Hei
Haluisin tiedustella miten helppoa/vaikeaa on saada jordanialaiselle poikaystävälleni Turistiviisumi Suomeen? Olen lähettänyt maistraatissa vahvistamani kutsun hänelle. Kauanko kestää ja onko paljon hylättyjä päätöksiä?
infoa luvista
sanabel
1
382
Vastaukset
- minä
Moips
Itse myös seurustelen Jordanialaisen kanssa, joka kylläkin työskentelee tällä hetkellä Saudi Arabiassa.
Itse en osaa sanoa miten helppoa viisumin saanti on, mutta luulisin että ei siinä mitään vaikeuksia luulisi olevan.
Oma poikaystäväni hankki viisumipaperit Saudien Suomen Suurlähetystöstä(Riyadh).
Mutta ei vielä pääse lähtemään sieltä työnsä ja työnantajansa takia, joten paperit on vielä täyttämättä.
Mutta jahka sinun ja poikaystäväsi viisumipäätös tulee niin ilmoittele..olisi kiva tietää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406365Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803- 68800
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711