Tänään se sitten saapui postissa. Piti tietenkin heti päästä kokeilemaan:) Tuote ei sisällä hampaille vahingollisia aineita (ei vahingoita hampaita tai hammaskiillettä) ja ei maistu juuri miltään. Nyt vain odotellaan tuloksia..... Ilmoittelen myöhemmin lisää! Onko kellään muulla kokemuksia?
Rapid White Brush-On
5
2515
Vastaukset
- hammaskeiju
paskanmarjat. Hampaat ovat "vaalentuneet" ehkä yhden asteen tai sekin lienee mielikuvituksen tuotosta. Ei toimi, älkää vaan tuhlatko rahojanne moiseen. Tyhmä minä. Lukekaa http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4000000000000045&posting=22000000004025188 mutta älkää uskoko
- sokeri
Ottamatta kantaa tuotteen toimivuuteen, huomauttaisin vain, että harva kuuriluontoinen tuote tehoaa 2 päivässä... Tuolla aikavälillä kuullostaa tuo yhden asteen vaalentuminen jo aika lupaavalta...
- Sinihammas
Nyt kun olet käyttänyt sitä jo viikon, niin onko auttanut?
Itse suhtaudun asiaan aika skeptisesti. Tuntuu siltä, että kaikki epäonnistuneet tuotteet myydään näissä tv-/ostos -shopeissa. - Igiá Pikapeite
Sinihammas kirjoitti:
Nyt kun olet käyttänyt sitä jo viikon, niin onko auttanut?
Itse suhtaudun asiaan aika skeptisesti. Tuntuu siltä, että kaikki epäonnistuneet tuotteet myydään näissä tv-/ostos -shopeissa.Se Igia Instant Cover on täysin puppua. Tuote ei oikeasti peitä mitään. Normaalista ruokakaupasta löytää tehokkaampaa meikkivoidetta. Olin tyhmä kun ostin TV Shopista mitään. Luulen myös, että tuotteet ovat huijausta.
Vuosia sitten ostin jostain Kuponkiuutis lehden Selecta -kaupasta digitaalisen sisäantennin tv:seen, jonka oli tarkoitus parantaa kuvaa. Laite muka asetetaan tv:n päälle ja odotetaan noin 10min, että laite etsii/vahvistaa signaalin. Paskat se mitään etsi.. purin laitteen ja siitä ei löytynyt minkäänlaista virtalähdettä. :D Itse olen sähköalan harrastaja ja moinen viritys nauratti. Olisi vaan pitänyt palauttaa se ja vaatia rahat takaisin. Näitä huijauksia on todella paljon myynnissä, ehkä jopa 50% myydyistä tuotteista on huijauksia.
- Neelo
Amerikka, sinä julma maa. Keksit tuotteen, joka on huijausta, sen ostaa muutama miljoona, yli 200 milj. ihmisestä. Amerikan pönttöpäät on käyty läpi, nyt on Eurooppa paran vuoro!
Eihän tuota kannata surra, tämä on bisnestä! Varmasti moni teistä sillä alalla, huijaatte ja pilaatte ihmisten päiviä.
..MUTTA ei kuitenkaan tuomita kaikkia tuotteita joita he kauppaavat TV-shopilla tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 68790
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,134774Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691