Sain tässä pari vuotta sitten lahjaksi teräksen värisen big-mallisen nomination rannekorun ja siitä asti sitä käyttänyt. Nyt kuitenkin tässä olen miettinyt, josko ostaisin itselleni toisen. Mutta miltä se näyttäisi jos pojalla olisi ranteessa kaksi rannekorua? Olin ajatellut sitä tumman (mustan?) väristä nomination korua, mutta en tiedä näyttäisikö se vähän hassulta. Netissä olen jossain nähnyt kuvia, mutta IRL en ole kenelläkään pojalla nähnyt. Mitäs mieltä muut olisivat? En omista kuin sen perusrannekkeen eikä ole suunnitelmissa koskaan mitään muita palasia ostaa.
Nomination rannekoru(t) pojilla
Poika tietämätön
6
556
Vastaukset
- Aloittajaaa
Vastauksia odotellessa...
- fghfghl
Eiköhän se ihan ok ole. Itselläni on ollut kaksi ranneketta jo pitkään, eikä kukaan ole ikinä niistä mitään kommentoinut.
- fghfghl
Ja miespuoleinen siis olen myös...
- .....
Katselin kuvia netistä ja tuo musta näytti hienolta, oikein sopiva miehelle.
- Niit1
Rohkeasti vain! Bussikuskeilla (siis miehillä) olen nähnyt kauniita koruja, sormuksia, korviksia ja kaksi tai kolmekin ranneketta ranteessa. Ovat kauniita ja näyttävän näköisiä.
- Niit1
Siis ne rannekkeet ja miehet:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1266400Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766195Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie716183Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443992Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482415Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1311456- 131299
- 1871128
- 64960