Voiko hammassärky aiheuttaa myös pääkipua etenkin ohimon alueella?
Hammaskipu aiheuttaa pääkipua?
5
616
Vastaukset
- nellin kipu
voi ja aiheuttaakin, jos kyseessä on jomottava ylähammas.
minulla taas on leuka ihan hellänä jomotuksesta, kun en päässyt särkypäivystyksen, täyttä oli, menee huomiseen, lievästi sanottuna, ottaa päähän tää kipu! - Ei voi!
Kun aiheesta kysyin hammaslääkäriltä, niin vastaus oli jyrkkä ei. Hammaskipu ja pää-, niskakipu ovat kaksi eri asiaa!
- jhkjhk
Kyllä kipu säteilee helposti särkevän hampaan lähialueelle. Minulla oli oireilevat yläviisurit ja hammaslääkäri sanoi, että kipua voi tuntua korvissa asti ja niihaän niissä tuntui.
- Erilaista tietoa?
Kuinka hammaslääkärit voi sitten esittää aivan päinvastaisiakin näkemyksiä näinkin yksinkertaisista aiheista?
- Näin minulla
Itse havaitsin oikeanpuoleisen pääkivun poistuneen sen jälkeen, kun kaksi oikeanpuolesta ylähampaan reikää paikattiin. En ole mikään lääkäri, mutten usko että se omalla kohdallani ihan sattumaakaan ois ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902727- 2011044
- 66907
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti150856- 61737
- 56690
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?19612- 51565
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?55519- 55515