Onko kukaan saanut ihan oikeasti apua jostain konstista tosi rasvaisen ihon hoitoon? Matat kosteus- ja meikkivoiteet ovat minun ihotyypilleni yhtä tyhjän kanssa, koska iho alkaa taas kiillellä vähintään tunnin päästä. Onkohan mitään tehtävissä ruokavaliolla tms?
Rasvainen iho
9
2711
Vastaukset
- heiluri
ei missään nimessä, auttaa paljon!
- joku
puuteripapereita. Kun iho alkaa rasvottua.
- hanne
Ootko kokeillu Aco-sarjan kosteusemulsiota, joka estää ihon kiiltelyä? Aco-sarjaa myydään vaan apteekeissa.
- Mimmu
Mulla on kokemusta. Oli tosi ongelmainen iho,finnejä ja punaisia arpia. Kävin jopa lääkärin laserhionnassa. Se auttoi hieman. mutta nyt kun olen välttänyt huonoja hiilareita, huomaan miten ihoni on hyvä. Se ei kiillä kuin ennen, tulee tosi harvoi finnejä ja ajatella Pärjään jopa töissä ilman meikkivoidetta!! Kokeile!
- roa-lover
Roaccutan-kuuri :) sillon pysy kyl iho niin rasvattomana...oi niitä aikoja!
- minä
Oon samaa mieltä Mimmun kanssa eli kannattaa vähentää noita hiilihydraatteja. Itselläni iho tuli paljon paremmaksi ton ruokavaliomuutoksen jälkeen.
Ei juustot ja suklaa ole ainakaan mulla huonontaneet ihoa... - lulia
ja minua ei edes kunnolla uskota kun kerron esim kosmetiikkaosaston myyjälle, että reilu tunti niin otsa kiiltää... ja mitä hyötyä on puuteripapereista, koska se auttaa 5 min...
esim ihon kuorinta ja tommoset matta voiteet vaan lisää rasvaneritystä... jos käytän vain rasvaiselle iholle tarkoitettuja tuotteita niin viimeistään viikon pääästä iho hilseilee... mutta rasvottuu silti
itse olen tullut siihen tulokseen että tämä täytyy jotenkin johtua hormooneista, en kyllä käytä mitään pillereitä.
minulle tulee varsinkin ennen kuukautisia, ja joskus muulloinkin, sellaisia pieniä valkopäisiä näppyjä korvien alle, kaulaan ja kasvojen sivuun... en tiedä mitä keksisin... :( - jeps
Hoida ihoa aamuisin ja iltaisin hyvin. Puhdista hyvin, käytä kasvovettä, ja rasvaa ihosi. Jos ihoasi ei ole kosteutettu, se tunkee rasvan sisältä ulos.
- lulia
tämä nyt varmasti ole jokaiselle päivänselvä asia...hohoijaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552537Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631682SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71640Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631525Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81508Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251198Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241041Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78954