Törmäsin googlettamalla kyseiseen firmaan ja maksuvaihtoehdot olivat hieman poikkeavia siitä mihin olen tottunut eli postiennakko maksutapaa ei ole ollenkaan.
Kysymykseni kuitenkin koskee toimitus tapaa eli tuleeko paketti postiin vai tuoko posti sen koti ovelle kun se kerran tilausta tehdessä maksetaan?
Calzessa kokemuksia?
4
556
Vastaukset
- stylisti
Koska kyseessä on ruotsalainen yritys eikä suomalainen, tuotteet maksetaan ennakkoon.Enakkoon maksamisessa on aina pieni riski, että saat sitä mitä tilaat.
toisaalta tein yrittäjänä ulkomailta tilauksia isoillakin summilla eikä ollut mitään ongelmia ennakkoon maksaessa.Veikkaisin, että paketti tulee ihan normaalisti postiin mikäli lähettäjä käyttää ruotsin postia lähettämiseen.- utelias.
Tilasin Elloksesta joka on myös ruotsalainen firma tuotteita ne lähetettiin eri aikaan ja jostain syystä vain toinen niistä paketeista meni posti konttoriin, Toinen tuli suoraan kotiin.
- Nettiostaja
utelias. kirjoitti:
Tilasin Elloksesta joka on myös ruotsalainen firma tuotteita ne lähetettiin eri aikaan ja jostain syystä vain toinen niistä paketeista meni posti konttoriin, Toinen tuli suoraan kotiin.
Elloksella kuten monilla muillakin postimyyntifirmoilla on erilaisia toimitustapoja ja toimitushinnatkin vaihtelevat sen mukaan minkä tavan valitsee. Elloksella on vielä oma vaihtoehtonsa jossa paketti toimitetaan Suomen Lähikauppa OY:n myymälöiden kautta. Tuo toimitustapa aiheuttaa sen että voin valita mm. Elloksen paketille kolme toimitustapaa, tämän Elloksen oman, postin ja matkahuollon ja paketti tulee kaikissa vaihtoehdoissa samaan Valintatalon myymälään. Monella postimyyntiliikkeellä on myös mahdollisuus tilata paketin toimitus kotiin joko postin tai lähettifirman välityksellä (yleensä maksaa lisää). Postiluukusta mahtuvat pikkupaketit tulee suoraan kotiin, mm. CD-levyt.
- N80
Ainakin oma tilaukseni tuli postiluukusta kotiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604976Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362259Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti612134- 2062081
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2131334Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181118- 89956
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47923- 66877
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12839