ROACCUTAN PILASI ULKONÄÖN.

ROAizdapoison

Tosiaan söin 8kk roa-kuurin, joka loppui vuosi sitten. Akne hävisi, pisteet sille, mutta silmänympärysiho meni aivan käsittämättömän ohueksi ja "kuopalle". Jonka seurauksena näytän aivan zombielta luonnon valossa! Ja taas tietyissa valoissa olen ihan eri ulkönäkö luokkaa. Solariumit, itseruskettavat varmaan tarjoaisivat apua, mutta olen mies ja en tosiaan tuohon touhuun alennu. Jos tämän oisin ennen kuuria saanut tietää, niin oisi kyllä koko kuuri jäänyt syömättä.I Varoituksen sanaa haluan jakaa!! Jos jotain kohtatovereita sattuu tämän lukemaan, niin ihmeessä kokeuksia!

6

1270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fani 6

      Moi!
      Söin itse aikoinaan Roacuttan-lääke kuureja 2. peräkkäin. Olen myös mies, nyt 45v. silloin kun sain kuurin olin 18v nuorimies. Ihoni oli todella kauhea, kraatereita posket täynnä. Ensin kokeiltiin paikallishoitoja, ne ei tehonnu kun aina hetken. Itselläni oli erinomainen ihotautilääkäri. Naapurin rouva kertoi poikansa saaneen avun. Nyt voin kiittää vain noita kahta naista. Lääke vapautui tuolloin lääkehallinnon luvanvaraisuudesta. Lääke oli kallis, mutta sain avun. Ihoni on tasainen. Ne jotka ovat nähneet ihoni tuolloin voivat todistaa sen. Sain tätä naapurin rouvaa vielä kiittää muutamia vuosia sitten.
      Harmi jos sinä et ole saanut apua. Lääkäri määräsi lääkettä vasta kun tienasin itse palkkani, sanoi heti ekalla kerralla. Kiitos myös Kristiina Turjanmaalle!!

    • ...........

      Solariumillako luulet ihosi paremmaksi muuttuvan? Sehän on UV-säteilyä eli ihon pahin vihollinen, kuten auringonvalokin.

      Minulla ei Roaccutan aiheuttanut mitään muuta kuin rasvoittumisen vähenemistä ja aknen paranemisen, kuten pitääkin. Silmät kuivuivat, ja käytin silmätippoja, mutta sekin meni ohi, kun lääkitys loppui.

      Oletko varma, ettet ole laihtunut tai stressaantunut? Tai ettet vain kiinnitä enemmän huomiota kasvoihisi, kun finnit eivät enää ole pääosassa?

    • APROA

      Kiitos vastauksista. En todellakaan luule, että solarium hoitaisi asian, vaan "helpottaisi" tilannetta, mutta niin kuin totesin se ei ole vaihtoehto itselleni. Ja ihoni on tosiaan finnitön ja muuten tasainen, mutta ainoana jääneenä ongelmana on tämä silmänympärys iho. Ei tämä muuten häiritsisi, mutta minulla sattuu nyt olemaan vaalea ihoi ja verisuonet pinnassa, joka on erittäin huono yhdistelmä ohuen silmänympärysihon kanssa. Näytän siis tieyissä valoissa ns. Syöpäpotilaalta.. En ole stressaantunut, syön hyvin, nukun hyvin ja pyrin harrastamaan liikuntaa säännöllisesti. Uskoa löytyy kyllä, että ihon paksuus normalisoituu pikku hiljaa! Jää nähtäväksi..

    • ei ei ei!

      Hitto mitä myrkkyä! Itellä on yks 100 boxi lähes syömättä. Söin yhden kuurin jonka lopetin melkein vuosi sitten ja parin kk jälkeen finnit tuli takas ja sain uuden kuurin. Haittavaikutuksena on edelleen kuivat huulet, verta ajoittain tulee nenästä, samoin perseestä. Tuotakaan myrkkyä ei ole tutkittu vielä tarpeeksi tiedä mitä aiheuttaa myöhemmin.

      • roa

        Kova lääkehän se on, jo hyvinkin vanha, joten kyllä siitä tietoa ja kokemusta on.

        Limakalvojen kuivumistahan se aiheuttaa.

        Jos perseestä tulee verta, se on aina tutkittava. Jos vessapaperissa on pieniä kirkkaita veritahroja, ne johtuvat usein peräpukamista tai peräaukon rikkoutumisesta. Kannattaa syödä kuitupitoista ruokaa.


    • jabadijabadi

      oohh fuck. itse sinnittelin ja söin koko kuurin kerralla. motivoivana ajatuksena oli se, että ei tarvi ton aknen kanssa enään pelleillä ja hyvin on finnit kyllä pysynyt poissa. taitaapi sun ruokavaliossa piileä syy, tohon verijöböön liittyen. muut sivuvaikutukset ihan perus. check yo self before you wreck yo self!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe