Mies on juoppo insinööri ja pieni palkka.
Olen raskaana ja menee hermot miehen iltajuhliin!
En saa seksiä ja miestä ällöttää mahani.
No ollaan nukuttu kaukana toisistamme ja ei kosketuksia.
Hellyys on kadonnut ja olen masentunut vaan.
Saanko pettää?
Asun sodankylässä ja tahdon pettää.
8
619
Vastaukset
- se toinen
tottakai saa
- pienimunainssi
mitä kyselet, olet tehnyt sen jo.
- toinen ingeljööra
toi loi hyvä!!!!!!
- =) ...
"Kirkon oppineet todellakin pyysivät ulkoruokintaan joutuneita naineita miehiä asettamaan peniksensä seinässä olevaan aukkoon. Mikäli terska oli huomattavasti pienempi kuin reiän pohjukassa oleva kuoppa, niin pääteltävissä oli etteivät aviomiehen seksuaaliset kyvyt riittäneet tyydyttämään vaimoa. Silloin naisella oli oikeus heivata mies sananmukaisesti pellolle. 1700-luvun Luulajan kirkonmiehet ovat siis harjoittaneet kovin edistyksellistä toimintaa. Moinen aukko voisi nykyäänkin olla perin käytännöllinen. Se nopeuttaisi huomattavasti avioerokäsittelyjä."
Jos nämä ehdot täyttyy, niin sitten... - xytttt
Jaa, että vieraisiin ison mahan kanssa? No varmaan löytyy niitäkin miehiä, joita tämmöinen kiinnostaa. Mitähän avioliitostasi on tulossa, jos mahasi kanssa vieraita haikailet? Mielestäni teillä pitäisi juuri nyt olla paras aika avioliitossa, pienokainen tulossa ja elämä edessä. Etukäteen säälittää jo lapsenne tulevaisuus, eipä näytä ruusuiselta. Outo on omakin miehesi, joka ei voi isoa mahaasi sietää, sanoisin, että ei ole kypsä isäksi. Kannattaa varmaan asia ottaa puheeksi.......
- justiinsa joop
"No varmaan löytyy niitäkin miehiä, joita tämmöinen kiinnostaa. "
No aluksi on todettava, että miksi ei kiinnostaisi!? Me olemme vaimoni kanssa harrastaneet seksiä koko raskauden ajan. Tietenkin asenot on valittu vatsan koon ja muidenkin asiaan vaikuttavien asioiden mukaan, mutta ei vatsa tai raskaus mitään "ällötä" - höh?
Loppuosa kirjoituksestasi on sitten juuri samoin kuin miten minäkin asiasta ajattelen.
"Mitähän avioliitostasi on tulossa, jos mahasi kanssa vieraita haikailet?"
Tai siis että jos ylipäätään haikailee vieraisiin.
"Mielestäni teillä pitäisi juuri nyt olla paras aika avioliitossa, pienokainen tulossa ja elämä edessä. "
Juuri näin!
"Etukäteen säälittää jo lapsenne tulevaisuus, eipä näytä ruusuiselta."
Niinpä niin. Taas yksi rikkinäisen kodin avioerolapsi, joka saam aivan kummallisen mallin elämäänsä..
"Outo on omakin miehesi, joka ei voi isoa mahaasi sietää, sanoisin, että ei ole kypsä isäksi."
No en tiedä miten kypsyyttä isäksi ilmentää, mutta kuten alussa sanoin, ihmettelen, että mikä siinä isossa, oman kullan mahassa pelottaa...
"Kannattaa varmaan asia ottaa puheeksi....... "
Tärkein ohje koko palstalla ikinä!
- kim.kakriainen@suomi
saat kyl minusta ja kyl sinä mulle kelpaisit
- Ihme haaveilua
Asun sodankylässä ja haluan pettää.. no jo on toiveet, mä pistän paremmaks ! En kerro mistä olen mutta haluan lottovoiton !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252618Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1162436Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup231976Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581953Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua241487Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3051237- 601043
- 2581023
- 53960
- 146923