Hei! Kuka voisi auttaa.. Haluaisin oppia norjaa ihan nollasta, mutta surffailu nettissä ei auttanut :( Etäopiskelu ei käy minulle - liian laiska. Siis jos joku on opiskellut jossain ja tyytyväinen. Kurssin hinnasta ei ole väliä, pääasia että on Helsingin alueella. Kiitos!
Norjan kielen kurssi Helsingissä
3
1897
Vastaukset
- Tommelfinger
http://www.arbis.hel.fi/
Arbis näyttää järjestävän norjan kielen kursseja perusteista alkaen, mutta nythän kevätlukukauden kurssit ovat jo lopuillaan. Syksyllä sitten.
Kirjakaupasta voit kysellä oppikirjoja. Silloin kun itse opiskelin norjaa, kävin läpi koko uusnorjalaisen elämänkaaren kolmella oppikirjalla: Ny i Norge, Bo i Norge ja Dø i Norge. - norjaan ja takaisin
Toi Dö i Norge on paras.
- Arifino
Hei tarvitsen apua haluan oleskelua norjalainen kielta missä kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734416- 332511
- 402324
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211815Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401672Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251552- 811536
- 1491346
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221243Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901145