Minulla on tässä yhden viikon dieetti. Kuka lähtee mukaan? Aika huimalta tuo liikunnan määrä ja ruokavalion rajoitus on, mutta se on vain yksi viikko ja tuleepahan kokeiltua. Ei nimittäin ois haittaa, vaikka muutama kilo tippuiskin (edes väliaikaisesti). Tänne sitten päivittelen miten etenee.
Tavoitteena on laihduttaa mahdollisimman paljon liikkumalla enemmän ja vähentämällä syömisiä. Päivittäin saa syödä vain vihreitä omenoita, pakaste mustikoita, tomaattia sekä kurkkua sekä juoda saa rasvatonta maitoa. Määrät kirjataan ylös mutta kilokaloreita ei tarvitse laskea, ellei ole taipumusta ylensyöntiin. Jos näkee tarpeelliseksi laskea kaloreita, kannattaa kalorit jättää alle 1000 kilokaloriin. Lisäksi tämän viikon aikana pitää juoda PALJON vettä sekä liikkua päivittäin 60 min. Suositeltavaa on ottaa tällä dieetillä vitamiinitabletteja. Huomioithan, että tämä on dieetti ei siis suunniteltu pitkänajan ruokavalioksi, vaan yhden viikon dieetiksi.
Quick Kick Start Diet QKSD
uusidieettitaas
0
154
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451336- 1071139
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102702
- 79680