http://ekstrabladet.dk/flash/kongelige/udenlandskekongelige/article1924338.ece
Kuninkaallista työn aherrusta Ruotsissa...
13
373
Vastaukset
- ImuriTar
Saako rva Kuningatar likaisen työn lisää myös?!
Silvia on tehnyt valituksen monesta lehdestä, lehdistä jotka julkaisi tuo satiirisen volakuvan. Silvia loukkaantui.
http://www.expressen.se/nyheter/drottning-silvia-anmaler-flera-tidningar/
http://www.expressen.se/nyheter/experter-domer-ut-hovets-forklaring/
http://www.expressen.se/kultur/konst-och-juridik/- tavistäti
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Miksi kuningatar siitä närkästyy. Juuri näin hän on menetellyt pyrkien lakaisemaan maton alle isänsä natsiasiat ja kertonut natsijutuista vasta painostuksen alla jokunen vuosi sitten.
- samavaan
Lisäyksenä Kallen huorareissut ja mafiosoyhteydethän tiedetään ihan yleisesti.
- tasapuolistako
Miksi Silvia laitetaan tilille isänsä asioista? Kuva on todellakin törkeä! mietippä omalle kohdallesi!
- ---------
tasapuolistako kirjoitti:
Miksi Silvia laitetaan tilille isänsä asioista? Kuva on todellakin törkeä! mietippä omalle kohdallesi!
Eikä Silvia itse ole koskaan ollut natsi. Jos Silvian isä on ollut natsi, se ei missään nimessä tee Silviasta natsia. Sitä paitsi Silvia on itse sanonut, ettei tiennyt isänsä olevan natsi kuin vasta jokin aika sitten. Media on julma ja haluaa vain loukata Silviaa. Ja vaikka Silvia olisikin tiennyt aina isänsä olevan natsi, kuinka moni siitä julkisesti edes puhuisi? En minä ainakaan pitkin kyliä huutelisi, että isäni olisi ollut natsi!
- mitässitten?
tottakai se käy vieraissa!niinhän tekee miehet muutkin.
- varmasti ahdistavaa!
Onneksi kukaan ei ole vastuussa vanhempien teoista. Kaikki asiat ei ole julkisia!Onneksi!
- eipeittelyä
Niimpä, mutta Ruotsin kuningatar on aivan eri asia kuin tehtaansussu, jonka isä voi olla vaikka mahtavin natsi!
Lisäksi kuningattaren tulee rehellisesti kertoa myös kansalle pääelättäjilleen taustansa, mutta eipä ollut eukolla munaa siihen.
- juu u
Eis silvia puhunut telkussa et oli mennyt vuosia kun asioita tutkittiin ja selvitettiin? hieno ja hyvä ihminen silvia on
- estevictuuria
Moni kakku päältä kaunis!Silviakin pelkkää kauneuskirugin suorittamaa naaman kiristystä, silikonia ja ylimeikkausta. Siinä todella kaunis ihminen!
- älä marise
vanhetessaan moni julkkis menee kohotteleen . ei se rumenna ihmisen sisäistä kauneutta
- Jjkjbvkk
Kalle Kustaan äidin isä, eli hänen isoisänsä oli Carl Eduard Sachsen-Coburg-Gothan prinssi ja kuningatar Victorian pojan poika. Niin hän oli todellinen luuseri ja mm natsipuolueen jäsen ja natsisaksan punaisenristin PJ, joka osallistui mm kehitysvammaisten teloituksiin. Natsi verta virtaa ruotsin kuninkaallisissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä782287Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1361464- 1331452
- 1521169
- 1081003
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten372921Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683