Aloitan 2 viikon vesipaaston. Tavoitteena on ennenkaikkea nopea painonpudotus, josta toivon saavani motivaatiota terveellisiin elämäntapoihin. Lähtöpaino on 65kg ja haluaisin päästä noista ylimääräisestä 5 kilosta eroon, enemmänkin olisi toki suotavaa. Paljonko veikkaatte painoa putoavan kahdessa viikossa?
Paastoon olen valmistautunut jättämällä kahvin ja raskaan ruuan jo hieman aiemmin. Vihreää teetä aion juoda paaston aikana. Käyköhän kaupan tavallinen, vai onko liian lisäainepitoista? Haluan siis suorittaa paaston oikein ja hyötyä myöskin sen puhdistavasta vaikutuksesta.
Päivittilen edistymistäni tänne, jahka ehdin. Toivon todella, etteivät suunnitelmani kaadu. Ainakin nyt olen motivoitunein mielin!
2 viikon vesipaasto 22.2.-8.3.
kevyemmäksi
3
279
Vastaukset
- paastooooilija
Kyllä sä saat reilusti ton 5 kilon pois, mä veikkaan että sulla lähtee kahdessa viikossa 10kg! Tsemppiä! Mä pidän 4 pvän vesipaaston ja alku paino 70/71kg ja pituutta melkeen 170cm :)
- höhlääö
Ja ihan oikeesti sitten niin kuin uskot tuohon...? Vilkaisepa huviksesi montako kymmentä tai sataa vesipaastoajaa tänne on ilmoittautunut ja minnekäs ne sitten ovat kadonneetkaan....?
- hups2
Olen menossa huhtkuussa viikon paastoleirille Viroon. Onko joku tulossa? Balti Rent Oy järjest. On luentoja ja hoitoja ym...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003284843- 162266
- 1942109
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2949Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119854Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776