Kuinka tehdä aloite tytölle ja edetä siitä eteenpäin?

neuvoton1

Hei, olen 17-v. poika ja löysin facebookista tytön, josta tuli tunne että hän voisi olla se oikea. Emme tunne toisiamme emmekä ole kavereita facebookissa ja voin toki olla väärässä tytön suhteen. Asumme toisistamme 10 kilometrin päässä. Kannattaisiko pyytää häntä kaveriksi tai lähettää hänelle viesti, jossa kertoo tunteistaan? Vai onko parempiakin keinoja? Nolaanko vain itseni? Miten kannattaa edetä? Neuvoja otetaan vastaan, erityisesti nuorilta naisilta tai tytöiltä, mutta toki muidenkin neuvot ovat tervetulleita. Kiitos!

9

4468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysy vaan

      En osaa sanoa nykynuorten ajatusmaailmaa kun en tunne, mutta ehkä tunteistaan ei nyt ihan ekaksi kannata kertoa... Eiköhän sitä kaveriksi kuitenkin voi kysyä. :)

    • lifemocker

      kannattaa koittaa tutustua, eikä lyödä kaikkia pelimerkkejä heti pöytään

    • sfhshsh

      Lainaan viestiäni toisesta ketjusta

      "Huh.
      Jos peruskoulun leikit suljetaan pois, niin omasta ihastumisesta SUORAAN kertominen on iso TURN OFF ja NO NO. Tämä saattaa hyvinkin tappaa vastapuolen (mahdolliset) tunteet sinua kohtaan. Ja tunteista kertominen on muutenkin niin hämmentävää ja kummallista että kohteesi säikähtää mitä varmemmin ja suhde ei pääse alkuunkaan. Elikkä unohda kokonaan moinen alakoululainen käytös. Mielummin sinne kahville pyydät, ts. kerro epäsuorasti omista tunteista. Tästä suhde lähtee liikkeelle - ja tarpeeksi pitkälle mentyäsi voit kertoa tunteistasi rauhassa. Kunhan et heti alussa pamauta ihastumistasi ilmoille.
      Tämä on tärkeä asia, jota moni ei tunnu ymmärtävän. "

      • lifemocker

        kyllä aikuisten maailmassa suoraan puhuminen on se kaikista paras ratkaisu. iän karttuessa ei mitkään pelaamiset kiinnosta


      • edddfg
        lifemocker kirjoitti:

        kyllä aikuisten maailmassa suoraan puhuminen on se kaikista paras ratkaisu. iän karttuessa ei mitkään pelaamiset kiinnosta

        Joudun ikävä kyllä olemaan eri mieltä.
        Mitä itse sanoisit jos sinulle lähes tuntematon ihminen kertoisi tunteistaan? Se varmasti hämmentäisi.
        Joitakin vuosia sitten eräs pitkään tuntemani tyttö ( ikä 15v) kertoi tunteistaan minulle. Itse olin myöskin pitkään tykännyt hänestä. Kuitenkin hänen pamauttama uutinen ns. säikäytti minut ja en sitten halunnutkaan alkaa seurustella hänen kanssaan. Tätä päätöstä olen kyllä katunut todella pitkään.
        Pointtina se, että suoraan tunteista kertominen ei ole (aina) se paras vaihtoehto.


      • lifemocker
        edddfg kirjoitti:

        Joudun ikävä kyllä olemaan eri mieltä.
        Mitä itse sanoisit jos sinulle lähes tuntematon ihminen kertoisi tunteistaan? Se varmasti hämmentäisi.
        Joitakin vuosia sitten eräs pitkään tuntemani tyttö ( ikä 15v) kertoi tunteistaan minulle. Itse olin myöskin pitkään tykännyt hänestä. Kuitenkin hänen pamauttama uutinen ns. säikäytti minut ja en sitten halunnutkaan alkaa seurustella hänen kanssaan. Tätä päätöstä olen kyllä katunut todella pitkään.
        Pointtina se, että suoraan tunteista kertominen ei ole (aina) se paras vaihtoehto.

        en kylläkään tarkoittanut että heti kättelyssä ollaan silleen "im in löööv wit juu" vaan kyllä sitä voi parien treffien jälkeen puhua ihan suoraan siitä mitä toisesta ajattelee ja haluaa


    • Jee jee

      Tyttö on varmasti erittäin otettu, kun alat häntä ihastuneena ahdistella, vaikka et ole koskaan jutellutkaan hänelle. Mutta hei, mitäs väliä luonteella on, ulkonäkö on ainoa merkitsevä asia.

    • ottopoika 69

      Moi

    • Anonyymi

      Mä oon kokenut ja sun kannattaa sanoo sille sun tunteista pyytä ulos ja tarjota sille jotain ja olla kiltti täs mult pari vinkkii:D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      125
      3004
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1245
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1231
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1013
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      990
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      48
      911
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      894
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe