tekeekö camohousut naisesta vähemmän naisellisen? siis jos puhutaan nyt niistä normaalin mallisista, eikä niistä tiukoista pinkeistä camohousuista. esim metrocamot, beigecamot, vihreät "maasto/metsä" camot jne..Yleensä katukuvassa näitä mainittuja housuja pitävät miehet, mutta yhtään naista camo-housuissa ei ole tullut vastaan ainakaan täälläpäin. pitääkö kukaan nainen camo housuja? itselläni on tällähetkellä vähän erikoisemmat "saksan army" housut, ja mietin kehtaanko niitä pitää.
camo/maastohousut naisella?
camot_
152764
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
Vastaukset 15
Vanhimmat
Makunsa kullakin mutta mielestäni camo-kuosi on junttimainen ja mauton, sekä miehillä että naisilla.
kuka haluaa viestittää pukeutumisellaan rahustakaan sodan ihannointia tai jotain uusnatsi-ajatuksia.
Leijonakorut kaulaan ja suomenlippuja tatuoituna kaljuun ohimoon???
Yäk!!!
(ja tämä yäk koskee siis vain kaikkia maastokuvioita. Mallinahan nuo housut ovat juurikin siellä _maastossa ja metsässä ulkoillessa_ mitä mainioimmat. Mutta ei Lidlissä ja Kelassa käydessä)
Hah. Ei ne LIDL ja KELA sellaisia juhlapaikkoja sentään ole, että sinne pitäisi erikseen oikein pukeutua. Jos käyttää muutenkin camokuosia, niin tottakai menee camot päällä myös edellä mainittujen kaltaisiinkin pakollisiin menoihin.
Ja itse viihdyn parhaiten metsässä, ja kaupassa ja kelassa käyn vain pakon vaatiessa, enkä todellakaan ala sen takia pukeutumisiani muuttelemaan.
t. Oolofi-38
100% lesbo. Ihan totta. Sama juttu kun miehillä nahkahousut ja koppalakki.
Katin kontit voi pukeutua konservatiivisesti et sitä housuista voi päätellä, et liioin saa machomiestä kireisiin valkoisiin housuihin pukeutuneesta miehestä, viimeksi näkemäni oli seksitön tyyppi halusi vain esittää muuta.
Usein pidän vihreitä reisitaskuhousuja eikä kukaan epäile pervoksi.
Itse käytän juuri sellaisia väljiä metrocamoja, eikä ole kyllä ainuttakaan lesbo- tai juntti-kommenttia tullut vastaan, tosin kehuttu on kun näitä naisilla sen verran harvakseltaan näkee. Eipä nuo mielestäni naisellisuuteen vaikuta, tuovatpa persoonallisuutta pukeutumiseen kun ei jokaisella vastaantulevalla eukolla ole moisia jalassa. :)
Maastoasuihin törmää jatkuvasti. Näyttävät korvaavan takavuosien paljon parjatut tuulipuvut.
Miksi EI muka nainen vois käyttää maastohousuja? Kyllä mää ainakin käytän ainaku siltä tuntuu. Niitähän on erilaisia ja pääasia että vaatteet sopii itelle ja itestä tuntuu hyvälle niissä :) Itse käytän vähän tiukempia maastohousuja ja olo on aina ihan yhtä naisellinen. Käyttäisin toki löysempiäkin joskus jos sellaiset omistaisin. Ei aina tartte miettiä, mitä muut ajattelee! :)
Ei housut kenenkään sukupuolta muuta,pistä jalkaan vaan:) Itte käyttäny 20 vuotta,mua kiinnostaa eri camo-kuviot joten housuja löytyy:) Sulla oli sit varmaan flecktarn-housut,mielenkiintoinen kuvio,tulee mieleen palapeli:P
haluisin nähdä sut maastohousuissa ja komentamassa minua..
tekee naisesta ihan saatanan seksikkään!
Valkonen/musta toppi ja maastokuvioidut housut! ;))
hiton hyvän näköstä...! Itte näin miehenä tykkään bundeswehren kenttävarusteista! c: omistan kyseisen osaston kenttäpuseron/kesätakin.
Toki itävallan armeijalla on hyvän näkösiä vaatteita kanssa :3
Varustelekasta tekee aina hyviä löytöjä joskus;)
Pukeutuisin maastoväreihin, jos haluaisin sulautua vihreään metsäluontoon. Mutta väliäkös sillä, jos joku muu haluaa lähteä maastiksissa Siwaan tai urheilukatsomoon.
Camouflage-kuosi naisen yllä taitaa todellakin olla epätavallinen, mutta en kykene näkemään siinä mitään erityistä viestiä.
Nyt varsinkin nuorisolla on nämä camo housut kasvanut suureksi muotivillitykseksi. Itse omistan camo reisitaskuhousut, ihanan näköiset mustan/valkoisen topin kanssa<33 Meidän koulussa on monella näkynyt camo reisitaskuhousut ihan arkivaatteiden kanssa. Kaikki saa pukeutua miten haluavat! Mun mielestä on tosi hyvän näköset niin pojalla, kun tytölläkin.