Hyvät Suomi24:sen kanssakäyttäjät
Kertoisitteko oman näkemyksenne meidän tilanteesta?
Suhteemme alkoi noin vuosi sitten, ennen kuin hän oli kunnolla eronnut entisestään, ja nyt heidän erosta on n. Vuosi.
Suhteemme on ollut kaikin puolin muuten hyvällä pohjalla, mutta ongelmaa ja päänvaivaa mulle aiheuttaa hänen eksänsä.
Hän pitää silloin tällöin yhteyttä tähän eksäänsä facebookin, messengerin tai tekstiviestien kautta (tietääkseni n. Kerran/pari kertaa kuussa?) ja epäillystä aiheuttaa se, että aina kun mieheni keskustelee hänen kanssaan, hän uppoutuu siihen täysin, eikä huomioi mitään sivulla tapahtuvaa. (Ei kuule jos puhun hänelle, eikä anna huomiota normaaliin tapaan). Kerran hänen kanssaan kun otin tämän asian puheeksi, hän kertoi syyksi yhteydenpidolle sen, että he eivät eronneet riitaisissa väleissä, ja että minun on turha murehtia asiaa.
Itse olen pohjimmiltani sillä ajatusmailmalla että eksiin ei pidetä yhteyttä.
Nykyisin hän ei myönnä pitävänsä yhteyttä tämän entisensä kanssa (johtunee siitä kun tietää kantani asiaan), mutta tiedän hänen keskustelevan tämän kanssa, kun ei mieheni uppoudu samalla lailla muiden kavereidensa kanssa keskustelujen pariin.
Joten, kertokaa joku oma mielipiteenne, janottaako häntä vanha suola, vai hermoilenko täysin turhaan?
Miten itse toimisitte tämmöisessä tilanteessa?
Janoaako vanhaa suolaa vai ei?
Epäileväinen?
1
136
Vastaukset
- Epäileväinen?
Onnistuin tämän saman keskustelun tekemään 3 kertaan tänne, kaikki pikkusen eri muodossa xD syynä kännykän jatkuva jumiutuminen, vastailkaa johki näistä kolmesta :'D saatte ihan itse päättää :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1542493- 672466
- 851441
- 2271427
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441151Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401110- 102992
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"193954- 78828
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136729