moi! onks täällä muita tekno ym.elektronisen musan rakastajia,jotka vois esim.alkaa kokoontua säännöllisesti jonnekin bilettään hyvän musiikin tahdissa? Ite rakastan teknomusaa,mut saman tyyliset kaverit puuttuu.
käyn klubeilla,mut niissä ei aina sellasta musaa ku pitäs.yhen paikan tiedän ja haluaisin joskus mukaani techno-musaa rakastavia tyyppejä joraileen.
persoonallinen ulkonäkö ei haitaksi... ;)
TURKU: techo lovers
3
349
Vastaukset
- NRG
Ite oon Oulusta, mutta Turussa(kin) tuttuja, jotka konemusaa harrastaa, ja käyn silloin tällöin bileissä siel E-Suomessa, mm.Turussa ja Helsingissä. Mitä musaa sä kuuntelet? Ite kuuntelen enimmäkseen hard housea, hard trancea, hard corea, trancea ja big beat:ia, mutta myös psykebileissä ym. oon kyllä meno päällä :)
Sanoit, että käyt klubeilla, mut siel ei tuu aina oikeen mieleistä musaa. Tarkotatko reivejä vai yleensä tanssibaareja? Ite en kyl perusbaareis oikeen viihdy, mut rave-bileisiin oon kyl koukahtanu ihan totaalisesti. Niihin oon melkeenpä aina valmis lähtemään, bilevaatteet oottaa aina tuolin karmilla, jos ei oo jo päällä.- TechnoForever
MInkä ikäinen olet? Kuuntelen kaiken näköistä konemusaa.Käyn tanssibaareis koska ei oo muutakaan vaihtoehtoa. Kotona kuuntelen sit mielimusiikkiani.
sanoit:"Niihin oon melkeenpä aina valmis lähtemään, bilevaatteet oottaa aina tuolin karmilla, jos ei oo jo päällä. " :) joo.itellä olis kans meno päällä jos löytys samanhenkistä kaveria ja lempimusatyylini ravintola. - NRG
TechnoForever kirjoitti:
MInkä ikäinen olet? Kuuntelen kaiken näköistä konemusaa.Käyn tanssibaareis koska ei oo muutakaan vaihtoehtoa. Kotona kuuntelen sit mielimusiikkiani.
sanoit:"Niihin oon melkeenpä aina valmis lähtemään, bilevaatteet oottaa aina tuolin karmilla, jos ei oo jo päällä. " :) joo.itellä olis kans meno päällä jos löytys samanhenkistä kaveria ja lempimusatyylini ravintola.Oon 18 ja ilmeisesti pahin bailausputki päällä ollu n. vuoden. :) Rave-bileis juoksen. Et oo käyny testaamas? Konemusaa on kyllä NIIN monenlaista. Itelle ei mm. eurodance mee yhtään vaan tahtoo rankempaa, kuten Proteusta. Mun mielestä tanssibaarit ei erityisen hyvä vaihtoehto oo, mut riippuu tietenki, mitä sieltä hakee. Heti ku pääsin pahimmasta "Saan mennä luvallisesti baareihin" -innostuksesta, aloin käydä raveis. Ja siihen maailmaan jäin. Ne on aivan eri juttu kuitenki ku perus baari-känniörvellystouhu. Parhais bileis tuntuu niinku tulis toiseen maailmaan, vaik ois ihan selvin päin :)
Turussa hyviä bileitä ainaki Locot Klubilla. Viime Locot oli muuten parhaat, mis oon ikinä ollu. Aamubileetki klo 5-12 ehdoton ! Tulevia bileitä Turussa: perjantaina 10.9. Loco presents Finrg Tour, Klubi ja 13.10. Mental Reset, Klubi. Kannattaa käydä osoitteessa www.klubitus.org ja siel o kalenteri rave-bileist, jos kiinnostaa. Ite oon siellä rekisteröityneenä jäsenenä nimimerkillä ee102.
Turkuun oon aatellu tehä täs bilereissun taas jossain vaihees, mut varmaan ensin Helsingin Fury the Resurrectioniin 9.10. tai Tampereen Tranzexperienceen siitä viikko eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa732622Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631702SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71670Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631555Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81528Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261236Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.251088Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411032RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?79986