Hei, olen 17v miehen alku minulla ei kasva kunnolla parta haienia vain tummia haivenia onko mitään nopeuttavaa tekijää kasvuun? sori sekava teksti lauantain meno pää.
Parran kasvu.
4
881
Vastaukset
- partaveikko1
Oon itse 19v parta kasvaa hurjaan tahtiin. Kannattaa ajella haivenet pois ja jos haluaa ny niin kasvattaa tietynlaista muotoa tai pulisongei pidä naamassa niin kyllä kuukauden aikana tummuu. itsllä oli sama homma , mutta kokeilin partaa kasvattaa kuukauden niin näytti tosi tummalta ja näkyi jopa kauas olin silloin 14v vastaantulevat katsoi aina hämmästyneenä kun 14v ja parta rehotti. syö paljon protenia ja älä tupakoi aja oikealla tavalla niin haituvat vahvistuu. itellä on pitkät pulisongit ja leuassa pieni parta
- turpajouhet
Perintötekijöistä karvoitus johtuu. Parta kasvaa sellaiseksi kuin kasvaa. Aja haivenesi pois niin ne paksuuntuvat. Sen, miten laajalle karvoitus kasvoissasi leviää, näet muutaman vuoden sisällä.
- 15v naama
Oon 15v ja mua taas hävettää kun on jo ns oikeaa partaa ja vaikka ajelen niin tosi paksu sänki tulee apua miten saan pois
- haivenet
Joo geeneistä riippuu. Esim. yhdellä kaverilla parta alko kuulemma kasvamaan 13-vuotiaana. Ite 19 eikä vieläkään partaa, ainoastaan jotain haivenia. Isälläni alko parta kasvaa vasta 30-vuotiaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805