Mistä haluaisit keskustella?
Mikä on askarruttanut mieltäsi viime aikoina?
46
133
Vastaukset
- toisista riippumatto
Minua on askarruttanut mm. toisten varpaille astuminen työelämässä. Väärintulkinnat, jotka pahimmillaan johtavat ihmissuhteiden päättymiseen.
- niin?
Varpaille astuminen on tyypillistä ihmisille. Tai oikeastaan vielä tyypillisempää on se, että jalkaa ei osata tai haluta ottaa pois varpaille astujien alta, vaan annetaan astua niille tekemättä itse asian eteen mitään. Noita varpaille astujia on oikeastaan aika vähän, ne ovat vaan keskimääräistä röyhkeämpiä. Ovat, koska niiden annetaan olla sellaisia.
Väärintulkinnoilta ei voi ikinä välttyä, kun asioita otetaan ja tulkitaan liian henkilökohtaisesti. Minua on aina huvittanut se väite "asiat riitelee, ei ihmiset", koska minun mielestäni se menee juuri päinvastoin. Mutta tulkintaksymyksiä kai sekin. - toisista riippumaton
niin? kirjoitti:
Varpaille astuminen on tyypillistä ihmisille. Tai oikeastaan vielä tyypillisempää on se, että jalkaa ei osata tai haluta ottaa pois varpaille astujien alta, vaan annetaan astua niille tekemättä itse asian eteen mitään. Noita varpaille astujia on oikeastaan aika vähän, ne ovat vaan keskimääräistä röyhkeämpiä. Ovat, koska niiden annetaan olla sellaisia.
Väärintulkinnoilta ei voi ikinä välttyä, kun asioita otetaan ja tulkitaan liian henkilökohtaisesti. Minua on aina huvittanut se väite "asiat riitelee, ei ihmiset", koska minun mielestäni se menee juuri päinvastoin. Mutta tulkintaksymyksiä kai sekin.Niin.. minä astuin, tietämättäni. Olipa opin paikka. Onnellinen ja kiitollinen olen siitä, että asiasta voitiin puhua myöhemmin ja kumpikin kertoa sen, mitä tilanteessa tunsi ja ajatteli. Se ei ole kaikille mahdollista.
Jokaisen tulkinta on aina omanlaisensa, eikä oikeaa tai väärää ole. Miksihän toinen tulkinta tekee kipeämpää kuin joku toinen? - niin?
toisista riippumaton kirjoitti:
Niin.. minä astuin, tietämättäni. Olipa opin paikka. Onnellinen ja kiitollinen olen siitä, että asiasta voitiin puhua myöhemmin ja kumpikin kertoa sen, mitä tilanteessa tunsi ja ajatteli. Se ei ole kaikille mahdollista.
Jokaisen tulkinta on aina omanlaisensa, eikä oikeaa tai väärää ole. Miksihän toinen tulkinta tekee kipeämpää kuin joku toinen?Nothing hurts like the truth
- toisesta riippumaton
niin? kirjoitti:
Nothing hurts like the truth
Kuluneena (?) sanontana ihan ok, mutta jos oikein ajattelet... Tulkinta on korkeintaan Tosi Uskomus. Ei tosiasia, ei Totuus, vaan Tulkinta.
Toisena päivänä tulkitset saman asian toisella tavalla, vaikka asia pysyisi samana. - niin?
toisesta riippumaton kirjoitti:
Kuluneena (?) sanontana ihan ok, mutta jos oikein ajattelet... Tulkinta on korkeintaan Tosi Uskomus. Ei tosiasia, ei Totuus, vaan Tulkinta.
Toisena päivänä tulkitset saman asian toisella tavalla, vaikka asia pysyisi samana.Ongelmahan on siinä, että tulkintoja tehdään liian hätäisesti ja puutteellisilla tiedoilla.
Miten se nyt menikään...? On sinun totuus, on minun totuus ja sitten on Totuus. Sitä viimeistä ei kukaan voi tulkita väärin, jos sen näkee. Jos ei taas näe tai halua nähdä sitä, ei ole muuta kuin niitä minun ja sinun totuuksia. - toisista riippumatto
niin? kirjoitti:
Ongelmahan on siinä, että tulkintoja tehdään liian hätäisesti ja puutteellisilla tiedoilla.
Miten se nyt menikään...? On sinun totuus, on minun totuus ja sitten on Totuus. Sitä viimeistä ei kukaan voi tulkita väärin, jos sen näkee. Jos ei taas näe tai halua nähdä sitä, ei ole muuta kuin niitä minun ja sinun totuuksia.Osaan sanoa siihen vain sen verran, että nyt ja tässä tulkitsen edellä olevaa eri tavalla, kuin tulkitsen sitä huomenna, tai ensi vuonna. Minusta ihmiselle pitää suoda se mahdollisuus, että ajan kanssa ajattelun prosessit kypsyvät, tulkinnat syvenevät ja lopulta joissakin asioissa... menettävät merkityksensä.
- niin?
toisista riippumatto kirjoitti:
Osaan sanoa siihen vain sen verran, että nyt ja tässä tulkitsen edellä olevaa eri tavalla, kuin tulkitsen sitä huomenna, tai ensi vuonna. Minusta ihmiselle pitää suoda se mahdollisuus, että ajan kanssa ajattelun prosessit kypsyvät, tulkinnat syvenevät ja lopulta joissakin asioissa... menettävät merkityksensä.
Tottakai tulkitset. Tietosi ovat vielä puutteellisia.
- omasikomusamaku
niin? kirjoitti:
Tottakai tulkitset. Tietosi ovat vielä puutteellisia.
Valaistuneet ei tulkitse. Sitäkö tarkoitat?
Niin. Ehkä hiukan sinusta.
- niin?
Mitä minusta? En mielelläni keskustele itsestäni.
- Minä haluaisin
keskustella Sxthsensen pyllykolosta, sen ulkonäöstä/tuoksusta. Että minkälaista reikulia se kantaa päivittäin mukana.
niin? kirjoitti:
Mitä minusta? En mielelläni keskustele itsestäni.
Kerro jotakin. Mitä ajattelet palstalaisista. Mikä aihe sinua kiinnostaa yleensä eniten? Rentoudutko täällä omien ajatustesi kanssa vai haetko keskusteluihin haasteita?
Minä haluaisin kirjoitti:
keskustella Sxthsensen pyllykolosta, sen ulkonäöstä/tuoksusta. Että minkälaista reikulia se kantaa päivittäin mukana.
..siis siksi esim, etten erehtyisi pitämään sinua kuten edellisenä, jolloin minua ei huvita jutella mitään oikeasti.
Ei siis pahalla edellistäkään ajatellen, mutta se on tärkeä tietää kenelle puhuu ja miten puhuu.- Ymmärsin...
sxthsens kirjoitti:
..siis siksi esim, etten erehtyisi pitämään sinua kuten edellisenä, jolloin minua ei huvita jutella mitään oikeasti.
Ei siis pahalla edellistäkään ajatellen, mutta se on tärkeä tietää kenelle puhuu ja miten puhuu.puolet.
- niin?
sxthsens kirjoitti:
Kerro jotakin. Mitä ajattelet palstalaisista. Mikä aihe sinua kiinnostaa yleensä eniten? Rentoudutko täällä omien ajatustesi kanssa vai haetko keskusteluihin haasteita?
Minusta suurin osa palstalaisista on aika dorkia, jotka osaavat keskustella vaan jos mut palstalaiset tulevat jotenkin tutuksi. Eli eivät osaa keskustella asioista asioina, vaan ottavat kaiken liian henkilökohtaisesti. Harvemmin sellaisesta hyvää keskustelua syntyy.
Eipä minulla ole mitään ylivoimaisesti eniten kiinnostavaa aihetta. Kiinnostukseni kohteet vaihtelee. Tänään esimerkiksi kun luin duunissa safkiksella ilta-sanomia, siinä oli juttu missä naiset kertoivait karmesta treffikokemuksista. En nyt jaksa alkaa kaivelemaan ja muistelemaan niitä sen tarkemmin, mutta kävi mielessä että mistä naiset löytää sellaisia dorkia? Kävi mielessä sekin, että kun esimerkiksi sinkkupalstalla on niitä naisettomuuttaan ruikuttavia miehiä aika paljon, onko ihme jos eivät kovin lähelle naisia pääse kun kaikki alkeellisimmat käytöstavatkin loistaa poissaolollaan?
Yleenäs nykyisin vaan kurkin tänne ja mietin että olisi voinut jättää senkin kurkkimisen kurkkimatta. Nyt taas ajattelin sitä, että on kai täällä joitakin kirjoittajia, mutta en keksinyt mitään alotuksen aihetta, joten tein tällaisen. Ja minä rentoudun yleensä parhaiten hyvän punaviinin ja hyvän musiikin parissa. - Vai sellaisia se
sxthsens kirjoitti:
..siis siksi esim, etten erehtyisi pitämään sinua kuten edellisenä, jolloin minua ei huvita jutella mitään oikeasti.
Ei siis pahalla edellistäkään ajatellen, mutta se on tärkeä tietää kenelle puhuu ja miten puhuu.se Sxthsense ajattelee (siis kirjoitit itse tuon pylly-viestin, luulen).
Ehkä tässä olis hyvä harrastus sulle: http://www.iltalehti.fi/nainen/2013022116703739_na.shtml Vai sellaisia se kirjoitti:
se Sxthsense ajattelee (siis kirjoitit itse tuon pylly-viestin, luulen).
Ehkä tässä olis hyvä harrastus sulle: http://www.iltalehti.fi/nainen/2013022116703739_na.shtmlNo kuule. En laittaisi. Hos kelpaa, hos ei, houkutella meillä ei! :)
niin? kirjoitti:
Minusta suurin osa palstalaisista on aika dorkia, jotka osaavat keskustella vaan jos mut palstalaiset tulevat jotenkin tutuksi. Eli eivät osaa keskustella asioista asioina, vaan ottavat kaiken liian henkilökohtaisesti. Harvemmin sellaisesta hyvää keskustelua syntyy.
Eipä minulla ole mitään ylivoimaisesti eniten kiinnostavaa aihetta. Kiinnostukseni kohteet vaihtelee. Tänään esimerkiksi kun luin duunissa safkiksella ilta-sanomia, siinä oli juttu missä naiset kertoivait karmesta treffikokemuksista. En nyt jaksa alkaa kaivelemaan ja muistelemaan niitä sen tarkemmin, mutta kävi mielessä että mistä naiset löytää sellaisia dorkia? Kävi mielessä sekin, että kun esimerkiksi sinkkupalstalla on niitä naisettomuuttaan ruikuttavia miehiä aika paljon, onko ihme jos eivät kovin lähelle naisia pääse kun kaikki alkeellisimmat käytöstavatkin loistaa poissaolollaan?
Yleenäs nykyisin vaan kurkin tänne ja mietin että olisi voinut jättää senkin kurkkimisen kurkkimatta. Nyt taas ajattelin sitä, että on kai täällä joitakin kirjoittajia, mutta en keksinyt mitään alotuksen aihetta, joten tein tällaisen. Ja minä rentoudun yleensä parhaiten hyvän punaviinin ja hyvän musiikin parissa.Rentoudut samoin kuin minä :) Minulla on lasillinen Neroa edessäni. Minulle on tullut yhä tärkeämmäksi se, kenen kanssa juttelen. Haluan jonkun identiteetin ihmisille. Vasta sen jälkeen voi pitää heitä tasapainoisina tai tasapainottomina. Siis oma identiteettini on melko poukoileva, mutta haluan tehdä senkin tiedetyksi.
Tavallaan on mukava tietää, että juttelee jonkun tutun kanssa. Aika paljon vietän aikaa yksin, joten identiteetti on kuin turvallisempi käsi johon tarttua. Opin tuntemaan sinua vähän ja sinäkin minua. Jos hyvin käy, niin minulla on ystäviä täällä. Normaaliluonteeltani olen melko epäileväinen uusien ihmisten suhteen. Minulle on tärkeää keneen voin luottaa ja keneen en :)- niin?
sxthsens kirjoitti:
Rentoudut samoin kuin minä :) Minulla on lasillinen Neroa edessäni. Minulle on tullut yhä tärkeämmäksi se, kenen kanssa juttelen. Haluan jonkun identiteetin ihmisille. Vasta sen jälkeen voi pitää heitä tasapainoisina tai tasapainottomina. Siis oma identiteettini on melko poukoileva, mutta haluan tehdä senkin tiedetyksi.
Tavallaan on mukava tietää, että juttelee jonkun tutun kanssa. Aika paljon vietän aikaa yksin, joten identiteetti on kuin turvallisempi käsi johon tarttua. Opin tuntemaan sinua vähän ja sinäkin minua. Jos hyvin käy, niin minulla on ystäviä täällä. Normaaliluonteeltani olen melko epäileväinen uusien ihmisten suhteen. Minulle on tärkeää keneen voin luottaa ja keneen en :)Minusta taas ajatukset sellaisinaan ovat aina paljon merkittävimpiä kuin ajatusten ajattelijat. Ajatusten ajattelijat ovat lopulta vain ja ainoastaan tavallisia ihmisiä. Ajatukset taas voivat parhammillaan olla jotain suurempa kuin ihminen tai kaikki ihmiset yhteensä. Siksi jotkut ajatukset jäävät elämään ja toiset ei. Hienoimmat ovat eläneet jo tuhansia vuosia ja tulevat elämään vielä useita sellaisia eteenpäin siinä missä ajattelijoita tulee ja menee...
Minua kiinnostaa keskustelukumppaneissa eniten heidän älyllinen ja henkinen kapasiteetti, ei niinkään heidän identiteetti. Identiteettimme me jokainen rakennetaan elämässämme itse pikkuhiljaa kokemuksemme myötä elämässämme, mutta se älyllinen ja henkinen kapasiteetti on jotain mitä kukaan meistä ei pysty samalla tavalla rakentamaan. Ne on synnynnäisiä ominaisuuksia ja sehän niistä tekeekin niin mielenkiintoisia ja hienoja. niin? kirjoitti:
Minusta taas ajatukset sellaisinaan ovat aina paljon merkittävimpiä kuin ajatusten ajattelijat. Ajatusten ajattelijat ovat lopulta vain ja ainoastaan tavallisia ihmisiä. Ajatukset taas voivat parhammillaan olla jotain suurempa kuin ihminen tai kaikki ihmiset yhteensä. Siksi jotkut ajatukset jäävät elämään ja toiset ei. Hienoimmat ovat eläneet jo tuhansia vuosia ja tulevat elämään vielä useita sellaisia eteenpäin siinä missä ajattelijoita tulee ja menee...
Minua kiinnostaa keskustelukumppaneissa eniten heidän älyllinen ja henkinen kapasiteetti, ei niinkään heidän identiteetti. Identiteettimme me jokainen rakennetaan elämässämme itse pikkuhiljaa kokemuksemme myötä elämässämme, mutta se älyllinen ja henkinen kapasiteetti on jotain mitä kukaan meistä ei pysty samalla tavalla rakentamaan. Ne on synnynnäisiä ominaisuuksia ja sehän niistä tekeekin niin mielenkiintoisia ja hienoja.Niin. Mutta minulle on tärkeää tietää kenen kanssa keskustelen. Se on kuin sormenpäiden kosketus. Tunnen mielihyvää siitä, että tunnen ihmisen. Muutoin voisin jutella vaikka tietokoneen kanssa..
Minä voin jutella pinnallisia, minä voin nauraa tyhmille, minä voin jutella puuta-heinää, mutta loppujen lopuksi haluaisin jutella jonkun kanssa. Ei ole ihan sama, juttelenko jollekin, jota kiinnostaa lähinnä pyllyvakoni (ei siis oikeasti mikään). Yritinpä sanoa mitä tahansa, voi keskustelu päätyä samaan.
Eivätkö ajatukseni mene silloin hukkaan? Eivätkä ne ole silloin merkityksettömiä ja vain osa tyhmää farssia, jossa toinen oli irtonainen lause hauskan vitsin keskellä? Ja jos minä oletan, että näillä mennään, niin olisko mahdollista että sinäkään saisit mitään?
Tarkoitan nyt lähinnä sitä, että jos sinulle voisi jutella, niin sinulle juteltaisiin.- niin?
sxthsens kirjoitti:
Niin. Mutta minulle on tärkeää tietää kenen kanssa keskustelen. Se on kuin sormenpäiden kosketus. Tunnen mielihyvää siitä, että tunnen ihmisen. Muutoin voisin jutella vaikka tietokoneen kanssa..
Minä voin jutella pinnallisia, minä voin nauraa tyhmille, minä voin jutella puuta-heinää, mutta loppujen lopuksi haluaisin jutella jonkun kanssa. Ei ole ihan sama, juttelenko jollekin, jota kiinnostaa lähinnä pyllyvakoni (ei siis oikeasti mikään). Yritinpä sanoa mitä tahansa, voi keskustelu päätyä samaan.
Eivätkö ajatukseni mene silloin hukkaan? Eivätkä ne ole silloin merkityksettömiä ja vain osa tyhmää farssia, jossa toinen oli irtonainen lause hauskan vitsin keskellä? Ja jos minä oletan, että näillä mennään, niin olisko mahdollista että sinäkään saisit mitään?
Tarkoitan nyt lähinnä sitä, että jos sinulle voisi jutella, niin sinulle juteltaisiin.Tiedätkö nyt kenen kanssa keskustelet?
Pinnallisista asioiste voi jutella syvällisesti, syvällisistä asioista voi jutella pinnallisesti, tyhmille asioille voi nauraa fiksusti, fiksuille asioille voi nauraa tyhmästi. Siinähän se ihmisen älyllinen ja henkinen kapasiteetti tulee hyvin esiin. Ei se mitä tekee, vaan miten tekee sen minkä tekee.
Ne taas, joita pelkän palstakirjoittelusi perusteella kiinnostaa lähinnä sinun pyllyvakosi, ovat oikeastaan aika säälittäviä ja surkuhupaisia tapauksia. Yksikään nainen ei ole saanut minua kiinnostumaan pyllyvaostaan pelkästään nettikirjoittelun perusteella. Kyllä siihen pyllyvaosta ja perseestä kiinnostumiseen vaaditaan muutakin kuin se pelkkä nettikirjoitelu. Ja taas palataan siihen älylliseen ja henkiseen kapasiteettiin, nääs...
Jos minulle voisi jutella? Sinähän juttelet. Minulle juteltaan muutenkin, vaikka en itse aina kovin halukas siihen olisi. - selvä peli
sxthsens kirjoitti:
Niin. Mutta minulle on tärkeää tietää kenen kanssa keskustelen. Se on kuin sormenpäiden kosketus. Tunnen mielihyvää siitä, että tunnen ihmisen. Muutoin voisin jutella vaikka tietokoneen kanssa..
Minä voin jutella pinnallisia, minä voin nauraa tyhmille, minä voin jutella puuta-heinää, mutta loppujen lopuksi haluaisin jutella jonkun kanssa. Ei ole ihan sama, juttelenko jollekin, jota kiinnostaa lähinnä pyllyvakoni (ei siis oikeasti mikään). Yritinpä sanoa mitä tahansa, voi keskustelu päätyä samaan.
Eivätkö ajatukseni mene silloin hukkaan? Eivätkä ne ole silloin merkityksettömiä ja vain osa tyhmää farssia, jossa toinen oli irtonainen lause hauskan vitsin keskellä? Ja jos minä oletan, että näillä mennään, niin olisko mahdollista että sinäkään saisit mitään?
Tarkoitan nyt lähinnä sitä, että jos sinulle voisi jutella, niin sinulle juteltaisiin.Etkö Geniota tunnista? Ruikuttava ja samalla muita halveksiva kirjoitustyyli.
- niin?
selvä peli kirjoitti:
Etkö Geniota tunnista? Ruikuttava ja samalla muita halveksiva kirjoitustyyli.
Mitä ihailtavaa teissä on tai oikeastaan sinussa on?
- :):):)
selvä peli kirjoitti:
Etkö Geniota tunnista? Ruikuttava ja samalla muita halveksiva kirjoitustyyli.
Genio halveksii itseään. Kun Genio puhuu muista, hän tarkoittaa itseään ja, kun Genio puhuu itsestään, hän puhuu sellaisesta, mitä uskoo muiden arvostavan ja hyväksyvän.
- Iso G
niin? kirjoitti:
Mitä ihailtavaa teissä on tai oikeastaan sinussa on?
Entä sinussa? Vuosikaudet naapurien elättinä. Onko se jotain ylevää ja älyllistä???
- ei ope
Se kuinka "munattomia" opettajat ovat puuttumaan koulukiusaamiseen ala-asteella!
- niin?
Eikö paljon huolestuttavampaa ole se kuin helposti suurin osa oppilaista hiljaisesti hyväksyy koulukiusaamisen eikä puutu siihen?
- ei ope
niin? kirjoitti:
Eikö paljon huolestuttavampaa ole se kuin helposti suurin osa oppilaista hiljaisesti hyväksyy koulukiusaamisen eikä puutu siihen?
Mainitsemasi kulkee käsikädessä opettajien "munattomuuden" kanssa.
Pahimmillan kun se kiusaaminen kestää koko peruskoulun ajan.
Liekö osasyy "munattomuuteen" opettajien ystäväsuhteet kiusaajien vanhempiin?
Tälläistäkin havainnut. Missä ovat esim. välituntivalvojat...kahvilla opettajienhuoneessa. Hiljainen hyväksyntä kasvattaa oppilaita hyväksymään kaiken samantyyppisen toiminnan yhteiskunnassa heidän tullessa aikuisiksi. Ei esim. puututa jos nähdään että jotain henkilöä pahoinpidellään julkisella paikalla! - niin?
ei ope kirjoitti:
Mainitsemasi kulkee käsikädessä opettajien "munattomuuden" kanssa.
Pahimmillan kun se kiusaaminen kestää koko peruskoulun ajan.
Liekö osasyy "munattomuuteen" opettajien ystäväsuhteet kiusaajien vanhempiin?
Tälläistäkin havainnut. Missä ovat esim. välituntivalvojat...kahvilla opettajienhuoneessa. Hiljainen hyväksyntä kasvattaa oppilaita hyväksymään kaiken samantyyppisen toiminnan yhteiskunnassa heidän tullessa aikuisiksi. Ei esim. puututa jos nähdään että jotain henkilöä pahoinpidellään julkisella paikalla!Siihen en osaa sanoa mitään, mutta sen tiedän että kiusaajat ovat aina vähemmistönä. Jos suurin osa ei hyväksy kiusaamista, niin ei luulisi olevan vaikea laittaa sille kiusaamiselle piste. Joukosta eristäminen on yksi hyvä väkivallaton keino.
- ei ope
niin? kirjoitti:
Siihen en osaa sanoa mitään, mutta sen tiedän että kiusaajat ovat aina vähemmistönä. Jos suurin osa ei hyväksy kiusaamista, niin ei luulisi olevan vaikea laittaa sille kiusaamiselle piste. Joukosta eristäminen on yksi hyvä väkivallaton keino.
Noista "ystävyyssuhteista" on ihan omakohtaisia havaintoja ja vielä toisena pointtina on se, että ko. kiusaajat kuuluvat parempiosaisiin perheisiin, minkä takia tapauksiin ei puututa tai käsitellään "silkkihanskoin", mutta tietysti tätä 2 pointtia ei voi täysin yleistää. On se vaan yhtä helvettiä joutua olemaan kiusaamisen kohteena. Nämä ala-aste kiusaajat jatkavat kiusaamistaan aikuisiässä esim. harratuksissa sekä työpaikoilla. Reippaampia otteita toivoisi opettajien käyttävän, mutta opettajakuntakin on tainnu laadullisesti heikentyä. Ennen opettajalla oli auktoriteetti!
- Hossi The Orkkis
Omasta elämästä ja sen turhuudesta.
- Oasis
Mielessä on tällä hetkellä niin paljon asioita, ettei niitä tähän mahtuisi kirjoittamaan...
Tänään olen aikaani kuitenkin käyttänyt lähinnä asuntotarjonnan tutkailemiseen. Pirun kalliita ovat muttei auta, jossain on asuttava. Laina, vastikkeet, mahdolliset remontit ja se jaksaisinko (osaisinko) rempata, etäisyys työpaikasta, alue... Ahdistaa koko aihe. - kafkamaista
Askarruttaa, miten ihmeessä ministeriksi on voitu laittaa tietämätön, osaamaton, lapsen tasoinen Guzenina, jolla ei ole edellytyksiä edes hahmottaa suuria asiakokonaisuuksia. Eihän se tajua edes omaa toimintaympäristöään.
Avustajien määrä vain kasvaa ja vaihtuu, viimeksi demarien viestintäpäällikkö (koulutukseltaan sairaanhoitaja) uudeksi erityisavustajaksi. Miekkonen syöttää nyt suomalaisille pajunköyttä eli yrittää pitää Guzea tehtävässään pelkän luodun imagon, ei kompetenssin perusteella.
Ja suomalaiset maksavat verorahoillaan sekoiluista ja asioiden sotkemisesta Guzeninalle ministerin palkkaa, kansanedustajan palkkaa ja luontaisetuja, yhteensä n. 15000 euroa/kk. Plus Audi-kyydit, iso menoerä muidenkin ministereiden kohdalla.
Askarruttaa, eikö sivistysvaltiossa tuollaisesta "ministeristä" päästä jo eroon? Ei mulla ny mitää erityistä juteltavaa ole, mutta kyllä mua riapoo Rehnien ja muiden amatöörien puuhastelu, Muuan muassa.
Ja tuasta hevoosenmakkaracasesta olis kans jo syytä päästä yli.- zisel
Mikä on askarruttanut mieltäni? No se kun jouduin viimelauantaina ensiapuun migreenin takia ja sain 2 piikkiä pyllyyn. Tänään tuli taas näköhäiriöitä. Edellisellä kerralla kun menin peilin eteen, näin vaan puolet kasvoistani ja kun katsoin koiraa, näin vaan puolet siitä. Tänään näköhäiriöt oli sellasia että tuli ns. putkinäkö eli sivut oli mustaa ja näin vaan pienen ympyrän kautta. Menin maate pimeään huoneeseen ja laitoin kylmän kääreen päälle niin helpottui.
Siksi mua askarruttaa tää kun tätä tapahtuu niin usein ja mun suvussa on 2 naista joilla ollut kasvi päässä ja leikattu että ei kai tää sitä vaan ole. Näin untakin jossa otin itse etuhampaani irti. Hampaan irtoaminen unessa = joku läheinen kuolee. Mitä edempänä hammas on, sitä läheisempi ihminen kuolee. Multa lähti unessa etuhammas ja irrotin sen itse. - lal laa
En nyt tiedä askarruttanut tai haluanko niinkään aiheista keskustella sen ihmeemmin. Ne on aika henkilökohtaisia asioita joita olen päässäni kelaillut/läpi käynyt viime aikoina, ei niistä niin halua välttämättä keskustella ainakaan täällä.
Mut mikä nyt sitten on sellaista josta voi kuitenkin mainita, sen enempää aukomatta, niin vanhemmuus mietityttää. Nimenomaan oma vanhemmuus, minä vanhempana ja sen rakentuminen. Se mietityttää, hämmentää ja samaan aikaan tuntuu uskomattoman hienolta saada siihin tilaisuus. En ennen uskonut sen tuntuvan jotenkin näin "etuoikeutetulta", vaikka tiesin ettei sekään ole itsestäänselvää. Harva asia on.
En tiedä oikeastaan pelottavampaa ja samaan aikaan hienompaa fiilistä, kun vanhemmuus ja äitiys. Tää nyt tän hetkisen elämäni kohokohtia. Eipä näistä sen enmpää tarvi jutella, enemmänkin halusin vaan todeta että joltain tuntuu ja jotain käyn läpi. - Nasdaq
Asiat, joista en haluaisi keskustella, ovat
a) ajan olomuodon ymmärtäminen
b) materian tasapainotilan stabiili indefferenssi.- Nasdaq
Aika & materia ovat kuin perhe. Lapsi puuttuu. Missä se lapsi on?
Fyysikot ovat väitelleet ja kiistelleet aina Einsteinistä asti siitä missä on se puuttuva materia, jota on paljon (prosentuaalisesti 99,9 potenssiin yhdeksäntoista, sinuksessakin).
Missä se on?
Mitä se on.
Mä olen pikku riikkisesti liittymässä tähnä "gravitaatiosarjaan", jossa kadonnut hiukkasemme antimassa tekee meille tilaa, eli on kiihtyvän kosmoksen moottori.
Ja mitä tästä pitäisi päätellä?
Jos energian määrä on vakio, niin miksi maailmankaikkeus laajenee lisäämällä vauhtia? - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Aika & materia ovat kuin perhe. Lapsi puuttuu. Missä se lapsi on?
Fyysikot ovat väitelleet ja kiistelleet aina Einsteinistä asti siitä missä on se puuttuva materia, jota on paljon (prosentuaalisesti 99,9 potenssiin yhdeksäntoista, sinuksessakin).
Missä se on?
Mitä se on.
Mä olen pikku riikkisesti liittymässä tähnä "gravitaatiosarjaan", jossa kadonnut hiukkasemme antimassa tekee meille tilaa, eli on kiihtyvän kosmoksen moottori.
Ja mitä tästä pitäisi päätellä?
Jos energian määrä on vakio, niin miksi maailmankaikkeus laajenee lisäämällä vauhtia?http://www.youtube.com/watch?v=-e_3Cg9GZFU
Eli miksi asiat muuttuvat?
Niin. Miksi ne muuttuvat?
- nesnaja -
http://www.youtube.com/watch?v=-e_3Cg9GZFU - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=-e_3Cg9GZFU
Eli miksi asiat muuttuvat?
Niin. Miksi ne muuttuvat?
- nesnaja -
http://www.youtube.com/watch?v=-e_3Cg9GZFUMitä minä selitän itselleni, kun kerron hänelle, että hän muuttuu (tai ei muutu)?
Ankkuri tässä ajan ja mielen ikuisessa murroksessa on kieltäytyminen, asioiden ja tapahtuminen nollaaminen ja kaikesta hankitun todentaminen. Ne, jotka juoksevat tuolla ulkona puolestasi, eivät ole koskaan ajatelleet sinua.
(naurua Nasdaqista)
- Nasdaq
Keskiluokkaisen ihmisen roolista modernin yhteiskunnan tukipilarina.
Oikeastaan mulla ei ole mitään kysyttävää.
(liittoutumattomien naurua) - vainleveäpilluisille
Pillun leveydestä.
- jingle jangle
- nikke nakkerton
Tylsä biisi.
- Moraalin vartija
minua askarruttaa kun pariterapia kysyi, pidänkö tärkeänä miehen opiskelua?
totesin etten osaa sanoa, toisella väliin heittelee mieli kun on vaikeaa niin hokee että lopettaa koulun käynnin(kuin minua painostamalla),vaikka olen tukenut mutta aina minäkään, en jaksa raskauden takia, lasten sairauksien tai peräti omani sairauden takia.
jotenkin outo kysymys, sellaista jos ei voi toinenkaan henkilö itse huonon hetken jälkeen jättää arvoon nolla panostuksen, niin pitääkö minun sitten pakottaa toinen kouluun.
minun henkinen terveys menee tärkeydessä edelle, etten haasta toista hermoromahduksessa tai anna syytä riidellä asiasta..
noh vaikka isäntä kokenut vähän tälläin tressiä, niin kyllä se numero ettei tarvi olla huolissa niinkuin viimeksi äi 10
jos odottaisin liikaa toiselta varmaan painostaisinkin, joka ei varmaan olisi niin hyvä ja mitä seuraa siitä, niin itse pettyisin pahemmin. teki sitten isäntä, mitä töitä vaan tai opiskelis jos siitä en henkisesti en voi pahoin.
minusta saa sitä tehä.
kunhan aikaa riittää meille muille,kunnioitus olisi välillämme ja rajoissa jossa kestän olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644