Surkeaa palvelua Ompelimo Tuplatikissä Vantaalla

Maksava asiakas

Kävin viime viikolla viemässä kyseiseen liikkeeseen takin vetoketjun korjattavaksi - virhe, mitä sain katua. Työn piti olla valmis seuraavana päivänä, mutta kun palasin sitten hakemaan takkia, käskettiin tulla huomenna takaisin. Eihän siinä mitään, jos joskus työ viivästyy, mutta juuri sitä varten jätin sinne puhelinnumeroni, että voisivat edes ilmoittaa asiasta.

Tulin sitten seuraavana päivänä uudestaan, ja liikkeen kärttyisä omistaja tarjosi minulle aivan väärää takkia. Kun huomautin tästä, alkoi nainen melkeinpä väittää vastaan ja inttää, että ei voi olla väärä takki. Enköhän minä itse tiedä, mitä vaatteita omistan. Pitkän väittelyn jälkeen sain omistajan vihdoin etsimään oikean takin hyllystä, jonka hän sitten vihaisesti paiskasi tiskille. Viivästyksen takia pyysin pientä alennusta hinnasta, mutta omistaja vain tiuskaisi, että olen aiheuttanut hänelle jo tarpeeksi harmia. Kuittiakin jouduin erikseen pyytämään.

Ensi kerralla ajan kyllä vaikka toiseen kaupunkiin asti saamaan edes kohtalaista palvelua. Välttäkää ihmiset tätä ompelimoa.

6

3177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JJ315KG

      et oo ainoa joka on saanu siellä paskaa palvelua

      en edelleenkään tajua miten voi housujen lahkeen lyhennykseen mennä viikko

    • lentsu67

      ompelimo tuplatikki kusee asiakasta silmään! itteni kävi syksyllä korjauttamassa hameen revenneen sauman ja "korjattu" loppu tulos kesti 6tuntia käytössä ja hajosi heti! soitin liikkeeseen ja omistaja löi luurin korvaan kun vaadin rahoja takaisin. en jaksa valittaa kuluttaja asiamiehelle koska naapuri korjasi ilmaiseksi kun tarjosin kahvit, mutta haluan varoittaa kaikkia muita.

    • DDDDDDDDDDDDDD

      Tämän keskustelun perusteella etsin jonkun toisen ompelimon Vantaalla.

    • Huijjausta

      Joo. Kauheesti Facebook arvontoja mutta kuulemma harva saa palkinnon

    • pussilakanahullu

      Tilasin verkkokaupasta uudet pussilakanat. Olivat missä lie valmistetut, pahalle haisevat ohuet rätit. No idiootti olin minä, joka luulin, että tekevät itse.

    • Järkyttynyt

      Tilasin kengät ja pussilakanat. Kengät hajosi 1kk käytön jälkeen ( pohjat irtoaa). Pussilakana on ohut ja värit tarttunut vaaleihin pintaan. Todella huonoa materiaalia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe