Hei! Kuka voisi auttaa.. Haluaisin oppia norjaa ihan nollasta, mutta surffailu nettissä ei auttanut :( Etäopiskelu ei käy minulle - liian laiska. Siis jos joku on opiskellut jossain ja tyytyväinen. Kurssin hinnasta ei ole väliä, pääasia että on Helsingin alueella. Kiitos!
Vastaukset 3
- Tommelfinger
http://www.arbis.hel.fi/
Arbis näyttää järjestävän norjan kielen kursseja perusteista alkaen, mutta nythän kevätlukukauden kurssit ovat jo lopuillaan. Syksyllä sitten.
Kirjakaupasta voit kysellä oppikirjoja. Silloin kun itse opiskelin norjaa, kävin läpi koko uusnorjalaisen elämänkaaren kolmella oppikirjalla: Ny i Norge, Bo i Norge ja Dø i Norge. - norjaan ja takaisin
Toi Dö i Norge on paras.
- Arifino
Hei tarvitsen apua haluan oleskelua norjalainen kielta missä kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571480Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46675
- 52670
- 76576
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568