Hyvät suomi24:sen kanssa käyttäjät, Kertoisiko joku oman näkemyksensä meidän tilanteesta?
Minun ja nykyisen mieheni välille syntyi kipinää ennen kuin hän oli kokonaan eronnut entisestään, ja nyt olemme seurustelleet vuoden ajan. Suhde on muuten kaikin puolin omasta näkemyksestä oikein hyvällä pohjalla, mutta ongelmaksi on nyt tullut hänen eksänsä.
Hän pitää silloin tällöin yhteyttä eksäänsä, ja hänen perustelunsa yhteydenpidolle on se, että he erosivat hyvissä väleissä. Itse olen 3 vuoden takaiseen eksääni silloin tällöin yhteydessä (ja sekin vain yhteisen kaveripiirin takia) Mutta epäilystä ja mustasukkaisuutta aiheuttaa se, että aina kun hän keskustelee eksänsä kanssa esim facebookissa, messengerissä tai tekstaten, hän uppoutuu siihen täysin, eikä huomioi mitään muuta siinä sivussa tapahtuvaa (esim jos sanon jotain hänelle) ja muutenkaan ei osoita normaaliin tapaansa huomiota minua kohtaan. Keskustelua ei kuitenkaam tietääkseni ole usein (pari kertaa kuussa?) Kerran asian kun otin puheeksi, niin sen jälkeen hän ei ole enään myöntänyt keskustelevansa eksänsä kanssa, (johtunee todennäköisesti siitä että tietää minun kantani asiaan), mutta varma olen siitä että ei ole kyseessä hänen hyvä ystäväkään (koska muiden kavereiden kohdalla täysin uppoutumista keskusteluun tai muuta ei ilmene)
Joten kertokaa joku oma näkemyksennebtilanteesta,, janottaako häntä vanha suola, vai olenko vain vainoharhainen tms? Miten itse toimisitte tämmöisessä tilanteessa?
Janottaako vanha suola vai ei?
Vainoharhainen?
3
266
Vastaukset
- Vainoharhainen?
Onnistuin tämän saman keskustelun tekemään 3 kertaan tänne, kaikki pikkusen eri muodossa xD syynä kännykän jatkuva jumiutuminen, vastailkaa johki näistä kolmesta :'D saatte ihan itse päättää :D
- lifemocker
vaikeahan sitä on keskittyä moneen asiaan yhtä aikaa jos tietokoneella yhden kanssa oikeasti juttelee niin ei sitä kovin pysty samaan aikaan sinuun keskittymään
- mustanax
ihan tervettä pitää suhteet kunnossa entisiin.. eikä se haittaa vaikka oot vähän mustis kunhan muistat sanoa sen myös kaverillesi. Thät's life.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1257307Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5135470Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513375Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162671Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512372Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681308Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771272Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153