moi!
mikä teistä on paras apulannan musavideo?
tiiättäkö te minkä ikäsii sipe, tuukka ja toni on? missä päin he asuvat? ja mikä teistä on paras biisi? toni on mun mielest kaikkein paras! vastakkaa!
apulanta fanit!
5
302
Vastaukset
- hiphei
noh ite asun heinolassa et poikia näkyilee aina välillä..mut ei niin useasti=( toni asuu melko keskustassa kylpylän lähellä=) ikää noilla on kaiketi 28-29 sipe on kyl muistaakseni nuorin=) ja toni on ollu mun siskon kans samalla luokalla joskus vuonna miekka ja kivi:) apiksen paras musavideon on mun mielestä ainakin käännä se pois=)sipe ja tuukka..hmm sipe asuupi ehkäpä kirkonkylässä ainakin sen porukat asuu siellä:) tuukasta en niinkään tiedä ainakin sen mutsi asuu vierumäellä=) tonin äiti ja sen koira asuvat sinilähteellä omakotitalossa yhen kirkon vieressä=)..mähän alan olee joh aika hyvä;)
- hipheii
niin ja lisään viellä et vaikka niillä onkin kämppä heinolassa niin he kyl asuvat muuallakin kuten tampere ja helsinki=)
- jejex
hipheii kirjoitti:
niin ja lisään viellä et vaikka niillä onkin kämppä heinolassa niin he kyl asuvat muuallakin kuten tampere ja helsinki=)
kiitti tiedosta! tuo auttoi mua!
onko sulla niitten nimmarit? - jumala
jejex kirjoitti:
kiitti tiedosta! tuo auttoi mua!
onko sulla niitten nimmarit?eipä mitään:)
juuh on mulla niiden nimmarit:) kuten myös antin:) eli anttihan oli se joka oli joskus kauan sit apiksessa ..nykyään antilla on oma bändi varo
soittaa sellasta goottirokkia:)
- Maria
No se!En muista biisin nimeä,mut siis se...
"Mä teen ihan mitä vaan,menen ihan mihin vaan,lopulta se vie mut sairaalaan..."
Ihan huippu video!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1622567- 1602363
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee551993Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1181967Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."01670"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591394Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1921272Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää781051Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2071012Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.334961