camo/maastohousut naisella?

camot_

tekeekö camohousut naisesta vähemmän naisellisen? siis jos puhutaan nyt niistä normaalin mallisista, eikä niistä tiukoista pinkeistä camohousuista. esim metrocamot, beigecamot, vihreät "maasto/metsä" camot jne..Yleensä katukuvassa näitä mainittuja housuja pitävät miehet, mutta yhtään naista camo-housuissa ei ole tullut vastaan ainakaan täälläpäin. pitääkö kukaan nainen camo housuja? itselläni on tällähetkellä vähän erikoisemmat "saksan army" housut, ja mietin kehtaanko niitä pitää.

15

2555

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

Makunsa kullakin mutta mielestäni camo-kuosi on junttimainen ja mauton, sekä miehillä että naisilla.

• Lisäksi...

kuka haluaa viestittää pukeutumisellaan rahustakaan sodan ihannointia tai jotain uusnatsi-ajatuksia.

Leijonakorut kaulaan ja suomenlippuja tatuoituna kaljuun ohimoon???

Yäk!!!

(ja tämä yäk koskee siis vain kaikkia maastokuvioita. Mallinahan nuo housut ovat juurikin siellä _maastossa ja metsässä ulkoillessa_ mitä mainioimmat. Mutta ei Lidlissä ja Kelassa käydessä)

• Anonyymi
        Lisäksi... kirjoitti:

kuka haluaa viestittää pukeutumisellaan rahustakaan sodan ihannointia tai jotain uusnatsi-ajatuksia.

Leijonakorut kaulaan ja suomenlippuja tatuoituna kaljuun ohimoon???

Yäk!!!

(ja tämä yäk koskee siis vain kaikkia maastokuvioita. Mallinahan nuo housut ovat juurikin siellä _maastossa ja metsässä ulkoillessa_ mitä mainioimmat. Mutta ei Lidlissä ja Kelassa käydessä)

Hah. Ei ne LIDL ja KELA sellaisia juhlapaikkoja sentään ole, että sinne pitäisi erikseen oikein pukeutua. Jos käyttää muutenkin camokuosia, niin tottakai menee camot päällä myös edellä mainittujen kaltaisiinkin pakollisiin menoihin.

Ja itse viihdyn parhaiten metsässä, ja kaupassa ja kelassa käyn vain pakon vaatiessa, enkä todellakaan ala sen takia pukeutumisiani muuttelemaan.

t. Oolofi-38

• ya know?

100% lesbo. Ihan totta. Sama juttu kun miehillä nahkahousut ja koppalakki.

• .......

Katin kontit voi pukeutua konservatiivisesti et sitä housuista voi päätellä, et liioin saa machomiestä kireisiin valkoisiin housuihin pukeutuneesta miehestä, viimeksi näkemäni oli seksitön tyyppi halusi vain esittää muuta.
        Usein pidän vihreitä reisitaskuhousuja eikä kukaan epäile pervoksi.

• ...

Itse käytän juuri sellaisia väljiä metrocamoja, eikä ole kyllä ainuttakaan lesbo- tai juntti-kommenttia tullut vastaan, tosin kehuttu on kun näitä naisilla sen verran harvakseltaan näkee. Eipä nuo mielestäni naisellisuuteen vaikuta, tuovatpa persoonallisuutta pukeutumiseen kun ei jokaisella vastaantulevalla eukolla ole moisia jalassa. :)

• kamoflaaki

Maastoasuihin törmää jatkuvasti. Näyttävät korvaavan takavuosien paljon parjatut tuulipuvut.

• Miksi EI muka nainen vois käyttää maastohousuja? Kyllä mää ainakin käytän ainaku siltä tuntuu. Niitähän on erilaisia ja pääasia että vaatteet sopii itelle ja itestä tuntuu hyvälle niissä :) Itse käytän vähän tiukempia maastohousuja ja olo on aina ihan yhtä naisellinen. Käyttäisin toki löysempiäkin joskus jos sellaiset omistaisin. Ei aina tartte miettiä, mitä muut ajattelee! :)

• Ei housut kenenkään sukupuolta muuta,pistä jalkaan vaan:) Itte käyttäny 20 vuotta,mua kiinnostaa eri camo-kuviot joten housuja löytyy:) Sulla oli sit varmaan flecktarn-housut,mielenkiintoinen kuvio,tulee mieleen palapeli:P

• arghmies

haluisin nähdä sut maastohousuissa ja komentamassa minua..

• lifemocker

tekee naisesta ihan saatanan seksikkään!

• BW-96

Valkonen/musta toppi ja maastokuvioidut housut! ;))
      hiton hyvän näköstä...! Itte näin miehenä tykkään bundeswehren kenttävarusteista! c: omistan kyseisen osaston kenttäpuseron/kesätakin.
      Toki itävallan armeijalla on hyvän näkösiä vaatteita kanssa :3

• Varustelekasta tekee aina hyviä löytöjä joskus;)

• Sotilas -80

Pukeutuisin maastoväreihin, jos haluaisin sulautua vihreään metsäluontoon. Mutta väliäkös sillä, jos joku muu haluaa lähteä maastiksissa Siwaan tai urheilukatsomoon.

Camouflage-kuosi naisen yllä taitaa todellakin olla epätavallinen, mutta en kykene näkemään siinä mitään erityistä viestiä.

• Hihhihiiii

Nyt varsinkin nuorisolla on nämä camo housut kasvanut suureksi muotivillitykseksi. Itse omistan camo reisitaskuhousut, ihanan näköiset mustan/valkoisen topin kanssa<33 Meidän koulussa on monella näkynyt camo reisitaskuhousut ihan arkivaatteiden kanssa. Kaikki saa pukeutua miten haluavat! Mun mielestä on tosi hyvän näköset niin pojalla, kun tytölläkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      289
      11327
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      133
      7020
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      99
      5741
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      38
      5108
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4291
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3989
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3534
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3511
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3045
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      79
      3010
    Aihe