peruukkeja.
- alopecia
Itse tilasin tälläisesta verkkokaupasta Jon Renau peruukin hyvä valikoima ja osoite oli www.dreamwig.fi edullinen ja laadukas suosittelen.
- Seksitori on paras
Jos pitää saada huippulaatua edulliseen hintaan,niin minun mielestä ainoa oikea verkkokauppa on seksitori.fi.
Sinne valikoimiin ilmestyi viime viikolla monta kymmentä tosi muodikasta ja halpaa peruukkia.
Katsokaa itse,jos ette ole ennen käyneet:
http://www.seksitori.fi/seksikauppa/aksessuaarit/parukad.html
T: Veronika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244756- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483155- 542677
- 2062641
- 522615
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322410- 1522348
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081559