Saanko lihottaa tyttöystävääni?

Dino Rex

Jos kertoisin, että tykkään pyöreistä tytöistä, mutta en tunne seksuaalista vetoa laihoihin ja sen takia ostan tyttöystävälleni säännöllisesti suklaata ettei hän laihtuisi, täällä olisi moni kehumassa että "on hienoa että on tuollaisiakin miehiä, jotka eivät halua vain luuviuluja". Jos taas sanoisin että haluan lihonneen tyttöystäväni laihtuvan ja etten tunne seksuaalista vetoa pyöreisiin, niin johan lynkkaus alkaisi. Kuitenkin kaikki tiedämme että lihavat kuolevat nuorempana kuin laihat (kyllä tiedätte mitä tarkoitan, ei mitään näsäviisaita kommentteja thanks) ja että lihavuuden ihannointi on yhtä fiksua kuin tupakoinnin ihannointi.

Ottakaa näistä ihmisistä nyt selvää.

19

1548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 998jj

Minun puolesta saat lihottaa.

T: Toni

• yyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Mua niin ärsyyttää kun jo neuvolasta lähtien yritetään saada kaikki samaan muottiin ja tehdä lapsista jotain luurankoja. Ois paljon kivempaa kun kaikki naiset painaisi vähintään 80 kg. Mä en laihoista meinaa perusta. Pitää naisessa olla jotain mistä ottaa kiinni.

• getoonbeibe

Jaa, olet siis tehnyt tällaisen kyselyn joskus? Tai lukenut vastaavan? Onhan niitä ns. feedereitä, jotka tykkäävät todella lihavista, ja syöttävät heidät jopa siihen kuntoon, etteivät naiset pysty liikkumaan. Enpä ole kuullut että sellaiseen kukaan kannustaisi.

Hillitse jo vähän... oletko koskaan miettinyt mistä läskivihasi naisia kohtaan johtuu? Se olisi varmasti hedelmällisempää kuin tämä jatkuva vaahtoaminen siitä miten muiden pitäisi olla jossain kuvittelemassasi muotissa. Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, koeta selviytyä sen asian kanssa. Sinä saat tykätä laihoista, mutta et voi olettaa että kaikki muutkin tykkäävät. Et myöskään ole itse naisenemmistön ihannemies, sorry kun pudotan sinut pilvilinnastasi.

• Dino Rex

You're missing the point babe...

• Dino Rex

Mulla ei ole mitään lihavia ihmisiä vastaan. Tiedän hyvin että lihavuus voi olla samantapainen sairaus kuin anoreksia, jossa ihminen syö paljon saadakseen itselleen paremman olon ja tämä voi hyvin olla seurausta esim. vuosia jatkuneesta koulukiusauksesta. Ei se tietenkään ole mikään sormellaosoittelun paikka. Mutta ei mun ois tarvinnu asiaa näinkään paljoa selittää. Kyllä se mun pointti tulee tuolta avauspostauksesta ihan hyvin esille.

• Dino Rex

Olkoon nyt kuitenkin kun asia tuskin kuitenkaan ihmiselle sen enempää valkenee kun asiat luetaan helposti tietynlaisten lasien läpi.

"Se olisi varmasti hedelmällisempää kuin tämä jatkuva vaahtoaminen siitä miten muiden pitäisi olla jossain kuvittelemassasi muotissa."

Niin, siitä tässä juuri olikin kyse, että yritetään ahtaa toiset johonkin muottiin. Lihavista tykkäävä mies saa olla mitä haluaa ja hyvä niin, mutta jos mies sanoo, ettei enää kiihotu vaimostaan kun tämä on lihonut niin heti on femakot rivissä sormi pystyssä...

"Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, koeta selviytyä sen asian kanssa."

Soveltakaa myös te naiset tätä silloin kun miehellä on ns. "seksistiset" halut, ts. kun mies kiinnostuu vain nuorista, hoikista, kauniista ja kaikinpuolin naisellisista naisista.

"Sinä saat tykätä laihoista, mutta et voi olettaa että kaikki muutkin tykkäävät."

Minä tykkään laihoista ja aika moni muukin, eikä se tee meistä pinnallisia. Itse hyväksyn kyllä täysin naisten seksuaalisuuden ja sitä kautta sen, että ujo ja heikkoitsetuntoinen mies (jollainen olin myös itse nuoruudessa) joutuu olemaan yksin jos haluaa saada kauniin naisen. Sen sijaan että valittaisin netissä siitä että naiset valitsevat miehiä sillä ja sillä perusteella, pyrin parhaani mukaan pitämään huolen siitä, että vastaan mahdollisimman monen ja mahdollisimman hyvien naisten odotuksia, jotta voisin valita mahdollisimman hyvin sellaisen naisen kuin haluan sellaiseen suhteeseen kuin haluan. Suosittelen kaikille lukijoille samaa.

Ja voin kertoa että ei ole ollut helppo homma kun miettii, että olin vielä lukiossa todella ahdistunut, epäsosiaalinen ja syytin itseäni aina kaikesta. Lähes tulkoon itkin itseni uneen jos joku sanoi minulle pahasti enkä osannut puolustaa itseäni ollenkaan. Olen tullut tähän pisteeseen asti niin pitkän tien, etten oikeastaan tunnista itseäni ollenkaan samaksi ihmiseksi ketä joskus olin. Olen joutunut hakkaamaan päätäni seinään todella paljon ja kohtaamaan pelkojani. Lähinnä ärsyyttää kun lukee miesten tai naisten tekstejä, missä valitetaan: "Pitääkö mun laihtua että Jessica Alba/Bradley Cooper haluaisi seurustella mun kanssa?" No v*ttu pitää.

Tai: "Vaikka tyttöystäväni/poikaystäväni tulisi halukkaammaksi siitä että laihtuisin, en aio laihduttaa koska minunhan pitää olla haluttava juuri sellaisena kuin nyt olen." Hyvä, toivottavasti se jättää sut ja etsii jonkun joka ei ole henkisesti 10-vuotiaan tasolla.

• Myrskypilviä näkyvissä
        Dino Rex kirjoitti:

Olkoon nyt kuitenkin kun asia tuskin kuitenkaan ihmiselle sen enempää valkenee kun asiat luetaan helposti tietynlaisten lasien läpi.

"Se olisi varmasti hedelmällisempää kuin tämä jatkuva vaahtoaminen siitä miten muiden pitäisi olla jossain kuvittelemassasi muotissa."

Niin, siitä tässä juuri olikin kyse, että yritetään ahtaa toiset johonkin muottiin. Lihavista tykkäävä mies saa olla mitä haluaa ja hyvä niin, mutta jos mies sanoo, ettei enää kiihotu vaimostaan kun tämä on lihonut niin heti on femakot rivissä sormi pystyssä...

"Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, koeta selviytyä sen asian kanssa."

Soveltakaa myös te naiset tätä silloin kun miehellä on ns. "seksistiset" halut, ts. kun mies kiinnostuu vain nuorista, hoikista, kauniista ja kaikinpuolin naisellisista naisista.

"Sinä saat tykätä laihoista, mutta et voi olettaa että kaikki muutkin tykkäävät."

Minä tykkään laihoista ja aika moni muukin, eikä se tee meistä pinnallisia. Itse hyväksyn kyllä täysin naisten seksuaalisuuden ja sitä kautta sen, että ujo ja heikkoitsetuntoinen mies (jollainen olin myös itse nuoruudessa) joutuu olemaan yksin jos haluaa saada kauniin naisen. Sen sijaan että valittaisin netissä siitä että naiset valitsevat miehiä sillä ja sillä perusteella, pyrin parhaani mukaan pitämään huolen siitä, että vastaan mahdollisimman monen ja mahdollisimman hyvien naisten odotuksia, jotta voisin valita mahdollisimman hyvin sellaisen naisen kuin haluan sellaiseen suhteeseen kuin haluan. Suosittelen kaikille lukijoille samaa.

Ja voin kertoa että ei ole ollut helppo homma kun miettii, että olin vielä lukiossa todella ahdistunut, epäsosiaalinen ja syytin itseäni aina kaikesta. Lähes tulkoon itkin itseni uneen jos joku sanoi minulle pahasti enkä osannut puolustaa itseäni ollenkaan. Olen tullut tähän pisteeseen asti niin pitkän tien, etten oikeastaan tunnista itseäni ollenkaan samaksi ihmiseksi ketä joskus olin. Olen joutunut hakkaamaan päätäni seinään todella paljon ja kohtaamaan pelkojani. Lähinnä ärsyyttää kun lukee miesten tai naisten tekstejä, missä valitetaan: "Pitääkö mun laihtua että Jessica Alba/Bradley Cooper haluaisi seurustella mun kanssa?" No v*ttu pitää.

Tai: "Vaikka tyttöystäväni/poikaystäväni tulisi halukkaammaksi siitä että laihtuisin, en aio laihduttaa koska minunhan pitää olla haluttava juuri sellaisena kuin nyt olen." Hyvä, toivottavasti se jättää sut ja etsii jonkun joka ei ole henkisesti 10-vuotiaan tasolla.

Joku taitaa olla vähän huonolla tuulella.

• Dino Rex
        Myrskypilviä näkyvissä kirjoitti:

Joku taitaa olla vähän huonolla tuulella.

Niin oonkin, mut ei se asiaa miksikään muuta.

• Nukku-Matti voisi auttaa
        Dino Rex kirjoitti:

Niin oonkin, mut ei se asiaa miksikään muuta.

Ei muutakaan. Mutta mitäs jos menisit nukkumaan? Usein asiat näyttävät aamulla vähän valoisammalta:)

• 12+10

Ois ihana tuollainen mies, joka ostais joka päivä suklaata kotiin. Painaisin varmaan yli 150 kg, jos en yhtään välittäisi muiden mielipiteistä vaan olisin sellainen herkkusuu kuin haluan.

• :=)

minä syön joka pv suklaata ja silti olen kokoa xs

• lifemocker

etkö voi ottaa sellaista jo valmiiksi pullukkaa tyttöä?

• osdggsdihhsfl.c nlki

kysäseppä tyttös mielipide..

• Kannattaa ehkä keskustella tuosta tyttöystävän kanssa

• ruma nainen

Aina voi laihduttaa, mutta entä jos sattuu olemaan synnynnäisesti ruma (ei kehitysvammainen, vaan muuten vain ruma) eli on asioita joihin ei voi itse vaikuttaa. Itse olen hoikka ns. ihannepainossa, hiukset kauniit pitkät upeat, mutta eipä kukaan ole huolinut kun olen ruma, isoluinen ja maskuliininen kasvoilta ja vartalolta.

• m koko

minä olen normaalivartaloinen, mutta minulla on pieni pömppömaha, muhkea peppu ja b-c tisu, muuten olen hoikka. täällä palstoilla tykätään laihoista tai pullukoista. entäs me hoikat mutta pehmeät :)?

• normipainoinen

Hmm. Eikö ole kiva kun porukalla täällä mene täysin ohi mistä aloituksessasi oli kyse...?

Ilmiö sinänsä on täysin looginen. Ihmisellä on taipumus lihota, ja iso osa sen vuoksi on ylipainoisia. Osa pysyy hoikkana luonnostaan, osa vaivaa nähden.
        Ne, jotka lihovat, ovat tietenkin riemuissaan kuullessaan miehistä jotka suorastaan ihannoivat sitä ihraa- onhan se kivempaa heille! Yhteiskunnassahan kuitenkin on vallalla hoikkuusihanne, siitä ei kahta sanaa.
        -> saavat syömiselleen oikeutuksen tunteen.
        Ja kääntäen, hoikkuuden ihailu ja varsinkin sen vaatiminen nostattaa lynkkausmielialan. Ei teillä ole oikeutta, sikoja olette.

Mulla on mies, joka arvostaa hoikkuutta ja tekee mulle selväksi että on hyvin iloinen kun ruotoni sutjakkana pidän (ja teille anorekstikkohöpisijöille: ei, hän ei halua luiden kolisevan vaan lihan olevan kiinteän kimmoisaa, ei upottavaa). Itse koen vain hyvänä että hän arvostaa vaivannäköäni. Ei se mikään rakkaudenteko ole ettei piittaa toisen lihomisesta, vaikka se voi viedä mieheltä halut ja naiselta terveyden.

• Naisen aitologiikka

Äläpäs taas !tiedä! mitä "me naiset" kommentoisimme, koska olet joka tapauksessa väärässä.

En todellakaan kommentoisi, että ompa hienoa, että on tuollaisiakin miehiä, jotka jne. jne. On aivan sama, millaisista kiloista ja muodoista täällä kirjoittavat miehet pitävät, siis aivan sama. Minä kannan kiloni ja kehoni ylpeydellä siitä huolimatta.

Älkää te miehet kuviteltko tietävänne meidän naisten ajatustoiminnan laatua tai kulkua, kun ette kuitenkaan tiedä!!!!!!

• Dino Rex

En mä tiedä sun ajatustoiminnasta mitään, mutta monen muun naisen kommentteja olen nähnyt ihan riittävästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      70
      4640
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      106
      4122
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      63
      3700
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      38
      2901
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      28
      2653
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      65
      2623
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      55
      2597
    8. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1967
    9. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1938
    10. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      255
      1837
    Aihe