Olemme seurustelleet 4-vuotta josta 2-v samankaton alla. Alkuun seksiä oli joka päivä, mutta nykyään 1krt/kk jos sitäkään,meillä ei ole muutakaan läheisyyttä (halailua,pussailua ym) mies kyllä masturboi, mutta sänkyhomat eivät jostain syystä kiinnosta. Silloin kun sitä harvoin on kestää se noin 10min, josta suurin osa ajasta menee esileikkiin jonka minä teen hänelle. sitten pari työntöä ja se olikin sitten siinä!
Onko muilla ollut tälläistä nykyisen/entisen kanssa? en tiedä mistä tämä johtuu mies väittää rakastavansa ja haluavansa minua, muttei siltä vaikuta. Olen tällä hetkellä raskaana, ihme kyllä tuolla määrällä, se voi ehkä tällä hetkellä olla pieni syy, mutta tälläistä se oli silloinkin, kun en ollut vielä raskaana
miehen haluttomuus
turhautunut2
1
183
Vastaukset
- mooonis
Mulla kävi vähän vastaavalla tavalla kun avokki tuli raskaaksi. Alkuun menin varmasti siinä mönkään, kun ahdistuin siitä että oli tottunut saamaan toiselta tietynlaista huomiota ja sitten oma käytös muuttuu..
Tällä sivustolla on tapana heittää heti että toinen pettää ym.. mutta omalta miehiseltä näkökulmalta voisin arvailla että oma käytös voisi muuttua tollaiseksi jos jokin tuntuisi suhteessa epäoikeudenmukaiselta.. tai hetkellisesti vaikuttaisi, jos olisi ihastunut johonkin, mutta se on ohimenevää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2776124Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss643158- 2002971
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232342- 731807
- 1461572
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1921514Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1621468Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121428- 881343