camo/maastohousut naisella?

camot_

tekeekö camohousut naisesta vähemmän naisellisen? siis jos puhutaan nyt niistä normaalin mallisista, eikä niistä tiukoista pinkeistä camohousuista. esim metrocamot, beigecamot, vihreät "maasto/metsä" camot jne..Yleensä katukuvassa näitä mainittuja housuja pitävät miehet, mutta yhtään naista camo-housuissa ei ole tullut vastaan ainakaan täälläpäin. pitääkö kukaan nainen camo housuja? itselläni on tällähetkellä vähän erikoisemmat "saksan army" housut, ja mietin kehtaanko niitä pitää.

15

2328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

Makunsa kullakin mutta mielestäni camo-kuosi on junttimainen ja mauton, sekä miehillä että naisilla.

• Lisäksi...

kuka haluaa viestittää pukeutumisellaan rahustakaan sodan ihannointia tai jotain uusnatsi-ajatuksia.

Leijonakorut kaulaan ja suomenlippuja tatuoituna kaljuun ohimoon???

Yäk!!!

(ja tämä yäk koskee siis vain kaikkia maastokuvioita. Mallinahan nuo housut ovat juurikin siellä _maastossa ja metsässä ulkoillessa_ mitä mainioimmat. Mutta ei Lidlissä ja Kelassa käydessä)

• Anonyymi
        Lisäksi... kirjoitti:

kuka haluaa viestittää pukeutumisellaan rahustakaan sodan ihannointia tai jotain uusnatsi-ajatuksia.

Leijonakorut kaulaan ja suomenlippuja tatuoituna kaljuun ohimoon???

Yäk!!!

(ja tämä yäk koskee siis vain kaikkia maastokuvioita. Mallinahan nuo housut ovat juurikin siellä _maastossa ja metsässä ulkoillessa_ mitä mainioimmat. Mutta ei Lidlissä ja Kelassa käydessä)

Hah. Ei ne LIDL ja KELA sellaisia juhlapaikkoja sentään ole, että sinne pitäisi erikseen oikein pukeutua. Jos käyttää muutenkin camokuosia, niin tottakai menee camot päällä myös edellä mainittujen kaltaisiinkin pakollisiin menoihin.

Ja itse viihdyn parhaiten metsässä, ja kaupassa ja kelassa käyn vain pakon vaatiessa, enkä todellakaan ala sen takia pukeutumisiani muuttelemaan.

t. Oolofi-38

• ya know?

100% lesbo. Ihan totta. Sama juttu kun miehillä nahkahousut ja koppalakki.

• .......

Katin kontit voi pukeutua konservatiivisesti et sitä housuista voi päätellä, et liioin saa machomiestä kireisiin valkoisiin housuihin pukeutuneesta miehestä, viimeksi näkemäni oli seksitön tyyppi halusi vain esittää muuta.
        Usein pidän vihreitä reisitaskuhousuja eikä kukaan epäile pervoksi.

• ...

Itse käytän juuri sellaisia väljiä metrocamoja, eikä ole kyllä ainuttakaan lesbo- tai juntti-kommenttia tullut vastaan, tosin kehuttu on kun näitä naisilla sen verran harvakseltaan näkee. Eipä nuo mielestäni naisellisuuteen vaikuta, tuovatpa persoonallisuutta pukeutumiseen kun ei jokaisella vastaantulevalla eukolla ole moisia jalassa. :)

• kamoflaaki

Maastoasuihin törmää jatkuvasti. Näyttävät korvaavan takavuosien paljon parjatut tuulipuvut.

• Miksi EI muka nainen vois käyttää maastohousuja? Kyllä mää ainakin käytän ainaku siltä tuntuu. Niitähän on erilaisia ja pääasia että vaatteet sopii itelle ja itestä tuntuu hyvälle niissä :) Itse käytän vähän tiukempia maastohousuja ja olo on aina ihan yhtä naisellinen. Käyttäisin toki löysempiäkin joskus jos sellaiset omistaisin. Ei aina tartte miettiä, mitä muut ajattelee! :)

• Ei housut kenenkään sukupuolta muuta,pistä jalkaan vaan:) Itte käyttäny 20 vuotta,mua kiinnostaa eri camo-kuviot joten housuja löytyy:) Sulla oli sit varmaan flecktarn-housut,mielenkiintoinen kuvio,tulee mieleen palapeli:P

• arghmies

haluisin nähdä sut maastohousuissa ja komentamassa minua..

• lifemocker

tekee naisesta ihan saatanan seksikkään!

• BW-96

Valkonen/musta toppi ja maastokuvioidut housut! ;))
      hiton hyvän näköstä...! Itte näin miehenä tykkään bundeswehren kenttävarusteista! c: omistan kyseisen osaston kenttäpuseron/kesätakin.
      Toki itävallan armeijalla on hyvän näkösiä vaatteita kanssa :3

• Varustelekasta tekee aina hyviä löytöjä joskus;)

• Sotilas -80

Pukeutuisin maastoväreihin, jos haluaisin sulautua vihreään metsäluontoon. Mutta väliäkös sillä, jos joku muu haluaa lähteä maastiksissa Siwaan tai urheilukatsomoon.

Camouflage-kuosi naisen yllä taitaa todellakin olla epätavallinen, mutta en kykene näkemään siinä mitään erityistä viestiä.

• Hihhihiiii

Nyt varsinkin nuorisolla on nämä camo housut kasvanut suureksi muotivillitykseksi. Itse omistan camo reisitaskuhousut, ihanan näköiset mustan/valkoisen topin kanssa<33 Meidän koulussa on monella näkynyt camo reisitaskuhousut ihan arkivaatteiden kanssa. Kaikki saa pukeutua miten haluavat! Mun mielestä on tosi hyvän näköset niin pojalla, kun tytölläkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8556
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3678
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2203
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      160
      1184
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      816
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      754
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      732
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      716
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      705
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe