Minkälainen on menestyvä mies?

Kysyn vain

Naiset minkälainen on teidän mielestä elämässään menestyvä mies? Mitä asioita siihen kuuluu ja sisältyy? Minkälaista miestä te ihailette ja pidätte elämässään pitkälle päässeenä?

36

1866

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakastuin mä luuseriin

      Yleensä se tarkoittaa varmaan sellaista joilla on hyvä koulutus ja hyvä työ.
      Tai sellaista jolla on edes jonkilainen koulutus ja jonkinlainen työ.

      Raha ja kunnia on suurimmalle osalle tärkeää.

      Mutta mä ihailen luusereita koska mä olen itsekin luuseri.

      Naispuolinen luuseri vain on vielä pahempi juttu kuin mies. Nais-luuseria ei ihaile kukaan, ei edes mies-luuserit.
      Siinä vaiheessa ei edes ulkonäkö riitä.
      Ja kokemusta on.

      • Dino Rex

        Höpö höpö. Viime missifinalisteistakin joku puolet oli parturi-kampaajia tai kaupan kassoja.


      • ------

        Naisluuserit kelpaa kyllä miehille, jos ovat ulkonäöltään viehättäviä. Miesluuserit ei kelpaa naisille, koska miehen status on naisille niin tärkeää.


      • Rakastuin mä luuseriin
        Dino Rex kirjoitti:

        Höpö höpö. Viime missifinalisteistakin joku puolet oli parturi-kampaajia tai kaupan kassoja.

        Ammatteja nekin on.


      • Dino Rex
        Rakastuin mä luuseriin kirjoitti:

        Ammatteja nekin on.

        Pitkäaikaistyöttömyys kertoo siitä, että ihmisellä on vakavia ongelmia. Siivomaan pääsee vaikka ilman kielitaitoa. Ei täällä tarvitse kenenkään työttömänä olla jos työtä on valmis tekemään.

        Ja tuleepa mieleen eräs nainen jota hyvä kaverini tapaili. Tämä nainen oli pitkä, hoikka blondi. Todella kaunis nainen. Kaverini tiesi että nainen on työtön, mutta tapailun edetessä hänelle alkoi pikkuhiljaa selvitä, että nainen on myös koditon ja hän elelee vuorotellen erilaisten kilttien, häntä passaavien miesten luona. Käytännössä nämä miehet elättivät hänet ja vieläpä hyvin avokätisesti.

        Väitänpä että jotakuinkin yhtä seksikkäitä ne missifinalistitkin olis, jos vaikka olisivatkin työttömiä. Ei miehiä kiinnosta naisen ammatti jos seksiseuraa hakee ja jos tyttöystävää etsii, niin varmastikin joku 90% miehistä ottaa mieluummin kaupankassalla olevan missikandidaatin kuin keskivertonäköisen lääkärinaisen.


      • Rakastuin mä luuseriin
        ------ kirjoitti:

        Naisluuserit kelpaa kyllä miehille, jos ovat ulkonäöltään viehättäviä. Miesluuserit ei kelpaa naisille, koska miehen status on naisille niin tärkeää.

        Eipä pidä paikkaansa. Luuseri-mies, ei saa muitakaan, niin hän huolii kyllä luuseri-naisen, mutta huomaa kyllä että menestyvät naiset heitäkin kiinnostaisi enemmän.

        Menestyvät miehet kiinnostuu kyllä, mutta siinä vaiheessa kun kuulevat minkälainen luuseri olen, niin ottavat kyllä jalat alle. Jotkut ovat sanoneet suoraankin. Yksi sanoi mua renttu-muijaksi ja käski mennä kaatopaikalle kuolemaan.

        Joo, pitää mennä sinne sitten.


      • Rakastuin mä luuseriin
        Dino Rex kirjoitti:

        Pitkäaikaistyöttömyys kertoo siitä, että ihmisellä on vakavia ongelmia. Siivomaan pääsee vaikka ilman kielitaitoa. Ei täällä tarvitse kenenkään työttömänä olla jos työtä on valmis tekemään.

        Ja tuleepa mieleen eräs nainen jota hyvä kaverini tapaili. Tämä nainen oli pitkä, hoikka blondi. Todella kaunis nainen. Kaverini tiesi että nainen on työtön, mutta tapailun edetessä hänelle alkoi pikkuhiljaa selvitä, että nainen on myös koditon ja hän elelee vuorotellen erilaisten kilttien, häntä passaavien miesten luona. Käytännössä nämä miehet elättivät hänet ja vieläpä hyvin avokätisesti.

        Väitänpä että jotakuinkin yhtä seksikkäitä ne missifinalistitkin olis, jos vaikka olisivatkin työttömiä. Ei miehiä kiinnosta naisen ammatti jos seksiseuraa hakee ja jos tyttöystävää etsii, niin varmastikin joku 90% miehistä ottaa mieluummin kaupankassalla olevan missikandidaatin kuin keskivertonäköisen lääkärinaisen.

        Se nainen oli sitten aika ääripään tapaus.

        En etsi enkä edes halua miestä elättäjäksi, koti on, ns. "hullunpapereita" ei ole, laskut maksan aina, eli tavallinen ihminen mutta luuseri.

        Töitä saa, jos niitä etsii. Mä en osaa arvostaa työtä enkä rahaa. Mulla ei vaan ole mitään kunnianhimoa.

        Jos luit mitä kirjoitin tuolle toiselle vastaajalle, niin tiedät miten miehet voi suhtautua luuseri-naiseen.


      • Dino Rex
        Rakastuin mä luuseriin kirjoitti:

        Se nainen oli sitten aika ääripään tapaus.

        En etsi enkä edes halua miestä elättäjäksi, koti on, ns. "hullunpapereita" ei ole, laskut maksan aina, eli tavallinen ihminen mutta luuseri.

        Töitä saa, jos niitä etsii. Mä en osaa arvostaa työtä enkä rahaa. Mulla ei vaan ole mitään kunnianhimoa.

        Jos luit mitä kirjoitin tuolle toiselle vastaajalle, niin tiedät miten miehet voi suhtautua luuseri-naiseen.

        "Töitä saa, jos niitä etsii. Mä en osaa arvostaa työtä enkä rahaa. Mulla ei vaan ole mitään kunnianhimoa."

        "Yksi sanoi mua renttu-muijaksi ja käski mennä kaatopaikalle kuolemaan."

        Selvästikin sulla on sellainen asenne ja elämäntyyli, mahdollisesti myös puutteellinen hygienia, ettei miehet enää näe sua kovin naisellisena, jos toi todella kuvaa sun elämää. Kyllä ihan oikeesti kannattaa mennä puhumaan jonkun ammattiauttajan kanssa. Psykologi, elämäntaitovalmentaja tms.


      • Rakastuin mä luuseriin
        Dino Rex kirjoitti:

        "Töitä saa, jos niitä etsii. Mä en osaa arvostaa työtä enkä rahaa. Mulla ei vaan ole mitään kunnianhimoa."

        "Yksi sanoi mua renttu-muijaksi ja käski mennä kaatopaikalle kuolemaan."

        Selvästikin sulla on sellainen asenne ja elämäntyyli, mahdollisesti myös puutteellinen hygienia, ettei miehet enää näe sua kovin naisellisena, jos toi todella kuvaa sun elämää. Kyllä ihan oikeesti kannattaa mennä puhumaan jonkun ammattiauttajan kanssa. Psykologi, elämäntaitovalmentaja tms.

        Puutteellinen hygienia... Voi jösses. Sulla taitaa olla itsellä tarvetta psykiatrille:D

        Naisellinen? Kyllä. Mä huolehdin ulkonäöstäni todella tarkkaan ja joka päivä käytän pientä meikkiä. Vaatteet on naiselliset ja kauniit vaikka ne olisikin ne halvat.
        Kauniiksi on aika monet kehuneet.

        Se joka käski kaatopaikalle oli puolituttu joka on vongannut pil*ua kymmeniä kertoja sitä koskaan saamatta. Ja kerran hän suuttui ja huusi tuolla tavalla. Oma on syynsä, miks on niin tyhmä pässi ettei millään ymmärrä jos ei toista vaan kiinnosta.

        Jos mä en rakasta rahaa, niin sehän on vain hyvä asia.

        Taas se miksi mulla ei ole motivaatiota työhön, enkä sitä osaa arvostaa niin no... Kyllä mä siihen syyn itse tiedän. Ne on ne geenit.


      • Dino Rex
        Rakastuin mä luuseriin kirjoitti:

        Puutteellinen hygienia... Voi jösses. Sulla taitaa olla itsellä tarvetta psykiatrille:D

        Naisellinen? Kyllä. Mä huolehdin ulkonäöstäni todella tarkkaan ja joka päivä käytän pientä meikkiä. Vaatteet on naiselliset ja kauniit vaikka ne olisikin ne halvat.
        Kauniiksi on aika monet kehuneet.

        Se joka käski kaatopaikalle oli puolituttu joka on vongannut pil*ua kymmeniä kertoja sitä koskaan saamatta. Ja kerran hän suuttui ja huusi tuolla tavalla. Oma on syynsä, miks on niin tyhmä pässi ettei millään ymmärrä jos ei toista vaan kiinnosta.

        Jos mä en rakasta rahaa, niin sehän on vain hyvä asia.

        Taas se miksi mulla ei ole motivaatiota työhön, enkä sitä osaa arvostaa niin no... Kyllä mä siihen syyn itse tiedän. Ne on ne geenit.

        Ennen kuin jatkat v*ttuilua, niin kannattaa huomata että siellä mun viestissä oli sanat "jos toi todella kuvaa sun elämää".

        Mut meikäläistä ei kiinnosta asia nyt tän enempää. Moro


      • luuseri kertoo
        Rakastuin mä luuseriin kirjoitti:

        Eipä pidä paikkaansa. Luuseri-mies, ei saa muitakaan, niin hän huolii kyllä luuseri-naisen, mutta huomaa kyllä että menestyvät naiset heitäkin kiinnostaisi enemmän.

        Menestyvät miehet kiinnostuu kyllä, mutta siinä vaiheessa kun kuulevat minkälainen luuseri olen, niin ottavat kyllä jalat alle. Jotkut ovat sanoneet suoraankin. Yksi sanoi mua renttu-muijaksi ja käski mennä kaatopaikalle kuolemaan.

        Joo, pitää mennä sinne sitten.

        Minulle, luuserimiehelle kelpaisi kyllä hyvin luuserinainen. Mieluummin kuin menestyjänainen. Kunhan on fiksu, söpö, normaalipainoinen ja ei harrasta miesseikkailuja, niin siinähän on tosi jees tapaus.

        Kannatan ekologista elämäntapaa, pidän kulttuurista, harrastan vähän liikuntaa, en käy töissä, tapaan vähiä kavereita äärimmäisen harvoin, olen ujo ja varmaan vähän huono avautumaan tunteistani. Veikkaan olevani high maintenance -kamaa parisuhteessa. En voi tosin tietää, sillä en ole koskaan seurustellut tähän 31 ikävuoteen mennessä luuseriuteni vuoksi. Yhden naisen kanssa olen ollut, mutta siitä ei tullut mitään, koska olin silloin niin sekaisin. Nykyään olen paremmin perillä tunne-elämästäni.

        Aika vähän taitaa olla naisia tarjolla tällaiselle. Vaikka enpä minä sitä erakoitumiseltani pääse oikein edes arvioimaan.


      • King Of Fools
        Rakastuin mä luuseriin kirjoitti:

        Eipä pidä paikkaansa. Luuseri-mies, ei saa muitakaan, niin hän huolii kyllä luuseri-naisen, mutta huomaa kyllä että menestyvät naiset heitäkin kiinnostaisi enemmän.

        Menestyvät miehet kiinnostuu kyllä, mutta siinä vaiheessa kun kuulevat minkälainen luuseri olen, niin ottavat kyllä jalat alle. Jotkut ovat sanoneet suoraankin. Yksi sanoi mua renttu-muijaksi ja käski mennä kaatopaikalle kuolemaan.

        Joo, pitää mennä sinne sitten.

        Hei! Rakastan renttunaisia! En pidä siitä jos nainen joku ylpeä nirppanokka. Oon itse vähän boheemi taiteilijasieluinen mies, jota joku voisi sanoa "luuseriksi"... itse en kyllä koe olevani sitä. Elän vaan elämäni omalla tavallani, ja siihen kuuluu huolettomuus ja hetkessä eläminen. Carpe diem, kliseisesti sanottuna!

        Haluisin juuri jonkun ei niin "hyvän" naisen. Koen kaikenmaailman jakkupukuämmät ja tyylineidit vastenmieliseksi ja tylsiksi. Haluan naisen jolla on rento suhtautuminen elämään. Juuri sellaisen mitä jotkut "menestyvät" paskiaiset sanovat luuseriksi...

        Mutta vitut menestyjistä! F*ck 'em!


      • Rakastuin mä luuseriin
        luuseri kertoo kirjoitti:

        Minulle, luuserimiehelle kelpaisi kyllä hyvin luuserinainen. Mieluummin kuin menestyjänainen. Kunhan on fiksu, söpö, normaalipainoinen ja ei harrasta miesseikkailuja, niin siinähän on tosi jees tapaus.

        Kannatan ekologista elämäntapaa, pidän kulttuurista, harrastan vähän liikuntaa, en käy töissä, tapaan vähiä kavereita äärimmäisen harvoin, olen ujo ja varmaan vähän huono avautumaan tunteistani. Veikkaan olevani high maintenance -kamaa parisuhteessa. En voi tosin tietää, sillä en ole koskaan seurustellut tähän 31 ikävuoteen mennessä luuseriuteni vuoksi. Yhden naisen kanssa olen ollut, mutta siitä ei tullut mitään, koska olin silloin niin sekaisin. Nykyään olen paremmin perillä tunne-elämästäni.

        Aika vähän taitaa olla naisia tarjolla tällaiselle. Vaikka enpä minä sitä erakoitumiseltani pääse oikein edes arvioimaan.

        Niin ja vaikka kumppani löytyisikin, niin se haikailee aina menestyvien ja rikkaiden perään, tai ainakin niiden rahoja.
        Kyllä mä tiedän ettei se ole helppoa olla luuseri.

        En muuten oikein usko että sun kannattaa ihan kokematonta naista odottaa. Tuossa iässä suurimmalla osalla on jo lapsiakin.


      • luuseri kertoo
        Rakastuin mä luuseriin kirjoitti:

        Niin ja vaikka kumppani löytyisikin, niin se haikailee aina menestyvien ja rikkaiden perään, tai ainakin niiden rahoja.
        Kyllä mä tiedän ettei se ole helppoa olla luuseri.

        En muuten oikein usko että sun kannattaa ihan kokematonta naista odottaa. Tuossa iässä suurimmalla osalla on jo lapsiakin.

        En kokematonta odotakaan. Miesseikkailuilla tarkoitin kaikenlaisia yhdenillan suhteita ja parin viikon panosäätöjä. Niitä harrastava henkilö on varmaan helposti läheisriippuvainen, sitoutumiskyvytön tai huonoitsetuntoinen. Kaikki nuo ominaisuudet ovat vähän turn-offeja. Toki tämä menee yleistyksen puolelle, mutta varmasti nuo ominaisuudet ovat paljon yleisempiä seikkailijoiden ryhmässä kuin niissä, jotka ovat olleet esim. parissa pitkässä parisuhteessa ja sinkkuaikana ihan vain yksin hyvän kumppanin löytymistä odotellen.


      • luuseri kertoo
        luuseri kertoo kirjoitti:

        En kokematonta odotakaan. Miesseikkailuilla tarkoitin kaikenlaisia yhdenillan suhteita ja parin viikon panosäätöjä. Niitä harrastava henkilö on varmaan helposti läheisriippuvainen, sitoutumiskyvytön tai huonoitsetuntoinen. Kaikki nuo ominaisuudet ovat vähän turn-offeja. Toki tämä menee yleistyksen puolelle, mutta varmasti nuo ominaisuudet ovat paljon yleisempiä seikkailijoiden ryhmässä kuin niissä, jotka ovat olleet esim. parissa pitkässä parisuhteessa ja sinkkuaikana ihan vain yksin hyvän kumppanin löytymistä odotellen.

        Niin ja lapsia en halua, joten siinä yksi naula lisää arkkuuni.


      • Seteli on vaan paperi
        Rakastuin mä luuseriin kirjoitti:

        Puutteellinen hygienia... Voi jösses. Sulla taitaa olla itsellä tarvetta psykiatrille:D

        Naisellinen? Kyllä. Mä huolehdin ulkonäöstäni todella tarkkaan ja joka päivä käytän pientä meikkiä. Vaatteet on naiselliset ja kauniit vaikka ne olisikin ne halvat.
        Kauniiksi on aika monet kehuneet.

        Se joka käski kaatopaikalle oli puolituttu joka on vongannut pil*ua kymmeniä kertoja sitä koskaan saamatta. Ja kerran hän suuttui ja huusi tuolla tavalla. Oma on syynsä, miks on niin tyhmä pässi ettei millään ymmärrä jos ei toista vaan kiinnosta.

        Jos mä en rakasta rahaa, niin sehän on vain hyvä asia.

        Taas se miksi mulla ei ole motivaatiota työhön, enkä sitä osaa arvostaa niin no... Kyllä mä siihen syyn itse tiedän. Ne on ne geenit.

        Geeneistä saanko kysyä ooksä mustalainen? Aattelin vaan kun kaverilla on vähä samanlaisia juttuja ja se on puolimustalainen. Mäkin oon muuten luuseri ja tykkään luusereista jokka ei oo rahan perään.


      • Rakastuin mä luuseriin
        luuseri kertoo kirjoitti:

        Niin ja lapsia en halua, joten siinä yksi naula lisää arkkuuni.

        Tarkoitin sillä lapsi-asialla sitä että sun ikäisillä naisilla on usein jo lapset tehtyinä. Ja jos et siitä ajatuksesta oikein pidä, niin sulkee se tietysti monia mahdollisuuksia pois.

        Kyllä mä luulen, että se on yleisempää että naisella on muutama pitempi suhde, kuin se että niitä "säätöjä" on ollut ihan kymmenittäin.


      • Rakastuin mä luuseriin
        King Of Fools kirjoitti:

        Hei! Rakastan renttunaisia! En pidä siitä jos nainen joku ylpeä nirppanokka. Oon itse vähän boheemi taiteilijasieluinen mies, jota joku voisi sanoa "luuseriksi"... itse en kyllä koe olevani sitä. Elän vaan elämäni omalla tavallani, ja siihen kuuluu huolettomuus ja hetkessä eläminen. Carpe diem, kliseisesti sanottuna!

        Haluisin juuri jonkun ei niin "hyvän" naisen. Koen kaikenmaailman jakkupukuämmät ja tyylineidit vastenmieliseksi ja tylsiksi. Haluan naisen jolla on rento suhtautuminen elämään. Juuri sellaisen mitä jotkut "menestyvät" paskiaiset sanovat luuseriksi...

        Mutta vitut menestyjistä! F*ck 'em!

        Musta voisi varmasti sanoa sanaa. Vähän boheemi ja ns. taiteilijaluonne. Rento elämän asenne myös.

        Mä olen päättänyt että mä olen oma itseni. Ajattelee muut mitä haluaa.


      • Rakastuin mä luuseriin
        Seteli on vaan paperi kirjoitti:

        Geeneistä saanko kysyä ooksä mustalainen? Aattelin vaan kun kaverilla on vähä samanlaisia juttuja ja se on puolimustalainen. Mäkin oon muuten luuseri ja tykkään luusereista jokka ei oo rahan perään.

        En ole mustalainen, enkä edes puoli-mustalainen. Mutta vähän kauempana suvussa niitä on. Ja heihin juuri viittasinkin geeneistä kertoessani. Että kyllä ne mustalaisten ominaisuudet huomaa joiltakin osin luonteesta ja vähän ulkonäöstäkin.


      • Rakastuin mä luuseriin
        Rakastuin mä luuseriin kirjoitti:

        En ole mustalainen, enkä edes puoli-mustalainen. Mutta vähän kauempana suvussa niitä on. Ja heihin juuri viittasinkin geeneistä kertoessani. Että kyllä ne mustalaisten ominaisuudet huomaa joiltakin osin luonteesta ja vähän ulkonäöstäkin.

        Enkä sitten tarkoittanut sitä että pukeudun kuin mustalainen, enkä ole varas.

        Mutta muuten luonteessa ja ulkonäössä näitä piirteitä löytyy aika paljon.


      • luuseri kertoo
        Rakastuin mä luuseriin kirjoitti:

        Tarkoitin sillä lapsi-asialla sitä että sun ikäisillä naisilla on usein jo lapset tehtyinä. Ja jos et siitä ajatuksesta oikein pidä, niin sulkee se tietysti monia mahdollisuuksia pois.

        Kyllä mä luulen, että se on yleisempää että naisella on muutama pitempi suhde, kuin se että niitä "säätöjä" on ollut ihan kymmenittäin.

        Ymmärsin. En kuitenkaan haluaisi muidenkaan lapsia elämääni, koska en vain osaa kuvitella itseäni minkäänlaiseen huoltajan rooliin. Siksi jätän lemmikitkin hankkimatta.


      • Rakastuin mä luuseriin
        luuseri kertoo kirjoitti:

        Ymmärsin. En kuitenkaan haluaisi muidenkaan lapsia elämääni, koska en vain osaa kuvitella itseäni minkäänlaiseen huoltajan rooliin. Siksi jätän lemmikitkin hankkimatta.

        Sen mä kyllä ymmärrän. En mäkään lähtisi muiden ihmisten lapsien huoltajaksi. Se on vanhempien tehtävä olla huoltajana lapsilleen.

        Mutta jos sattuisit tapaamaan jonkun eronneen äidin, niin ei kai sun mikään pakko ole samaan asuntoon muuttaa, ethän sä huoltajan rooliin joudu jos asut omassa asunnossasi.


      • luuseri kertoo
        Rakastuin mä luuseriin kirjoitti:

        Sen mä kyllä ymmärrän. En mäkään lähtisi muiden ihmisten lapsien huoltajaksi. Se on vanhempien tehtävä olla huoltajana lapsilleen.

        Mutta jos sattuisit tapaamaan jonkun eronneen äidin, niin ei kai sun mikään pakko ole samaan asuntoon muuttaa, ethän sä huoltajan rooliin joudu jos asut omassa asunnossasi.

        Minusta olisi ihan kiva asua seurustelukumppanin kanssa samassa asunnossa. Pitäisihän lapsia kuitenkin ns. sietää, vaikkei asuisikaan yhdessä. Menisi aina miettimiseksi, että miten saadaan kahdenkeskistä aikaa. Kaikista helpointa olisi vaan tutustua lapsettomaan naiseen. Tämä nyt on kuitenkin aikamoista mutuilua, koska eihän minulla kokemusta asiasta ole...


      • Rakastuin mä luuseriin
        luuseri kertoo kirjoitti:

        Minusta olisi ihan kiva asua seurustelukumppanin kanssa samassa asunnossa. Pitäisihän lapsia kuitenkin ns. sietää, vaikkei asuisikaan yhdessä. Menisi aina miettimiseksi, että miten saadaan kahdenkeskistä aikaa. Kaikista helpointa olisi vaan tutustua lapsettomaan naiseen. Tämä nyt on kuitenkin aikamoista mutuilua, koska eihän minulla kokemusta asiasta ole...

        No se nyt riippuu siitä huoltajuus-sopimuksesta. Mä tunnen yh-isiä (eli äidillä ne lapset on aika harvoin) ja sitten tiedän niitä joilla on yhteishuoltajuus ja lapset ovat suunnilleen yhtä paljon sekä äidillä että isällä. No joo, se ei ole oleellista.

        Kunhan vain rupesin vähän tarkemmin miettimään näitäkin asioita.

        Ja kyllähän niitä lapsettomiakin löytyy.

        Eikä kaikille ihmiset saa sitä menestyvää ja rikasta kumppania. Koska ei niitä rikkaita kaikille vaan riitä.

        Eli kyllä meillä luusereilla on vielä toivoa, näin ainakin uskon:)


      • luuseri kertoo
        Rakastuin mä luuseriin kirjoitti:

        No se nyt riippuu siitä huoltajuus-sopimuksesta. Mä tunnen yh-isiä (eli äidillä ne lapset on aika harvoin) ja sitten tiedän niitä joilla on yhteishuoltajuus ja lapset ovat suunnilleen yhtä paljon sekä äidillä että isällä. No joo, se ei ole oleellista.

        Kunhan vain rupesin vähän tarkemmin miettimään näitäkin asioita.

        Ja kyllähän niitä lapsettomiakin löytyy.

        Eikä kaikille ihmiset saa sitä menestyvää ja rikasta kumppania. Koska ei niitä rikkaita kaikille vaan riitä.

        Eli kyllä meillä luusereilla on vielä toivoa, näin ainakin uskon:)

        Minä ainakin olen kohtalaisen toiveikas. Minulla on käynyt siinä mielessä tuuri, että olen saanut ihan hyvännäköisen naaman, joten se kompensoi luuseriuttani. Toki sillä on vaikutusta vain aluksi ja tutustumisvaiheessa kaikki epäonnistumiseni tulee ilmi. Mutta ainakin helpommin pääsee edes siihen tutustumisvaiheeseen. Mikä ei kyllä ole tapahtunut ikinä, koska olen niin ujo. :D Mut joo, pidän lipun korkealla ja pahin ujous on jo alkanut hellittää. Olen tehnyt esim. sellaisia harjoitteita itsevarmuuden lisäämiseksi, että tsemppaan vastaantulevia lenkkeilijänaisia parilla sanalla.


      • plutox, se aito
        Dino Rex kirjoitti:

        Höpö höpö. Viime missifinalisteistakin joku puolet oli parturi-kampaajia tai kaupan kassoja.

        niin, eix o hassua. et ihan vaan kaupankassalla istuneena kampaajana olen missiainesta.


    • menestyvä

      Sellainen, jolla on terveelliset elintavat ja joka on hoksannut, että koulut kannattaa käydä läpi jotakuinkin hyvin. Toivottavasti on löytynyt oma ala, jossa on hyvä ja jossa viihtyy.
      Mies,joka on uskollinen vaimolleen ja joka osaa opettaa myös lapsilleen järkevän elämän ohjeet. Perhe ei tietenkään ole välttämättömyys jos kokee ettei kaipaa perinteistä elämää.

    • rrrrrooooo1

      Elämässään menestyvä mies on saanut lapsia viimeistään 35 ikävuoteen mennessä, mutta todennäköisesti ei ennen 27 ikävuotta. Hänellä on korkeakoulututkinto ja vakituinen työpaikka. Kykyä käyttää rahaa niin, että ei tuhlaa joka penniä pelikoineisiin, kaljaan ja 7-päivää lehden tilaukseen. Omakotitalo perheelle, tyylikkäät vaatteet, sopivan kokoinen ystäväpiiri ja harrastus josta oikeasti nauttii. Välit sukulaisiin kunnossa.

      Sekin on tänä päivänä ok, jos eroaa. Mutta elämässä menestynyt mies kantaa eronkin jälkeen vastuunsa, ja hoitaa lapsiaan säännöllisesti, vähintään joka toinen viikonloppu, ja mielellään enemmänkin. Missään nimessä elämässä menestynyt mies ei polta, eikä kiroile.

      • Dino Rex

        "Missään nimessä elämässä menestynyt mies ei polta, eikä kiroile."

        Ilmeisesti esim. Niinistön Sale ei sitten ole menestynyt :D Ei kun ei, kyl tän on pakko olla joku tosi heikko trollausyritys.


    • no no

      Osaa käyttää sitä

      • rivo-ritva

        Sillä pääsee jo pitkälle.


    • maaretti1

      munamies on

    • Tasapainonen olotila

      En mittaisi menestystä niiden arvojen kautta jota yhteiskunta meille on opettanut ja iskostanut. (Työ, Koulu, Audi, BMW, jne)
      Jokainen miltei vertasi menestystä siihen mitä työtä tai koulutusta on kenelläkin.

      Omasta mielestäni menestys on olla tasapainoisessa olotilassa itsensä ja saavutustensa kanssa.
      Ei tarvitse kadehtia ketään, eikä kokea että omasta elämästä mitään erityistä puuttuisi.

      Kaikenkaikkiaan kun voi olla kaikkeen tyytyväinen olen mielestäni menestynyt.

    • tuskinpa

      Minun silmissäni ns menestynyt mies näyttää suurinpiirtein tältä (pääkohdat):
      -Pystyy hankkimaan ja pitämään työpaikkansa
      -Ei minkäänvaltakunnan ulosottofirman "asiakas"
      -Pystyy luomaan tasapainoisen parisuhteen ja pystyy myös pitämään sitä yllä.
      -Ei joudu turvautumaan nyrkkeihin itsetunnon jatkeeksi
      -Huumorintaju on reilusti navan yläpuolella
      -Osaa olla erimieltä ja hyväksyä eriävät mielipiteet ilman liiviin uimista
      -Talous: rikas- köyhä- keskitaso; joka tapauksessa hallinnassa
      -Ymmärtää ja osaa vilpittömästi hävetä ja katua jos aihetta, ja pyytää myös anteeksi.
      -Osaa asettua toisen asemaan; empatiakykyä
      -Uskaltaa olla vahva mies, eli myös heikko ja näyttää se.
      -Ei tunne tarvetta,eikä turvaudu pulloon ja pakena kapakkaan kun elämä vähän kihartuu. Ottaa haasteet rohkeasti vastaan.
      -Ja vielä yksi tärkeä; ei viljele kikkeli-huumoria ja navan-alusvitsejä, on siis yli 4-vuotias! (henkisestikin)

      Tunnistatko itsesi? ;-D

      • -mmmm79-

        Muilta osin sopisi minuun paitsi että parisuhdetta ei ole tullut kokeiltua.


      • Jhaa-has

        Nimimerkille "Tuskimpa"

        Olet esittämässä muiden mukana myös ulkopuolelta asetettujen oppien mukaisia arvoja ja käytösmalleja. Ei siis omia.

        - Jopa Nokia ja Sonera tarjoavat johdollekin "paketteja"

        - Ulosottovirasto on yksi perintäyhtiö muiden joukossa. Reiluin toimintatavoiltaan tosin verrattuna veroparatiisiyhtiöihin intrum justifia ja lindorff.

        - Parisuhde on ulkopuolelta asetettuja "normeja" liekö kirkot ja seurakunnat painostajina.

        - Itkevä James Bond George Lazenby oli floppi

        - Kas kun navanalusvitsit ja kikkelihuumori puhuttaa. Taidat olla uskovaisia tai muita lahkolaisia.

        - Lahkojen kautta olevat arvot tulevat ulkopuolelta, eli ovat iskostettuja ja opetettuja/opittuja. Ei omaa itseä, eli ei vakavasti otettavia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7229
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      35
      2781
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2356
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      99
      2062
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1757
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1333
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe