En ymmärrä seksisuhteiden harrastajia

12+1

Se ei vain mene minun kaaliin. Miten voi harrastaa seksiä saman ihmisen kanssa pitkän aikaa ilman, että saa sen syvempiä tunteita häntä kohtaan?
Jotta pystyy harrastamaan seksiä useaan otteeseen saman henkilön kanssa kai hänestä täytyy sitten jonkin verran pitääkkin? Ja jos pitää toista vain ''ihan kivana'', miksi jakaa itseään hänelle? Ei kukaan voi olla niin läheisyyden kipeä, ettei kertakaikkiaan kestä olla sinkkuna ilman seksiä/läheisyyttä ja sitten tyytyy vain johonkin ''ihan kivaan'' että hellyyttä saisi.

9

569

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dino Rex

Ei se että pitää jostain ihmisestä tarkoita vielä sitä, että hänen kanssaan haluaisi mitään vakavampaa. Kyllä sen tietää etukäteen että voiko hommasta tulla vakavaa. Jos muijassa on joku selkeä puute, esim. hän on heikkoitsetuntoinen, niin kyllä sen tietää jo etukäteen ettei siihen naiseen tule ihastumaan.

• nainen vastaa vdfbgn

Voi miehestä olla kiinnostunut vain seksimielessä, jos kaikki muut kriteerit täyttyvät esim. ulkonäen ja luonteen suhteen, ja hänestä pitää ja on viehättynyt, muttei halua oikeaa suhdetta kuitenkaan. Eli ei ole samalla aaltopituudella, ei ole juteltavaa, ei ole henkisesti ja älyllisesti miehestä kiinnostunut jne, joten ei voisi kuvitella tiiviimpää yhteiseloa hänen kanssaan.

Eli tunteita voi olla pitämisestä ja välittämisestä alkaen, mutta ei sellaisia tunteita tai niin paljon tunteita, että haluaisi hänen kanssaan seurustella. Mitä siitä sitten saa? Hyvää seksiä tietenkin. Eli minä en ainakaan kaipaa "hellyyttä" tai "läheisyyttä", minulle seksi on ihan muunlaisia tuntemuksia.

• neinei

Aloittajan kanssa samoilla linjoilla tässä ihmettelyssä. Olen seksisuhteessa miehen kanssa ja vaikka kuinka olen yrittänyt, en voi olla tuntematta häntä kohtaan jotakin. Tiedän, että paria meistä ei saa tekemälläkään, koska olemme liian erilaisia ja joissain asioissa ehkä liian samanlaisiakin, en tiedä. Homma ei kuitenkaan toimisi lainkaan, kun asiaa ajattelen järjen tasolla. Kuitenkin huomaan, että en pysty olemaan tunteeton, mitä tulee meidän suhteeseemme. En voi ymmärtää, miten voisi harrastaa seksiä jatkuvasti ilman minkäänlaisia tunteita toista kohtaan. Miehet siihen varmasti kykenevät kyllä.

• typykkä vfcbfb

Ehkä SINÄ et kykene, mutta minä kyllä kykenen helposti. Ihmiset ovat erilaisia.

• 12+1

Voisin ruveta tässä selittämään sellaista diipadaapaa hormoonitoiminnasta seksin aikana, mutta vaikea päteä kun en ole asiaa tutkinut. Mutta muistan, että naisilla seksin aikana välittyy enemmän oksitosiinia kuin miehillä ja tätä hormoonia kutsutaan ''kiintymyshormooniksi''. Samaa hormoonia erittyy myös vauvan syntymän ja imetyksen yhteydessä.
      Ihan järjelläkin kun miettii, naispuolisille on tärkeämpää kenen kanssa köyrii kuin miehille, koska naisellehan seksistä tulee suuremmat seuraukset: raskaus. Ja miehenhän pitää olla sellainen joka pystyy turvata naista ja jälkeläisiään. Ja sitten todistusaineistoksi sanoisin, että kuinka usein suomi24 palstalla näkee naisen aloittamia : ''Ihastunut vakipanoon''-ketjuja. Miesten aloittamia tuollaisia ketjuja ei juuri näekkään.
      Veikkaamma siis, että kyllä naisella on aina noissa suhteissa enemmän tunnetta pelissä, tajusi sitä itse tai ei.
      Mutta pääpointti on nyt se, miksi halvatussa joku jakaa itseään sellaiselle, josta ei oikeasti ole kiinnostunut. Ei kukaan voi olla niin seksinnälkäinen!

• näin meillä 91

Olen 22 vuotias nainen ja ollut viime syksytä asti seksisuhteessa miehen kanssa. Molemmat olemme sinkkuja siis. Viihdyn hänen seurassaan, mutta emme ole tutustuneet toistemme kaveriporukoihin, eli pidämme tapaamiset kahden keskisinä.

Tiedän, ettemme tule seurustelemaan koskaan eikä se ole ongelma. En hae aktiivisesti seurustelusuhdetta elämääni tällä hetkellä, koska opiskelu terveydenhoitajaksi vie suurimman osan ajastani.

Näemme miehen kanssa n. 2-4/kk ja toki juttelemme, teemme ruokaa ym. panemisen lisäksi. Tilanne sopii kummankin elämäntilanteeseen hyvin.

"Mutta pääpointti on nyt se, miksi halvatussa joku jakaa itseään sellaiselle, josta ei oikeasti ole kiinnostunut. Ei kukaan voi olla niin seksinnälkäinen!"

Vastauksena tuohon kommentiin, kyllä sitä seksinnälkää on liikkeellä ja itse olen mieluummin pitempiaikaisessa seksisuhteessa kuin etsimässä uutta miestä joka kuukausi :D Mutta valinta on jokaisen oma tietenkin ja meitä on tunnetusti moneen junaan.

• riuttala76

Kolmesti oon elänyt avoliitossa mutta ennen kuin varsinaisesti seurustelinn kenenkään kanssa kiertelin ympäri suomea eroottisissa ravintoloissa, päädyin usein yhden tai useamman tanssijan kanssa jatkoille johonkin yökerhoon. Kyllä avoliitossa eläessäi välillä kävin myös erotiikka ravintoloissa ja Thai-hieronnoissa.
      Nyykyään minulla ei ole mitään halua muuttaa kenenkään naisen kanssa saman katon alle, ei nainen kuitenkaan kauaa kestäisi jäädä kakkoseksi kannettavalle tietokoneelleni ja harva nainen edes tykkää katsella kovaa juopottelua ja antaa polttaa tupakkaa sisällä. Edellinen avoliittoni oli tosi mukkava kun meillä oli v apaa suhde. Kun kävin kaverini kanssa kerran Tallinnassa ja soitin avovaimolleni niin hän oikein kehoitti nautiskelemaan matkasta ja sanoi kirjaimellisesti:"Jos saat pillua niin ota!"

• 6+10

ajattelin joskus samalla tavalla kuin ap mutta omakohtaisen kokemuksen kautta olen alkanut ymmärtämään miksi.Itse olen siis ollut sinkkuna liki koko elämäni ja mittarissa jo lähemmäs 30v.Parisuhteeseen että edes kiinnostun toisesta,on kriteerit todella kovat,tiedän itsekkin sen.Ja pakko myöntää,että läheisyyden,hellyyden ja seksin tarve on todella kova.Tässä tulee silloin ristiriita;Luonnolliset tarpeet vs. ap:n esittämä ajatus.
      Ok,seksisuhteesta ei saa samanlaista täydellistä henkistä tyydytystä kuten oikeasta seurustelusuhteesta jossa koettaan olevansa vähän joka asiassa samalla tasolla.Mutta,mikä tekee toisaalta vääräksi ottaa sen vähän vastaan mitä voi saada.Jos kaksi ihmistä nauttivat toisistaan ja viihtyvät yhdessä,mitä väärää siinä on loppujen lopuksi.
      Ja parisuhdetta,ei etsitä vain sitä varten että saisi omat sen hetkiset tarpeet täytettyä vaan kyse on paljon suuremmasta.Joten,ymmärrän niitä jotka harrastavat seksisuhteita.

• css~

Ihmisiä nyt vaan on kahdenlaisia tässä suhteessa. Tärkeintä on, että itse tietää kumpaan joukkoon kuuluu, eikä sekaannu sen toisen ryhmän ihmisiin :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe