Olemme seurustelleet 4-vuotta josta 2-v samankaton alla. Alkuun seksiä oli joka päivä, mutta nykyään 1krt/kk jos sitäkään,meillä ei ole muutakaan läheisyyttä (halailua,pussailua ym) mies kyllä masturboi, mutta sänkyhomat eivät jostain syystä kiinnosta. Silloin kun sitä harvoin on kestää se noin 10min, josta suurin osa ajasta menee esileikkiin jonka minä teen hänelle. sitten pari työntöä ja se olikin sitten siinä!
Onko muilla ollut tälläistä nykyisen/entisen kanssa? en tiedä mistä tämä johtuu mies väittää rakastavansa ja haluavansa minua, muttei siltä vaikuta. Olen tällä hetkellä raskaana, ihme kyllä tuolla määrällä, se voi ehkä tällä hetkellä olla pieni syy, mutta tälläistä se oli silloinkin, kun en ollut vielä raskaana
miehen haluttomuus
turhautunut2
1
178
Vastaukset
- mooonis
Mulla kävi vähän vastaavalla tavalla kun avokki tuli raskaaksi. Alkuun menin varmasti siinä mönkään, kun ahdistuin siitä että oli tottunut saamaan toiselta tietynlaista huomiota ja sitten oma käytös muuttuu..
Tällä sivustolla on tapana heittää heti että toinen pettää ym.. mutta omalta miehiseltä näkökulmalta voisin arvailla että oma käytös voisi muuttua tollaiseksi jos jokin tuntuisi suhteessa epäoikeudenmukaiselta.. tai hetkellisesti vaikuttaisi, jos olisi ihastunut johonkin, mutta se on ohimenevää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152856
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292780En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791796Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va671351- 471108
- 991011
- 109876
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843- 46833