ROACCUTAN PILASI ULKONÄÖN.

Tosiaan söin 8kk roa-kuurin, joka loppui vuosi sitten. Akne hävisi, pisteet sille, mutta silmänympärysiho meni aivan käsittämättömän ohueksi ja "kuopalle". Jonka seurauksena näytän aivan zombielta luonnon valossa! Ja taas tietyissa valoissa olen ihan eri ulkönäkö luokkaa. Solariumit, itseruskettavat varmaan tarjoaisivat apua, mutta olen mies ja en tosiaan tuohon touhuun alennu. Jos tämän oisin ennen kuuria saanut tietää, niin oisi kyllä koko kuuri jäänyt syömättä.I Varoituksen sanaa haluan jakaa!! Jos jotain kohtatovereita sattuu tämän lukemaan, niin ihmeessä kokeuksia!
61441
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Moi!
Söin itse aikoinaan Roacuttan-lääke kuureja 2. peräkkäin. Olen myös mies, nyt 45v. silloin kun sain kuurin olin 18v nuorimies. Ihoni oli todella kauhea, kraatereita posket täynnä. Ensin kokeiltiin paikallishoitoja, ne ei tehonnu kun aina hetken. Itselläni oli erinomainen ihotautilääkäri. Naapurin rouva kertoi poikansa saaneen avun. Nyt voin kiittää vain noita kahta naista. Lääke vapautui tuolloin lääkehallinnon luvanvaraisuudesta. Lääke oli kallis, mutta sain avun. Ihoni on tasainen. Ne jotka ovat nähneet ihoni tuolloin voivat todistaa sen. Sain tätä naapurin rouvaa vielä kiittää muutamia vuosia sitten.
Harmi jos sinä et ole saanut apua. Lääkäri määräsi lääkettä vasta kun tienasin itse palkkani, sanoi heti ekalla kerralla. Kiitos myös Kristiina Turjanmaalle!!

Äänestä

Solariumillako luulet ihosi paremmaksi muuttuvan? Sehän on UV-säteilyä eli ihon pahin vihollinen, kuten auringonvalokin.

Minulla ei Roaccutan aiheuttanut mitään muuta kuin rasvoittumisen vähenemistä ja aknen paranemisen, kuten pitääkin. Silmät kuivuivat, ja käytin silmätippoja, mutta sekin meni ohi, kun lääkitys loppui.

Oletko varma, ettet ole laihtunut tai stressaantunut? Tai ettet vain kiinnitä enemmän huomiota kasvoihisi, kun finnit eivät enää ole pääosassa?

Äänestä

Kiitos vastauksista. En todellakaan luule, että solarium hoitaisi asian, vaan "helpottaisi" tilannetta, mutta niin kuin totesin se ei ole vaihtoehto itselleni. Ja ihoni on tosiaan finnitön ja muuten tasainen, mutta ainoana jääneenä ongelmana on tämä silmänympärys iho. Ei tämä muuten häiritsisi, mutta minulla sattuu nyt olemaan vaalea ihoi ja verisuonet pinnassa, joka on erittäin huono yhdistelmä ohuen silmänympärysihon kanssa. Näytän siis tieyissä valoissa ns. Syöpäpotilaalta.. En ole stressaantunut, syön hyvin, nukun hyvin ja pyrin harrastamaan liikuntaa säännöllisesti. Uskoa löytyy kyllä, että ihon paksuus normalisoituu pikku hiljaa! Jää nähtäväksi..

Äänestä

Hitto mitä myrkkyä! Itellä on yks 100 boxi lähes syömättä. Söin yhden kuurin jonka lopetin melkein vuosi sitten ja parin kk jälkeen finnit tuli takas ja sain uuden kuurin. Haittavaikutuksena on edelleen kuivat huulet, verta ajoittain tulee nenästä, samoin perseestä. Tuotakaan myrkkyä ei ole tutkittu vielä tarpeeksi tiedä mitä aiheuttaa myöhemmin.

Äänestä
  • Kova lääkehän se on, jo hyvinkin vanha, joten kyllä siitä tietoa ja kokemusta on.

    Limakalvojen kuivumistahan se aiheuttaa.

    Jos perseestä tulee verta, se on aina tutkittava. Jos vessapaperissa on pieniä kirkkaita veritahroja, ne johtuvat usein peräpukamista tai peräaukon rikkoutumisesta. Kannattaa syödä kuitupitoista ruokaa.

    Äänestä

oohh fuck. itse sinnittelin ja söin koko kuurin kerralla. motivoivana ajatuksena oli se, että ei tarvi ton aknen kanssa enään pelleillä ja hyvin on finnit kyllä pysynyt poissa. taitaapi sun ruokavaliossa piileä syy, tohon verijöböön liittyen. muut sivuvaikutukset ihan perus. check yo self before you wreck yo self!

Äänestä

Kommentoi aloitusta


ROAizdapoison kirjoitti:

Tosiaan söin 8kk roa-kuurin, joka loppui vuosi sitten. Akne hävisi, pisteet sille, mutta silmänympärysiho meni aivan käsittämättömän ohueksi ja "kuopalle". Jonka seurauksena näytän aivan zombielta luonnon valossa! Ja taas tietyissa valoissa olen ihan eri ulkönäkö luokkaa. Solariumit, itseruskettavat varmaan tarjoaisivat apua, mutta olen mies ja en tosiaan tuohon touhuun alennu. Jos tämän oisin ennen kuuria saanut tietää, niin oisi kyllä koko kuuri jäänyt syömättä.I Varoituksen sanaa haluan jakaa!! Jos jotain kohtatovereita sattuu tämän lukemaan, niin ihmeessä kokeuksia!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu