auton osia USA:sta?

pave-x

Voisiko joku kertoa netti-osoitteita amerikan firmoista joilla on postimyyntiä myös eurooppaan.
Olen törmännyt paikallisiin postimyynti firmoihin jotka eivät suostu toimittamaan tavaraa eurooppaan eikä myöskään canadaan ? Eli on se vielä jonkinlainen banaani-valtio.
Mutta jos tietäisitte niitä "hyviä" firmoja niin laittakaa osoitteita.

14

3856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussi
    • Steelman

      ..vähän minkälaisia osia tarvit. Yleisosia, viriviriosia vai merkkikohtaisia varaosia, mutta tässä uspartstyyppinen yleisputiikki, joka lähettää EU:hun:

      http://www.summitracing.com

      • Pava-x

        Toi summit taitaa toimia,kiitos sulle


    • astroman

      -meilaa vaikka tälle http://www.amercars.com/
      on amerikan-suomalainen omistaja.
      Siltä voi kysyä löytyykö sen romutarhasta jotain lähetetettävää
      tai soita sen puhelimeen siellä on sen puh:numero (muista aikaero.)

    • pave-x

      Mä kyllä löysin mm. googlelta noita liikkeitä
      mutta kun oli tilaus tehty visa-korttia avuksi käyttäen.aluksi se hyväksyttiin mutta seuraavana päivänä tulee aina meili että he eivät myy eurooppaan.

      • astroman

        se Floridan jäbä juuri lähettää konteissa varaosia Suomeen soita sille ja kysy sillä sieltä ne muutkin Suomen käytetyt jenkkiauto osat on kotoisin ja MM: mun Astrokin alunperin kotoisin ja noin 150 muuta jälkituotua Suomen Astroa.

        Tai mene itse jenkkeihin eihän se ole kuin 420egee
        New Yorkkiin

        Postilähetys USAsta Eurooppaan on kallis tuskin lähettävät ja viitsivät nähdä vaivaa jonkun Eurooppalaisen takia ja tehdä vientitullausta jos löytyy niin tulliposti maksaa enemmän kuin koko osa.

        mene kysyy overdrive forumilta ovatko he tietävämpiä http://www.overdrive.fi/forum/index.php


      • buick

        www.kanter.com, toimittaa suomeen ja ympäri maailmaa 30-80 livun jenkkeihin, homma pelaa, toimitukset tulee yleensä n. 2-viikossa.


      • Steelman

        ..jo mm. että Summit Racing lähettää EU:hun ja koska Suomi on EU:ssa ja Euroopassa, niin ne lähettävät Eurooppaan.


      • Jenkki jees
        Steelman kirjoitti:

        ..jo mm. että Summit Racing lähettää EU:hun ja koska Suomi on EU:ssa ja Euroopassa, niin ne lähettävät Eurooppaan.

        Summit on jees,oon tilannu pari kertaa ja hyvin toimii,paitsi pankkikortti on välttämätön.


      • pave-x
        Steelman kirjoitti:

        ..jo mm. että Summit Racing lähettää EU:hun ja koska Suomi on EU:ssa ja Euroopassa, niin ne lähettävät Eurooppaan.

        Summit ainakin kuittasi tilaukseni eikä ole vielä neljään päivään sitä peruneet.
        Eli kiitos


      • jaba
        Jenkki jees kirjoitti:

        Summit on jees,oon tilannu pari kertaa ja hyvin toimii,paitsi pankkikortti on välttämätön.

        Mitä luokkaa on postikulut? Performance wheel olis kanssa lähettäny, mut 15 lbs paketin kulut olis ollu 170 taalaa ku käyttäisvät kolmessa päivässä tulevaa kuriiripalvelua.


      • Anonyymi
        astroman kirjoitti:

        se Floridan jäbä juuri lähettää konteissa varaosia Suomeen soita sille ja kysy sillä sieltä ne muutkin Suomen käytetyt jenkkiauto osat on kotoisin ja MM: mun Astrokin alunperin kotoisin ja noin 150 muuta jälkituotua Suomen Astroa.

        Tai mene itse jenkkeihin eihän se ole kuin 420egee
        New Yorkkiin

        Postilähetys USAsta Eurooppaan on kallis tuskin lähettävät ja viitsivät nähdä vaivaa jonkun Eurooppalaisen takia ja tehdä vientitullausta jos löytyy niin tulliposti maksaa enemmän kuin koko osa.

        mene kysyy overdrive forumilta ovatko he tietävämpiä http://www.overdrive.fi/forum/index.php

        SIIS EI AMERIKAN AUTOA UUTTA TAI VANHAA EIKÄ PUHELINTA TIETOKONETTA


    • Anonyymi

      Noloa touhua jenkkivaraosa myyjät ei nil oo mitään tois edes sata autoa varaosiksi siel on miljoonia

    • Anonyymi

      Summit taitaa toimia edelleen hyvin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1970
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1387
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1240
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1047
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      118
      954
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      777
    Aihe