Hyvät suomi24:sen kanssa käyttäjät, Kertoisiko joku oman näkemyksensä meidän tilanteesta?
Minun ja nykyisen mieheni välille syntyi kipinää ennen kuin hän oli kokonaan eronnut entisestään, ja nyt olemme seurustelleet vuoden ajan. Suhde on muuten kaikin puolin omasta näkemyksestä oikein hyvällä pohjalla, mutta ongelmaksi on nyt tullut hänen eksänsä.
Hän pitää silloin tällöin yhteyttä eksäänsä, ja hänen perustelunsa yhteydenpidolle on se, että he erosivat hyvissä väleissä. Itse olen 3 vuoden takaiseen eksääni silloin tällöin yhteydessä (ja sekin vain yhteisen kaveripiirin takia) Mutta epäilystä ja mustasukkaisuutta aiheuttaa se, että aina kun hän keskustelee eksänsä kanssa esim facebookissa, messengerissä tai tekstaten, hän uppoutuu siihen täysin, eikä huomioi mitään muuta siinä sivussa tapahtuvaa (esim jos sanon jotain hänelle) ja muutenkaan ei osoita normaaliin tapaansa huomiota minua kohtaan. Keskustelua ei kuitenkaam tietääkseni ole usein (pari kertaa kuussa?) Kerran asian kun otin puheeksi, niin sen jälkeen hän ei ole enään myöntänyt keskustelevansa eksänsä kanssa, (johtunee todennäköisesti siitä että tietää minun kantani asiaan), mutta varma olen siitä että ei ole kyseessä hänen hyvä ystäväkään (koska muiden kavereiden kohdalla täysin uppoutumista keskusteluun tai muuta ei ilmene)
Joten kertokaa joku oma näkemyksennebtilanteesta,, janottaako häntä vanha suola, vai olenko vain vainoharhainen tms? Miten itse toimisitte tämmöisessä tilanteessa?
Janottaako vanha suola vai ei?
Vainoharhainen?
3
218
Vastaukset
- Vainoharhainen?
Onnistuin tämän saman keskustelun tekemään 3 kertaan tänne, kaikki pikkusen eri muodossa xD syynä kännykän jatkuva jumiutuminen, vastailkaa johki näistä kolmesta :'D saatte ihan itse päättää :D
- lifemocker
vaikeahan sitä on keskittyä moneen asiaan yhtä aikaa jos tietokoneella yhden kanssa oikeasti juttelee niin ei sitä kovin pysty samaan aikaan sinuun keskittymään
- mustanax
ihan tervettä pitää suhteet kunnossa entisiin.. eikä se haittaa vaikka oot vähän mustis kunhan muistat sanoa sen myös kaverillesi. Thät's life.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793