Tälle palstalle olisi hyvä saada oikeita kokemuksia sinkkuelämästä 2010-luvulla, koska täällä eletään selvästi jotakin rinnakkaistodellisuutta. Aloitan omalla tarinallani, kuulisin mielelläni lisää oman ikäluokkani kokemuksia.
Erosin aviomiehestäni 35-vuotiaana, ja kuinkas sitten kävikään? Tämän palstan mukaan olin ja olen yli-ikäinen kurppa, jota ei huoli kukaan, paitsi patjaksi. Nuoremmat naiset vievät kaikki miehet, minulla on edessä yksinäinen vanhuus, Jiiänee.
Huomasin, että seksiä olisi toki ollut saatavilla, mutta eniten sain huomiota trefeille pyytämisen merkeissä. Helsinki-Espoo-lähikunnat –akselilla kun on aika paljon sinkkuja tai eronneita 30 -ikäisiä miehiä, jotka etsivät omanikäistään seuraa parisuhteeseen. Naisen ei tarvitse olla 20-vuotias missineitsyt saadakseen miehet kiinnostumaan. Suurin osa miehistä haluaa naisen kaverikseen ja elämänkumppanikseen sekä tietenkin sänkyynsä. Miehet, joilla on aiempia suhteita, ovat yleensä aikalailla jalat maassa ja toivovat naiseltakin elettyä elämää, jotta oltaisiin samalla viivalla.
Vuoden sinkkuuden jälkeen tapasin nykyisen mieheni 36-vuotiaana: hän on hyvännäköinen, lapseton ja keskivertoa huomattavasti menestyneempi monilla elämänalueilla (mainitsen nämä asiat siksi, että palstalla kuvitellaan että mieheni kaltaiset tyypit eivät seurustelisi itsensä ikäisten naisten kanssa jne). Mies on osoittanut kaikin tavoin olevansa tosissaan ja haluaa jakaa elämänsä kanssani.
Hämmästyttävintä palstan näkökulmasta lienee, että en ole mikään huippukaunis malli, vaikkakin hoikka ja nätti sekä lapseton. Olen viettänyt villiä sinkkuelämää kuten miehenikin, ja se on kummallekin ok – miehen sanoin hän ei jaksa naista, joka olisi kokematon ja naivi.
Toivon, että kovin moni ihminen ei olisi niin herkkäuskoinen, että purematta
nielisi näitä ”totuuksia”, joita ilmeisen pieni mutta äänekäs porukka esittää pariutumisesta. Ei oikea elämä mene niin. Sekä miehet että naiset ovat valtaosin ihan tavallisia ihmisiä, joilla on tarve tulla rakastetuksi ja arvostetuksi parisuhteessaan. Suurin osa miehistä ei ole naisia ylenkatsovia veemäisiä ihmisiä, joita kiinnostaisi vain seksi tai naisen koskemattomuus, vaan järkeviä aikuisia, jotka haluavat elämänkumppanikseen toisen aikuisen.
Loppukaneettina ilmoitan, että en tule mitenkään reagoimaan yhteenkään lutkitteluviestiin tms. asiattomaan.
30+ -sinkkuus oikeassa elämässä
282
8014
Vastaukset
- ytm lähetti
Joo joo, vuoden päästä miehes etsii nuoremman pantavan kun kyllästyy sinuun. Niin siinä aina käy et naiseet luulee et mies on tosissaan. Minä harrastan vaan yhden illan juttuja kuin naiset ei halua sitoutua.
- ......
Miten tuo liittyy aloitukseen?
Eli et itsekään ole tosissasi mutta kuitenkin valitat että naiset ei halua sitoutua. - yyykaakuukaakookaa
Voe siuta! Mie huolisin het "kokeneen", lapsettoman, yli kolmekymppisen flikan just-heti. Ei nin hiien-vissi, jos olisk iha mukava ja mukkiinmenevä. K.V.K. = kaikki-fiuna-käyp. Jos ny ei iha joka tunnin peräst käy, nin iha hywä olis. Eihä siin kerkee het'kohta terää terottaan ;-D Mul olis aikaa vaik kui pali. Se ny nin nögönuga. jos ei joka päivä. Koha ain joskus-sillo-tällö. Keväisse kurakeli ei o nin hiie kivoi ;-D Vaik ei silti. Jätkä ajjaa keli-ku-keli. ;-D
- gammal höna
...... kirjoitti:
Miten tuo liittyy aloitukseen?
Eli et itsekään ole tosissasi mutta kuitenkin valitat että naiset ei halua sitoutua.Aloittaja kertoo elämästään niinkuin haluaisi sen menevän ja olevan.
Totuus on tässäkin tapauksessa taruakin ihmeellisempää. - ......
gammal höna kirjoitti:
Aloittaja kertoo elämästään niinkuin haluaisi sen menevän ja olevan.
Totuus on tässäkin tapauksessa taruakin ihmeellisempää.Mistä tiedät? Kummasti noita parisuhteita syntyy joka päivä. Jotkut jopa kestää kymmeniä vuosia.
- status on status
gammal höna kirjoitti:
Totuus on tässäkin tapauksessa taruakin ihmeellisempää.Katsastan ja väitän menon sisältyvän laajempaan kerhotilan hyväksikäyttöön, minä katsastan aina sen siinä, missä minua lähestyy ulotuvuus avaruus, eikä mikään onnellinen kansalainen, kansan kunnon ylläpitäminen vaatii yksinäisiä ihmisiä, joilla, joko seisoo tai kostuu - nämä sarjaottelutasoiset ajankäyttöön sisältyvät lukujärjestykset periytyy kyllä, varovaisuus on valttia, tunnustan jääneeni ilman molempia, kostuminen/seisominen on juuri käytäntönä näille, joilla se on tilillä, en pidä yksinäisyyttäkään oikeastaan missään arvossa, onhan todistettu Kristittyjen ateistien skeptikkojen kyvykkyys verotaulukoilla, mutta tänään minun on , niin, hyvä, niin, hyvä, ........................
- sitoutunut
Sinä itse et halua, etkä kykene sitoutumaan!! Jos haluaisit, niin et harrastaisi touhuilua naisten kanssa, jotka haluavat vain yhden yön suhteita. Sinusta ei ilmeisesti ole mihinkään muuhun kuin yhden yön panoihin. voi sua raukkaa, et ymmärrä mitä menetät.
- elämä on ihanaa, kun
gammal höna kirjoitti:
Totuus on tässäkin tapauksessa taruakin ihmeellisempää.Totuus on todellakin tarua ihmeellisempää...
Itsekin 4-kymppisenä eronneena naisena uskoin parasta-ennen-päiväykseni menneen jo ohi, mutta kuitenkin uskaltauduin treffisivuille melko yleisluonteisella, kuvattomalla profiililla. Vastauksia tuli kymmenittäin. Kävin muutamilla treffeillä, kunnes löysin "sen oikean".
Luulen, että tällä palstalla päivystävät vain katkerat ikisinkut, jotka eivät edes halua tutustua uusiin ihmisiin? Nimettömänä virtuaalimaailmassa on helppo valittaa, hieman vaikeampaa ehkä ottaa kontaktia reaalisiin ihmisiin? - i´+347jå5tykiå0t895´
elämä on ihanaa, kun kirjoitti:
Totuus on todellakin tarua ihmeellisempää...
Itsekin 4-kymppisenä eronneena naisena uskoin parasta-ennen-päiväykseni menneen jo ohi, mutta kuitenkin uskaltauduin treffisivuille melko yleisluonteisella, kuvattomalla profiililla. Vastauksia tuli kymmenittäin. Kävin muutamilla treffeillä, kunnes löysin "sen oikean".
Luulen, että tällä palstalla päivystävät vain katkerat ikisinkut, jotka eivät edes halua tutustua uusiin ihmisiin? Nimettömänä virtuaalimaailmassa on helppo valittaa, hieman vaikeampaa ehkä ottaa kontaktia reaalisiin ihmisiin?on se vaan IHME että ne oikeat ja aidot rehdit miehet jää ilman seuraa??
kuin esim. MINÄ
tosin unohdin sen akateemisen koulutuksen puuttuvan.
ja sitä pituuttakaan ei ole kuin alle 175cm... - nainen 38 cdvfdv
Minä olen huomannut saman kuin ap. Pk-seudulla on paljon fiksuja keski-ikäisiä miehiä, jotka ovat toisella kierroksella. Parhaimmillaan heillä on kova tarve löytää uusi nainen ja vakiintua, ja lisäksi heidän kaveripiirinsä kannustaa siihen suuntaan, joska miehen ystävät ovat kaikki myös jo perheellistyneitä. Miehet ovat myös henkisesti kypsyneet tuossa vaiheessa, ja jyvät alkavaterottua akanoista - ne joilla on taipumus esim. alkoholiongelmaan, erottuvat jo selvästi ja vaikkapa ne, jotka pitävät huolta ulkonäöstään ja kunnostaan, erottuvat vielä selvemmin...
Omat markkinani ovat nykyään paremmat kuin nuorempana. Johtuu ehkä siitä, että kun olen pitänyt itseni fit-kunnossa, niin on jo siksi parempaa laatua samanikäisillä naismarkkinoilla, ja siten mahikset parempilaatuisiin miehiinkin. Minulla on lapsi, ja niin on suurimmalla osalla noista eronneista miehistäkin (suurin osa eroista tapahtuu lapsiperheissä, kun lapset ovat pieniä), joten elämäntilanteet sopivat yhteen hyvin.
Eli jos ei ole löytänyt puoliskoaan ekalla kierroksella, niin voi suhtautua elämään luottavaisesti - tokalla kierroksella on laatu uskomatonta kyllä paljon parempaa!!! Tilanne voi tosin olla erilainen pienillä paikkakunnilla, mutta näin siis pääkaupunkiseudulla. - gngnghnhgm
nainen 38 cdvfdv kirjoitti:
Minä olen huomannut saman kuin ap. Pk-seudulla on paljon fiksuja keski-ikäisiä miehiä, jotka ovat toisella kierroksella. Parhaimmillaan heillä on kova tarve löytää uusi nainen ja vakiintua, ja lisäksi heidän kaveripiirinsä kannustaa siihen suuntaan, joska miehen ystävät ovat kaikki myös jo perheellistyneitä. Miehet ovat myös henkisesti kypsyneet tuossa vaiheessa, ja jyvät alkavaterottua akanoista - ne joilla on taipumus esim. alkoholiongelmaan, erottuvat jo selvästi ja vaikkapa ne, jotka pitävät huolta ulkonäöstään ja kunnostaan, erottuvat vielä selvemmin...
Omat markkinani ovat nykyään paremmat kuin nuorempana. Johtuu ehkä siitä, että kun olen pitänyt itseni fit-kunnossa, niin on jo siksi parempaa laatua samanikäisillä naismarkkinoilla, ja siten mahikset parempilaatuisiin miehiinkin. Minulla on lapsi, ja niin on suurimmalla osalla noista eronneista miehistäkin (suurin osa eroista tapahtuu lapsiperheissä, kun lapset ovat pieniä), joten elämäntilanteet sopivat yhteen hyvin.
Eli jos ei ole löytänyt puoliskoaan ekalla kierroksella, niin voi suhtautua elämään luottavaisesti - tokalla kierroksella on laatu uskomatonta kyllä paljon parempaa!!! Tilanne voi tosin olla erilainen pienillä paikkakunnilla, mutta näin siis pääkaupunkiseudulla.Vielä...
Suurimmalla osalla noista eronneista on ollut avioliitto sellainen, jossa on riidelty eikä ole saanut seksiä. Ovat vuosikausia parhaimmillaan kituuttaneet naisen kanssa, joka nalkuttaa ja arvostelee jatkuvasti, ja seksiä on herunut neljä kertaa vuodessa.
Sitten mies menee baariin luullen voivansa nauttia villistä sinkkuelämästä, mutta huomaa nopeasti, että se taisikin olla kuvitelmaa. Sinkut harrastavat seksiä vielä harvemmin kuin naimisissa olevat, eikä naisiin ole enää yhtä helppoa tutustua kui nuorena. Tai siis siinä omassa ihannoidussa muistikuvassa seksintäytteisestä nuoruudesta.
Voitte kuvitella mitkä ovat tuollaisen miehen fiilikset, kun hän sitten jossakin tapaa kohtuunätiltä näyttävän normaalin naisen, iloisesti käyttäytyvän ihmisen, joka juttelee hänelle ystävällisesti, vaikuttaa pitävän miehestä ja ihailevan häntä, ja on lisäksi kiinnostunut sänkytouhuista monta kertaa viikossa. Mies menee sekaisin sellaisesta onnesta ja luulee rakastuneensa ihmeolentoon, ja kiirehtii pikavauhtia sitoutumaan, jottei menettäisi sellaista unelmanaista.
Ihan sääliksi melkein käy noita eronneita miehiä, ovat niin helppoa riistaa lähes kenelle tahansa normaalille naiselle, joka vastaan tulee, jos elämäntilanne on miehellä tuollainen.
- haaaammmm
No mä olen enempi sitä "huippukaunis malli" tyyppi. Olen ollut eron jälkeen sinkkuna 5 vuotta. En ole harrastanut villiä sinkkuelämää ja olen tavallaan "kokematon ja naivi". Haluan odottaa sitä oikeaa, ei tulisi mieleenkää harrastaa jotain epämääräistä seksiä tuntemattoman tai jonkun vakipanon kanssa.
En osaa käydä treffeillä ja oksennan kauhusta nyt kun olen huomannut että eräs mies olisi ehkä kiinnostunut minusta. Mutta hän on liian erilainen kuin minä.
En ehkä osaa enää seurustellakaan ja luulen että jään yksin. Edelliseen suhteeseen (15 vuotta) minut alistettiin ja olin panopuu. Näin viime yönäkin painajaista että jouduin takaisin miehen luo asuntoon. Onneksi olen pääsemässä terapiaan.- ...............
Minä olen ollut elämäni aikana yhden naisen kanssa ja se ei ollut todellinen parisuhde, koska en silloin ollut kykenevä sitoutumaan ja minulla oli tunne-elämän ongelmia. Siitä alkaa olla nyt 6 vuotta ja olen kehittynyt henkisesti aika paljon. Odottelen myös jotain oikeaa henkilöä elämääni.
En koskaan käy baareissa. Viihdyn kotona, kirjastossa, lenkillä, leffassa ja näyttelyissä. Toivoisin tapaavani sinunlaisen naisen joskus, tosin ei ole mikään pakko olla huippukaunis malli. Ihan normaalin hyvännäköinen riittää, kun olen itsekin vain sellainen. Minulla on kyllä jo ikää 31 ja pelottaa, että ikäluokastani ei löydy enää vapaita samanhenkisiä ja viehättäviä naisia. - jopas
............... kirjoitti:
Minä olen ollut elämäni aikana yhden naisen kanssa ja se ei ollut todellinen parisuhde, koska en silloin ollut kykenevä sitoutumaan ja minulla oli tunne-elämän ongelmia. Siitä alkaa olla nyt 6 vuotta ja olen kehittynyt henkisesti aika paljon. Odottelen myös jotain oikeaa henkilöä elämääni.
En koskaan käy baareissa. Viihdyn kotona, kirjastossa, lenkillä, leffassa ja näyttelyissä. Toivoisin tapaavani sinunlaisen naisen joskus, tosin ei ole mikään pakko olla huippukaunis malli. Ihan normaalin hyvännäköinen riittää, kun olen itsekin vain sellainen. Minulla on kyllä jo ikää 31 ja pelottaa, että ikäluokastani ei löydy enää vapaita samanhenkisiä ja viehättäviä naisia.ei kannata etsiä omasta ikäluokasraan
olen samoja ikiä ja naisen pn paras olla 5 vuotta nuorempi.
ei ole mitään syytä alkaa saman ikäisen naisen kanssa suhteeseen. ovat yleendä jo liian kaiken jo kokeneita ka lapsen omaavia tai tuhdimpeja emäntiä tai näitä haluan perheen heti nyt.
mieluummin yksin tai kuollut kuin sellaisessa suhteessa. - Omavastuu olemassa
"Edelliseen suhteeseen minut alistettiin"
Ketään ei voi alistaa suhteeseen jos ei itse anna. Oletko joku tahdoton nukke?
Itse olet vastuussa että tommoseen lähdit mukaan. - Jahas!
jopas kirjoitti:
ei kannata etsiä omasta ikäluokasraan
olen samoja ikiä ja naisen pn paras olla 5 vuotta nuorempi.
ei ole mitään syytä alkaa saman ikäisen naisen kanssa suhteeseen. ovat yleendä jo liian kaiken jo kokeneita ka lapsen omaavia tai tuhdimpeja emäntiä tai näitä haluan perheen heti nyt.
mieluummin yksin tai kuollut kuin sellaisessa suhteessa.Viiden vuoden kuluttua sinulla siis olisi kaiken kokenut ja tuhti emäntä. Kannattaisi kuule katsella elämää muutenkin kuin juuri tällä sekunnilla silmälaput päässä.
- akka pihalle
Jahas! kirjoitti:
Viiden vuoden kuluttua sinulla siis olisi kaiken kokenut ja tuhti emäntä. Kannattaisi kuule katsella elämää muutenkin kuin juuri tällä sekunnilla silmälaput päässä.
Tuhdit emännät laitetaan takaisin kiertoon ja otetaan tilalle nuorempi, joka on vielä kaunis. Säälin niitä raukkoja, jotka sortuvat noihin sotanorsuihin.
- kaikkia reikiä
Omavastuu olemassa kirjoitti:
"Edelliseen suhteeseen minut alistettiin"
Ketään ei voi alistaa suhteeseen jos ei itse anna. Oletko joku tahdoton nukke?
Itse olet vastuussa että tommoseen lähdit mukaan.Parhaat naiset ovat tahdottomia nukkeja. Niiltä saa just sellasta seksiä, kun haluaa, eikä tarvii katua mitään.
- hoikka nainen
akka pihalle kirjoitti:
Tuhdit emännät laitetaan takaisin kiertoon ja otetaan tilalle nuorempi, joka on vielä kaunis. Säälin niitä raukkoja, jotka sortuvat noihin sotanorsuihin.
Aikamoisia sotanorsuja näkee miespuolisissakin. Ehkä ovat niitä kiertoon laitettuja.
- yykaakuukaa
hoikka nainen kirjoitti:
Aikamoisia sotanorsuja näkee miespuolisissakin. Ehkä ovat niitä kiertoon laitettuja.
Missä maha, sielä raha. Joka mahakkaan takana on paha akka. Näin se menee
- hoikka nainen
yykaakuukaa kirjoitti:
Missä maha, sielä raha. Joka mahakkaan takana on paha akka. Näin se menee
Ei taida mennä tänäpäivänä enää niin joten kommenttisi on tuulesta temmattu. Elämä on paljon helpompaa omin rahoin ja ilman ukkoa.
- menet hukkaan
hoikka nainen kirjoitti:
Ei taida mennä tänäpäivänä enää niin joten kommenttisi on tuulesta temmattu. Elämä on paljon helpompaa omin rahoin ja ilman ukkoa.
Mutta kenelle sinä sitten annat p*lluasi?
- toinen hoikka nainen
menet hukkaan kirjoitti:
Mutta kenelle sinä sitten annat p*lluasi?
Kenelle se pitäisi antaa ja miten? Leikataanko heti palana irti ja isketään tulemaan postissa vai miten?
Tuollaiset p-llun antamisesta höpöttävät ovat semmosia isäntiä jotka joutuvat vetämään rukkaseen, tai johonkin humalaiseen kassialmaan. - 2+2
kaikkia reikiä kirjoitti:
Parhaat naiset ovat tahdottomia nukkeja. Niiltä saa just sellasta seksiä, kun haluaa, eikä tarvii katua mitään.
Tuolta löytyisi sinulle varmasti sopiva. Eiköhän ne Suomeenkin toimita...
http://www.orient-doll.com/top.php
- ..................
No siinähän on kaksi baaripanijaa saanut toisensa. Missä siis palstateesit meni väärin?
- jopas
Ykdi pahimmista virheistä minkä sinä sloittaja teet on taas esittää "tätä palstaa patempaa ihmistä.
kaikilla elämä ei ole ruusuilla tanssimista ja itsensä esittely palstalla on vastenmielistä jos siihen liittyy itsensä korottamista.
esimerkiksi palstalla on joukko miehiä ollut jotka eivät puhuneet kurpista tai haukkuneet naisia mutta heidän sinkkuudestaan ei kiinnostu kukaan.
ethän sinäkään ole sinkku vaan pariduhteessa.
itse en omaa tarinaani tänne enää viitsi kertoa koska harva niihin joskus muinoin reagoi.
no jotkut naiset lähinnä että "laske tasoasi" =huoli kuka tahansa = lakkaa ruikuttamasta.
joten hyvä aloittaja ainoastaan tietym pienen ryhmän miehet eivät ole palstan alennustilan takana vaan myös naiset.
esimerkiksi sinun mielestä jokaiselle kuuluu villi nuoruus tai on kokematon ja naiivi.
vaikutat itse aika kokemattomalta ja naiivilta mitä tulee muiden ihmidten kokemuksiin sekä masilmasta ylipäätään.- Maailmassa ylipäätää
Nuoruus kuuluu elää ensin, katsella ympärille ja kouluttautua. Maailmaa kannattaa myöskin katsella. Parisuhteeseen ehtii myöhemminkin. Kun naisella on ikää yli 30 ovat he parempia äitejäkin. Myöskin taloudelliset resurssit ovat paremmat ja avioliitot kestävämpiä.
Todellisuudessa kaikki puhuu myöhemmällä iällä perheen perustamisen puolesta. - hienoa työtä
Onnittelen! Osaat kirjoittaa sanan naiivi oikein! Kovin moni ei siihen nykyään kykene, ml. aloittaja!
- mittarimato
Maailmassa ylipäätää kirjoitti:
Nuoruus kuuluu elää ensin, katsella ympärille ja kouluttautua. Maailmaa kannattaa myöskin katsella. Parisuhteeseen ehtii myöhemminkin. Kun naisella on ikää yli 30 ovat he parempia äitejäkin. Myöskin taloudelliset resurssit ovat paremmat ja avioliitot kestävämpiä.
Todellisuudessa kaikki puhuu myöhemmällä iällä perheen perustamisen puolesta.Mielestäni parhaat puoliso ehdokkaat alkaivat menemään jo siinä 20v tienoilla.
Kun naiset ovat 30v on heillä edellisestä liitosta lapsia, joita pääset elättämään.
Lapseton ja perheetön haluaa asettua aloilleen. Itse olen liian mustasukkainen naiseni menneisyydestä, että olisin vihreästä kiukkuinen katsellessani takan ääressä naiseni lukemattomia lomakuvia etelänmaista, joissa hän on kyllästymiseen asti tyttöporukoissa pyörinyt lukemattomat muut elämykset seksiin liittyen.
Varmaan paras puoliso olisikin yli 30-vuotiaissa lapseton pitkässä uskollisessa parisuhteessa elänyt perus nainen. - Zegovia
Minkähän tähden tuo kirjoittaja on peukutettu vahvasti miinukselle. Ei olisi aihetta.
mittarimato kirjoitti:
Mielestäni parhaat puoliso ehdokkaat alkaivat menemään jo siinä 20v tienoilla.
Kun naiset ovat 30v on heillä edellisestä liitosta lapsia, joita pääset elättämään.
Lapseton ja perheetön haluaa asettua aloilleen. Itse olen liian mustasukkainen naiseni menneisyydestä, että olisin vihreästä kiukkuinen katsellessani takan ääressä naiseni lukemattomia lomakuvia etelänmaista, joissa hän on kyllästymiseen asti tyttöporukoissa pyörinyt lukemattomat muut elämykset seksiin liittyen.
Varmaan paras puoliso olisikin yli 30-vuotiaissa lapseton pitkässä uskollisessa parisuhteessa elänyt perus nainen.Miksi olet "vihreästä kiukkuinen". Mitä pahaa vihreä on tehnyt?
Taidat kuitenkin tarkoittaa, että kateudesta vihreä tai mustasukkaisuudesta kiukkuinen. Kummallista käsitteiden sekoittamista. Koko kirjoitukselta putoaa pohja. - hurraaaaaaaaaaaaaaaa
hienoa työtä kirjoitti:
Onnittelen! Osaat kirjoittaa sanan naiivi oikein! Kovin moni ei siihen nykyään kykene, ml. aloittaja!
Jes, ja silläkö pääsee pitkälle?
Hys hys, nyt! Äläpäs tule kysenalaistamaan palstan virallista totuutta. Siitä voi vielä päätyä jalkapuuhun ja ätminkäisten kivittämäksi.
- tuskinpa vain
oliko dulla jotain v1ttupää?
auot vaib olematonta lasista mikkihiiren leukaasi. tuskinpa vain kirjoitti:
oliko dulla jotain v1ttupää?
auot vaib olematonta lasista mikkihiiren leukaasi.Oletko yhtä vahva ja nopea kuin hyvä kirjoittaja?
- Sirja____
Niin no. Nähtäväksi jää, oliko keskustelun aloittaminen aiheesta kuolleena syntynyt idea. :)
- Huvittava paska olet
Ratikkakuski kirjoitti:
Oletko yhtä vahva ja nopea kuin hyvä kirjoittaja?
En ole edellinen, mutta sinua voisi kyllä käydä nappaamassa turpaan ihan huvin vuoksi.
- 15+10
Ratikkakuski on tämän palstan ainoita vakikirjoittelijoita joka vaikuttaa valtaväestön silmissä normaalilta. Useimmat täällä vain provoilevat tai purkavat pahaa oloaan muita haukkumalla. Nostan hattua että kaveri jaksaa yrittää kertoa mitä muutkin (miehet) kuin palstaprovot ovat mieltä suhdeasiosta. Palstan vakihörhöt ovat aika yksin ajatustensa kanssa, se että ovat kovaäänisiä ei todellakaan meinaa että edustaisivat useimpien (miesten) ajatusmaailmaa.
- Sipi-vaari
Sirja____ kirjoitti:
Niin no. Nähtäväksi jää, oliko keskustelun aloittaminen aiheesta kuolleena syntynyt idea. :)
Miksi antaa aina kiveä kun toinen pyytää vain leipää
- Glengoe YTM
Huvittava paska olet kirjoitti:
En ole edellinen, mutta sinua voisi kyllä käydä nappaamassa turpaan ihan huvin vuoksi.
Eihän taikinanaamainen ja narukäsi luuseriATM uskalla koskeakaan muihin ihmisiin.
Että älä viitsi poju olla kovempi mitä olet. - Elän täysillä!
Sirja____ kirjoitti:
Hei Sirje, kuolleena syntynyt ajatus oli todellakin kirjoittaa juuri tälle palstalle, jolla kaikki dillet kokoontuvat. Omasta puolestani voin sanoa, että olet oikeassa. Fiksuja miehiä on olemassa ja jopa vapaanakin. Sitä paitsi elämässä on toki paljon kiinnostavampiakin asioita kuin nämä pakolliset suoli24läisten vakiopuuhat: ryyppääminen ja pornoseksi. Ota huumorilla. Fiksusti kirjoittamalla on helppo ärsyttää itseään tyhmempiä. Turhaahan se on helmiä sioille heitellä, mutta joskus joku fiksukin erehtyy kirjoittamaan.
Minä olen ollut kuusi vuotta yksin edellisen suhteen päättymisen jälkeen. Pari hyvää miesystävää on ilman seksiä. Fiksut miehet, urheilulliset ja vakavaraiset. Eivät polta eivätkä juopottele, mutta pysytellään silti vain ystävinä. Vain-sana tuntuu vähättelyltä, sillä hyvä ystävyys on aina antoisampaa kuin suttuinen seksisuhde. Ne, joilla ei riitä henkistä kanttia, tyytykööt fantasioimaan hyvistä pornosessioista. Kukin siis tyylillään.
En nyt juuri kaipaa intohimoa tai romantiikkaa, mutta olen altis, jos sopiva kohdalle tupsahtaa. Kun liikkuu, harrastaa ja kiinnostuu elämän moninaisuudesta, ei tarvitse jämähtää surkuttelemaan miehen puutetta. Hän kyllä osuu ennemmin tai myöhemmin kohdallesi, jos et asiaa neuroottisesti koko ajan ajattele.
Hyvä kumppani on ihana elämän rikkaus, mutta ilmankin voi elää mielekkäästi. Omaan napaansa ei pidä keskittyä tuijottamaan, vaan katse on suunnattava pois itsestä. Maailma on pullollaan kiinnostavia asioita. Niiden seasta se onni löytyy kuin vahingossa. Tämänhän viisaat tietävätkin. Antoisaa elämää teille fiksut naiset! - Huvittava paska olet
Glengoe YTM kirjoitti:
Eihän taikinanaamainen ja narukäsi luuseriATM uskalla koskeakaan muihin ihmisiin.
Että älä viitsi poju olla kovempi mitä olet.Kuule hyvä, "glengoe". Mikä tahansa päivä.
En ole taikinanaama (mitä ihmettä se edes tarkoittaa), narukäsi enkä todellakaan luuseriATM.
Tämän ratikkakuskin kommentit ovat vain sen luokan tavaraa että täytyy kysyä mitä ihmettä hän tekee Sinkut palstalla jos itse on nähtävästi parisuhteessa tai peräti naimisissa ja on pakko päästä kommentoimaan toisten ihmisten tilanteita jotka hänelle nähtävästi antavat "vallan tunteen".
"Että älä viitsi poju olla kovempi mitä olet. "
Kutsuppa mua pojuksi tosielämässä niin sinulla on oma nenäsi joko niskassasi ja niska perseessäsi.
Te olette niitä jotka täällä kiusaatte muita ihmisiä.
Mä veikkaan että teillä olisi paskat housussa pelkästään minun näkemisestä ihan in-real-life. - hyvä vastaus
Elän täysillä! kirjoitti:
Hei Sirje, kuolleena syntynyt ajatus oli todellakin kirjoittaa juuri tälle palstalle, jolla kaikki dillet kokoontuvat. Omasta puolestani voin sanoa, että olet oikeassa. Fiksuja miehiä on olemassa ja jopa vapaanakin. Sitä paitsi elämässä on toki paljon kiinnostavampiakin asioita kuin nämä pakolliset suoli24läisten vakiopuuhat: ryyppääminen ja pornoseksi. Ota huumorilla. Fiksusti kirjoittamalla on helppo ärsyttää itseään tyhmempiä. Turhaahan se on helmiä sioille heitellä, mutta joskus joku fiksukin erehtyy kirjoittamaan.
Minä olen ollut kuusi vuotta yksin edellisen suhteen päättymisen jälkeen. Pari hyvää miesystävää on ilman seksiä. Fiksut miehet, urheilulliset ja vakavaraiset. Eivät polta eivätkä juopottele, mutta pysytellään silti vain ystävinä. Vain-sana tuntuu vähättelyltä, sillä hyvä ystävyys on aina antoisampaa kuin suttuinen seksisuhde. Ne, joilla ei riitä henkistä kanttia, tyytykööt fantasioimaan hyvistä pornosessioista. Kukin siis tyylillään.
En nyt juuri kaipaa intohimoa tai romantiikkaa, mutta olen altis, jos sopiva kohdalle tupsahtaa. Kun liikkuu, harrastaa ja kiinnostuu elämän moninaisuudesta, ei tarvitse jämähtää surkuttelemaan miehen puutetta. Hän kyllä osuu ennemmin tai myöhemmin kohdallesi, jos et asiaa neuroottisesti koko ajan ajattele.
Hyvä kumppani on ihana elämän rikkaus, mutta ilmankin voi elää mielekkäästi. Omaan napaansa ei pidä keskittyä tuijottamaan, vaan katse on suunnattava pois itsestä. Maailma on pullollaan kiinnostavia asioita. Niiden seasta se onni löytyy kuin vahingossa. Tämänhän viisaat tietävätkin. Antoisaa elämää teille fiksut naiset!Kerrankin fiksu vastaus kun lukee näitä muita, miksi ei voi pysyä asiassa???
- 18+20
Huvittava paska olet kirjoitti:
Kuule hyvä, "glengoe". Mikä tahansa päivä.
En ole taikinanaama (mitä ihmettä se edes tarkoittaa), narukäsi enkä todellakaan luuseriATM.
Tämän ratikkakuskin kommentit ovat vain sen luokan tavaraa että täytyy kysyä mitä ihmettä hän tekee Sinkut palstalla jos itse on nähtävästi parisuhteessa tai peräti naimisissa ja on pakko päästä kommentoimaan toisten ihmisten tilanteita jotka hänelle nähtävästi antavat "vallan tunteen".
"Että älä viitsi poju olla kovempi mitä olet. "
Kutsuppa mua pojuksi tosielämässä niin sinulla on oma nenäsi joko niskassasi ja niska perseessäsi.
Te olette niitä jotka täällä kiusaatte muita ihmisiä.
Mä veikkaan että teillä olisi paskat housussa pelkästään minun näkemisestä ihan in-real-life."oliko dulla jotain v1ttupää?
auot vaib olematonta lasista mikkihiiren leukaasi. "
Oletko suomalainen vai räähkitkö eesti keel? :D
- onko vaikea ymmärtää
ihan mukavaa että olet löytänyt kaltaistasi seuraa, mutta ei pidä myöskään arvostella niitä jotka hakevat toisenlaista seuraa. Joillekkin miehille se on todella tärkeää että nainen ei ole aikoinaan viettänyt villiä ja vapaata aikaa miten sattuu, yleensähän tuo tarkoittaa sitä että on hyppinyt sängystä sänkyyn. Jotkut, kuten minä, uskovat että käyttäytyminen kertoo jotain henkilön luonteesta. Mikä sinä olet arvostelemaan miehiä jotka haluavat naisen joka on elänyt hillittyä elämää. Itse arvostan naisessa nimenomaan sitä että ei ole antautunut pelkästään himojensa vietiksi, se kertoo henkisestä kypsyydestä ja että naisella on älykkyyttä. Joten, elä sitä omaa elämääsi ja ole onnellinen muistojesi kanssa mutta arvosta niitäkin jotka etsivät naista jolla on toisenlaiset arvot kuin sinulla
- Joopas juup.
Kyllä luulisi noita uskovaisissa löytyvän. Eihän sitä olekaan kukaan arvostellut.
- 3+10
Sillon tämä onok jos mies itse onelänyt samanlaista elämää, toisinsanoen on arvoiltaan ja moraaliltaan samanlainen naisen kanssa jolloin he myös ansaitsevat toisensa.
- sirja___
Ystävällisesti huomauttaisin, että ainoa asia, jota olen kritisoinut, on tämä:
"Tämän palstan mukaan olin ja olen yli-ikäinen kurppa, jota ei huoli kukaan, paitsi patjaksi. Nuoremmat naiset vievät kaikki miehet, minulla on edessä yksinäinen vanhuus,"
Minun puolestani ihmiset saavat etsiä kumppaneita ihan millä kriteereillä hyvänsä, ja jos viestini olisi lukenut ajatuksella, voisi huomata, että en ylenkatso kenenkään preferenssejä vaan kerron omasta elämästäni sekä myös mieheni näkemyksistä.
Sisälukutaitoa, ihmiset! :) Olisi mukava kuulla lisää kokemuksia. - Ikisinkku M
avauksesihan kertoikin vain 30 naisen sinkkuudesta, täällä on moneen kertaan todettu että nainen kyllä aina löytää seuraa vaikka olisi ylipainoinen, luonnevikainen ym. ja sinä kun olet vielä lapseton, hoikka ja nätti niin ei tämä millään muulla tavalla yllätä tai palstan kanssa ole ristiriidassa kuin että miten noinkin kauan ehdit sinkkuilla?
Vähänkään tasokkaammilla naisilla on selkeät ostajan markkinat oli ikäryhmä mikä tahansa eikä siitä mihinkään pääse, sinäkin helposti löysit todella tasokkaan miehen joka arvatenkin joutui tulemaan vähän tasoaan alemmas saadakseen naisen.
Kyllä täällä palstalla aika paljon niitä totuuksiakin tulee esiin ja nuo lutkitteluviestit ym. ovat aika usein samasta kynästä lähtöisin, niiden viestien ja asiallisten avausten suhdetta ei välttämättä kannata pitää koko totuutena miehistä yleensä. Loppukaaneettina ilmoitan että sinun avauksesi on totta vain naisille, sinkkumiehen kohtalo on paljon surkeampi jos tasokkaan kumppanin haluaa löytää.- jälleen kerran
Tasosta vielä.... tulipa tässä aamulla telkustakin tuo totuus jonka naiset tarkkaan tietävät: Mies luulee tasonsa aina ylöspäin. Siitä juuri johtuu tuo tyytymättömyys, miehet eivät ymmärrä miksi eivät saa naista jota haluavat, koska luulevat olevansa parempia kuin ovat.
- tadoista
jälleen kerran kirjoitti:
Tasosta vielä.... tulipa tässä aamulla telkustakin tuo totuus jonka naiset tarkkaan tietävät: Mies luulee tasonsa aina ylöspäin. Siitä juuri johtuu tuo tyytymättömyys, miehet eivät ymmärrä miksi eivät saa naista jota haluavat, koska luulevat olevansa parempia kuin ovat.
normaqlivartaloiaelle lapsettomalle miehelle ei kuulu punteropallero tai yhäri
vai naiset tietävät totuuden.
eivät tiedä vaan kuivttelevat ja mies joutuu tyytymään läskipalleroihin. "Loppukaaneettina ilmoitan että sinun avauksesi on totta vain naisille, sinkkumiehen kohtalo on paljon surkeampi jos tasokkaan kumppanin haluaa löytää."
Eikös aloittaja ilmoittanut löytäneensä kaltaisensa miehen? Siis miehen. Eikö se mieskin silloin löytänyt aloittajan? Vai onko tähän juttuun kätketty jotain sinkkulogiikaa, joka ei paatuneelle ukkomiehelle aukea?- Ikisinkku M
Kuten tuossa toinen vastaaja jo mainitsi usein 30 naisilla on joko paino-ongelma, lapsia joiden geeniperimä mikälie, mielenterveysongelmia, yms. rasitetta ja usein vielä näiden yhdistelmiä. Jos löytyisi hienoluonteinen, nätti ja ongelmaton 30 nainen jolla hyvä historia sairauksien, parisuhteiden ym. suhteen kuin itselläni, ulkonäkö aika usein posiitivisesti huomioitu, talous ok (omistusasunto rahaa pankissa, ehkä vähän osakkeita) niin kyllähän se kelpaisi mutta niitä ei vaan ole, aina on vaan ongelmia niin ei oikein nappaa enää mikään. Ennenkuin vastaat jotain omahyväisestä luonteesta tms. niin voin kertoa etteivät exät ole semmoisista koskaan huomautelleet.
- Ikisinkku M
Ratikkakuski kirjoitti:
"Loppukaaneettina ilmoitan että sinun avauksesi on totta vain naisille, sinkkumiehen kohtalo on paljon surkeampi jos tasokkaan kumppanin haluaa löytää."
Eikös aloittaja ilmoittanut löytäneensä kaltaisensa miehen? Siis miehen. Eikö se mieskin silloin löytänyt aloittajan? Vai onko tähän juttuun kätketty jotain sinkkulogiikaa, joka ei paatuneelle ukkomiehelle aukea?aloittaja itse kertoo miehestään;
"hän on hyvännäköinen, lapseton ja keskivertoa huomattavasti menestyneempi monilla elämänalueilla"
sitten itsestään:
"en ole mikään huippukaunis malli, vaikkakin hoikka ja nätti sekä lapseton. Olen viettänyt villiä sinkkuelämää kuten miehenikin, ja se on kummallekin ok"
Mies on selvä ytmi mutta silti joutui tyytymään jokamiehenpatjaan, tuo hoikkuus ja lapsettomuus varmaan oli ne seikat jotka ratkaisi, luultavasti mies jopa ajattelee olevansa voitolla kun vielä löytyi tuollainen avaajankaan kaltainen. - Vinkki:
tadoista kirjoitti:
normaqlivartaloiaelle lapsettomalle miehelle ei kuulu punteropallero tai yhäri
vai naiset tietävät totuuden.
eivät tiedä vaan kuivttelevat ja mies joutuu tyytymään läskipalleroihin.Kannattaa aina lukaista oma viesti ennen kuin lähettää sen.
- Sirja____
Niin tai ehkä tässä on myös kyse siitä, että te ette tiedä mieheni tasokriteteereitä. Ehkä hän ei joutunut alentumaan. Ehkä hän näki minussa jotain, mikä ei välity netin kautta.
Miehen mielestä olen itse asiassa kaunis, omasta mielestäni hieman vaatimattomamman näköinen, Se toki selittänee asian niille, jotka ihmettelevät miehen alentumista "vain nättiin". Mies odotti lisäksi korkeaa koulutusta, keskustelutaitoa, hyvää seksiä ja montaa muuta asiaa, joita itsekin parisuhteessa arvostan. Pelkkä nätti/komea naama ei pitkälle kanna, jos pään sisältö ei miellytä. - Juu onsekumma
Ikisinkku M kirjoitti:
aloittaja itse kertoo miehestään;
"hän on hyvännäköinen, lapseton ja keskivertoa huomattavasti menestyneempi monilla elämänalueilla"
sitten itsestään:
"en ole mikään huippukaunis malli, vaikkakin hoikka ja nätti sekä lapseton. Olen viettänyt villiä sinkkuelämää kuten miehenikin, ja se on kummallekin ok"
Mies on selvä ytmi mutta silti joutui tyytymään jokamiehenpatjaan, tuo hoikkuus ja lapsettomuus varmaan oli ne seikat jotka ratkaisi, luultavasti mies jopa ajattelee olevansa voitolla kun vielä löytyi tuollainen avaajankaan kaltainen.Ajatella ettei ne sinun exät ole huomautelleet tuosta omahyväisestä luonteestasi...
- Ikisinkku M
Sirja____ kirjoitti:
Niin tai ehkä tässä on myös kyse siitä, että te ette tiedä mieheni tasokriteteereitä. Ehkä hän ei joutunut alentumaan. Ehkä hän näki minussa jotain, mikä ei välity netin kautta.
Miehen mielestä olen itse asiassa kaunis, omasta mielestäni hieman vaatimattomamman näköinen, Se toki selittänee asian niille, jotka ihmettelevät miehen alentumista "vain nättiin". Mies odotti lisäksi korkeaa koulutusta, keskustelutaitoa, hyvää seksiä ja montaa muuta asiaa, joita itsekin parisuhteessa arvostan. Pelkkä nätti/komea naama ei pitkälle kanna, jos pään sisältö ei miellytä.Voi se olla näinkin koska ihan fiksulta vaikutat, saatat olla hänelle lottovoitto, toivottavasti osaa arvostaa, ja sehän ei edelleenkään kumoa sitä että miehelle yleisesti ottaen homma ei ole ihan niin helppoa kuin naiselle. Hyvinkin voin tuon uskoa että miehestä kaunis, itsestä vaatimaton, monesti me miehet tykätään kun nainen ei mene äärimmäissyyksiin ja on sinut itsensä kanssa, se hoikkuus ja fiksu luonne ja nuo mitä mainitset on kaikki niitä odotettavia, itse en vaatisi edes korkeaa koulutusta vaikka haitaksikaan se ei tietysti ole.
- Ikisinkku M
Juu onsekumma kirjoitti:
Ajatella ettei ne sinun exät ole huomautelleet tuosta omahyväisestä luonteestasi...
Et varmaan usko mutta itseasiassa esitän itseni ehkä liiankin vaatimattomassa live-elämässä, lisäksi kohtelen naisiani niin hyvin ettei ole syytä moittia luonteenpiirteitäni muuten kuin sitoutumiskammon suhteen.
- nii et sille
Vinkki: kirjoitti:
Kannattaa aina lukaista oma viesti ennen kuin lähettää sen.
no mutku oon känisä
- Naitu mies
Sirja____ kirjoitti:
Miehen mielestä olen itse asiassa kaunis, omasta mielestäni hieman vaatimattomamman näköinen, Se toki selittänee asian niille, jotka ihmettelevät miehen alentumista "vain nättiin". Mies odotti lisäksi korkeaa koulutusta, keskustelutaitoa, hyvää seksiä ja montaa muuta asiaa, joita itsekin parisuhteessa arvostan. Pelkkä nätti/komea naama ei pitkälle kanna, jos pään sisältö ei miellytä.Miten määritellään hyvä seksi?
- tiedän, mitä haluan
Naitu mies kirjoitti:
Miten määritellään hyvä seksi?
Siten, että saan käyttää naista miten haluan,
- kumma tosiaan
Juu onsekumma kirjoitti:
Ajatella ettei ne sinun exät ole huomautelleet tuosta omahyväisestä luonteestasi...
Juupa juu. Taitaa tuo omahyväisyys ollakin se suurin syy ikisinkkuuteen.
- Ikisinkku M
kumma tosiaan kirjoitti:
Juupa juu. Taitaa tuo omahyväisyys ollakin se suurin syy ikisinkkuuteen.
Jos se sitten on se kun ulkonäöstä, älykkyydestä, varakkuudesta ja joustavasta luonteesta se ei ainakaan ole kiinni :D
- Perfekt1
Ikisinkku M kirjoitti:
Kuten tuossa toinen vastaaja jo mainitsi usein 30 naisilla on joko paino-ongelma, lapsia joiden geeniperimä mikälie, mielenterveysongelmia, yms. rasitetta ja usein vielä näiden yhdistelmiä. Jos löytyisi hienoluonteinen, nätti ja ongelmaton 30 nainen jolla hyvä historia sairauksien, parisuhteiden ym. suhteen kuin itselläni, ulkonäkö aika usein posiitivisesti huomioitu, talous ok (omistusasunto rahaa pankissa, ehkä vähän osakkeita) niin kyllähän se kelpaisi mutta niitä ei vaan ole, aina on vaan ongelmia niin ei oikein nappaa enää mikään. Ennenkuin vastaat jotain omahyväisestä luonteesta tms. niin voin kertoa etteivät exät ole semmoisista koskaan huomautelleet.
Ikisinkku vaikuttaa ihan täydellisen hienolta mieheltä. Harmi, että emme ole ikinä tavanneet. Täydellinen arjalaisen rodun edustaja, ei paino- eikä rahaongelmia, hyvä itsetunto - eikä mitään ongelmia kanssaihmisten eikä itsensä kanssa. Kyllähän se niin, on että kyllä noin upea ihminen toisen löytää. Parhaat kun ei pysy sinkkuna, vaikka haluaisivat.
- Kaunis Nainen
Ikisinkku M kirjoitti:
IKISINKKU M:LLE
Et tule ikinä löytämään kestävää parisuhdetta. Kukaan kaunis ja fiksu nainen ei halua noin kypsymätöntä miestä!! Sulla on ihan käsittämättömän ihmeelliset kriteerit kumppanillesi!
"Jos löytyisi hienoluonteinen, nätti ja ongelmaton 30 nainen jolla hyvä historia sairauksien, parisuhteiden ym. suhteen kuin itselläni"
Sä siis etsit naista, joka on kaunsi, hienoluonteinen ja ongelmaton??? Mitä toi oikein tarkoittaa? ET taida ymmärtää naisia yhtään, jonka takia sulla on ollut isoja ongelmia ex naistesi kansa. Nainen on erilainen kuin mies monellakin tapaa, jos et tätä ymmärrä, niin sun suhteista ei tule koskaan mitään. Nainen on muun muassa emotionaalisempi.. toimii enemmän tunteiden pohjalta ja joskus vaikea hillitä itseään. Nainen kaipaa tuntea itsensä rakastetuksi ja hyväksytyksi.
Hyvä historia sairauksien, parisuhteiden ym. suhteen kuin itselläni.. Hoh hoijaa, olet tosi kumma tyyppi!! MItenkäs se sun menneisyys on niin hyvä? Sä olet siis luonut kriteerit siitä millainen on hyvä historia? Tajuatko, etttä ihminen oppii kokemusten kautta. Näihin kokemuksiin kuuluu erehdyksiä, virheitä, pettymyksiä, hajonneita parisuhteita, pettämisiä ja jne.. Me kaikki ollaan täällä kasvamassa ihmisinä (ja myös sinäkin!). Jos määrittelet jonkun ihmisen menneisyyden kautta, se on iso virhe!! Ihmistä pitää katsoa tässä hetkessä. JOku voi olla todella uskomaton ihminen juuri sen kaamean menneisyden takia. Hän on käynyt kovan koulun, kasvanut ja muuttunut hienoksi ihmiseksi.
Sä luulet voivasi asettua jonnekin yläpuolelle latelemaan noita sun kriteereitäsi. Luulet olevasi jotain enemmän vain sen takia, kun sulla on omistusasuntoa ja rahaa pankissa!!! Miksi sulla ei ole sitä täydellistä naista, jos kerran olet niin upea ja täydellinen?? Sen takia, koska se kaunis, rakastava ja lämmin nainen ei koskaan rakastuisi sinuun, joka olet niin omahyväinen, keskeneräinen ja kypsymätön ihminen.
Minulla on menestynyt, hyvin varakas mies, jolla on paljon rahaa pankissa. Lisäksi hän omistaa talon, ison kesäpaikan, asuntoauton, maata ja muita rakennuksia. Kun tutustuin häneen, hän ei mainostanut omaisuuttaan. Hän oli rakastava, lämmin, syvälinen, aitoa, luotettava ja paljon muuta hyvää.
Toivon todella että avaisit silmäsi ja katsoisit itseäsi peiliin ja mieti millainen olet itse.. paljon kohdattavaa sinulla on itsesi kanssa. Tämä maailma kuule toimii niin, että jokainen saa ansionsa mukaisesti. Se mitä haluat kumppaniltasi, niin sitä sinun pitää oleman. - kaunis nainen
Ikisinkku M kirjoitti:
Et varmaan usko mutta itseasiassa esitän itseni ehkä liiankin vaatimattomassa live-elämässä, lisäksi kohtelen naisiani niin hyvin ettei ole syytä moittia luonteenpiirteitäni muuten kuin sitoutumiskammon suhteen.
Joo kohtelet varmaan naisia hyvin, kun tapaat heitä ohimennen. Pohjimmiltasi vihaat ja aliarvioit naisia.. se tulee läpi sun teksteistäsi! Sulla on ollut ilmeisen huono äitisuhde tai sun äitin ja isän suhde on ollut huono. Kenties olet nähnyt isäsi kohtelevan äitiäsi mitätöiden?? Kaipaat naisen rakkautta, mutta et kykene ketään lähelle päästämään, koska sulla on käsittelemättä noin sun omat traumat.
Sitoutumiskammon takana on PELKOA!!! Järjettömän syvää PELKOA päästää toista ihmistä lähelle.. pelkäät, koska sun sisälläsi on niin paljon vaikeita tunteita. Pelkäät, että sua ei rakastettaisiin, jos joku näkisi mitä kaikea sun sisällä on. - Kaunis nainen
Ikisinkku M kirjoitti:
Jos se sitten on se kun ulkonäöstä, älykkyydestä, varakkuudesta ja joustavasta luonteesta se ei ainakaan ole kiinni :D
"Joustavasta luonteesta se ei anakaan ole kiinni".. salii mun NAURAA!!! Sinäkö olet joustava?? Kuinka sokea ihminen voikaan olla?? Latelet täällä arvostelua naisia kohtaan ihan solkenaan. Et taatusti olisi parisuhteessa mikään JOUSTAVA!! Sä olet varmasti sellainen mies, jonka vaatimukset ja valitukset saa naisen hermoromahdukseen.
- Ikisnkku M
Perfekt1 kirjoitti:
Ikisinkku vaikuttaa ihan täydellisen hienolta mieheltä. Harmi, että emme ole ikinä tavanneet. Täydellinen arjalaisen rodun edustaja, ei paino- eikä rahaongelmia, hyvä itsetunto - eikä mitään ongelmia kanssaihmisten eikä itsensä kanssa. Kyllähän se niin, on että kyllä noin upea ihminen toisen löytää. Parhaat kun ei pysy sinkkuna, vaikka haluaisivat.
Se on se kohtaamisen ongelma lähinnä, tiedän että hyviä naisiakin on olemassa mutta se että oikea-aikaisesti kohtaa oikeassa tilanteessa ja niin että kumpikin on vastaanottavainen suhteelle on se vaikeus.
- Ikisinkku M
Kaunis Nainen kirjoitti:
Et tule ikinä löytämään kestävää parisuhdetta. Kukaan kaunis ja fiksu nainen ei halua noin kypsymätöntä miestä!! Sulla on ihan käsittämättömän ihmeelliset kriteerit kumppanillesi!
"Jos löytyisi hienoluonteinen, nätti ja ongelmaton 30 nainen jolla hyvä historia sairauksien, parisuhteiden ym. suhteen kuin itselläni"
Sä siis etsit naista, joka on kaunsi, hienoluonteinen ja ongelmaton??? Mitä toi oikein tarkoittaa? ET taida ymmärtää naisia yhtään, jonka takia sulla on ollut isoja ongelmia ex naistesi kansa. Nainen on erilainen kuin mies monellakin tapaa, jos et tätä ymmärrä, niin sun suhteista ei tule koskaan mitään. Nainen on muun muassa emotionaalisempi.. toimii enemmän tunteiden pohjalta ja joskus vaikea hillitä itseään. Nainen kaipaa tuntea itsensä rakastetuksi ja hyväksytyksi.
Hyvä historia sairauksien, parisuhteiden ym. suhteen kuin itselläni.. Hoh hoijaa, olet tosi kumma tyyppi!! MItenkäs se sun menneisyys on niin hyvä? Sä olet siis luonut kriteerit siitä millainen on hyvä historia? Tajuatko, etttä ihminen oppii kokemusten kautta. Näihin kokemuksiin kuuluu erehdyksiä, virheitä, pettymyksiä, hajonneita parisuhteita, pettämisiä ja jne.. Me kaikki ollaan täällä kasvamassa ihmisinä (ja myös sinäkin!). Jos määrittelet jonkun ihmisen menneisyyden kautta, se on iso virhe!! Ihmistä pitää katsoa tässä hetkessä. JOku voi olla todella uskomaton ihminen juuri sen kaamean menneisyden takia. Hän on käynyt kovan koulun, kasvanut ja muuttunut hienoksi ihmiseksi.
Sä luulet voivasi asettua jonnekin yläpuolelle latelemaan noita sun kriteereitäsi. Luulet olevasi jotain enemmän vain sen takia, kun sulla on omistusasuntoa ja rahaa pankissa!!! Miksi sulla ei ole sitä täydellistä naista, jos kerran olet niin upea ja täydellinen?? Sen takia, koska se kaunis, rakastava ja lämmin nainen ei koskaan rakastuisi sinuun, joka olet niin omahyväinen, keskeneräinen ja kypsymätön ihminen.
Minulla on menestynyt, hyvin varakas mies, jolla on paljon rahaa pankissa. Lisäksi hän omistaa talon, ison kesäpaikan, asuntoauton, maata ja muita rakennuksia. Kun tutustuin häneen, hän ei mainostanut omaisuuttaan. Hän oli rakastava, lämmin, syvälinen, aitoa, luotettava ja paljon muuta hyvää.
Toivon todella että avaisit silmäsi ja katsoisit itseäsi peiliin ja mieti millainen olet itse.. paljon kohdattavaa sinulla on itsesi kanssa. Tämä maailma kuule toimii niin, että jokainen saa ansionsa mukaisesti. Se mitä haluat kumppaniltasi, niin sitä sinun pitää oleman.Joo, ei minua niinkään se menneisyys muuten häiritse mutta kun usein naisilla on siitä menneisyydestä mukana kulkevia taakkoja (lapsia, henkisiä ongelmia josta ei ole yli päässeet yms.) jotka eivät taas sitten minua kiinnosta koska en ole niiden syntyyn vaikuttanut, väkisin ne taakat sitten vaikuttaa minunkin elämääni jos sellaisen naisen itselleni ottaisin. Minulla on asiat kunnossa sen vuoksi kun katson olevani aika kypsä joissakin asioissa, tunnen tekemisistäni vastuuta nimittäin, sinusta se on kypsymättömyyttä ja kypsyyttä varmaan olisi jos olisin sekoillut parisuhteissa ja muutenkin riittävästi, ruikkinut siementä pitkin maakuntia, jättänyt taakseni yhäreitä ja elareita, pieniä linnakeikkoja ym. elämänkokemusta niinkö?
En katso olevani yhtään kenenkään yläpuolella mutten myöskään alapuolella, samalla viivalla ollaan ja minulla on ihan yhtälailla oikeus hyväksyä/olla hyväksymättä kumppanikseni ihan sellainen ihminen kuin haluan, jos katson että jotkin seikat minua haittaavat miksi se on niin punainen vaate naisille jotka itse kyllä katsovat olevansa oikeutettuja dumppaamaan vähänkin epäsopivaksi katsomansa miehen. Se että huono itsetuntosi saa sinut kuvittelemaan että minä kuvittelisin olevani yläpuolella ei ole minun vika, sinun pitää vaan kasvaa aikuiseksi ja kehittää tuota itsetuntopuolta.
Minäkään en mainosta koskaan, mieluummin annan ymmärtää ettei tässä nyt niin kovin hyvin mene juuri siksi että löytyisi se aito nainen, se vaan näyttää olevan niin että tässä materialistisessa maailmassa se on huono taktiikka ja tästä minulla on kyllä enemmän kokemusta kuin sinulla.
Kyllä minä itseni tunnen ja tiedän. Onhan se toki kaunis ajatus että menisi noin että kukin ansionsa mukaan mutta kyllä se ikävä kyllä oikeassa maailmassa useimmiten on niin että paha ei saa pelkästään palkkaansa vaan myös palkankorotuksen ja bonukset päälle. - IKisinkku M
kaunis nainen kirjoitti:
Joo kohtelet varmaan naisia hyvin, kun tapaat heitä ohimennen. Pohjimmiltasi vihaat ja aliarvioit naisia.. se tulee läpi sun teksteistäsi! Sulla on ollut ilmeisen huono äitisuhde tai sun äitin ja isän suhde on ollut huono. Kenties olet nähnyt isäsi kohtelevan äitiäsi mitätöiden?? Kaipaat naisen rakkautta, mutta et kykene ketään lähelle päästämään, koska sulla on käsittelemättä noin sun omat traumat.
Sitoutumiskammon takana on PELKOA!!! Järjettömän syvää PELKOA päästää toista ihmistä lähelle.. pelkäät, koska sun sisälläsi on niin paljon vaikeita tunteita. Pelkäät, että sua ei rakastettaisiin, jos joku näkisi mitä kaikea sun sisällä on.Mulla on helkkarin hyvä äitisuhde ja isällä ja äidillä ihan suomalaisittain normaali suhde, ei mitään mahdottoman kiihkeää räiskyntää mutta turvallista ja tasaista. Tuossa kohtaa ehkä olet oikeassa että kaipaan rakkautta mutten kykene lähelle päästämään, myönnän kyllä että näin on, lähinnä se kyllä johtuu siitä ettei ole löytynyt ihan sopivaa naista jonka uskaltaisi ihan liki päästää, jotkut oppii nopsaan, ei siihen tarvii kun kerran siivet palaa herkässä iässä.
Ei minun sisällä varmaan ole kuin verta ja lihaa ihan niin kuin muillakin :-) - Ikisinkku M
Kaunis nainen kirjoitti:
"Joustavasta luonteesta se ei anakaan ole kiinni".. salii mun NAURAA!!! Sinäkö olet joustava?? Kuinka sokea ihminen voikaan olla?? Latelet täällä arvostelua naisia kohtaan ihan solkenaan. Et taatusti olisi parisuhteessa mikään JOUSTAVA!! Sä olet varmasti sellainen mies, jonka vaatimukset ja valitukset saa naisen hermoromahdukseen.
Otapa huomioon se että mitä täällä kirjoitat ei välttämättä ole se ihan samanlaista kuin miten kohtelet ihmisiä live-elämässä. Meillä kullakin on erilaiset roolit eri tilanteisiin ihan tahtomattammekin ja minun parisuhderooli on liiankin kiltti ja vaatimaton, minusta jos pitää alkaa vaatimaan ja valittamaan ei oikein ole järkeä enää jatkaa koko hommaa. Itseasiassa ei se ole naiselle helppoa sekään kun mies ei vaadi mitään ja tuohon kyllä helposti syyllistyn kun en halua valittaa vaikka joku asia vähän häiritsisikin, siinä mielessä vähän huono juttu kun nainen vaistoaa että joku häiritsee muttei tiedä mikä ja minä en viitsi suoraan sanoa kun pelkään loukkaavani jotenkin.
- 14+20
Ikisinkku M kirjoitti:
Joo, ei minua niinkään se menneisyys muuten häiritse mutta kun usein naisilla on siitä menneisyydestä mukana kulkevia taakkoja (lapsia, henkisiä ongelmia josta ei ole yli päässeet yms.) jotka eivät taas sitten minua kiinnosta koska en ole niiden syntyyn vaikuttanut, väkisin ne taakat sitten vaikuttaa minunkin elämääni jos sellaisen naisen itselleni ottaisin. Minulla on asiat kunnossa sen vuoksi kun katson olevani aika kypsä joissakin asioissa, tunnen tekemisistäni vastuuta nimittäin, sinusta se on kypsymättömyyttä ja kypsyyttä varmaan olisi jos olisin sekoillut parisuhteissa ja muutenkin riittävästi, ruikkinut siementä pitkin maakuntia, jättänyt taakseni yhäreitä ja elareita, pieniä linnakeikkoja ym. elämänkokemusta niinkö?
En katso olevani yhtään kenenkään yläpuolella mutten myöskään alapuolella, samalla viivalla ollaan ja minulla on ihan yhtälailla oikeus hyväksyä/olla hyväksymättä kumppanikseni ihan sellainen ihminen kuin haluan, jos katson että jotkin seikat minua haittaavat miksi se on niin punainen vaate naisille jotka itse kyllä katsovat olevansa oikeutettuja dumppaamaan vähänkin epäsopivaksi katsomansa miehen. Se että huono itsetuntosi saa sinut kuvittelemaan että minä kuvittelisin olevani yläpuolella ei ole minun vika, sinun pitää vaan kasvaa aikuiseksi ja kehittää tuota itsetuntopuolta.
Minäkään en mainosta koskaan, mieluummin annan ymmärtää ettei tässä nyt niin kovin hyvin mene juuri siksi että löytyisi se aito nainen, se vaan näyttää olevan niin että tässä materialistisessa maailmassa se on huono taktiikka ja tästä minulla on kyllä enemmän kokemusta kuin sinulla.
Kyllä minä itseni tunnen ja tiedän. Onhan se toki kaunis ajatus että menisi noin että kukin ansionsa mukaan mutta kyllä se ikävä kyllä oikeassa maailmassa useimmiten on niin että paha ei saa pelkästään palkkaansa vaan myös palkankorotuksen ja bonukset päälle.Mä taisin löytää sinun tunnusbiisisi. :D Valitettavasti sukupuoli on väärä...
Voihan sanoitusta tosin muuttaa: "Etsin mimmii tiukkavartaloista/joka itseään trimmaa/ja ei älyllä loista"...
http://www.youtube.com/watch?v=syy9J-yQZJQ - Ikisinkku M
14+20 kirjoitti:
Mä taisin löytää sinun tunnusbiisisi. :D Valitettavasti sukupuoli on väärä...
Voihan sanoitusta tosin muuttaa: "Etsin mimmii tiukkavartaloista/joka itseään trimmaa/ja ei älyllä loista"...
http://www.youtube.com/watch?v=syy9J-yQZJQIhan hyvä mutta tämä on kuvaavampi :D
http://www.youtube.com/watch?v=ee2t30Y-89Y - 14+20
Ikisinkku M kirjoitti:
Ihan hyvä mutta tämä on kuvaavampi :D
http://www.youtube.com/watch?v=ee2t30Y-89YTämä on sitten minusta kertova. ;_; Eipä löydy minihametta kaapistani. ;_;
http://www.youtube.com/watch?v=xIz1wJ9KJJA
Ihaaaana piisi! *purskahtaa itkuun* - Ikisinkku M
14+20 kirjoitti:
Tämä on sitten minusta kertova. ;_; Eipä löydy minihametta kaapistani. ;_;
http://www.youtube.com/watch?v=xIz1wJ9KJJA
Ihaaaana piisi! *purskahtaa itkuun*Nyt kyllä taisit vähän liioitella, noo kunhan löydät sen "oikean" niin voit alkaa ajattelemaan näinkin:
http://www.youtube.com/watch?v=YemRbfsgJg0 - no huh huh
Kaunis Nainen kirjoitti:
Toivon todella että avaisit silmäsi ja katsoisit itseäsi peiliin ja mieti millainen olet itse.. paljon kohdattavaa sinulla on itsesi kanssa. Tämä maailma kuule toimii niin, että jokainen saa ansionsa mukaisesti. Se mitä haluat kumppaniltasi, niin sitä sinun pitää oleman.Tuollaset miehet mitä sinulla on todella hanakoita pettämään,onko hän käynyt mies porukalla tai yksin esim Virossa,jos on niin voit olla varma että ostaa siellä seksiä.
- simppeliä.
Kirjoittamasi on juurikin sitä normaalia elämää.
Miesystäväni on ikäiseni ja sanoi jo ennen kuin seurustelimme kun kaveriporukalla juttelimme suhteista, että kaikilla niitä entisiä on ja elämää takanaan, jos ei olisi niin olisi kummallista.
Tavallinen mies, tavallinen elämä, tavalliset suhdekuviot, ei sen kummempaa.- Sirja____
Niin on, ihan tavallista elämää. Pointtini olikin tuoda tällä palstalla esiin se, että normaali elämä on sellaista, että ihmisillä on kokemuksia ja sitä jopa pidetään hyvänä asiana. Ja että 30 -ikäiset pariutuvat keskenään. Toisin, kuin tällä palstalla väitetään.
Pointti taisi parilta lukijalta mennä ohi. :)
- Haluan nuoremma
Olen 35 itse mutta minulle sinä olisit auttamattomasti liian vanha. Minulla on hyvä akateeminen tutkinto ja ura. Miksi ottaisin itselleni jo reippaasti yli kolmekymppisen naisen kun 25 vuotiaitakin on tarjolla? En keksi yhtään ainutta syytä.. Naisen tärkein ominaisuus on kauneus ja mitä nuorempi, sen kauniimpi.
- acvbbr
Minä olen 32 ja etsin kanssa aika paljon nuorempaa, koska en ole käynyt niitä tyypillisiä aikuistumisriittejä läpi. Saman ikäiset varmasti ajattelisivat minut lapselliseksi. Lueskelin muualta, että jotkut kauniit ja sosiaaliset naiset itse asiassa arvostavat hyvännäköisiä ja ujoja miehiä, jollainen minäkin olen. Heille on niin paljon ylitarjontaa pelimiehistä, että iskevät mielellään itse jonkun ujommanoloisen miehen.
- Haluan nuoremman
acvbbr kirjoitti:
Minä olen 32 ja etsin kanssa aika paljon nuorempaa, koska en ole käynyt niitä tyypillisiä aikuistumisriittejä läpi. Saman ikäiset varmasti ajattelisivat minut lapselliseksi. Lueskelin muualta, että jotkut kauniit ja sosiaaliset naiset itse asiassa arvostavat hyvännäköisiä ja ujoja miehiä, jollainen minäkin olen. Heille on niin paljon ylitarjontaa pelimiehistä, että iskevät mielellään itse jonkun ujommanoloisen miehen.
"tyypilliset aikuistumisriitit" lol. Provosi ei valitettavasti mennyt läpi. Oletko muuten sitä mieltä että meillä on poikkeuksellisen epäkypsä aikuinen presidenttinä?Hänellähän on itseään puolet nuorempi vaimo.
Jos olisit rehellinen itsellesi kykenisit myöntämään että alfaurokset valitsevat itselleen huomattavasti nuoremman vaimon. Ei siksi että eivät saisi ikäistänsä vaan siksi että voivat näin tehdä. Nuori, freesi ja kaunis vaimo on jokaisen miehen toive, unelma, haave, fantasia mutta tavalliselle miehelle valitettavasti vain fiktiivinen hahmo. - acvbbr
Haluan nuoremman kirjoitti:
"tyypilliset aikuistumisriitit" lol. Provosi ei valitettavasti mennyt läpi. Oletko muuten sitä mieltä että meillä on poikkeuksellisen epäkypsä aikuinen presidenttinä?Hänellähän on itseään puolet nuorempi vaimo.
Jos olisit rehellinen itsellesi kykenisit myöntämään että alfaurokset valitsevat itselleen huomattavasti nuoremman vaimon. Ei siksi että eivät saisi ikäistänsä vaan siksi että voivat näin tehdä. Nuori, freesi ja kaunis vaimo on jokaisen miehen toive, unelma, haave, fantasia mutta tavalliselle miehelle valitettavasti vain fiktiivinen hahmo.Mitäpä minä presidenttimme persoonallisuudesta tietäisin? Älykäs tyyppi voi olla henkilökohtaisessa elämässään epäkypsä. Minulle kelpaisi kyllä omanikäinenkin hyvännäköinen nainen. Yleensä ne vaan näyttävät olevan paljon nuorempia, jotka minua katselevat. Ehkä sillä on vaikutusta, että näytän muutamia vuosia nuoremmalta kuin olen. Nuorempi kloppi kiinnostaa aika harvoja naisia, joten siinä mielessä menee sitten kolmekymppisten katseet muualle.
- mies32
Haluan nuoremman kirjoitti:
Jos olisit rehellinen itsellesi kykenisit myöntämään että alfaurokset valitsevat itselleen huomattavasti nuoremman vaimon. Ei siksi että eivät saisi ikäistänsä vaan siksi että voivat näin tehdä. Nuori, freesi ja kaunis vaimo on jokaisen miehen toive, unelma, haave, fantasia mutta tavalliselle miehelle valitettavasti vain fiktiivinen hahmo.Kyllä minä kerran liki kolmekymppisenä iskiessäni 19-vuotiaan daamin toivoin, että hän olisi ollut vanhempi.
Vaikka teiniä näin alfana aina saisi, rajoitteeksi tulevat sosiaaliset normit. Ei välttämättä niinkään teininaisen kypsyys, sillä kyllä moni 19v jo on omalla tasollani henkisesti.
No jonkun 25-vuotiaan ehkä kehtaisi pokata vaikka 45-vuotiaana, 19 ja 25 välillä on jo iso ero hyväksyttävyydessäkin. - mies32
acvbbr kirjoitti:
Mitäpä minä presidenttimme persoonallisuudesta tietäisin? Älykäs tyyppi voi olla henkilökohtaisessa elämässään epäkypsä. Minulle kelpaisi kyllä omanikäinenkin hyvännäköinen nainen. Yleensä ne vaan näyttävät olevan paljon nuorempia, jotka minua katselevat. Ehkä sillä on vaikutusta, että näytän muutamia vuosia nuoremmalta kuin olen. Nuorempi kloppi kiinnostaa aika harvoja naisia, joten siinä mielessä menee sitten kolmekymppisten katseet muualle.
Naurettava ajatuskin, että Niinistö olisi epäkypsä ja sen takia päälle 30v naisen kanssa. Eiköhän Haukiokin ole kypsempi kuin suurin osa Niinistön ikätoverinaisista. Eri asia jos olisi jonkun (vain) bikinimallin pokannut.
- Tavjan kannattaja?
acvbbr kirjoitti:
Mitäpä minä presidenttimme persoonallisuudesta tietäisin? Älykäs tyyppi voi olla henkilökohtaisessa elämässään epäkypsä. Minulle kelpaisi kyllä omanikäinenkin hyvännäköinen nainen. Yleensä ne vaan näyttävät olevan paljon nuorempia, jotka minua katselevat. Ehkä sillä on vaikutusta, että näytän muutamia vuosia nuoremmalta kuin olen. Nuorempi kloppi kiinnostaa aika harvoja naisia, joten siinä mielessä menee sitten kolmekymppisten katseet muualle.
Äläpä sinä kommunisti yritä vetää Niinistöä lokaan. Aika epäkypsää ja lapsellista väittää että Niinistö olisi henkisesti epäkypsä. Vain poikkeuksellisen kypsiä ja valtiomiesmäisiä kannanottoja olen hänen suustaan kuullut.
Pakko samaan hengenvetoon myöntää että joskus, vaikkakin hyvin harvoin, jopa presidentti saattaa olla henkisesti hieman lapsi. Ainutkertaisen poikkeuksen Suomen historiassa tekee Tavja Halonen, joka todella oli henkisesti epäkypsä. Niinistöä tai ketään muutakaan presidenttiä ei pidä edes mainita samassa lauseessa tämän kommunistin kanssa. - acvbbr
Tavjan kannattaja? kirjoitti:
Äläpä sinä kommunisti yritä vetää Niinistöä lokaan. Aika epäkypsää ja lapsellista väittää että Niinistö olisi henkisesti epäkypsä. Vain poikkeuksellisen kypsiä ja valtiomiesmäisiä kannanottoja olen hänen suustaan kuullut.
Pakko samaan hengenvetoon myöntää että joskus, vaikkakin hyvin harvoin, jopa presidentti saattaa olla henkisesti hieman lapsi. Ainutkertaisen poikkeuksen Suomen historiassa tekee Tavja Halonen, joka todella oli henkisesti epäkypsä. Niinistöä tai ketään muutakaan presidenttiä ei pidä edes mainita samassa lauseessa tämän kommunistin kanssa.En ole väittänyt mitään.
- mieti nyt hyvä mies
mies32 kirjoitti:
Kyllä minä kerran liki kolmekymppisenä iskiessäni 19-vuotiaan daamin toivoin, että hän olisi ollut vanhempi.
Vaikka teiniä näin alfana aina saisi, rajoitteeksi tulevat sosiaaliset normit. Ei välttämättä niinkään teininaisen kypsyys, sillä kyllä moni 19v jo on omalla tasollani henkisesti.
No jonkun 25-vuotiaan ehkä kehtaisi pokata vaikka 45-vuotiaana, 19 ja 25 välillä on jo iso ero hyväksyttävyydessäkin.Unohda sosiaaliset normit. Saat nuorta, tiukkaa p*llua, ihan hullua luopua sellaisesta edusta. Nuoria naisia on myös helpompi manipuloida ja hyväksikäyttää, heidät saattaa saada suostumaan juttuihin, jotka jäävät ikuisiksi haaveiksi vanhojen nautojen kanssa.
- 73087123010784310784
mies32 kirjoitti:
Kyllä minä kerran liki kolmekymppisenä iskiessäni 19-vuotiaan daamin toivoin, että hän olisi ollut vanhempi.
No jonkun 25-vuotiaan ehkä kehtaisi pokata vaikka 45-vuotiaana, 19 ja 25 välillä on jo iso ero hyväksyttävyydessäkin.SIKA!
- FWB in law
mies32 kirjoitti:
Naurettava ajatuskin, että Niinistö olisi epäkypsä ja sen takia päälle 30v naisen kanssa. Eiköhän Haukiokin ole kypsempi kuin suurin osa Niinistön ikätoverinaisista. Eri asia jos olisi jonkun (vain) bikinimallin pokannut.
Sauli kypsyttää Jenniä.
- Oikeiston kundi
Tavjan kannattaja? kirjoitti:
Pakko samaan hengenvetoon myöntää että joskus, vaikkakin hyvin harvoin, jopa presidentti saattaa olla henkisesti hieman lapsi. Ainutkertaisen poikkeuksen Suomen historiassa tekee Tavja Halonen, joka todella oli henkisesti epäkypsä. Niinistöä tai ketään muutakaan presidenttiä ei pidä edes mainita samassa lauseessa tämän kommunistin kanssa.Älä kommunisti tu mulle skitsoileen.
- hmm....
mieti nyt hyvä mies kirjoitti:
Unohda sosiaaliset normit. Saat nuorta, tiukkaa p*llua, ihan hullua luopua sellaisesta edusta. Nuoria naisia on myös helpompi manipuloida ja hyväksikäyttää, heidät saattaa saada suostumaan juttuihin, jotka jäävät ikuisiksi haaveiksi vanhojen nautojen kanssa.
"Nuoria naisia on myös helpompi manipuloida ja hyväksikäyttää,"
Tuossahan kaikki oleellinen tulikin sanotuksi. - Samalla aaltopituude
hmm.... kirjoitti:
"Nuoria naisia on myös helpompi manipuloida ja hyväksikäyttää,"
Tuossahan kaikki oleellinen tulikin sanotuksi.Sehän on kiistatta totta vanhat ukot saavat nuoria kokemattomia naisia rahalla ja titteleillä.Kiertoon tietysti joutuvat mikä sekin on varmaa.Kyllä henkinen jälkeenjäänti paistaa näistä suhteista.
- Sandraxx1
No, hyvin tulee menemään sitten sinullakin;). Kuule, ehdotan sinulle parempaa ja halvempaa ratkaisua naisen hankintaan noilla kriteereilläsi: osta sellainen naisen näköinen ja kokoinen barbienukke. Niitä hankkivat mm. japanilaiset uramiehet, joilla tunne-elämä on jo vinksahtanut. Luin juuri jutun heistä. Nuken hinta on noin 800 euroa.
- totuuksia
komeus ja kauneus on katsojan silmässä ja joku toinen voisi pitää miestäsi rumana ja surkutella että tuollaiseenko tuokin on joutunut tyytymään. Mutta itse asiaan, kyllähän se niin on että olet aika vanha miehen näkökulmasta katsoen vaikka itse olenkin samanikäinen mies kuin sinä. Jos mahdollista niin mies haluaa nuorempaa kuin sinä. Naisen rupsahtaminen alkaa vomistua juuri tuossa sinun iässäs ja en tosiaan halua katsella mitään roikkuvaa ihoa kun se ei ole pakollista. Niinpä ikäisistäsi naisista ovat kiinnostuneet lähinnä ne miehet joilla ei ole mahdollisuuksia nuorempaan.
- ???
Miksi ihmeessä sä täällä sinkut-palstalla sitten vielä vaikutat, jos "roikkuvan ihon katseleminen ei ole pakollista"?
Sama kysymys teille muillekin alfoille, jotka täällä vaahtoatte, kuinka nuorta mimmiä on tarjolla. Miksi ette nappaa sitä nuorta mimmiä?
- Rööperin Porsas
Nyt haluaisin kysyä mitä aloittaja ja muut keskustelijat tarkoittavat tuolla maagisella "villillä sinkkuelämällä"?
Tuo termi on mielestäni tullut aikanaan "Sex and the City" tv-sarjan mukanaan tuoman muoti-ilmiön myötä arkisanastoon. Mielestäni tällä termillä yritetään häivyttää mielikuva yksinäisestä ihmisestä.
Itse olen 38 v mies, erosin vuosi sitten pitkästä suhteesta. Tuon vuoden aikana minulla on ollut kaksi lyhyttä noin 3kk suhdetta ja ehkä noin 10 yhden yön panoa. Mielestäni en ole elänyt mitään villiä kautta vaan ihan normaalia, rauhallista elämää.
Normaalit, ikäiseni tai nuoremmat naiset vaan tuntuvat olevan varattuina tai muuten kadoksissa. Mistähän sellaista lähtisin etsimään?
Aloittaja ei kerro sosiaalisesta stauksestaan tai koulutuksestaan mitään, ne vaikuttavat myös miesten parinvalintaan. Olisi mielenkiintoista kuulla hieman taustoistasi.- FUCTAAAA
Kyllä 12 seksisuhdetta vuodessa on LIIKAA! Ihan sama onko tekijänä nainen vai mies. Se on liikaa. Se pilaa ihmisen, jos ajatellaan pitkää parisuhdetta. Lisäksi panohurjastelijoiden seksiseikkailut ovat monella tapaa myös POIS NIILTÄ IHMISILTÄ, jotka haluavat kunnollisen suhteen, kunnollisen, panohurjasteluita harrastamattoman ihmisen kanssa.
- zvcxvb
FUCTAAAA kirjoitti:
Kyllä 12 seksisuhdetta vuodessa on LIIKAA! Ihan sama onko tekijänä nainen vai mies. Se on liikaa. Se pilaa ihmisen, jos ajatellaan pitkää parisuhdetta. Lisäksi panohurjastelijoiden seksiseikkailut ovat monella tapaa myös POIS NIILTÄ IHMISILTÄ, jotka haluavat kunnollisen suhteen, kunnollisen, panohurjasteluita harrastamattoman ihmisen kanssa.
Kenties se on vähän pois niiltä. Kerran luin vauvapalstalta (lol) ketjua, jossa kyseltiin entisten kumppanien määrää. Joillain naisilla oli ollut esim. 20 kumppania ja miehellä sitten vain 1-2. Toisaalta taas joillain naisilla oli ollut vaan jotain 1-2 ja miehellä taas yli 10. Ei kuulemma tuntunut kovin hyvältä, mutta ajatukseen ilmeisesti tottuu.
Itse vain yhden naisen kanssa olleena kovasti haluaisin tutustua sellaiseen naiseen, joka ei harrasta panojuttuja... Sitä ei vain päältä päin mitenkään näe. :( - Sirja___
Vastataanpa vaikka nyt tähän väliin: olen akateeminen, asiantuntijatehtävissä ja ihan hyväpalkkainen. Se on toki näkökulmasta kiinni, miten juuri minun asiantuntijuuteni kasvattaa sosiaalista statusta. En ala asiaa tämän enempää avata.
"Villi sinkkuelämä" on määrittelykysymys, enkä tarkoittanut eläneeni mitään Sex And The City -sarjan elämää. Ehkäpä olen niin kiltti, että minulle villi on jollekin toiselle tylsyyttä. :) Yksinäiseksi en kokenut itseäni sinkkunakaan, minulla on sen verran paljon ystäviä.
Hieman hymyilyttää, kun tässä(kin) ketjussa on intouduttu kertomaan, kuinka olen liian vanha ja ryppyinen jne. Voin lisätä, että myös varmaan väärän luonteinen ja vaikka mitä muuta. :D Sellaista elämä on, kaikkia ei voi miellyttää. Jos mies tai nainen haluaa elää siinä illuusiossa, että hän itse ei vanhene ja rypisty, niin se ei ole minulta pois - toivon vilpittömästi, että nuorempaa kumppania havittelevat saavat toivomansa kaltaisen kumppanin.
Kun olen liikkunut mieheni kanssa oikeasti menestyneiden ihmisten parissa, olen huomannut, että heillä on yleensä kumppani, joka edustaa samaa ikäluokkaa ja koulutustasoa. On mielenkiintoista pohtia, mistä se kertoo.
Rööperin porsas: kokeile nettideittejä, jos ei livenä onnistu. Lähipiirissä on erittäin hyviä kokemuksia asiasta. Itse en löytänyt miestäni netistä mutta tapasin muutamia nettideittejä, ja olivat oikeasti fiksuja ja mukavia vaikka asia ei pidemmälle edennytkään. - Humanisti?
Sirja___ kirjoitti:
Vastataanpa vaikka nyt tähän väliin: olen akateeminen, asiantuntijatehtävissä ja ihan hyväpalkkainen. Se on toki näkökulmasta kiinni, miten juuri minun asiantuntijuuteni kasvattaa sosiaalista statusta. En ala asiaa tämän enempää avata.
"Villi sinkkuelämä" on määrittelykysymys, enkä tarkoittanut eläneeni mitään Sex And The City -sarjan elämää. Ehkäpä olen niin kiltti, että minulle villi on jollekin toiselle tylsyyttä. :) Yksinäiseksi en kokenut itseäni sinkkunakaan, minulla on sen verran paljon ystäviä.
Hieman hymyilyttää, kun tässä(kin) ketjussa on intouduttu kertomaan, kuinka olen liian vanha ja ryppyinen jne. Voin lisätä, että myös varmaan väärän luonteinen ja vaikka mitä muuta. :D Sellaista elämä on, kaikkia ei voi miellyttää. Jos mies tai nainen haluaa elää siinä illuusiossa, että hän itse ei vanhene ja rypisty, niin se ei ole minulta pois - toivon vilpittömästi, että nuorempaa kumppania havittelevat saavat toivomansa kaltaisen kumppanin.
Kun olen liikkunut mieheni kanssa oikeasti menestyneiden ihmisten parissa, olen huomannut, että heillä on yleensä kumppani, joka edustaa samaa ikäluokkaa ja koulutustasoa. On mielenkiintoista pohtia, mistä se kertoo.
Rööperin porsas: kokeile nettideittejä, jos ei livenä onnistu. Lähipiirissä on erittäin hyviä kokemuksia asiasta. Itse en löytänyt miestäni netistä mutta tapasin muutamia nettideittejä, ja olivat oikeasti fiksuja ja mukavia vaikka asia ei pidemmälle edennytkään.Muista että humanistinen akateeminen on tutkinto on pilipalitutkinto. AMK-pohjainen insinööri on vaativampi kuin tohtorintutkinto humanistisella alalla. Juuri oli prismastudiossa supersankareista väitellyt naistohtori. Tarviiko sanoa enempää?
"Kun olen liikkunut mieheni kanssa oikeasti menestyneiden ihmisten parissa, olen huomannut, että heillä on yleensä kumppani, joka edustaa samaa ikäluokkaa ja koulutustasoa. On mielenkiintoista pohtia, mistä se kertoo."
Olen pohdiskeluissani tullut siihen päätelmään että se kertoo näiden ihmisten statuksenhakuisuudesta ja normien mukaan elämisestä, johon he ovat ehdollistuneet pitkän koulutuksensa ja tylsien opiskelukavereittensa seurauksena. Vielä yksi merkittävä seikka on sosiaalisen tuomion pelko. Ihmiset ovat pelkureita suurin osa, tiesitkös sitä? - Sirja___
Humanisti? kirjoitti:
Muista että humanistinen akateeminen on tutkinto on pilipalitutkinto. AMK-pohjainen insinööri on vaativampi kuin tohtorintutkinto humanistisella alalla. Juuri oli prismastudiossa supersankareista väitellyt naistohtori. Tarviiko sanoa enempää?
"Kun olen liikkunut mieheni kanssa oikeasti menestyneiden ihmisten parissa, olen huomannut, että heillä on yleensä kumppani, joka edustaa samaa ikäluokkaa ja koulutustasoa. On mielenkiintoista pohtia, mistä se kertoo."
Olen pohdiskeluissani tullut siihen päätelmään että se kertoo näiden ihmisten statuksenhakuisuudesta ja normien mukaan elämisestä, johon he ovat ehdollistuneet pitkän koulutuksensa ja tylsien opiskelukavereittensa seurauksena. Vielä yksi merkittävä seikka on sosiaalisen tuomion pelko. Ihmiset ovat pelkureita suurin osa, tiesitkös sitä?En ole humanisti, enkä tule koulutustani tämän enempää ruotimaan.
Menestyneet ja älykkäät ihmiset voivat olla kollektiivisesti tylsiä tai sitten eivät, totuutta emme tiedä. Kuulostaisi kyllä ihan järkeenkäyvältä, että ainakin osalle on hyvin tärkeää täyttää tietyt normit, etenkin jos työ on kovin näkyvää. Tuttu ja turvallinen vaimo ei ainakaan aiheuta ikäviä otsikoita. - .,-
Sirja___ kirjoitti:
Rööperin porsas: kokeile nettideittejä, jos ei livenä onnistu. Lähipiirissä on erittäin hyviä kokemuksia asiasta. Itse en löytänyt miestäni netistä mutta tapasin muutamia nettideittejä, ja olivat oikeasti fiksuja ja mukavia vaikka asia ei pidemmälle edennytkään.Jos mies tai nainen haluaa elää siinä illuusiossa, että hän itse ei vanhene ja rypisty, niin se ei ole minulta pois
Totta. Aika hullua että nuorempia havittelevat miehet eivät näe omaa vanhenemistaan vaan kuvittelevat olevansa yhtä kuumia kuin nuoremmat miehet, sitten katkeroituvat kun nuorikot antavat pakkeja.
Vanheneminen on luonnollista ja väestöliiton tutkimuksen mukaan miltei 90% pareista on /- 5 vuoden ikäerolla. Eli hyvin normaalia kolmekymppisten pariutua keskenään, tämä palsta on aika kaukana tosielämästä yli-ikäisine sinkkupoikineen ja teinineito-haaveineen :) - mies32
.,- kirjoitti:
Jos mies tai nainen haluaa elää siinä illuusiossa, että hän itse ei vanhene ja rypisty, niin se ei ole minulta pois
Totta. Aika hullua että nuorempia havittelevat miehet eivät näe omaa vanhenemistaan vaan kuvittelevat olevansa yhtä kuumia kuin nuoremmat miehet, sitten katkeroituvat kun nuorikot antavat pakkeja.
Vanheneminen on luonnollista ja väestöliiton tutkimuksen mukaan miltei 90% pareista on /- 5 vuoden ikäerolla. Eli hyvin normaalia kolmekymppisten pariutua keskenään, tämä palsta on aika kaukana tosielämästä yli-ikäisine sinkkupoikineen ja teinineito-haaveineen :)Eivätköhän miehet ihan hyvin näe oman ikääntymisensä. Mutta ei se vaikuta ihannenaisen mielikuvaan mitenkään (ainakaan niin paljon kuin omat vuodet ovat). Kaikki eivät halua pohtia omaa "tasoaan", vaan haluavat sen minkä haluavat. Ja jotkut sen saavatkin, ikävuosista viis.
- ....,b
.,- kirjoitti:
Jos mies tai nainen haluaa elää siinä illuusiossa, että hän itse ei vanhene ja rypisty, niin se ei ole minulta pois
Vanheneminen on luonnollista ja väestöliiton tutkimuksen mukaan miltei 90% pareista on /- 5 vuoden ikäerolla. Eli hyvin normaalia kolmekymppisten pariutua keskenään, tämä palsta on aika kaukana tosielämästä yli-ikäisine sinkkupoikineen ja teinineito-haaveineen :)Miltei 90% pareista on syntynyt ennen kun ollaan täytetty 25. Ikäeroilla on enemmän mahdollisuuksia syntyä, mitä vanhemmaksi mennään.
- aika normia
mies32 kirjoitti:
Eivätköhän miehet ihan hyvin näe oman ikääntymisensä. Mutta ei se vaikuta ihannenaisen mielikuvaan mitenkään (ainakaan niin paljon kuin omat vuodet ovat). Kaikki eivät halua pohtia omaa "tasoaan", vaan haluavat sen minkä haluavat. Ja jotkut sen saavatkin, ikävuosista viis.
Ihannemieskään ei ole vanha patu vaikka oma siippa vanhenee. Menee tää toisinkin päin.
- Rööperin Porsas
Sirja___ kirjoitti:
Rööperin porsas: kokeile nettideittejä, jos ei livenä onnistu. Lähipiirissä on erittäin hyviä kokemuksia asiasta. Itse en löytänyt miestäni netistä mutta tapasin muutamia nettideittejä, ja olivat oikeasti fiksuja ja mukavia vaikka asia ei pidemmälle edennytkään.Kiitos vastauksesta Sirja__
Niin, ehkä minun kaveripiirissäni sattuu olemaan sellaisia ihmisiä että me suhtaudumme seksuaalisuuteen luontevan positiivisesti. Seksi on hyvä ja kaunis asia kunhan vain jätämme huomiotta kaiken negatiivisen mitä yhteiskunta ja media seksiin liittää.
Olen kokeillut myös nettideiuttejä mutta ne toimivat huonosti meidän miesten kannalta. Miehiä on markkinapaikalla moninkertainen määrä naisiin verrattuna ja harvat naiset jaksavat vastata minkäänlaisiin miesten viesteihin kun heidän postilaatikkonsa täyttyvät miesten kehuista.
Muutama livenä kohdattu nainen osoittautui myös about 15 kg ilmoitustaan isommaksi... - Älä pohdiskele
Humanisti? kirjoitti:
Muista että humanistinen akateeminen on tutkinto on pilipalitutkinto. AMK-pohjainen insinööri on vaativampi kuin tohtorintutkinto humanistisella alalla. Juuri oli prismastudiossa supersankareista väitellyt naistohtori. Tarviiko sanoa enempää?
Olen pohdiskeluissani tullut siihen päätelmään että se kertoo näiden ihmisten statuksenhakuisuudesta ja normien mukaan elämisestä, johon he ovat ehdollistuneet pitkän koulutuksensa ja tylsien opiskelukavereittensa seurauksena. Vielä yksi merkittävä seikka on sosiaalisen tuomion pelko. Ihmiset ovat pelkureita suurin osa, tiesitkös sitä?Oletko AMK-inssi vai humanistitohtori vai peräti molempia?
Minusta on alkanut tuntua, että sinne inssiopistoon otetaan jotenkin huono-oppisia ja hitaanpulskeita opiskelijoita, kun se käy niille aina niin vaativaksi. Monella opistoalalla näyttää olevan sama ongelma. Tekevätköhän ne sen tahallaan? Ottaisivat nokkelampia opiskelijoita, niin kenenkään ei tarvitsisi valittaa. - xzyzyx
....,b kirjoitti:
Miltei 90% pareista on syntynyt ennen kun ollaan täytetty 25. Ikäeroilla on enemmän mahdollisuuksia syntyä, mitä vanhemmaksi mennään.
Nii-i. 50:selle muikille on ihan sama, onko äijä 35:nen tai 75:nen. Kuolee se äiä ennen tai jälkeen. Kun ei itte enään pysty kykeneen lisääntyyn, ni on se ihan yx-lysti, kuin kowwoo se äijä jylkyttäää tai on jylkyttämättä. Mitä vanhempi kelo, sitä kuivempi oksa (kö?).
! - Sirja___
Sirja___ kirjoitti:
En ole humanisti, enkä tule koulutustani tämän enempää ruotimaan.
Menestyneet ja älykkäät ihmiset voivat olla kollektiivisesti tylsiä tai sitten eivät, totuutta emme tiedä. Kuulostaisi kyllä ihan järkeenkäyvältä, että ainakin osalle on hyvin tärkeää täyttää tietyt normit, etenkin jos työ on kovin näkyvää. Tuttu ja turvallinen vaimo ei ainakaan aiheuta ikäviä otsikoita.Minussa on se hyvä ominaisuus, etten koskaan kehu itseäni: Menestyneet ja älykkäät ihmiset eivät kirjoita suomi24 keskusteluihin.
- PoikkeusSenVahvistaa
Sirja___ kirjoitti:
Minussa on se hyvä ominaisuus, etten koskaan kehu itseäni: Menestyneet ja älykkäät ihmiset eivät kirjoita suomi24 keskusteluihin.
Jahas, olen sitten poikkeus, joka vahvistaa säännön. Viimeksi kun tarkistin, täällä kirjoitettiin nimimerkeillä. Mistä sinä tiedät, ketkä täällä suoltavat milloin pahaa oloaan, milloin provoilevat leveä virne naamalla ja milloin kertovat totuudenmukaisesti omasta elämästään.
- public.corner
Sirja___ kirjoitti:
Rööperin porsas: kokeile nettideittejä, jos ei livenä onnistu. Lähipiirissä on erittäin hyviä kokemuksia asiasta. Itse en löytänyt miestäni netistä mutta tapasin muutamia nettideittejä, ja olivat oikeasti fiksuja ja mukavia vaikka asia ei pidemmälle edennytkään.Keitä ovat oikeasti menestyneet? Tarkoitatko näillä hyväpalkkaisia asiantuntijanörttejä? Missä nämä edes tapaavat naisia paitsi omissa ympyröissään? Yritysjohtaja tms. puolestaan ei voi useinkaan sosiaalisista syistä jättää perhettään ja ottaa naisekseen nuorta kaunotarta, vaikka tätä haluaisi. Menestyneenä ja älykkäänä henkilö ymmärrät kyllä nämä ja muut rajoitteet, vaikka valheellisesti vihjaatkin, että oman ikäisensä valitseminen olisi menestyneiden ihmisten yleinen ominaisuus.
Olisi tosiaan "mielenkiintoista pohtia", mutta kuitenkin oman egon kannalta miellyttävämpää jättää pohtimatta - niin kuin sinä jätitkin. - realiteetit kuntoon
Humanisti? kirjoitti:
Olen pohdiskeluissani tullut siihen päätelmään että se kertoo näiden ihmisten statuksenhakuisuudesta ja normien mukaan elämisestä, johon he ovat ehdollistuneet pitkän koulutuksensa ja tylsien opiskelukavereittensa seurauksena. Vielä yksi merkittävä seikka on sosiaalisen tuomion pelko. Ihmiset ovat pelkureita suurin osa, tiesitkös sitä?Itsekin AMK-insinööriksi lukeneena voin kertoa sen tutkinnon olevan pilipalitutkinto. Helppo läpäistä kuin mikä. Kun vähän pistää vauhtia lukemiseen, valmistua voi alle kahdessa vuodessa. Itse tein näin. Vaativaa? Ei todellakaan.
Vaikken humanistisia tieteitä opiskellutkaan yliopistossa (tekniikkaa), uskaltaisin väittää sen olevan kuitenkin ajattelun haastavuudeltaan vaativampaa kuin insinööritutkinnon. AMK:ssa lähinnä opetellaan ulkoa asioita kalvoista. Syvällisyydestä ei ole tietoakaan. Tavallinen tieteellisen kirjallisuuden perusteos tenttikirjana sai aikaan valtavan vastalausemyrskyn, kun oli liian vaikeaa. Englanniksi piti vallan opiskella. Huoh.
On aika turha nostaa itseään parempiin asemiin sieltä AMK-kuopasta. Ei sitä tutkintoa yksikään akateeminen todellisuudessa arvosta. Eivät ainakaan sellaiset, jotka ovat opiskelleet siellä itse. Opiskelija-aines ei ole kovin tasokasta.
Sori off topic. Sirja___ kirjoitti:
Rööperin porsas: kokeile nettideittejä, jos ei livenä onnistu. Lähipiirissä on erittäin hyviä kokemuksia asiasta. Itse en löytänyt miestäni netistä mutta tapasin muutamia nettideittejä, ja olivat oikeasti fiksuja ja mukavia vaikka asia ei pidemmälle edennytkään.Moi Sirja!
Voisitko vinkata, mitä nettipalveluja kaverisi ovat käyttäneet? Olen vähän kuten sinä (vajaa 40 v, asiantuntijatehtävissä, ulospäinsuuntautunut, urheilullinen, lapseton). Nettipalvelusita kuitenkin ollut se kokemus, että seura on ihan jotain muuta. Yhdessä maksullisessa palvelussa sain >1400 viestiä yhden kk aikana ja en käynyt yksilläkään treffeillä. Tarjokkaat olivat kaukaa, huomattavasti vanhempia/nuorempia tai kiinnostuneita ihan eri asioista. Ne, jotka vaivautuivat lähettämään vain silmäniskun, raakkasin heti pois. Täällä mulla on ollut profiili pari v sitten ja enimmäkseen tuli epämiellyttäviä ehdotuksia. Vinkit otan kiitollisuudella vastaan :)- Sirja___
mäitse kirjoitti:
Moi Sirja!
Voisitko vinkata, mitä nettipalveluja kaverisi ovat käyttäneet? Olen vähän kuten sinä (vajaa 40 v, asiantuntijatehtävissä, ulospäinsuuntautunut, urheilullinen, lapseton). Nettipalvelusita kuitenkin ollut se kokemus, että seura on ihan jotain muuta. Yhdessä maksullisessa palvelussa sain >1400 viestiä yhden kk aikana ja en käynyt yksilläkään treffeillä. Tarjokkaat olivat kaukaa, huomattavasti vanhempia/nuorempia tai kiinnostuneita ihan eri asioista. Ne, jotka vaivautuivat lähettämään vain silmäniskun, raakkasin heti pois. Täällä mulla on ollut profiili pari v sitten ja enimmäkseen tuli epämiellyttäviä ehdotuksia. Vinkit otan kiitollisuudella vastaan :)Ihan täältä suomi24:ltä on löytynyt kumppani parille kaveripiirin ihmiselle. Toinen hyväksi kehuttu on okcupid. Löysivät mukavaa ja fiksua seuraa.
- mies32
Hämmästyttävintä on, että joku jaksaa tuollaisen sepustuksen laatia ihan vaan kumotakseen palstan naurettavimpia höpinöitä. Ihanko sinä tosissaan luulit 35-vuotiaana olevasi kurppa, joka ei kelpaa kenellekään? Ihan hämmästyit, kun sitten kelpasitkin?
Tältä pohjalta täytyy tosiaan ihmetellä, että miehen löysit.
Ja aina vaan paranee, kukapa olisi uskonut että "vain" hoikka, nätti ja lapseton voisi miehen saada? Mahdotonta! Silkka provo!- Kallist.
35v kohdalla on usein juna jo mennyt.Lapset olisi pitänyt hankkia 5v sitten .Tokko uusi kumppani alkaa tehdä uutta lapsilaumaa kun vanhassakin on elättämistä.
- kuopion kukko
En ota kantaa viestiisi muuten, mutta en vain käsitä miksi eletty elämä tarkoittaa kymmenien ähkijöiden alla olemisen kokemusta ? Miksi villi sinkkuelämä tarkoittaa sitä että kymmenet ähkijät ovat sinut sänkyynsä saaneet ? Mitä järkeä on aloittaa keskustelu jos ei aio negatiivista palautetta ottaa ollenkaan vastaan ? Sinulla on hyvä tilanne sikäli kun olet lapseton. Se nimittäin uskoakseni parantaa tuon ikäisenä sinkun mahdollisuuksia.
- Sirja____
Muistutus vielä niille, joiden viesteihin en vastaa: en tule mitenkään reagoimaan yhteenkään lutkitteluviestiin tms. asiattomaan. Asiallista keskustelua käyn mielelläni. Asiallisuus ei tarkoita kritiikittömyyttä vaan asiallisuutta. :)
- Kuopion kukko
Mielestäni viestini on asiallinen. Koska yleensä villi sinkkuelämä ajatus tarkoittaa miehillä kovaa juomista paljon yhdenyönsuhteita. Naisilla TODELLA paljon yhdenyön suhteita ja "biletystä". Naiset eivät yleensä juo yhtä paljon kuin miehet. Miksi naamioitte tuollaisen käytöksen villiksi sinkkuelämäksi ?
- Sirja___
Kiitos asiallisemmasta linjasta. Olen aikaisemmin kirjoittanut tässä ketjussa näin:
"Villi sinkkuelämä" on määrittelykysymys, enkä tarkoittanut eläneeni mitään Sex And The City -sarjan elämää. Ehkäpä olen niin kiltti, että minulle villi on jollekin toiselle tylsyyttä. :)".
En ole koskaan mennyt samana iltana tavatun ihmisen kanssa sänkyyn. Sänkyasioita en ala tämän enempää kommentoida, koska minua kiinnostavat tässä ketjussa tavallisten ihmisten tavalliset sinkkuelämän kokemukset 30 -ikäisinä. Tarkoitus ei ole keskustella minun seksielämästäni tai sen puutteesta. Ellet ole huomannut, täällä naisen seksielämästä päästään lutkitteluun hetkessä. Se ei keskustelua vaan trollausta. Ymmärrän, että osaa kiinnostaa vain trollaus, mutta minä en lähde siihen mukaan. :) - n30++
"miehen sanoin hän ei jaksa naista, joka olisi kokematon ja naivi."
Kokemattomuus ja naivius ei käy aina käsi kädessä.
"Suurin osa miehistä ei ole naisia ylenkatsovia veemäisiä ihmisiä, joita kiinnostaisi vain seksi tai naisen koskemattomuus, vaan järkeviä aikuisia, jotka haluavat elämänkumppanikseen toisen aikuisen."
Huh. Tämä tieto helpottaa minua. Samanikäinen mies kohteli minua pahasti, ei ole ensimmäinen joka niin teki. Harmi kun olen kehäkolmosesta aika kaukana. - Sirja___
^ Olet oikeassa, kokemattomuus ei ole yhtä kuin naivius. Mieheni halusi naisen, jolla on elämänkokemusta, esim. pitkä parisuhde takanaan. Se ei toki ole autuaaksi tekevä asia vaan yhden ihmisen preferenssi.
Miehet ottavat ihan yhtälailla turpaansa ihmissuhteissa kuin naiset ja tulevat petetyiksi ja jätetyiksi. Ei kannata leimata koko sukupuolta yhden tai muutaman ääliön vuoksi. - Rötväsenkö
Haluukkonää Sirja että rötväsen siuu takkeepäin? Suattaispi tehrä hyvvöö ku vähhä takakirreeltä tännään vaikutat.
- Yksi mielipide
Harvinaisen epäselvä on tämä aloituksesi.
Mistä tässä olisi tarkoitus keskustella?
-ns. "menestyneiden" sinkkujen elämästä 30 -vuotiaana johon ei-menestyneet miehet ja naiset eivät saa osallistua
-vain posiitivisia kommentteja sinkkuudesta sekä parisuhdemarkkinoista (tuokin on ehkä kielletty sana?)
-siitä mikä on jonkun satunnaisen lähes moderoimattoman ei rekisteröitymistä vaativan palstan "taso"?
-se mistä ääri-ilmiöt johtuvat ja että kaikki miehet eivät odota teinineitsyttä, lutkittele tai naiset muutu kurpiksi 35 vuotiaana?
Itseasiassa olen huomannut että monilla suhteellisen nuoren näköisillä 30 naisilla odotukset miehet ovat kovemmat kuin parikymppisillä naisilla. Odotusarvot ovat järkyttävän korkeat varsinkin jos nainen on vielä korkeastikoulutettu. Yleensä ajatukset omasta ulkonäöstäkin ja viehättävyydestä ovat aika yläkanttiin johtuen miehiltä saadusta huomiosta.
Itse näkisin asian niin että 30 ikävuoden jälkeen miesten ja naisten "tasoerot" alkavat kutistua huomattavasti johtuen monista tekijöistä. Ennen sitä naiset ovat huomattavia kunkkuja tasoiltaan ja osa naisista edelleen 30 odottaa sitä. Osalla se tajuaminen tapahtuu vasta 40 vuotiaana kun ei olekkaan enää niin nuorean hehkeä jne.
Toisaalta samaa sukupuolten olevien erot päälle 30 vuotiaina todennäköisesti kasvavat. Eli on niitä jotka eivät ole löytäneet joko ketään tai sitten ollaan toisella kierroksella pata-akka kädessä.
Esimerkiksi osa naisista 30 ovat vielä miesten tavoiteltavissa suuresti kun taas osa valitettavasti on jo menettänyt sen aiemmin mainitun nuoruuden edun ja alkavat ehkä olla palstan kieltä käyttäen "kurppia".
Tietysti kun puhutaan reaalimaailmasta niin asiat eivät ole niin yksinkertaisia ja monihan sijoittuu näiden ääripäiden väliin.
Mutta esimerkiksi omalta kohdaltani sanoisin että 30 miehenä ei ole omassa ikäryhmässä mahdollisuuksia moniinkaan 30 tavoiteltuihin tapauksiin vaan lähinnä niihin toisiin.
Toisaalta parikymppisistä löytyisi jopa helpommin halukkaita ja kun ei ole itsellä vakavia suhteita takana niin aloilleen asettautuminen 30 muijan kanssa ei juuri nyt nappaa.
Se mikä keskusteluissa näistä asioista NAISTEN KANSSA häiritsee on se että naiset kieltävät parisuhdemarkkinoiden "lait" vaikka itse seuraavassa lauseessa toteavat sitten niitä todistavia asioita (kuten että etsitty miehen tulisi olla sitä tätä ja tuota eikä hänelle kuka tahansa mies kelpaa). Tämä yleensä verhotaan "Jokaiselle on joku jossain" yleisen diipadaapan alle.
Monilla naisilla ei tunnu olevan käsitystä KOKONAISVALTAISESTI parisuhdemarkkinoista esimerkiksi miesten osalta tai naisten jotka eivät ole omasta kaveriporukoista jne.
Keskusteluissa on myös täydellisiä ääliöitä mukana kuten lutkittelijat tai toisaalta esimerkiksi tämä Ratikkamies jonka tehtävä on vain kurnottaa kaikki jotta saisi omalla pienellä elimellään kuvitellun ylivallan vaikkapa yksinäisestä miehestä (joka ei ole esittänyt poikkipuolista sanaa naisista). Sen tyyppisiä urpoja siis on myös täällä palstoilla ja tosielämässä heillä pyyhittäisiin lattiaa tuosta vain, täällä he saavat narista sekä trollata vapaasti koska tietää ettei joudu kohtaamaan oikeasti vertaistaan. Heitä ei tietysti kannata kuunnella. Heidän elämänsä on lopulta oman pään sisässä tapahtuvaa piiperrystä ja vähäisen elimen esittelyä.
Itse en tahdo kirjoittaa palstalle omista kokemuksista tai toisaalta tuoda esille hyvin erilaisten sinkkujen kohtaloita jotka vaihtelevat onnellisista avioliitoista, yksinäisyyteen ja itsemurhiin.
Enemmän näkisin että palstalla on enemmän esillä koko elämän kirjo kun myös ne negatiiviset asiat ja kriittiset puolet ovat esillä kuin vain ne "olen sinkku ja löydä miehen tuosta vain vaikka olen 30 nainen, lälläälää" viestit. - 1+7
Totuus nyt kuitenkin on se, että parikymppisiä naisia ei riitä kaikille miehille. Parikymppiset naisetkin vanhenevat joskus, kauheaa mutta totta.
Miehet joilla on sen verran järkeä päässä hyväksyvät myös naisen vanhenemisen ja ymmärtävät myös sen ettei parikymppisiä naisia riitä ihan jokaiselle.
Mies voi valita myös yksinolon jos omanikäinen nainen ei kelpaa. Yksinkertaista.
Ei komeita miehiä riitä kaikille naisille. Naisetkin voivat olla yksin jos eivät haluamaansa saa, yksinkertaista.
Kaikki kaipaavat rakkautta, usein rakkaus yllättää eikä rakkauden kohde aina välttämättä täytä "markkina-arvo-lakeja". Uskokaa tai älkää.
Pelottavaa, eikös.- Yksi mielipide
Minulleko puhut?
Se varmaan on totta että "ei riitä kaikille", mutta mitä tulee suhteesta jossa mies alkaa suhteeseen naisen kanssa jolla on lapsi josta mies ei pidä? tai mies alkaa suhteeseen vaikka kokee naisen olevan lihava? tai mies alkaa suhteeseen jossa nainen muistuttaa enemmän hänen tätiään kuin tyttöystävää? tai mies alkaa perustamaan perhettä vaikka haluaisi viettää parisuhteessa aikaa kaksistaan?
Ne ovat keitoksia katastrofille.
Tässä nyt unohdetaan se että miestä voi kiinnostaa parikymppiset naiset ei sen takia että "naiset vanhenevat ja kurppaantuvat" vaan sen takia että parikymppsten naisten ajatusmaailma on tuoreempi, freshimpi, spontaanimpi, innostuneempi eivätkä ole niin kaavoihin kangistuneita tai vain valmiina asettautumaan aloilleen.
Esimerkiksi minulle ei todellakaan ole tärkeää että nainen olisi joku enkelinkasvoinen mallikoulun lähettiläs vaan että naista kiinnostaisi kokea asioita ja hän pitäisi itsestään huolen sisäisesti että myös ULKOISESTI.
Sen olen huomannut että jos nainen on 30 ja noin tekee niin odotukset miehelle ovat huomattavan korkealla ja asenne jossa nainen olisi avoimin mielin juuri kohtaamaan miehen ilman noita markkina-arvoja tai VOIMAKASTA seksuaalista kemiaa ovat käytännössä olemattomat.
EI sille mitään voi jos on miehenä nuori mieleltään hieman ja sen oloinen että pärjää paremmin suht kypsiä ajatuksia omaavien parikymppisten kanssa kuin naisten kanssa jotka 30 alkavat muistuttaa keski-ikäistä tätiä tai statusladya.
Lisäksi vaikka kokemusta hieman löytyykin niin en ole ehkä edes keskivertomiehen 30 tasolla siltä osin joten keskivertokokenut 30 nainen ei välttämättä sopisi yhteen kanssani.
Kyse ei ole siis pelkästään mistään jostain parikymppisten tyttöjen metsästämisestä vaan siitä että huomaa sopivan keskimäärin paremmin tietynlaisten naisten kanssa yhteen (kuten osa nuorista naisista pitää vanhemmista miehistä). Poikkeuksia toki aina sopii joukkoon.
Itse omien kokemusten perusteella epäilen syvästi että seuraava suhteeni olisi 30 naiseen. Ikä on vain siinä numeroita, mutta tehtyjen päätelmien perusteella näin se vain menee.
Aivan kuten en usko että pitkäsääriset nätit parikymppiset korkeakouluopiskelijat minua kovin houkuttelevana miehenä pitävät. - ...
Yksi mielipide kirjoitti:
Minulleko puhut?
Se varmaan on totta että "ei riitä kaikille", mutta mitä tulee suhteesta jossa mies alkaa suhteeseen naisen kanssa jolla on lapsi josta mies ei pidä? tai mies alkaa suhteeseen vaikka kokee naisen olevan lihava? tai mies alkaa suhteeseen jossa nainen muistuttaa enemmän hänen tätiään kuin tyttöystävää? tai mies alkaa perustamaan perhettä vaikka haluaisi viettää parisuhteessa aikaa kaksistaan?
Ne ovat keitoksia katastrofille.
Tässä nyt unohdetaan se että miestä voi kiinnostaa parikymppiset naiset ei sen takia että "naiset vanhenevat ja kurppaantuvat" vaan sen takia että parikymppsten naisten ajatusmaailma on tuoreempi, freshimpi, spontaanimpi, innostuneempi eivätkä ole niin kaavoihin kangistuneita tai vain valmiina asettautumaan aloilleen.
Esimerkiksi minulle ei todellakaan ole tärkeää että nainen olisi joku enkelinkasvoinen mallikoulun lähettiläs vaan että naista kiinnostaisi kokea asioita ja hän pitäisi itsestään huolen sisäisesti että myös ULKOISESTI.
Sen olen huomannut että jos nainen on 30 ja noin tekee niin odotukset miehelle ovat huomattavan korkealla ja asenne jossa nainen olisi avoimin mielin juuri kohtaamaan miehen ilman noita markkina-arvoja tai VOIMAKASTA seksuaalista kemiaa ovat käytännössä olemattomat.
EI sille mitään voi jos on miehenä nuori mieleltään hieman ja sen oloinen että pärjää paremmin suht kypsiä ajatuksia omaavien parikymppisten kanssa kuin naisten kanssa jotka 30 alkavat muistuttaa keski-ikäistä tätiä tai statusladya.
Lisäksi vaikka kokemusta hieman löytyykin niin en ole ehkä edes keskivertomiehen 30 tasolla siltä osin joten keskivertokokenut 30 nainen ei välttämättä sopisi yhteen kanssani.
Kyse ei ole siis pelkästään mistään jostain parikymppisten tyttöjen metsästämisestä vaan siitä että huomaa sopivan keskimäärin paremmin tietynlaisten naisten kanssa yhteen (kuten osa nuorista naisista pitää vanhemmista miehistä). Poikkeuksia toki aina sopii joukkoon.
Itse omien kokemusten perusteella epäilen syvästi että seuraava suhteeni olisi 30 naiseen. Ikä on vain siinä numeroita, mutta tehtyjen päätelmien perusteella näin se vain menee.
Aivan kuten en usko että pitkäsääriset nätit parikymppiset korkeakouluopiskelijat minua kovin houkuttelevana miehenä pitävät.Yksin voi/joutuu olla jos ei haluamaansa saa eikä rimaansa suostu alentamaan.
Oma valinta.
Ei sen kummempaa. - Yksi mielipide
... kirjoitti:
Yksin voi/joutuu olla jos ei haluamaansa saa eikä rimaansa suostu alentamaan.
Oma valinta.
Ei sen kummempaa.Se ei ole tietysti kokonaan oma valinta. Valitseehan muutkin ihmiset joka vaikuttaa siihen mitä vaihtoehtoja itsellä on ja toisilla ihmisillä varsinkin naisilla on paljon valinnanvaraa ja vaihtoehtoja.
Tarkoitatko riman alituksella sitä että päätyy onnettomaan suhteeseen kuvailemieni naisten kanssa joiden kanssa en sovi YHTEEN ja sitten esitän sille naiselle onnellista?
Enkös minä vie silloin siltä naiseltakin sen oman valinnan pois, jopa sen tärkeimmän että hän löytäisi miehen joka RAKASTAA häntä?
Yritin puhua enemmän viestissäni valinnoista jotka liittyvät SOPIVUUTEEN en niinkään TASOISTA enkä siitä mitä joku parisuhdemarkkinoiden pörssikurssi juuri sattuu näyttämään.
Minusta tulisi kamalan huono keskiluokkainen perheenisä kilisesti sellaista perheen äitiä muistuttavalle oman ikäiselle naiselle.
Usko pois, suojelen tässä yhtä paljon sitä naista kuin omaa onnellisuuttani.
Minua on helppo olla yksin, liiankin helppo koska saan seksiäkin eri tavoin jos vain tahdon.
Läheisyyden kaipuu, elämän merkityksien ja tarkoituksien täyttäminen sekä toisen samankaltaiseksi ja sopivaksi tunteminen sekä siitä kumpuava rakkaus on sitten hankalampi pala.
Mutta se on takuuvarma että sitä ei minkään ikäisestä naisesta jolla on paljon kokemusta, muistuttaa jonkinlaista tätiä, hänellä on lapsi tai hän ei ole odotuksieni mukainen muutoin ei takuulla löydy. - ....
Se ei ole tietysti kokonaan oma valinta. Valitseehan muutkin ihmiset joka vaikuttaa siihen mitä vaihtoehtoja itsellä on ja toisilla ihmisillä varsinkin naisilla on paljon valinnanvaraa ja vaihtoehtoja.
Tarkoitatko riman alituksella sitä että päätyy onnettomaan suhteeseen kuvailemieni naisten kanssa joiden kanssa en sovi YHTEEN ja sitten esitän sille naiselle onnellista?
Enkös minä vie silloin siltä naiseltakin sen oman valinnan pois, jopa sen tärkeimmän että hän löytäisi miehen joka RAKASTAA häntä?
Yritin puhua enemmän viestissäni valinnoista jotka liittyvät SOPIVUUTEEN en niinkään TASOISTA enkä siitä mitä joku parisuhdemarkkinoiden pörssikurssi juuri sattuu näyttämään.
Minusta tulisi kamalan huono keskiluokkainen perheenisä kilisesti sellaista perheen äitiä muistuttavalle oman ikäiselle naiselle.
Usko pois, suojelen tässä yhtä paljon sitä naista kuin omaa onnellisuuttani.
Minua on helppo olla yksin, liiankin helppo koska saan seksiäkin eri tavoin jos vain tahdon.
Läheisyyden kaipuu, elämän merkityksien ja tarkoituksien täyttäminen sekä toisen samankaltaiseksi ja sopivaksi tunteminen sekä siitä kumpuava rakkaus on sitten hankalampi pala.
Mutta se on takuuvarma että sitä ei minkään ikäisestä naisesta jolla on paljon kokemusta, muistuttaa jonkinlaista tätiä, hänellä on lapsi tai hän ei ole odotuksieni mukainen muutoin ei takuulla löydy.Ei tietenkään pidä olla kenenkään kanssa josta ei oikeasti välitä ja joka ei sytytä.
En minäkään olisi ruman tai lihavan setämiehen kanssa.
Sitten täytyy olla yksin jos ei haluamaansa adonista/prinsessaa saa eikä pysty vaatimuksistaan tinkimään. - Yksi mielipide
.... kirjoitti:
Ei tietenkään pidä olla kenenkään kanssa josta ei oikeasti välitä ja joka ei sytytä.
En minäkään olisi ruman tai lihavan setämiehen kanssa.
Sitten täytyy olla yksin jos ei haluamaansa adonista/prinsessaa saa eikä pysty vaatimuksistaan tinkimään.Ehkä sä voisit olla sitten mun kaa kun en ole ruma enkä lihava? ;)
Koskaan en ole prinsessaa etsinyt, mutta joku raja täytyy olla omissa odotusarvoissa.
Itsellä ne menee siinä mihin itse kykenen. Eikä siinä miten jotkin parisuhdemarkkinat sanelisivat minkälainen nainen minulle kuuluisi.
Koska kuten sanoit mieluummin yksin kuin toinen ei sytytä kehon tai mielen puolesta.
Osalle miehistä riittää pelkkä keho. Minulle ei riitä. Pitää olla muutakin.
- pinnallista
Kelloa on mahdoton pysäyttää. Jos ei enää ikänsä tai ulkonäkönsä puolesta jonain päivänä kelpaa miehille niin minkäs sille sitten voi, täytyy keksiä muuta puuhaa.
- sanonpa vain miehenä
Siis mitä vattua? Helppohan se naisen on puhua, kun riittää että HENKÄISEE haluamaansa miestä kohti niin saa sen. Yleensä naisen tarvitsee nähdä vaivannäköä tasan 0 joulea miesten eteen, koska tarjontaa on ihan aina, joka suunnasta ja millaista tahansa - ihan aina, iästä, ulkonäöstä ja persoonallisuudesta riippumatta. Naisten ja miesten sinkkuutta ei pysty vertaamaan edes samassa aika-avaruudessa - naiselle riittää oma olemassaolo, ja sinkkuus päättyy. Miehen täytyy toteuttaa pitkä litanja kriteerejä ennen kuin saa luvan edes katsoa naista kohti.
- 15+17
Pyhh ja pahh. Itellä olis kaikki ns. vaadittavat perusominaisuudet kunnossa jotta olisin ainakin muutaman "ihanne"nainen. Olen vaan aivan älyttömän ujo, menen ihan lukkoon jos kukaan ryhtyy juttusille - erityisesti tietysti silloin jos joku mies lähestyy. Ei ketään kiinnosta nainen joka änkyttää, takeltelee, välttelee katsekontaktia, käpertyy kasaan ja punastuu hiusjuuria myötä kun sen kanssa koettaa jutella. Ihan sama vaikka olis ulkonäkö kunnossa jos ei kykene rentoon kanssakäymiseen.
Mä vaan tiedän että mun täytyy ite päästä tästä ujostelusta eroon, en odota että kukaan mies ymmärtäisi tämmöstä ääriujoutta ja näkis tän läpi että oon mukava ja tutustumisenarvoinen tyyppi. Et ei kaikilla naisilla oo ihan jonoksi asti poikaystäväehdokkaita, eipä liiotella. - huvituin sori
tekstistäsi ainakin voi olettaa ettei fysiikkaa lukevilla käy kovin kummoinen flaksi ;D
- ...............
15+17 kirjoitti:
Pyhh ja pahh. Itellä olis kaikki ns. vaadittavat perusominaisuudet kunnossa jotta olisin ainakin muutaman "ihanne"nainen. Olen vaan aivan älyttömän ujo, menen ihan lukkoon jos kukaan ryhtyy juttusille - erityisesti tietysti silloin jos joku mies lähestyy. Ei ketään kiinnosta nainen joka änkyttää, takeltelee, välttelee katsekontaktia, käpertyy kasaan ja punastuu hiusjuuria myötä kun sen kanssa koettaa jutella. Ihan sama vaikka olis ulkonäkö kunnossa jos ei kykene rentoon kanssakäymiseen.
Mä vaan tiedän että mun täytyy ite päästä tästä ujostelusta eroon, en odota että kukaan mies ymmärtäisi tämmöstä ääriujoutta ja näkis tän läpi että oon mukava ja tutustumisenarvoinen tyyppi. Et ei kaikilla naisilla oo ihan jonoksi asti poikaystäväehdokkaita, eipä liiotella.On sinulla jonoksi asti poikaystäväehdokkaita, et vain osaa handlata tilanteita.
- cxgdfg
15+17 kirjoitti:
Mä vaan tiedän että mun täytyy ite päästä tästä ujostelusta eroon, en odota että kukaan mies ymmärtäisi tämmöstä ääriujoutta ja näkis tän läpi että oon mukava ja tutustumisenarvoinen tyyppi. Et ei kaikilla naisilla oo ihan jonoksi asti poikaystäväehdokkaita, eipä liiotella.Ootko kokeillut ihmelääkettä nimeltä alkoholi, joka monesti auttaa ujouteen? Yksi annos riittää, ja sen jälkeen voit valita poikaystäväsi sadan ehdokkaan joukosta.
- Normaali
Nyt taidetaan puhua asiaa .Taitaa olla tosimies kyseessä joka näkee navan yläpuolellekin.Tavallisen näköinen mies tai nainen voi olla hyväluontoinen ja persoonallisen näköinen ja se huumori sillä pääsee pitkälle.
Sinkkuka ollaan oltu koko ikä, jo 27 vuotta ja hyvin pyyhkii =)
- myönnä se jo
Itsepetos pahin petos.
- juurikin näin
Aika imelää paskaa 35 vuotiaalta kuin jostakin lehtiptalstalta
- talukka
Hai ostopuuhat ne vasta virkistävätkin naiseutta.
- Oisko vai ellää
Juu ei naisen tarvii olla kolmekymppinen ,vuodet vierii ja ukko rupistuu.Muu ei seiso kun järki. että sillätavalla-------------'
- ihme3
Mihin unohtui rakkaus?
- olet lapsellinen
V*tut rakkaudesta, jos saa rietasta seksiä aina kun tahtoo
- vain pakki puuttuu
Sirja on jollain tapaa ylimielinen ja tuo esille omaa haluttavuuttaan. Luultavasti hän ei ole joutunut pahemmin ponnistelemaan tämän nykyisen kumppaninsa löytääkseen. Oletettavasti tutustuminen tapahtui niin, että mies tuli tyrkylle ja Sirja nyökkäsi hyväksymisen merkiksi.
Ei paljon jouleja Sirjalta kulunut. Ei tarvinnut kymmenittäin pakkeja pureksia kuten normaalin miehen täytyy. - cxcc
Vai nainen rytistyy ja rupistuu. Katsokaa miehet peiliin! Parikymppiset miehet on upeita ilmestyksiä vanhoihin ja kaljamahaisiin miehiin verrattuna.
- iosa ios a isoa
Mitä sitten? Samat halut ne on vanhemmillakin miehillä.
Tuo kokemasi pätee varmaan sinun ikäluokassa, mutta ei päde enää 45-50-vuotiaiden kohdalla. Minä olen enimmäkseen törmännyt niihin miehiin, jotka eivät halua sitoutua, vaan seikkailla. Olen törmännyt 4 sinkkuvuoden aikana moniin 30-40 vuotiaisiin miehiin, jotka eivät ole tyytyväisiä suhteessaan, vaan haluavat seikkailla ja salaista seksiä aikuisten naisten kanssa. Sinulla on käynyt hyvä tuuri, kun olet kohdannut "sen oiekan". Pidä huolta suhteestasi ja varsinkin, että seksielämänne pysyy raikkaana ja rakkautenne tuoreena. Uskon vielä rakkauteen, vaikka minulla onkin ollut huonoja kokemuksia ja törmännyt vääriin miehiin.
- No, huh huh
Mikä ihme siinä sitten on, että kun 40 nainen menee baariin tai profiili on kuvan kanssa netissä, niin 10-15 vuotiaat miehet ovat kimpussa? Allekirjoittaneella omakohtaista kokemusta.
30 naiset tädittyneitä ja kaavoihinsa kangistuneita. Järkyttävää jos tämä on totta!!?? Itse käyn salilla neljä krt vkossa, kosmetologilla, hiukset laitettu, naama kammattu ja nuorekas pukeutuminen. En suostu vieläkään tädittymään nuttura kireällä. Ehdottomasti haluan kokea uusia asioita ja toteutan myös unelmiani. Vaikka olen yli 40 v, toivon että vielä jonain päivänä saan mahdollisuuden esmes omaan harrikkaan.
Olen eronnut poikani isästä 13 vuotta sitten, toki olen seurustellut vuosiakin tässä välissä, mutten asunut kenenkään kanssa yhdessä. Mutta vastaan ei vaan ole tullut soul matea jonka kanssa haluan elää yhdessä hamaan loppuun. Valitettavasti täytyy sanoa, että suurin osa ikäisistäni miehistä on sedättyneitä ja ukottuneita. Poikkeuksia löytyy ja niitä löytyy myös itseäni vanhemmista miehistä. Olenko omassa ikäryhmässäni poikkeus?- 3456789
Yli nelikymppinen on yli yli nelikymppinen. Ei siinä mitkään salit ja kosmetologit enää auta ja totuutta muuksi muuta.
Nelikymppinen nainen haisee jo vanhalta ämmältä - ihan oikeasti, haistakaa itse jos ette usko. Se lienee joku hormonaalinen juttu. - Hunajata maista
3456789 kirjoitti:
Yli nelikymppinen on yli yli nelikymppinen. Ei siinä mitkään salit ja kosmetologit enää auta ja totuutta muuksi muuta.
Nelikymppinen nainen haisee jo vanhalta ämmältä - ihan oikeasti, haistakaa itse jos ette usko. Se lienee joku hormonaalinen juttu.Ettei vaan ois ukottunut katkera ja tietämätön setämies :D
- No, huh huh
3456789 kirjoitti:
Nelikymppinen nainen haisee jo vanhalta ämmältä - ihan oikeasti, haistakaa itse jos ette usko. Se lienee joku hormonaalinen juttu.Kiitos huolenpidostasi, huolehdin kyllä henkilökohtaisesta hygieniastani. Totuutta en olekaan muuttamassa, vaan huolehdin itsestäni ja kunnostani.
Miten on itsesi laita? - Herkkä nenä.........
No, huh huh kirjoitti:
Kiitos huolenpidostasi, huolehdin kyllä henkilökohtaisesta hygieniastani. Totuutta en olekaan muuttamassa, vaan huolehdin itsestäni ja kunnostani.
Miten on itsesi laita?Nuoret, parikymppiset naiset tuoksuvat makealta ja raikkaalta, himottavalta. Vanhat ämmät sen sijaan tunkkaiselta ja kitkerältä, suorastaan luotaantyöntävältä. Hyh. Ei se ole mikään suihku/deodoranttijuttu, vaan kyse on naisen ominaistuoksusta, jok aliittyy ikään ja luultavasti hedelmällisyyteen.
- Kohtuus5
Ehkä sinulle ulkonäkö merkitsee suhteessa enemmän kun muut avut.Kyllä näitä ikinuoria omasta mielestään ,,vanhoja ukkoja on tarjolla,luulevat että salilta se ikuinen nuoruus urkonee.Kyllä omasta kunnostaan huolta on hyvä pitää mutta jos ei muuta ole kun timmi ulkonäkö niin se ei riitä jos korvien välissä ei ole mitään.
- ----
Herkkä nenä......... kirjoitti:
Nuoret, parikymppiset naiset tuoksuvat makealta ja raikkaalta, himottavalta. Vanhat ämmät sen sijaan tunkkaiselta ja kitkerältä, suorastaan luotaantyöntävältä. Hyh. Ei se ole mikään suihku/deodoranttijuttu, vaan kyse on naisen ominaistuoksusta, jok aliittyy ikään ja luultavasti hedelmällisyyteen.
Sama miehillä. Tieteellisesti tutkittu että vanheneva ihminen haisee erilaiselle, ei siis sukupuolten välillä aiheessa mitään eroa, tahdot vain mollata vanhempia naisia(mikä ei ole yllättävää tällä palstalla).
Mieskin vanhetessaan haisee eikä täten enää kiihota nuoria naisia. - No, huh huh
Herkkä nenä......... kirjoitti:
Nuoret, parikymppiset naiset tuoksuvat makealta ja raikkaalta, himottavalta. Vanhat ämmät sen sijaan tunkkaiselta ja kitkerältä, suorastaan luotaantyöntävältä. Hyh. Ei se ole mikään suihku/deodoranttijuttu, vaan kyse on naisen ominaistuoksusta, jok aliittyy ikään ja luultavasti hedelmällisyyteen.
Hahahaaaaa, en voi kuin nauraa :D Ilmeisesti kokemuspohja hyvinkin laaja... Ensimmäinen kerta, kun kuulen asiasta.
Totta on, että esim tupakoivien ihon lävitse tulee tunkkainen nikotiinin haju, varsinkin hikoillessa. Se, mitä olet syönyt tai juonut voi tulla virtsan mukana, esimerkkinä viinin tai oluen päiviä kestänyt kittaaminen. Mutta kyllä nämä hormonaaliset muutokset ovat hyvinkin yksilöllisiä ja ajankohtaisia vasta yli 65 vuotiailla, vaikkei edes heistä kaikilla.
Kehotan herkkä nenää ja 3456789 (lienee sama henkilö) menemään sukupuolitesteihin...
- rakkaus ikuista?
olin sinkku 22-vuotta ja aloin seurusteleen viime jouluna on se ollut opisekltava kaikki uusiksi meni mut en vaihtas takas onhan se rakkaus niin ihana asia
- N32
Hei Sirja, kiitos tarpeellisesta aloituksestasi!
Avasin tämän keskustelun odottaen positiivisia tarinoita, mutta valitettavasti sinulle tulleet vastaukset ovat juuri sen tyyppisiä katkeria tilityksiä, joita tämä palsta on täynnä.
Olen itse ollut sinkkuna nyt 6 vuotta ja haluaisin kommentoida täällä esitettyjä väitteitä, että nainen pääsee sinkkuudestaan heti kun niin haluaa. Nän ei kyllä aina ole. Omassa ikäryhmässäni olen törmännyt ainoastaan sitoutumiskammoisiin yksilöihin, jotka molemminpuolisista tunteista huolimatta eivät ole halunneet sitoutua tai eivät muuten syystä tai toisesta ole siihen kyenneet. Kommenttina kuitenkin, että tällainenkin yli 30 vuotias ruppana , on käluokkansa miehille ihan kelvannut sellaisenaan, ei kuitenkan parisuhteeseen asti. Ihana kuulla, että sinulle on käynyt noin onnekkaasti! Ja mielellään olisin kuullut muitakin vastaavia esimerkkejä.
Voisin siis omasta puolestani sanoa, että kumppanin löytäminen voi olla naiselle yhtä vaikeaa kuin miehelle, vaikka olisikin hoikka, nätti, lapseton nainen, joka pitää itsestään ja taloudestaan huolta. Parisuhteeseen ei riitä se, että kaksi vapaata yksilöä kohtaa toisensa. Tarvitaan myös niitä selittämättömiä ainesosia- ;) Itselläni ei ainakaan mikään yksittäinen kriteeri ole ollut perusteena, vaan juuri se "sielujen sympatia".
Molemminpuolisen rakkauden löytäminen tässä maailmassa, on mahtava onnenpotku, jota kannattaa vaalia kun sen kerran löytää. ;)- ertyuio45678
"Omassa ikäryhmässäni olen törmännyt ainoastaan sitoutumiskammoisiin yksilöihin, jotka molemminpuolisista tunteista huolimatta eivät ole halunneet sitoutua tai eivät muuten syystä tai toisesta ole siihen kyenneet."
Naisille tämä miehen sitoutuminen tarkoitaa käytännössä miehen rahavarojen antamista naisen käyttöön. Eli pitää ostaa "yhdessä" sellainen asunto kuin nainen haluaa, matkustaa lomalla sinne minne nainen haluaa, alkaa isäksi ja elättäjäksi naisen mahdollisille lapsille, siittää nainen tiineeksi jos nainen haluaa, ostaa ja maksaa ja hiihtää lauhkeasti naisen perässä. Sitä se on se sitoutuminen. - Yksi mielipide
"Avasin tämän keskustelun odottaen positiivisia tarinoita, mutta valitettavasti sinulle tulleet vastaukset ovat juuri sen tyyppisiä katkeria tilityksiä, joita tämä palsta on täynnä."
Kiitos vain minun puolestani.
Tässä nähdään näiden naiskeskustelijoiden taso.
"minäminähyvämuutmuuthuonoja"
Yritä siinä sitten keskustella tai olla positiivinen. - N32
ertyuio45678 kirjoitti:
"Omassa ikäryhmässäni olen törmännyt ainoastaan sitoutumiskammoisiin yksilöihin, jotka molemminpuolisista tunteista huolimatta eivät ole halunneet sitoutua tai eivät muuten syystä tai toisesta ole siihen kyenneet."
Naisille tämä miehen sitoutuminen tarkoitaa käytännössä miehen rahavarojen antamista naisen käyttöön. Eli pitää ostaa "yhdessä" sellainen asunto kuin nainen haluaa, matkustaa lomalla sinne minne nainen haluaa, alkaa isäksi ja elättäjäksi naisen mahdollisille lapsille, siittää nainen tiineeksi jos nainen haluaa, ostaa ja maksaa ja hiihtää lauhkeasti naisen perässä. Sitä se on se sitoutuminen.Yksi näillä palstoilla liikkuva kummallinenkäsitys on, että nainen haluaa aina miehen rahat. Tätä en voi käsittää!!
Se lienee arvokysymys, mutta ainakaan omassa ystäväpiirissäni ei ole yhtään naista, joka olisi pääasiallisesti pyrkinyt miehen lompakolle ja statuksen piiriin.
Itse tarkoitan sitoutumisella sitä, että halutaan viettää yhdessä aikaa ja toteuttaa molempien toiveita - ilman, että samalla deittaillaan puoltakymmentä muutakin naista. Parisuhteeseen kuuluu se, että on vapautta tulla ja mennä mutta pohjimmaisena on kuitenkin ajatus elää yhteistä elämää. - Totta4
ertyuio45678 kirjoitti:
Naisille tämä miehen sitoutuminen tarkoitaa käytännössä miehen rahavarojen antamista naisen käyttöön. Eli pitää ostaa "yhdessä" sellainen asunto kuin nainen haluaa, matkustaa lomalla sinne minne nainen haluaa, alkaa isäksi ja elättäjäksi naisen mahdollisille lapsille, siittää nainen tiineeksi jos nainen haluaa, ostaa ja maksaa ja hiihtää lauhkeasti naisen perässä. Sitä se on se sitoutuminen.Näinhän se menee kun nämä nouruudestaan nauttivat sinkut haluaavat 35 lapsen ja varakkaan miehen jolla on jo entinen perhe elätettävänään.
- Arkirealismia
Voi ällötys.
Ei elämä aina ole kuin elokuvissa.
Täältä voi hakea hieman arkirealismia.
Omalla vastuulla.
Huumorintajuttomat, ei kannata vaivautua.
Tulee vain paha mieli..
http://katkeratammat.blogspot.fi- N32
Arkirealismia ja huumorintajua löytyy, jos toi oli mulle ;) Onneksi en ole kuitenkaan vielä kyynistynyt.
PS Tiedossa kyllä on, että sinkkuus on *seestä. Kysymys kuuluu, kuka se täällä katkeroitunut on?
- Onnellinen 44 v
Itse olen 44 vuotias nainen. Pitkä yli kahdenkymmenvuoden suhde päättyi reilu vuosi sitten. Sen jälkeen halusin olla vähän aikaa yksin ja käydä pitkä suhde kunnolla läpi ennen uuteen siirtymistä. Ja olipa yllätys miten kysyttyjä yli nelikymppiset naiset ovat. Ja nyt todella nautin elämästäni. Lapset ovat aikuisia. Treffipyyntöjä sain paljon kaikenikäisiltä miehiltä, kunnes tapasin nykyiseni 10 vuotta nuoremman miehen. Ja hienoa on ollut huomata miten hyvin meillä menee kaikilla elämän osa-alueilla.
- sivuhuomautus vaan
painoin mutta - tuli sivulle, outoa?
- Sirja_ Tiesitkö että
P.i.l.l.u.l.l.e löytyy aina kysyntää..
- ...................
Nuoruudessani seurustelin vuosia. Ennen seurustelusuhdetta hain aktiivisesti kontaktia naisiin. Mustan, että siinä touhussa oli viehätystä ja hauskaahan se olikin. Nyt 30vee sinkkuna ei ole kiinnostusta etsiä itselleni naista. Sellainen vaatii paljon aikaa ja vaivaa, jota olin nuorena valmis polttamaan. En vain millään voi uskoa, että löytäisin naisen jota voisin rakastaa. Siispä olen luvannut itselleni etten panosta yhteenkään suhteeseen, jossa nainen pitää itseään jonain palkintona miehelle. Naisen tulee olla juuri oikeanlainen nainen ja HÄN saa nähdä kaiken sen vaivan mitä parisuhde vaatii.
Sinkkuna ja varattuna olen skipannut jotain 20 naista elämäni aikana, joilta olisin saanut yöksi seuraa. Suurin osa heistä on ollut ihan taviksia, mutta myös muutama helmi on tullut torpattua.
Nykyäkseen sellaiset naiset vaikuttavat kiinnostuvan minusta, joista minä en ole. Ei voi sanoa, että olisi ollut mieleistä naista tarjolla. En enää jaksa tuhlata aikaani ja voimiani sellaisiin naisiin, joista en ole oikeasti kiinnostunut, enkä jaksa etsiä sellaisia naisia joista olisin kiinnostunut.
Joten mitä voi kaltaiseni mies tehdä tällaisena perjantai-iltana? Juoda kalja loppuun ja ryhtyä nukkumaan. Hyvää yötä.- married man
Edellä kirjoitetun voi tiivistää vanhaan sananlaskuun: " Tyhjän saa pyytämättäkin"
Minusta pidät itseäsi helmenä, joka naisten täytyisi löytää. Ei toimi.
Lisää nöyryyttä ja aktiivisuutta tarvitset. Muuten kolkuttaa ovelle yksinäinen keski-ikä. - sukupuolikysymys
---------------------- - kuulostaa siltä että kaltaisesi mies onkin ehkä kiinnostuneempi toisista miehistä?
- ...............
married man kirjoitti:
Edellä kirjoitetun voi tiivistää vanhaan sananlaskuun: " Tyhjän saa pyytämättäkin"
Minusta pidät itseäsi helmenä, joka naisten täytyisi löytää. Ei toimi.
Lisää nöyryyttä ja aktiivisuutta tarvitset. Muuten kolkuttaa ovelle yksinäinen keski-ikä.Ai että lisää nöyryyttä eli naisten asiakaspalvelua ja pillunnuolentaa?
Nöyristele sinä ihan keskenäsi vain ja päädy kaveripojaksi. - Yksi mielipide
Jopas oli kivasti vastattu myös tälle miehelle joka ei poikkipuolista sanaa naisista edes sanonut.
Sitten joku ihmettelee että miksi tänne ei huvita kirjoitella varsinkaan täysipäisten miesten.
Hyvää yötä, juodaan kaljat loppuun.
Hyviä naisia on harvassa. - Turhakkeita
Jopas oli kivasti vastattu myös tälle miehelle joka ei poikkipuolista sanaa naisista edes sanonut.
Sitten joku ihmettelee että miksi tänne ei huvita kirjoitella varsinkaan täysipäisten miesten.
Hyvää yötä, juodaan kaljat loppuun.
Hyviä naisia on harvassa.Puhut poika asiaa ,tämän päivän ihmisissä on paljon turhia ihmisiä jotka eivät ajattele muuta kun itseään ja miten toisista saa kaiken hyödyn irti.
- Reilu peli
............... kirjoitti:
Ai että lisää nöyryyttä eli naisten asiakaspalvelua ja pillunnuolentaa?
Nöyristele sinä ihan keskenäsi vain ja päädy kaveripojaksi.Mitäs vastenmielistä nuolennassa on? Ellei se sovi, on turha odottaa suihinottoakaan.
- Horsepower
EI KIINNOSTA SUOMALAINEN SIIDERI/LONKKU VIRTAHEPO!
Hoikka saa olla 0500 801448 - laskelmoiva
Kolmikymppinen Jenni iski 65-vuotiaan kummisetänsä Saulin. Kyllä ne naiset osaa.
- Hyvinhän nuo
näyttävät viihtyvän yhdessä. Sensijaan edellisen presidentin lumeavioliitto ällöttää joka suhteessa. Oli todella rehellisenoloinen liitto vailla kaikkia onnellisen avioliiton tunnusmerkkejä. Minullakin oli kuuma suhde nelikymppisenä 18-vuotiaan kanssa. Ollaan hyviä ystäviä vieläkin vaikka välimatkaa onkin nykyisin vähän liikaa. Etköhän laskelmoiva ole vain pikkuisen kateellinen, joko nuorille naisille tai nuorekkaille miehille.
- ----
Hyvinhän nuo kirjoitti:
näyttävät viihtyvän yhdessä. Sensijaan edellisen presidentin lumeavioliitto ällöttää joka suhteessa. Oli todella rehellisenoloinen liitto vailla kaikkia onnellisen avioliiton tunnusmerkkejä. Minullakin oli kuuma suhde nelikymppisenä 18-vuotiaan kanssa. Ollaan hyviä ystäviä vieläkin vaikka välimatkaa onkin nykyisin vähän liikaa. Etköhän laskelmoiva ole vain pikkuisen kateellinen, joko nuorille naisille tai nuorekkaille miehille.
Sivusta vaan että eiköhän nää vanhemmat miehet ole kateellisempia ikäisilleen naisille joilla on nuorempia miehiä.
- Markkina-arvoitus
Niin, mitä halusit kaiken kaikkiaan sanoa? Mikä vika siinä eka miehessä oli? Missä lapsesi ovat nyt? Aiotko olla vielä sinkku joskus vanhuudessasi?
- 342342
Jos naisessa on nöyryyttä ja rehellisyyttä niin myös "hyvät" miehet uskaltavat luottaa tällaiseen naiseen. Virheiden kautta ihminen ajautuu usein ongelmiin, mutta myöntämällä menneisyyden virheet voi ihminen päästä eteenpäin. Niillä naisilla tai miehillä ei välttämättä ole onnea parisuhteiden kanssa jotka yrittävät salata menneisyyden. Toki on ihmisiä jotka hakevat vain yhden yön hoitoja koska tällöin ei tarvitse selitellä menneisyyttä.
Rehellisillä ja nöyrillä ihmisillä on kysyntää, ei siihen ulkonäköä tarvita. Parisuhde on muutakin kuin kasvonpiirteiden ihailua. Usein ne ihmiset jotka perustavat parisuhteen kauneusihanteisiin, pettyvät kumppaniin myöhemmin jos ulkoinen kauneus katoaa.- 4567890
"Rehellisillä ja nöyrillä ihmisillä on kysyntää, ei siihen ulkonäköä tarvita."
Ja paskat on. Miehistä röyhkeät narsistit, nilkit, kusettajat, valehtelijat, uhoajat ja apinamaiset jyystärikarjut ja öyhöttäjät korjaavat potin eli pillut.
Naisille riittää kysyntää ominaisuuksista riippumatta.
- onnistunut ero
Minä erosin 52 vuotiaana kun kyllästyin miehen vieraisiin naisiin. Meni kaksi viikkoa kun löysin uuden suhteen, joka kukoistaa edelleen nyt yli 60:nä. Hänelläkin menee hyvin.
- (,,,)
Tässä taas esimerkki kuinka helppoa naisille on saada mies/suhde. Vanhana kuivapilluisena kaakkinakin.
- mistä kulta
Olisipa kiinnostavaa tietää, mistä löysit uuden kumppanin noin nopeasti. Nettitreffit vai miten? Olen itse etsiskelemässä ja tuonikäinen kuin olit tuolloin.
Själv så är jag 30 Men det verkar mer som att det skulle vara svårt att veta var är dom som vill dejta. Jag förstår finska också om någon undrar. Lite märkligt att reda ut saken här. Så vill ni bo ensamma så ok. Man bör ställa sig frågan: "hur vill jag ha det" Folk som jag har talat med har för stor "tro" på att jag skulle klara av att mista singel livet. Men vi behöver också er kvinnor till hjälp. Jag vill helst ha en i samma ålder som jag själv. Men kan diskutera saken om så behövs.
- väsyhaukotus
onk sulla mennyt jotenkin ohi se, ettei useimmat osaa eikä etenkään halua lukea svenskaa juuri lainkaan eikä viitsi noita suomenpuhekielisiä sepustuksia tavata?
- kielitaito?
väsyhaukotus kirjoitti:
onk sulla mennyt jotenkin ohi se, ettei useimmat osaa eikä etenkään halua lukea svenskaa juuri lainkaan eikä viitsi noita suomenpuhekielisiä sepustuksia tavata?
Tyhmyys riittää juuri tuohon kommenttiin.
- Ohi on tämä kierros
No, tietyn rajapyykin ohittaneena, eronneena miehenä en koe, että olisi enää tsäänssejä mihinkään sellaiseen parisuhteeseen, jota voisin arvostaa.
Mielenkiintoisia naisia en juuri tapaa missään, kun ei kiinnosta kulkea baareissa parikymppisten seassa.
Loppuelämäni menee todennäköisesti yksinäisissä merkeissä ja jäänee stressin takia huomattavasti ennakoitua lyhyemmäksi. Se siitä, so what.- yks nainen
Samat mietteet täällä, kelloa ei voi kääntää takaisin. Mutta elämä on hieno kokemus yksinkin.
- been there
Ihan sama minkä ikäinen olet jos mahdut kategoriaan alle nelikymppiset, normaalipainoiset ja lapsettomat sekä omaat hiukan sosiaalisia taitoja. Aina löytyy hyvä mies ja tosi helposti. :)
- hah3
juu, mulla 4v. nuorempi mies, itse olen vajaa 40 ja naimisiin mentiin juuri. että silleen, en jääny yksin, vaikka edellisen potkasin pois, heti löyty uusi ja upea semmonen.
- kiesus näitä
Ero,ero,ero ja ero..niinhän se tuntuu menevän. Parisuhde on nykypäivänä pelkkä vitsi.
- Jeeves hoitaa
Sirja.Sun parisuhteet kestää about korkeintaan 1-3v. Sen "näkee" tuosta rivienvälistä,eli joudut olemaan sinkku vielä monen parisuhteesi jälkeen. Sun kannattais pysyä sinkkuna ja ottaa vain sitä mitä saa,ilman vakavia sitoumuksia.
- totuus3
Ei naisen tarvitse olla mitään saadakseen kiinnostusta miehiltä. Miehen tarvitsee.
- yksin
niin se on minä jo paljon vanhempi ja nyt leskenä olen yrittänyt kaveria mutta ei tunnu vaan löytyvän en ole ronkeli mutta ei vaan
- totuudenpi totuus
"Ei naisen tarvitse olla mitään saadakseen kiinnostusta miehiltä. Miehen tarvitsee."
Tämä johtuu siitä että vapaita miehiä on enemmän kuin naisia.On siis ns. naistenmarkkinat parisuhdeosastolla suomessa.
Tämä taas johtaa naisten ylpistymiseen ja nokka pystyssä kulkemiseen hyvin helposti kun ryhävalaan näköinenkin nainen saa helposti seuraa.
Brasiliassa tilanne on toisinpäin.Siellä toinen toistaan kauniimmat naiset tyrkyttävät itseään miehille ja on miesten markkinat.Kaikille naisille ei riitä miehiä.
Moni muukin maa on samassa tilassa ja hyvä niin.Kannattaakin katse suunnata ulkomaille ja etsiä kaunis kumppani sieltä ettei tarvitse tyytyä siihen lähiön ryhävalaaseen vaan saa nauttia missitason kaunottaren seurasta.- Pilkkimies Tre
Eilen kisarannassa tuli hakemaan ryhävalas. Annoin pakit. Sunnuntaina kirkkoon.
- en ole kone
jotenkin huvittaa kun ihmisestä puhutaan kuin esineestä esm.ominaisuudet? maininta..
- Sirja___
Jopas tämä aloittamani ketju on venähtänyt. Harmi vain, että itse aiheesta on kirjoitettu aika vähän. Vastaan tähän loppuun, koska ketju on niin pitkä, että keskelle on aika epämielekästä kirjoitella... Kiitos kaikille, jotka oikeasti ovat yrittäneet keskustella. :)
Joku ei ilmeisesti kestänyt sitä, että en lähtenyt mihinkään epäasiallisuuteen mukaan, vaan päättti esiintyä minuna saadakseen kärkevämpää kommentointia aikaiseksi. Mikäpä siinä sitten, huvinsa kullakin. :D
Seksi näytti kiinnostaneen, koska se oli henkilööni menevän arvostelun ja kaikenlaisen naljailun lisäksi lähestulkoon ainoa asia, josta kirjoitettiin suoraan minulle. Kommentoisin sen verran, että hyvä seksi on sellaista, jota osallistujat pitävät hyvänä. En mitenkään paheksu kenenkään seksinharrastamista, kunhan aikuiset ihmiset ovat jutussa vapaaehtoisesti mukana. Se, että en itse tee kaikkea, ei tarkoita, että paheksuisin niitä, jotka tekevät toisin.
Uskon, että kaikki eivät onnistu pariutumaan helposti, sitä ei ole missään nimessä tarkoitus väheksyä tai kieltää. Muistuttaisin kuitenkin vielä siitä, mitä ensimmäisessä viestissä kirjoitin: "Tämän palstan mukaan olin ja olen yli-ikäinen kurppa, jota ei huoli kukaan, paitsi patjaksi. Nuoremmat naiset vievät kaikki miehet, minulla on edessä yksinäinen vanhuus. " Tarkoitukseni oli kertoa yksi esimerkki tosielämästä, jossa kaikenikäiset ihmiset pariutuvat. Netin ulkopuolella naisilla ei yllättäen ole viimeistä käyttöpäivää alle kolmekymppisenä.
On mielenkiintoista huomata, että samaan aikaan vallitsee kaksi "totuutta": toisaalta olen tosiaan yli-ikäinen kurppa ja toisaalta hoikka ja nätti nainen saakin miehiä myös tämän ikäisenä ihan tuosta vain. Hieman ristiriitaista, mutta toki voi olla niin, että näitä "totuuksia" viljelevät eri ihmiset.
Jotenkin hämmentää ajatella sitä, että ilmeisesti osa ihmisistä ei ihan aidosti käsitä/hyväksy sitä, että jopa minua paljon vanhemmat ihmiset rakastuvat toisiinsa. Ja että viimeiset käyttöpäivät esiintyvät vain kirjoittelijoiden päässä. Antanee jonkinlaista hallinnan tunnetta, kun maailmasta tehdään edes keskustelupalstalla mustavalkoinen? Se on tietenkin ihan ymmärrettävää, itse kukin haluaa varmasti elää maailmassa, jota kokee käsittävänsä.- kurpan huuto ;D
Rakkaudessa ei ole viimeistä käyttöpäivää. Ihminen haluaa rakastaa aina. Myös todella iäkkäät solmivat uusia parisuhteita. Miksi tällainen yksinkertainen asia on vaikeaa käsittää.
- Tosi asiaa
Erittäin hyvä kirjoitus, harvoin tulee vastaan.
Terveisin, ikänsä ja kokemustensa puolesta elämää nähnyt, aikuinen realistimies. - hymyilevaan
Heippa ! Ja kiitos aloituksesta ! Tämä palsta on aika negatiivinen ja ihmiset valittavat kilpaa toisen sukupuolen virheistä, mihin on positiivisuus jäänyt.Olen lapsellinen eronut 45v nainen.Kokeilin nettideittailua mutta koin että ihmisit kertää vaan kehää...En ole huippukaunis,en ole rumakaan .. hoikka ja urheillulinen kylläkin ...itse löysin elämääni miestä yhteisestä koira harrastuksesta..Toivoa siis on :)
- Jäitä hattuun
Aloittajalle vielä vinkiksi, että jos tuntuu, että mies on liian hyvää ollakseen totta, niin hän ei todennäköisesti olekaan totta. Eli hälytyskellojen tulisi alkaa jossain viheessa soimaan. Hienoa tietysti, että jos keski-ikää lähestyvä nainen löytää unelmiensa miehen, joka hyvännäköinen, hyvässä ammatissa ja käytökseltään kohtelias.
Taustalla saattaa kuitenkin hyvinkin olla narsistinen häiriö, joka paljastuu vasta avioliittoon mentyään. Miehelle spii hyvin, jos nainen on rakkaudennälkäinen ja tavallinen. Tällaista on helppo vedättää. Näitä naisia, miksei miehiäkin, joilla on tarve tulla rakastetuksi ja arvostetuksi parisuhteessaan, on Auervaarojen ja jopa psykopaattien helppo vedättää. Aluksi siis ruusuja ja lahjoja ja kaunista puhetta, mutta lopulta kaikki paljastuu valheeksi ammattia myöten. Katso tarkkaan ettei miehellä ole miljoonavelat niskassa ja ole varovainen, jos alkaa lainaamaan rahaa. - Hasdey
Itse erosin 35 vuotiaana ja 8 vuotta kiersin tanssipaikkoja ja ravintoloita kumppanin toivossa. Pidin todella hauskaa :) Lapsiakin oli, nyt jo aikuisia.
En asettanut mitään tarkkoja ehtoja, jos mies oli mukava ja näytti omissa silmissä hyvältä jatkoin tutustumista.
Monenmoista heppua siinä ehti vastaan tulla, mutta vasta sitten kun ajattelin ettei minulle ole ketään oikeasti tarkoitettu, tuli yllättäin ihana mies joka jäi elämääni ja on edelleen (6 vuotta yhdessä). Olemme molemmat nyt viisikymppisiä ja elämä on leppoista ja mukavaa.
Eronneille naisille sanoisin vinkkinä sen, että ei kannata kirjoittaa paperille tarkkoja kriteerejä, milläinen miehen pitää olla -jos sellaisen haluaa. Avoimin mielin!
Ja reilusti voi ilmoittaa miehelle, jos enempi tutustuminen ei kiinnosta. Älä roiku!
Kotoa ei yleensä tulla hakemaan, ylös, ulos ja ihmisten ilmoille!
Ja PS, kuitenkaan ihan ketä tahansa ei tarvitse huolia....- elän, en ketään vart
kyllä ne miehet on useimmiten niitä jotka ovat roikkujia......
En tiedä ketään naista joka olisi jäänyt jonkun hemmon perään roikkumaan.
- Blondi24v
Heheheee mä voin todella sanoa että kuulun siihen nais ryhmään jota miehet eivät halua vaikka olenkin alle 25v :D
Eli ylipainoinen yksinhuoltaja! nii ja tottakai työtön jne...
Mutta ei se mitään elämä on ihanaa ilman miestäkin... oikeastaan parempaa ilman miestä kun saa mennä ja tulla ilman että täytyy erikseen lupaa pyytää tai suostua kompromisseihin :D- sharkmac
No ylipaino ja lapset ovat valinta. Ensimmäisestä pääsee eroon vielä valittuaankin sen. Mutta parisuhteettomuuden sanansaattajana toki olen iloinen, että on niitä naisiakin, jotka haluavat olla ilman miestä ja oikeista syistä. Etenkin olisi siunaus, jos yksinhuoltajaäidit haluaisivat pysytellä sinkkuina loppuikänsä.
- Blondi24v
sharkmac kirjoitti:
No ylipaino ja lapset ovat valinta. Ensimmäisestä pääsee eroon vielä valittuaankin sen. Mutta parisuhteettomuuden sanansaattajana toki olen iloinen, että on niitä naisiakin, jotka haluavat olla ilman miestä ja oikeista syistä. Etenkin olisi siunaus, jos yksinhuoltajaäidit haluaisivat pysytellä sinkkuina loppuikänsä.
No mutta sharkmac hyvä minä olen oikein tyytyväinen painooni ja sekä rakkaaseen lapseeni joten en halua kummastakaan eroon :D
Ja sinun siunaukseksi voin kertoa että aijon olla mielummin yksin lopun elämääni kuin hakea miehiltä epätoivoisesti huomiota yhteiskunnallisella statuksella! Ei ole minun menetykseni joss eivät muut näe ja osaa arvostaa mitä muuta minusta löytyy kuin ulkonäkö...
Kaikkien on hyvää pitää mielessään että vain itse voi tehdä itsensä onnelliseksi!!
- nykyaikahyväaika
Parisuhde toimii vain jos siihen panostaa ja tahtoo sen toimivan. Nykyisin ei enää huvita panostaa kun kaikki pitäisi saada ilman ja helpolla omasta naamasta ja suorituksesta huolimatta. Kovat on vaatimuslistat mutta itse ei täytetä listan montakaan kohtaa.
Nykyisin on erilaista kuin ennen vanhaan kun oli pakko pariutua selvitäkseen arjesta. Nykyään huomaa ettei miehet ja naiset oikeastaan edes sovi toisilleen, muuta kuin suvunjatkamismielessä. "Rakkaus" kestää sen pari vuotta, eli himo jota nykyisin rakkaudeksi kutsutaan. Tuskimpa se "rakkaus" ennen vanhaan oli sen kummoisempaa eikä edes himoa kun naisilla ei ollut vaihtoehtoja.
Nykyisin miehillä on varaa olla pinnallisempia ja olla ottamatta sitä aikuista yhta, ennen oli otettava se leski lapsineen jos emäntää mieli.
Nykyään naiset voivat valita yksinolon, ei tartte patjana maata isänmaata aatellen eikä olla nyrkin ja hellan välissä. Eikä tarvi kärsiä raskauksista ja keskenmenoista ja olla koko ajan puolikunnossa. Ketään ei ole pakko miellyttää.
Jännä juttu että tätä mahdollisuutta ei ole naisilla montakaan kymmentä vuotta ollut ja nyt jo miehet valittaa kun naisilla on vapaus olla yksin. Mitä varten edes valittavat kun eihän ne vanhemmat ja ei kauniit edes kelpaisi. On se kovaa miehillä kun parikymppisiä ei riitä jokaiselle. Menisivät maksullisiin ja jättäisivät kerrasta tauhaan.
Kyllästyttävää.- -42-
Sosiaalinen paine ajaa edelleen ihmisiä yhteen.
Pakosta on löydyttävä kun muillakin on. Mielellään parempi kuin toisella jotta voidaan kisailla. Miehillä mitä nuorempi ja kauniimpi, sitä parempi saalis kavereille kerskailla ja aiheuttaa kateutta. Naisilla mitä komeampi ja rikkaampi sitä kadehditumpi naisesta tulee ystävättärien silmissä.
Aidot tunteet on harvassa. - Osuva kuvaus naisist
"Nykyisin ei enää huvita panostaa kun kaikki pitäisi saada ilman ja helpolla omasta naamasta ja suorituksesta huolimatta. Kovat on vaatimuslistat mutta itse ei täytetä listan montakaan kohtaa."
Annoin kirjoituksellesi plussan koska alun perusteella päättelin sen koskevan naisia. Ylläoleva lainaus on täydellinen kuva nykyajan suomalaisista naisista.
Miehet ovat aina pärjänneet omillaan mitä tulee toimeentuloon mutta nykyään se on mahdollista myös naisille, koska feministisen Suomen valtion tulonsiirrot yksityisen sektorin miehiltä julkisen sektorin naisille ovat niin massiiviset. Ilman tätä miesten hyväntekeväisyyttä naiset olisivat edelleen riippuvaisia miehistä. - -----
Osuva kuvaus naisist kirjoitti:
"Nykyisin ei enää huvita panostaa kun kaikki pitäisi saada ilman ja helpolla omasta naamasta ja suorituksesta huolimatta. Kovat on vaatimuslistat mutta itse ei täytetä listan montakaan kohtaa."
Annoin kirjoituksellesi plussan koska alun perusteella päättelin sen koskevan naisia. Ylläoleva lainaus on täydellinen kuva nykyajan suomalaisista naisista.
Miehet ovat aina pärjänneet omillaan mitä tulee toimeentuloon mutta nykyään se on mahdollista myös naisille, koska feministisen Suomen valtion tulonsiirrot yksityisen sektorin miehiltä julkisen sektorin naisille ovat niin massiiviset. Ilman tätä miesten hyväntekeväisyyttä naiset olisivat edelleen riippuvaisia miehistä.Taitais miehillekin tulla suru puseroon jos terveydenhuolto sairaaloineen ei pyörisi. Että mietitäänhän vähän ennen näpyttelemistä.
Misogyyni on misogyyni vaikka kuinka yrittäisi muuta väittää. - No, huh huh
Osuva kuvaus naisist kirjoitti:
Miehet ovat aina pärjänneet omillaan mitä tulee toimeentuloon mutta nykyään se on mahdollista myös naisille, koska feministisen Suomen valtion tulonsiirrot yksityisen sektorin miehiltä julkisen sektorin naisille ovat niin massiiviset. Ilman tätä miesten hyväntekeväisyyttä naiset olisivat edelleen riippuvaisia miehistä.Miehet ovat aina pärjänneet omillaan. Eiköhän se ole suomalaisessa kulttuurissa ollut elämäntapa, että naiset jäivät kotiin ja kasvattivat lapset ja pitävät huolta kodista ja perheestä. Eipä ole kauaa ollut edes mahdollisuutena, että nainen opiskelee itselleen kunnon ammatin, hankkii kunnon työpaikan, eikä enää ole riippuvainen miehestään. Ja mikä parasta, saa valita oman kumppanin. Tämä onkin tuonut esiin uuden ongelman, parisuhteet kariutuvat, jos nainen tienaa miestään paremmin, tai elätää perheensä. Ei kestä miehen ego tätä, tai oikeastaan en halua yleistää. Monenkaan miehen ego ei kestä parempituloista perheen naispuolista elättäjää.
Tottakai eroja tulee tänä päivänä useammin. Naiset eivät ole enää miehistään riippuvaisia. Ei ole pakko kestää puolisoa jos jokin mättää. Kerran täällä vaan eletään. - 17+13
----- kirjoitti:
Taitais miehillekin tulla suru puseroon jos terveydenhuolto sairaaloineen ei pyörisi. Että mietitäänhän vähän ennen näpyttelemistä.
Misogyyni on misogyyni vaikka kuinka yrittäisi muuta väittää.Niinpä. Johan tuossa pari vuotta takaperin sairaanhoitajat olivat saamassa eduskuntaa ja hallitusta polvilleen yrittämällä lakkoa.
Valitettavasti homma ei onnistunut - eduskunnan pelkurit säätivät pikavauhtia uuden lain, jonka mukaan sairaanhoitajat voidaan haastaa raastupaan jos uhkaavatkaan lakolla...
Joskus mietin, että näille julkisen sektorin halveksijille tekisi niiiiin hyvää että sairaanhoitajat, lääkärit ja opettajat menisivät puolen vuoden lakkoon. Sekä siivoojat. Voisi suu vääntyä parhaimmillakin "omillaan pärjäävillä miehillä" kun ei pääsisikään lääkäriin ja roskakasat kasvaisivat hiljalleen... - hyvällä sydämellä
17+13 kirjoitti:
Niinpä. Johan tuossa pari vuotta takaperin sairaanhoitajat olivat saamassa eduskuntaa ja hallitusta polvilleen yrittämällä lakkoa.
Valitettavasti homma ei onnistunut - eduskunnan pelkurit säätivät pikavauhtia uuden lain, jonka mukaan sairaanhoitajat voidaan haastaa raastupaan jos uhkaavatkaan lakolla...
Joskus mietin, että näille julkisen sektorin halveksijille tekisi niiiiin hyvää että sairaanhoitajat, lääkärit ja opettajat menisivät puolen vuoden lakkoon. Sekä siivoojat. Voisi suu vääntyä parhaimmillakin "omillaan pärjäävillä miehillä" kun ei pääsisikään lääkäriin ja roskakasat kasvaisivat hiljalleen...Samaa olen tuumaillut.
Naisia ja heidän töitään ei arvosteta. Ei siinä muusta ole kysymys.
Kyllä elämä koulaa ja kun sairastuu ja makoilee vuodeosastolla osaa viimein arvostaa hoitajia ja sairaala-apulaisia jotka pienellä palkallaan painavat kolmea vuoroa ja hoito sekä ruoka että puhtauspalvelut sujuvat työn kuormittavuudesta huolimatta. Arjen sankareita.
- Retromies
Miehenä samassa tilanteessa en koskenut edes pitkällä tikulla alle kolmekymppisiin ja ikisinkkuihin.
- Shark Mac
Olet hoikka, nätti ja lapseton. Yllätys, yllätys, viehätät menestynyttäkin miestä vielä 36-vuotiaana.
Älä kuitenkaan anna keskivertonaisille tuollaisia ideoita, että heillä olisi samat tsäänssit. Siinä tulee monta pettynyttä, eronnutta uusiotyttöä, jotka sitten suklaata syöden katselevat romanttisia volloleffoja ja edelleen pitävät kiinni nuoruuden haaveistaan.
Mutta toisaalta kyllähän se noin menee että aina on niitä naisia ja miehiä, jotka pääsevät tokalle ja kolmannelle keikalle. Ja etenkin naisissa niitä on. Hirveän paljon on vaan miehiä, jotka ei pääse edes sille ensimmäiselle kierrokselle joten ihmettelen tätä, miksi parisuhteista eronneet vaan kierrättää keskenään toisiaan...- Time is a Master
Tyytyväisyys on parempi elämänasenne menestyneisyys. Minkälaisen jäljen Sirje___ jättää maailmaan sen jälkeen kun aika möhjännyt kaikki hänen hienot rakennelmansa tasaiseksi.
- Shuupiduupi31vmax
Mulla synkkaa kaksikymppisten pimatsojen kanssa paljon paremmin. Oman ikäiset ovat kärttyisiä mummoja.
- Köyhää
Täytyy sanoa että olet lapsen kengissä mutta omahan on elämäsi.Ihmettelen mitä nuoret näkevät nässä elämänsä örveltäjissä.
- Itsepetoksen tiellä
Köyhää kirjoitti:
Täytyy sanoa että olet lapsen kengissä mutta omahan on elämäsi.Ihmettelen mitä nuoret näkevät nässä elämänsä örveltäjissä.
Totta kai normaalilla kolmekymppisellä miehellä synkkaa kivan näköisten nuorten naisten kanssa. Se on miehen luonto. Ei naisen kanssa mitään filosofisia keskusteluja ole tarkoitus käydä (etenkin kun niiden käyminen on antoisampaa mieskaverien kanssa). Naisen kanssa pidetään hauskaa, hullutellaan ja erityisesti nautitaan seksistä! Sanalla sanoen, nautitaan elämästä.
- Toma38
Tuolla tekstillä on vähän tekemistä otsikon kanssa. Kommentoidaan nyt silti.
Missä väitetään, että 35v. nainen olisi ikäloppu ja kelpaamaton parisuhteeseen?
Toki osa miehistä haluaa seksikkään naisen, ehkä useampiakin, mutta tekeekö se näistä miehistä veemäisiä ihmisiä?
Olisi itse kauniina naisena, kuten itsesi kuvailet, valitsit menestyneen ja komean miehen. Tekeekö se sinusta veemäisen naisen? - Toma38
Rapatessa roiskuu ja kirjoitusvirheitä tulee. Viimeisen kappaleeni oli tarkoitus mennä näin:
Itse kauniina naisena, kuten itsesi kuvailet, valitsit menestyneen ja komean miehen, vaikka muitakin siis oli tarjolla. Tekeekö se sinusta veemäisen naisen?
Kommenttini pointti on se, että naisten olisi hyvä mennä itseensä ja miettiä omia motiivejaan parinvalinnassa. Se, että mies on biologialtaan erilainen kuin nainen, ei tee miehestä veemäistä. - cccccccc1
Hienoa! Löysit parisuhteen! Tämä on jotain erikoista!
- only in dreams
Kyllä onnellisen parisuhteen löytäminen on aina juhlinnan aihe. Onnea aloittajalle!
- kaikenlaista sitä
En jaksanut lukea enempää. Mutta onhan se vaan hieno juttu jos vilä vanhemmalla iälläkin nainen saa mihen itsestään kiinnostumaan n.s romanttisessa mielessä.
- lucky_j
"Kunnon" parisuhteita tietysti syntyy 50-50 suhteessa miehille ja naisille, mutta onhan hemmetin erilaista sukupuolen suhteen millä efortilla niihin kunnon parisuhteisiin päädytään netissä. Jos ois mun spekseillä nainen niin ei tarvitsisi laittaa rikkaa ristiin ja olisi 15 kaverin deittijono odottamassa tapaamista. Miehenä saa tehdä rutosti hommia tai pariutumatta jää. Vaikka on sporttinen, taloudellisesti menestyvä ja normaalin näköinen jannu, muttei ei herätä isoja tunteita heti alkuun niin yksin saa olla. Kandeis vissiin olla narsisti paska niin ainakin herättäis isoja tunteita ja naisia kiipeis kämpille ovista ja ikkunoista mutta kun etsii parisuhdetta normaalille miehelle niin tuntuu aina jäävän jonossa sijalle 14.
- ihan vaan kommentti
"Normaali" mies? Onko normaali mies noin alhaisesti koulutettu?
Kukaan järkevä nainen ei ehdoin tahdoin ala suhteeseen miehen kanssa, jolla on selviä haasteita selvitä tulevaisuudessa peruskunniallisesta elämästä. Todennäköisyys työttömyydelle ja rahattomuudelle on kovin suuri. Perusta siinä sitten perhettä laiskan (laiskuudestahan se kouluttamattomuus johtuu) lapamadon kanssa.
Ole realisti. En mitenkään usko, että olisit taloudellisesti menestyvä - tai että sitä olisit ainakaan pitkään. Ikääkin näyttää olevan jo naamassa sen verran, että tosiaankin kannattaa vähän miettiä, mitä etsii. Keskustelukin jäisi todennäköiseti melko yksioikoiseksi ja mitättömäksi.
- näin minä teen
Eihän se nyt ihme ole jos lapseton 30 nainen uuden miehen löytää. Minä itse laitan rajan toisten jätteisiin eli yksinhuoltajiin en koske edes pitkällä tikulla. Ei tosin tarvetta naisen etsimiseen kun sellainen on jo vuosia sitten löytynyt. :)
- 30 vuotias nuori
Vasta nyt kolmikymppisenä, olen alkanut ajattelemaan, että parisuhde olisi mahdollinen, A) koska ikäiset miehet ovat jo kypsempiä ja viisaampia, B) Olen itse ehtinyt kokea ja oppia, matkustaa ja nähdä elämää, C) Parisuhde perustuisi aitoihin oikeisiin periatteisiin.....ja jos jälkikasvua tulisi, olisi kypsyyttä ja viisautta kasvattaa ja arvostaa heitä paljon.
Mutta sitoutuminen vieläkin on kynnys, koska elämä on täyttä ja kaunista muutenkin. Kuitenkin, ei ole ollut kysynnästä ja tarjonnasta pulaa, niin 20 kymppisenä kuin kolmikymppisenäkään. Ja näin kolmikymppisenä en mitään 20 vuotiasta pojan kloppia itsekään enää haluaisi, joten kyllä omasta ikäluokasta aina kumppanin löytää jos haluaa ja nuoremmasta. Ja kokemus on myös, ettei rakkaus katso ikään todellakaan....mutta silloin kun kolahtaa, ei siinä mitään etsimistä silloin tarvitakaan. - eronnut2
Hyvä asiallinen kirjoitus sinulta.Ikävä vain aina todeta että asialliset kirjoitukset saavat jatkokseen paskakommentteja tyhmiltä ihmisiltä.Olisi niin kiva kun voisi vain lukea asiallisia kirjoituksia mutta noilla idiooteilla ei ole muuta elämässään näkökään.
Tsemppiä sinulle toivoo eronnut sinkkunainen.- Se joka haukkaa on..
Taidat itse olla idiootti.
- --k
Mikä teitä ihmiset vaivaa, aloittaja kirjoittaa positiivisesti mukavan ja hyvän testin niin te omaan elämäänsä kyllästyneet puratte onnettoman huonon olonne tänne, eikö ole parempaa tekemistä? Terapeutilla ois tekemistä. Säälittävää valitusta ja lapsellista urputusta pitää ihan turhaa heitellä joka paikkaan, mutta jos teillä valittajat oma elämä oiskin, niin ette varmasti roikkuisi netissä aamusta iltaan ja odottaisi palstoja joihin saatte omaa ikävyyttä purkaa, ikävä kyllä ei ne ketään kiinnosta, eikä ne teidän omaa paskaa oloa varmastikaan paremmaksi tee.
Kiva juttu Sirja___ ! kaikkea hyvää suhteellesi ja elämään!- Totuus on totuus
Ikävää, jos mielestäsi totuuden sanominen niin kuin se on, on oman pahan olon purkamista. Mitäpä jos itse katsoisit siihen peiliin, kysyisit itseltäsi, miksi elät illuusiossa.
- dotjekin
Tämä viestiketju masensi minut ja vei uskoni miesten ja naisten välisiin suhteisiin.
- Pika-analyysi.
lucky_j 23.2.2013 12:26 1
"Kunnon" parisuhteita tietysti syntyy 50-50 suhteessa miehille ja naisille, mutta onhan hemmetin erilaista sukupuolen suhteen millä efortilla niihin kunnon parisuhteisiin päädytään netissä. Jos ois mun spekseillä nainen niin ei tarvitsisi laittaa rikkaa ristiin ja olisi 15 kaverin deittijono odottamassa tapaamista. Miehenä saa tehdä rutosti hommia tai pariutumatta jää. Vaikka on sporttinen, taloudellisesti menestyvä ja normaalin näköinen jannu, muttei ei herätä isoja tunteita heti alkuun niin yksin saa olla. Kandeis vissiin olla narsisti ***** niin ainakin herättäis isoja tunteita ja naisia kiipeis kämpille ovista ja ikkunoista mutta kun etsii parisuhdetta normaalille miehelle niin tuntuu aina jäävän jonossa sijalle 14."
No tsekkasin profiilisi lävitse ja heti kärkeen kuvasi. Pääsi ei ole perusnäköinen nenäsi on iso ja silmäsi sekä suusi ovat pienet. Hiuksesi tyyli ei tuo esiin parhaitapuoliasi ja kampaus on kamala sekä vanhentunut. Et hymyile kuvassa joten sinusta ei tule viehättävää vaikutelmaa, mikä on tärkeintä kun netissä etsii seuraa on se että tulee hyvä,aito ja viehättävä ensivaikutelma. Sun kohdalla niin ei tapahdu.
Koulutuksesi kohdalla lukee lukio ja koska keskustelemme yli 30v. sinkkujen elämästä tässä ketjussa niin se herättää kysymyksiä siitä mitä teet ammatiksesi , elääksesi? Suosittaisin vaihtaan siihen ammattikoulu ( niitä kun todellakin on useita erillaisia ja tyylisiä niin todella vähemmän outoa kuin se että olet käynyt vain yleis- sivistävän lukion ja jättänyt siihen sitten opiskelut)
Ammmatti: muu, Niin mikä?
En oikein tiedä, haluanko lapsia. Tämä edellisiin kohtiin lisättynä näin 30v. lapsettoman sinkkunaisen, joka tietää haluaako lapsia vai ei jolla on tulevaisuuden suunnitelmia ja omat tarpeet parisuhteelle pohdittuna valmiiksi,kuulosta kovinkaan lupaavalle.
Ja kesustelu historiastasi kaivoin esiin heti sen että joko harrastat tai ammatiksesi pelaat uhkapelejä. Tämä pudottanee lopuista halukkaista naisista yli 90% pois.
Siinä nyt alkuun jotain mitä nopealla silmäyksellä ois korjattavaa noi kun fiksaat niin enpä ihmettele jos jostain joku nainen tulee elämääsi.
ps: Sun todelliset speksit jos ois jollain naisella esillä niin tuskin tulis muita ku pipariperoilta viestiä.- Unlucky luke
Pääsitkö sinä itse edes peruskoulua läpi noilla kirjoitustaidoilla?
Olet siis päälle 30 oleva sinkkunainen?
Apua, mitä kuraa heittelet Luckyn niskaan.
" joka tietää haluaako lapsia vai ei jolla on tulevaisuuden suunnitelmia ja omat tarpeet parisuhteelle pohdittuna valmiiksi,kuulosta kovinkaan lupaavalle."
Sinusta siis miehen tulisi valehdella tai haluta lapsia jotta kelpaisi ylipäätään naisille vai onko tässä kyseessä sinun kuvitelma siitä mitä kaikki muutkin 30 sinkkunaiset haluaa?
"ps: Sun todelliset speksit jos ois jollain naisella esillä niin tuskin tulis muita ku pipariperoilta viestiä"
Niinkö? Sitten et tajua nettideitistä yhtään mitään. Jos tuon tyypin sukupuoli olisi nainen niin hänelle sataisi miesten viestejä monilta erilaisilta miehiltä.
Mutta voihan olla että sinä et ole edes Luckyn tasoinen joten et saa itse sen vuoksi viestejä. :(
Fiksaile vain itse itseäsi. Emme etsi sinua joka tapauksessa suhteeseen. =)
T: toinen 30 mies
- köyhä,
pistänpä loton jos voittais nii ostaisin parisuhteen.
- Aasialaiset ihanat
Kerrotaanpa sitten kokemuksia sinkkuelämästä Suomessa 2010-luvulla, kun niitä kerran pyydetään. Minun kokemukseni on se, että Aasian suunnasta löytyy kaikintavoin laadukkaampaa naisseuraa. Kerran kun niihin naisiin on "erehtynyt" tutustumaan, ei paluuta järkevälle miehelle enää olekaan.
Aasialaisilla naisilla en suinkaan tarkoita riisipelloilta revittyjä köyhiä, jotka vain haluavat pois kotimaastaan. Ehei kuulkaa. Tarkoitan akateemisia, hyvistä perheistä tulevia ja sen mukaisesti käyttätyviä, sivistyneitä ja elintasoltaan keskivertoa suomalaisnaista huomattavasti paremmin toimeentulevaa eksoottista kaunottaria. Tämmöisiä naisia löytyy Etelä-Koreasta, Japanista ja Kiinan isoimmista kaupungeista. UUUhhhh, iiiiihanat aasialaiset kissat! UUUUUHHHHHH!!!- Dick trap
En suosittele idän ihmeitä "kotivaimoksi". Kulttuurierot ovat työläämpiä, kuin yleensä uskotaan.
Rodunjalostuksen näkövinkkelistä kuitenkin hyvä asia.
- Tikkurilanjokeri
http://www.ksml.fi/yhteiso/keskustelu/posts/list/30/47223.htm
- Time is a Master
Sitten kun se lasten tekemisen tarve tulee, niin kuin oireet antaa olettaa. Niin siinä ei kaikki enää ole yhtä optimaalista kuin tähänastisessa elämässä. Mummoikäisenä vanhempinillassa ei kuulosta ihanalta.
- Tuupeliini
Naisen paras ikä on 30-35 vuotta. Ainakin minun mielestäni. Itse olin naimissa tosi nuorena ja sain yhden lapsen, avioero tuli lapsen ollessa 5-vuotias. Mies uhkasi viedä meiltä velkaisen kodin ja lapselta siis tutut kaverit. Oikeudessa asiat menivät sitten hiukan paremmin. Meillä oli yhteinen yritys joka jäi miehelle ja menetin siis miehen lisäksi työpaikkani. Koti ja lapsi jäivät.
Seuraava suhde alkoi jotenkin pikkuhiljaa, tapailimme eikä se oikeastaan kehittynyt koskaan pidemmälle. Tuota miestä rakastin mielestäni paljon, jopa niin paljon etten tahtonut hänen tosissaan sitoutuvan meikäläiseen, olin hänelle liian huono, epäonninen ongelmakimppu. Tai ehkäpä tarvitsin vain ymmärtäjää. Yksinhuoltajan ankeasta elämästä hiukan lomaa silloin tällöin. En ollut kaunis mielestäni, pullea ja keskinkertainen mutta miehet olivat elämässäni lähes aina jnk liikemiehiä, toimitusjohtajia tms. Jälkeenpäin ajatellen yks lysti, raha ei koskaan ole määrittänyt minulle itseäni eikä muita.
Sitten vuosien kuluttua olin avoliitossa vuoden puolitoista, miehen kanssa johon päätin rakastua. Ei onnistunut. Aloin halveksia häntä ja mitä enemmän tuo ripustautui sitä kauemmaksi häntä potkin. En meinannut millään saada suhdetta loppumaan "hienosti".
Vuodet kuluivat ja kartoin miesseuraa. Iltaisin sättäilin ja hämmästelin miten kivanoloisia miehiä netissä olikaan, olivatko he oikeasti tuollaisia vai vain mielikuvituksessani. Lopulta tapasin yhden pitkien puhelinkeskustelujen jälkeen, ja sillä tiellä viivyin jokusen vuoden. Mies oli mukava, turvallinen, huolehtivainen, rakastava, yllätyksellinen ja osasi näyttää tunteitaan... mielestäni. Olin 46 v. kun tapasimme. Yhteensä seurusteluineen ja asumisineen olimme nelisen vuotta yhdessä.
Siinä kävi niin, että kun meikä alkoi rakastua, niin tuo mies alkoi etääntyä. Oli taloprojektia jossa en jaksanut olla niin kympillä mukana, rakennusajan erillään olot, yötyöt, sairauteni, lapsoseni, hänen lapsosensa, hänen keskeneräinen avioeronsa (johon en siis ollut syypää), ex-puolisonsa talossa asuminen, vieraat tavat ja vieraat esineet. Sitten aloin huomata että "huolehtiminen" oli liiallista vahtimista, en saanut lämmittää saunaa omatoimisesti, en siivota, en tehdä ruokaa, en koskea oikeastaan yhtään mihinkään. Ymmärsin pikkuhiljaa asuvani liian kontrolloivan miehen kanssa. Äkkiä en osannutkaan tankata autoani oikein, en tehdä ruokaa, en leipoa, en siivota, en kolata lumia... kelpasin ainoastaan perheen koiran ulkoiluttajaksi, jota teinkin mielelläni. Alettiin puhua myös rahasta. Tahdoin osallistua vieraalle paikkakunnalle nousevan uuden talon omistamiseen omalla osallani, se ei käynyt. Olisi pitänyt muuttaa hänen jalkavaimokseen ilman minkäänlaista turvaa siltäkään varalta että mies olisi yllättäen kuollut. Siinähän sitten olisin ollut koditon entisen vaimon marssiessa paikalle. Ilmeisesti tuo ei uskonut lainansaantimahdollisuuksiini tai sen takaisinmaksukykyyni. Tai ei tahtonut eron sattuessa samaan tilanteeseen kuin aiemmin. No, itsepähän valitsi.
Taustallani oli kyllä hyvin päättyneet omistusasuntokaupat. Sekä aikanaan vanhemmiltani tuleva pieni perintökin jolla ehkä olisin voinut maksaa sitten puuttuvan osuuden pois. Tai ehkä tuo haaveili nuoren kauniin vaimon saamisesta? Mistä noista tietää. Muutin ajoissa pois, erosimme näennäisesti ystävinä.
Olen ollut siis siitä asti yksin, sinkku. Kolmekymppisistä tuntuu varmaankin että viisikymmpiset ja kuusikymppiset ovat yhtä kuin kuolleita? Emme ole. Minäkin haaveilen veret seisauttavasta miehestä, tunnetasolla. Olen kuitenkin jo sen ikäinen etten usko koskaan enää kohtaavani ketään. En ole kovin sosiaalinen, en ole koskaan käynyt missään yksin ulkoilemassa. Viime vuosina sairaudet ovat sitoneet aika lailla kotiin, neljän seinän sisälle. Silti.... jossakin pieni hupakkotyttö vielä haaveilee. Ikä on tuonut viisautta ja ymmärtämystä, sitä näkee omatkin puutteensa eikä vain toisen. Kotoa on kai opittua se, että kuvittelen tekeväni päätökset aina yksin, minä minä ja minun tapani ovat ainoat oikeat. Pelkään erilaisia tapojani kuin omani, joutuisin kokemaan vapauteni menetyksen tunteen uudestaan.
Etsikää naiset ja miehet ajoissa omanne - ennen kuin on liian myöhäistä sillä voin taata ettei tämä yksinäinen sinkkuuskaan ole herkkua. Kun heikkenee ja sairastuu, väsyy helpommin kun askel enää kiiruhda samaan tahtiin kuin ennen - sitä tärkeämmäksi muodostuu se oma ihminen jonka kanssa voi puolin ja toisin jakaa taakkoja, helpottaa molempien elämää.- Warner Bros
Saisinko elokuvaoikeudet tarinaasi? Joskus Vanhassa Maestrossa joku nainen on ehtinyt jo eka biisin aikana kertoa yhtä paljon omaa tarinaansa.
- laabaa
Minkälainen on hyvä parisuhde? Aina kaikesta löytyy jotain huomautettavaa. Itse olen vasta parikymppinen, mutta koko parisuhdemarkkina-maailma tuntuu jotenkin jo tässä iässä kummalliselta. On atm, ytm, miten ihmisiä voi luokitella noin? Tai no ainahan kaikesta väännettyä vaikka mitä ja se ei ole edes outoa jos on tarpeeksi huumorintajua. Miksi iän pitäisi olla este seurustelulle? Kaikki vanhenee kuitenkin. oli sitten yksin tai tai jonkun kanssa. Itse en ole koskaan ollu suosittu tai sosiaalinen ja edes tässä iässä ei paljon treffipyyntöjä satele. Eihän yksinäisyys ole koskaan hyvä asia, mutta itselleni riittää se että on hyvä koulu/työyhteisö ja ystävät. Toisinsanoen tuntee kuuluvansa johonkin ja on tärkeä edes joillekin ihmisille.
Voi kuullostaa oudolle, mutta omasta mielestäni on paljon pelottavampaa jäädä työympäristön ulkopuolelle kuin parisuhdeympäristön. Varsinkin jos keski-ikäisenä naisena ei saa töitä ikäsyrjinnän takia niin voi olla, ettei lähtö tästä maailmasta ole kovin kaukana. Yksin pitää kuitenkin pärjätä ja muut ihmiset ovat kiva lisä elämässä, jonka avulla jaksaa. Kenestäkään ei kuitenkaan kannata olla riippuvainen, ehkä joku voi tietysti tulkita tämän heti itsekkyydeksi. Kai minä sitten olen joku ura-ihminen.
Pääasia on kuitenkin se, etten halua jaotella ihmisiä ylempi tai alempitasoisiksi iän, koulutuksen, ulkonäön tms. perusteella. Kaikki ovat yksilöitä, joillakin vaan käy paremmin flaksi parisuhteen saralla. On kyllä ihan turha alkaa arvostella toisia esim. yhden illan juttujen takia. Itse en sellaisia harrasta, koska haluaisin mieluummin pitkän suhteen. Mutta myöhemmin yhden illan jutut voi tulla ajankohtaisiksi, riippuen elämäntilanteesta. Elämä muuttuu. Jonkinlainen läheisyys on kuitenkin parempi kuin täysin vastentahtoinen selibaatti. Läheisyys tavalla tai toisella voi tehdä ihmisestä eheän, eikä se kaikilla löydy parisuhteen kautta vaikka haluaisikin. Ei se silti pitäisi olla este rakastamiselle, kaikki elävät niin kuin parhaaksi näkevät. En muuten tajua sitä miksei suhdetta voi edes yrittää jos kaikinpuolin mukava ja viehättävä ihminen antaa kiinnostuksen signaaleja? Ehkä itse ajattelen näin, koska edes tosiaan näinkään nuorena ei flaksi käy, vaikka on mukavaksi, nätiksi ja fiksuksi sanottu. Eikö ihmiset oikeasti osaa olla onnellisia? Ei parisuhdettomuus tapa jos on tarpeeksi muita suhteita ympärillä ja tietää olevansa hyväksytty. - Virgin bride or bust
Aloittajan teksti on nykyajan vastenmielisen porttokulttuurin tyypillinen ilmentymä. Hän haluaa kaunistella sitä kiusallista tosiasiaa, että on monen miehen häpäisemä saastainen portto ja aivopestä itsensä uskomaan että tämä häpeällinen asiaintila on normaalia ja hyväksyttävää.
On kuitenkin niin ettei monen miehen kierrättämä huora (oli sitten ottanut palveluksistaan rahaa tai ei) kelpaa kaltaiselleni kunnialliselle miehelle elämänkumppaniksi ja puolisoksi, vielä vähemmän lasteni äidiksi. Porttoon voin ainoastaan purkaa eläimen kiimani ja häväistä hänen reikäänsä lisää muun joukon jatkoksi, ilman mitään suuria ja yleviä tunteita.
Minulle ja muille kunniallisille miehille kelpaa puolisoksi ainoastaan koskematon neitsyt. Vain neitsytmorsianta kohtaan voin tuntea aitoa lemmen hekumaa, jonka valtaamana vien hänen impeytensä, puhkaisen kalvon ja vuodatan veren ikuisen ja luovuttamattoman omistusoikeuteni merkiksi.
Ilokseni voin kuitenkin todeta, että porttokulttuuri on tulossa tiensä päähän ja aloittajan ihannoima "villi sinkkuelämä" on pian pelkkä häpeällinen menneisyyden reliikki. Nousee uusi kulttuuri, jossa "impeys on neidon kallein aarre" ei ole pelkkä trollin ontto slogan, vaan hyveellisten naisten elämää ohjaava periaate. Ja kunnon miehet tulevat saamaan ansaitsemansa neitsytmorsiamen, eivätkä enää joudu häpeänsä salaten tyytymään käytettyyn entiseen huoraan.- Selvät sävelet
Sinä taidat jäädä poikamieheksi. Pakkomielteinen ja aika pahasti vinksahtanut kumppani ei nimittäin muille kelpaa, vaikka pitäisi itseään kuinka kunnollisena.
- reilu meininki
Vähä menee sillee niinku fiiliksen perusteella. Kaikki käy kuha juttu luistaa. Yhtenä päivänä pitää olla reilu ympärysmitta ja toisena käyp se lautakasan päälimmäinen kunhan on kostea.
- Yksin ja usein yksin
Tuntuu, että yli nelikymppisenä sinkkuna sitä on jo ihan kehäraakki. Työelämä ja sairastelu vie voimat. Ei osaa kuvitellakaan, että kukaan jaksaisi arkea jakaa kanssani. Vaikuttaa siltä, että tavallinen ja kunnollinen ei riitä; pitäisi olla missin ulkonäön omaava, energinen ja sellainen joka vähintään sukeltaa ja laskettelee, jotta kelpaisi edes treffiseuraksi.
Lisäksi luottamus miehiin on mennyt. En enää lähtisi rakentamaan elämääni yhdenkään miehen varaan. Todellinen ihme täytyy tapahtua, ja toki sellaista toivon, että vielä rakastuisin.
Tähän voi toki vastata, että kaikki on itsestä kiinni. Plaah, plaah. Ei ketään voi väkisin ottaa.- Sinä valitsit
Jos luottamus miehiin on mennyt niin ainut ketä voit syyttää, on sinä itse. Sinä itse valitsit ne epäluotettavat miehet. Sinä itse olet syypää siihen ettet usko enää että voisit rakastua.
- Sinä valitsit
Sinä valitsit kirjoitti:
Jos luottamus miehiin on mennyt niin ainut ketä voit syyttää, on sinä itse. Sinä itse valitsit ne epäluotettavat miehet. Sinä itse olet syypää siihen ettet usko enää että voisit rakastua.
Siitä huolimatta toivon että paranet jos kärsit jostain sairaudesta.
- ja niin varmaan joo
Sinä valitsit kirjoitti:
Niinpä tietenkin, miestä valitessaan kuuluu olla ennustaja, selvänäkijä ja Sherlock Holmes.
Viimeksi suhteeseen ryhdyttyäni minun olisi kuulunut tietää että muutaman vuoden päästä uhkaillaan tapolla jne. Tällaisenhan tietenkin arvaa etukäteen siinä vaiheessa kun mies on mitä hauskinta seuraa suhteen alussa.
Nyt kun olen ollut sinkkuna minun pitää osata lukea rivien välistä kuin paraskin tilintarkastaja. Olen jo huomannut että jos mies s-postissa keskustellessa sanoo yhdenkin kivan asian, se on merkki siitä että kyseessä on pelkkä häntäheikki. Miehet eivät kehu naisia eivätkä sano mitään mukavaa kuin piparin toivossa. Nuorempana luulin että miehet ovat luotettavia, mukavia ja hauskaa seuraa, mutta kai he sitten olivat sitä kaikkea minua kohtaan koska olin itse nuori ja pantavan näköinen. Osittain olen edelleenkin, mutta nyt miehet eivät enää viitsi edes vaivautua kauheammin esittämään että suhteeseen ollaan valmiita. Kunhan vain lirkuttelevat lämpimikseen ja olettavat että vanhempi nainen on niin idiootti että jos sanoo kerran kauniiksi niin kohta pannaan.
- pallivahaa
Me miehet vain paranemme vanhentuessamme mutta te naiset rapistutte kuin vanhat linnunpelättimet. Sen vuoksi joudumme vaihtamaan aina välillä nuorempaan. Luuletteko tosiaan, että meidän vehje pienenee vai teidän leviää?
- Parmpaa tietoa
Tsot. tsot pallivaha!
Minä yli 6-kymppisenä sinkkunaisena, joka olen kolunnut viime vuosina kaikki mahdolliset baarit ja tanssipaikat tiedän, että naiset pitävät todella huolta itsestään, kun taas miehet vetävät bisseä ja röökiä ja kasvattavat h------n moisen pallomahan ja hiuksia on päässä sunnilleen pari kolme. Hampaat on yksi risti kaksi ja loput peruutettu. Että revipä siitä sitten. Ja siitä vehkeestä puheenollen, eiköhän tuo lie kuivunut kokoon jo aika päiviä sitten, jos sitä lie ollutkaan, anakaan toimivaa sellaista, heh.
Totuus on tuli, se polttaa...
- )))))+
Kiva tää sun kirjotus, hommahan on niin, että jos ottaisi tosissaan kaikkien näiden sairaiden ihmisten kommentit, joista näillä palstoilla on, niin voi mielenterveys olla vaarassa. Joskus tänne kirjoittaa kuitenkin, ihan normaalit ihmiset, kuten esim. sinä. Hyvää kevättä sinulle!
- Jalustalle asettaja
Sinäkö olet parempi ihminen ja niin hyvä että voit tuomita muut ihmiset?
Minä olen ollut pari vuotta sinkkuna enkä vietä villiä sinkkuelämää. En koe sellaiselle tarvetta. Käyn treffeillä mielenkiintoisen miehen kanssa ja se etenee siitä, jos on edetäkseen. Itse en kuitenkaan tapaa liiaksi niitä mielenkiintoisia miehiä :/ Joku luultavasti sanoo, että olen liian nirso, ehkäpä, mutta mitä järkeä siinäkään olisi, että ryhtyisin suhteeseen miehen kanssa, jonka kanssa en näe pidemmän päälle tulevaisuutta.
Itse odotan vaan, että miehet tulisivat enemmän juttelemaan kadulla, kaupassa, baarissa... Tuntuu, ettei ketään uskalla tehdä enää aloitteita! Ei tarvitse kuin mennä Ruotsin puolelle, niin treffeille tullaan pyytämään kadulta. Mutta haluan, että täällä Suomessa miehet rohkaistuisivat juttelemaan :)
Itse haluaisin enemmän treffejä!- Naisten taso Suomes
No jos naisten henkinen taso on se mikä se on Suomessa, niin järkevät miehet eivät tule tekemään aloitteita kadulla, kaupassa eivätkä baarissa. Heti kun mennään rajojen ulkopuolella, nousee naisten henkinen taso lähes maagisesti. Jotain mätää Suomen maassa... Onneksi en asu enää siellä.
- Kaikki tyytyväisiä
Naisten taso Suomes kirjoitti:
No jos naisten henkinen taso on se mikä se on Suomessa, niin järkevät miehet eivät tule tekemään aloitteita kadulla, kaupassa eivätkä baarissa. Heti kun mennään rajojen ulkopuolella, nousee naisten henkinen taso lähes maagisesti. Jotain mätää Suomen maassa... Onneksi en asu enää siellä.
Nauran katketakseni. Ai, suomalaisten naisten henkinen taso on huono? Kyllä se kuule on maailman huippuluokkaa. Naiset eivät voi jäädä miesten elätettäväksi kotiin lakkaamaan varpaankynsiä. Naisen on oltava uraohjus, täydellinen äiti, superhyvännäköinen jne. jne. Mutta onnea kirjoittajalle, joka on lähtenyt Suomesta. Varmaankin jokin thaimaalainen pieni kaunokainen onkin enemmän henkistä tasoasi. :D
- Henkisestä tasosta
Kaikki tyytyväisiä kirjoitti:
Nauran katketakseni. Ai, suomalaisten naisten henkinen taso on huono? Kyllä se kuule on maailman huippuluokkaa. Naiset eivät voi jäädä miesten elätettäväksi kotiin lakkaamaan varpaankynsiä. Naisen on oltava uraohjus, täydellinen äiti, superhyvännäköinen jne. jne. Mutta onnea kirjoittajalle, joka on lähtenyt Suomesta. Varmaankin jokin thaimaalainen pieni kaunokainen onkin enemmän henkistä tasoasi. :D
Luit oikein. Suominaisten henkinen taso on heikko. Annat siitä täydellisen esimerkin esittämällä rasistisia yleistyksiä thaimaalaisista (67 miljoonaa asukasta tekee mistä tahansa yleistyksestä naurettavan) ja pienen koon ja henkisen tason korrelaatiosta! Luepa uudestaan, mitä kirjoitit, aivan järjetöntä tuubaa :D Pahinta on se että sinunlaisen naisen kanssa pitäisi sitten keskustella jostain, eihän se onnistu mitenkään, kuten juuri todistit.
Kun nyt asian otit puheeksi niin en ole kiinnostunut thaimaalaisista. Etelä-korealaiset naiset on kuumia, maailman parhaiten koulutettuja ja todella sivistyneitä. Muutaman kerran Soulissa työmatkalla käyneenä tiedän asian todeksi. Ootkos itse matkustellut paljon ja onko työsi kansainvälistä ja toimitko keskijohdossa? Jos vastasit kyllä, niin silloin olemme samalla henkisellä tasolla.
- ruur00
No niinpä. Mutta ei kai kukaan oikeasti lue näitä s24 juttuja ja oleta että niissä on jonkinlainen totuus. Näitä lukee vaan viihdearvon vuoksi. Kun katson itseäni, niin paketti on vaan kaunistunut vuosien varrella ja ettei olisi vaan oman pään tuotantoa niin kyllä tutut historiasta kun nykyään tapaavat sanovat samaa että hassua kun joku vaan komistuu vuosien saatossa. En ikinä haluaisi näyttää samalta kuin 20-vuotiaana - toisaalta hiukan yli 20v. iäkseni arvioidaan nytkin vaikka ei ole totuus. Omalla kohdalla koenkin miinuksena sen, että vääränikäiset miehet lähestyvät, sillä parikymppisistä ei ole minulle mitään iloa...
Ja iästä tai ulkonäöstä viis, kyllä ikäisilläni kavereilla vipinää ja kysyntää riittää, tuo ikäjuttu on osin hatusta vedetty - ei sillä, onhan siinä aavistus perääkin. Toki hiipivä ikä tuo rajoitteita parisuhdemarkkinoilla, mutta kukin ikänsä mukaan. Mutta jos on karismaattinen ja positiivinen ihminen niin ei se ikäkään näytä rajoittavan. Joissain ihmisissä vaan on se magneetti, mikä vetää toisia puoleensa, iästä riippumatta. - Aina vaan ulkonäkö
Kauhulla luen näitä nykyajan pariutumisjuttuja, vaikka en sinkku olekaan. Etusivulta tämän otsikon löysin...
Jos parisuhteeni yllättäen päättyisi, minun olisi sama vetää itseni kiikkuun saman tien. Minä, ylipainoinen (= siis miesten mielestä luotaantyöntävän ruma) ja yli 35-vuotias, vaikkakin lapseton nainen...ei olisi mitään tsäänssejä enää uuteen suhteeseen näillä nykykriteereillä. En ole mikään "eliittikumppani", jollaisia nykyisin haetaan oikein varta vasten.
Jotenkin kammottaa tämä nykyajan ulkonäkökeskeisyys parisuhteita muodostettaessa.- Ei kiitos
Ei se mikään ulkonäkökeskeinen kysymys ole jos ei pidä ylipainoisesta naisesta.
Jos naisen elämäntavat ovat täysin erilaiset kuin miehellä niin ei ne yleensä yhteen sovi.
Esimerkiksi normaalivartaloinen, itsestään huoltapitävä, liikunnallinen mies joka syö kohtuudella olisi sitten jonkun ylipainoisen, ei itsestään erityisesti huoltapitävän, toisinaan liikkuvan joka ylensyö tai ei katsele mitään suuhun laittaa sohvaperunan kanssa suhteessa?
Sitten tietysti vielä se että nainen näyttää jo epämiellyttävältä eikä varsinkaan seksikkäältä.
Ei siinä nyt mitään eliittikumppania tarvitse olla että on normaali keholtaan eikä lihota itseään.
- yksin jäänyt
hyvä se on nuorena mutta entäs 60-kymppinen nuorekas ja hoikka.
Ei tule tarjouksia loppuelämästä vaan ukkomiehiltä panotarjouksia
kun kotona ei saa vanha akka ei kuulemma halua.
eli sinä olet vielä liian nuori ihmettelemään.- bilehile 60+
Niinpä! Mun mielestä pitäisi kieltää ukkomiehiltä pääsy yksin baariin, kun ne koko ajan meidän sinkkunaisten kimpussa ehdottelemassa yhdenillanjutttuja tai pidempiäkin suhteita.
Turha sit ykkösten tulla tänne valittamaan, jos ukko pettää, kun ei kotona tunnu "hommat" hoituvan.
- juupa joo
Kappas, kappas. Elämä naisena on "vähän" helpompaa kuin miehenä.
Minua ei ole kokaan koskaan kertaakan kysynyt ulos.
- mies, 34-v.- bilehile 60++
No heh!
Mä voisin pyytää ;) ;) ;)
- börje kunkku
Kaikki läskit naiset vois muuttaa ruotsiin kun niitä on ihan liikaa katukuvassa.
- pellehermanni.
..ja sitten mä heräsin!
- Niin yksin
Sinkkuna on tultu oltua koko elämän ja nyt on jo 45 vuotias, sairaseläkkeellä. Kaikki on jo myöhäistä ja sinkkuna tulee oltua loppuelämän. Toki sitä nuorena haaveili perheestä ja kuvitteli että elämä menisi normaalia rataa mutta eipä se mennyt.
Lapsena eli köyhässä perheessä mutta muuten hyvässä. Rahaa ei toki ollut mihinkään harrastuksiin ja vaatteet oli aina kirpputoritavaraa vaikken tiedä oliko silloin vielä kirpputoreja. Halpoja ja käytettyjä joka tapauksessa. Se ei ihan lapsena haitannut mutta jossain vaiheessa koulussa sitä sitten joutui liusaamisen kohteeksi joka sitten jatkuikin jossain määrin koko kouluajan. Kouluja tuli vaihdettua ja ei koskaan tullut edes sellaista lapsuuden hyvää kaveria mikä monella on. Siitä olkaa kiitollisia jos teillä on hyvä kaveri mille voi puhua asioista.
Armeija oli elämäni parhainta aikaa. Siellä kaikki oli pukeutunut samanlaisesti ja kaikki muukin oli tasa-arvoista. Kunhan pysytteli siinä keskitasossa ettei ollut liian hyvä eikä liian huono niin selvisi loistavasti. Kavereitakin tuli mutta ei ne paljon armeijaa pidemmälle kantaneet kun olivat eri puolelta Suomea.
Armeijan jälkeen oli joitain suhteita vastakkaiseen sukupuoleen mutta ne päättyivät aina. Syy oli minussa kun en uskaltanut luottaa tarpeeksi. Lopulta sitä lakkasi yrittämästä enää.
Sitä meni armeijan jälkeen myös töihin ja otti asuntolainan. Töitä sitä sitten paiskoi tehtaassa. Ei oikein kunnolla sielläkään kehenkään tutustunut. Saattoi olla syynä juuri lapsuusmuistot ettei osannut enää luottaa kehenkään. Alkoholia tuli vapaa-ajalla käytettyä ja se jotenkin vapautti. Kalsarikännejä enimmäkseen lopuksi kun ei ollut kavereita kenen kanssa minnekään lähtisi ja yksin oli tylsää kapakassa. Ei sitä kehenkään koskaan tutustunut sen paremmin.
Sitten alkoi töissä olemaan selkävaivoja ja pimahti lopulta päässäkin kun yritin itsemurhaa, siinä onnistumatta. Pitkät sairaslomat ja päälle pieni eläke. Nyt on siinä mielessä hyvin ettei enää jännitä mikään. Käytän kipulääkkeitä ja mielialalääkkeitä. Nyt uskaltaisi johonkin tutustuakin mutta kun on ruma, ylipainoinen ja sen verran ikää ettei se enää onnistu. Se on siinäkin että jäi kokemukset vastakkaisesta sukupuolesta niin vähiin aikoinaan että on aika kokematon. Tässä iässä kaikki muut on kokenut niin paljon että se hankalottaisi varmasti myös asiaa. Hyvä seksielämä lienee naisille aika tärkeä parisuhteessa mitä nyt olen lukenut.
Tarina lienee ainutlaatuinen mutta tosi enkä usko toista samanlaista löytyvän.- Pienin askelin etiä
Lähde kohentamaan tilannettasi pienin askelin, hyvin pienin. Jos mielestäsi kärsit ylipainosta, niin aloita sillä, että otat tavoitteeksi kahden viikon päästä painaa kilon vähemmän. Et siis muuta toistaiseksi mitään muuta elämässäsi paitsi sen että kahden viikon päästä painat yhden kilon vähemmän. Kahden viikon päästä uusit tavoitteesi siten että jälleen tähtäät kilon pudotukseen. Mitään muuta ei tarvitse vielä elämässäsi muuttaa!
Jutun pointti on siinä että onnistumiset kasvattavat motivaatiota. Kun painosi on tippunut useamman kilon, löydät energiaa tehdä lisää positiivisia muutoksia elämääsi. Esimerkiksi kirjoitat yhden työhakemuksen, sitten viikon päästä toisen jne.
Kokeile. Ei maksa mitään. Saa käyttää!
- kukkahattutätikö
Aloittaja on siinä oikeassa, että täällä palstoilla elää vääristynyt käsitys parisuhde todellisuudesta. Yksi näkemys aiheesta on korostuneesti täällä esillä. Mutta todellisuudessa on onneksi monia variaatioita.
Mäkin olen palstalaisten mielestä ihan vastenmielinen kurppa. 40 , eronnut ja mul on lapsi. Normaalipainoinen olen, mutta kroppa ei ole tiukasti treenattu. Naama ei ole petolinnun perse, vaan monien mielestä ihan kivan näköinen. Ilmeisesti pukeudun kuten 30 naiset, koska baarissa mua lähestyi monet 30 miehet ja luulivat lähestyvänsä samanikäistä naista. Musta oli hauska paljastaa oikea ikäni ja kertoa et lapsikin on. Useimmat eivät tästä huolimatta juosseet karkuun.
Nettideitissä mulla oli kuva ja sain paljon seksitarjouksia ikähaitarilla 20-60v. Eli sillä rintamalla olin siis kuumaa kamaa. Tosissaankin treffeille pyrkijöitä oli. Kolmen vuoden sinkkuilun jälkeen sitten osui ihan suomi24:n treffeiltä se järkevä mies kohille. Ja nyt seurustellaan onnellisena.- kurppa31
Tosirakkaus, siitä eivät palstan tasoajattelijat tiedä. Mutta jos tasoajattelu heitä lohduttaa ja helpottaa, antaa heidän elellä loppuelämä valheessa. Nautitaan me kurpat sillä aikaa jostain mukavemmasta :)
- Sopivasti Lihava
Monenlaista on tarinaa ja elämää.
Onneksi joillakin elämä kohtelee suopeasti ja hyvin, kuten aloittajaa :) Ja hyvä niin.
Minä, olen täysin omasta tahdostani sinkku. Syitä siihen on monia. Jos karskilla suomella puhutaan, niin olen juuri se * joka miehen painajainen :D Eronnut, 40 , 3 erityislapsen yh ja Leevin sanoin, Sopivasti Lihavakin :D
Yksi isoin asia, syy sinkkuudestani on se, että kun lasten isä ei heitä pysty hyväksymään sellaisina, kuin he ovat, kuinka siihen pystyy joku muu vieras mies?? Eikä meidän suvussa eronneet naiset vain ole koskaan ottaneet * uutta miestä ja tuoneet sellaista lastensa eteen. Kerran olen ollut naimisissa ja se riitti. Eron jälkeen vietin hetken uusiosinkun elämää, mutta siinä vain loukkasin lähinnä itseäni. Tunne ihmisenä semmoinen sekoilu satuttaa omaa sielua ja rikkoo sisintä enemmän.
On minullakin ns. rima korkealla...hyvin korkealla. Jo siksikin, että se on varotoimi siltä varalta, että joku potentiaalinen mies, ilmestyisikin eteeni. Se suojaa mun sisintäni, tekemästä minua enää vääriä valintoja. Vääristä valinnoista joutuu aina maksamaan jonkun hinnan, milloin saa henkisiä kärsimyksiä, milloin ruumillisia. Sanotaan, ettei ole olemassa ilmaisia lounaita ;)
Rahan perässä en ole koskaan juossut, tosin se tuntuu juoksevan minua karkuun yhtä kovaa :D Palkallani olen toimeen tullut ja nyttemmin, kun työn raskaan uuvuttamana selkä sanoin sopimuksensa kanssani irti, niin kuntoutustuella elellään. Ei sillä paljon juhlita, mutta onneksi en ole juhlija tyyppiäkään. Baarielämä ei kiinnosta pätkääkään, eikä ne *viinamäen miehet, joita tuntuu olevan pilvinpimein. Rima on korkealla monessa kohtaa, kun vertaa entiseen elämään. Mutta mitä se kellekin on, niin on jokaisen oma-asia. Minä arvostan luotettavuutta, rehellisyyttä, huumorintajua, avoimuutta, puhekykyä, niin hyvissä kuin huonoissakin asioissa ja luonnollista ihmistä. Materiaalisuus on minusta kaukana, ja sitä kaipaavia ihmisiä tuntuu taasen olevan paljon, aivan iästä riippumatta! En käsitä kuinka jollekin 52 tuuman tauluTV on tärkeempää, kuin huumorilla varustettu hassuttelutuokio kumppanin kanssa? No, mulla onkin vaan 32 tuuman, eikä sitä kumppania laisinkaan, enkä mä silti oo ranteita vetämässä auki :D
Toki olen joskus pohtinut, että kun lapset lähtevät maailmalle, jaksaako vielä silloin kiinnostaa parisuhde, kun on saanut itsekseen herroiksi elellä ja asioistaan päättää? Sen aika näyttää aikanaan.
Tässä vähän *mykkien missien ihannoijille musiikkia.... ;)
http://www.youtube.com/watch?v=lFqinid42NM - http://www.youtube.c
- agaggagaagag
- Aktiivinen nainen
Olen aloittajaa vanhempi, jo yli nelikymppinen, ja silti voin allekirjoittaa osan omalta kohdaltanikin. Ja minulla on vielä niitä lapsiakin.
Rohkeasti vain tapaamaan ihmisiä, naiset. Löytyy miehiä, joiden mielestä nelikymppinen nainen on haluttu seksikumppani ja toivottu puoliso. Tällä palstalla on jostain syystä hyvin värittynyt mielipideilmasto, joka ei todellisuudessa pidä paikkaansa kuin omalta pieneltä osaltaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351