Onko kukaan päässyt todella eroon tästä ikävästä, negatiivisesta tunteesta ? Olen jo 60 v. nainen, eronnut vuosi sitten. Exäni pitää minusta huolta edelleen, joka on ihan ok mielestäni. Hän on kuitenkin uudessa parisuhteessa, ja minä olen mielettömän mustasukkainen. Tällä tunteella myrkytän ennenkaikkea itseni.
En halua tässä ruotia suhdettamme, enkä neuvoja siihen. Mutta kuinka päästä tästä tunteesta eroon ? Kokemuksia, please !
Mustasukkaisuudesta eroon
raskasta1
2
206
Vastaukset
- okbiyc
Et siitä muuten pääse kuin ottamalla ihan reippaasti etäisyyttä exääsi. Ihan varmasti löydät uusia ihmisiä elämääsi. Aloita vaikka uusi harrastus ja hakeudu ihmisten pariin niin kyllä se exä pikkuhiljaa unohtuu ja voit löytää uuden rakkauden kun siihen olet valmis.
- olin mustasukkainen
Exä voi pitää siitä, et olet mustasukkainen, näin olet hänen otteessaan. Mutta, aikaa ottaa kun pääsee taas jaloilleen, itsellä meni vuosia. Nyt en ole nähnyt enkä tavannut ex.ää ja olo helpottuu, enkä ole mustasukkainen hänestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611