mite saa tekstit esii tulemat ite pinnal?

prinsessa97

nii jaa. Oon kirjottanu ny parisen kuukautta ja mä oon ajatellu et näit joitai vois julkkaa...mut en oikee tiä mite....:) ite en ainakaa haluu alkaa räppää.....mut tos on ny jt mitä oon kirjottanu:P. Tää mun ikävä kasvaa päivä päivältä, se alkaa mun päivärytmiä jo häiritä. Se on ainut josta nään unta, vaik tiän varmaks ettei se enää muista mua. Kai mä tästäki viä yli pääsen, vaikka sattuu nii silti suostu itkeen mä en. Näit lyriikkoi on kans sakia kirjottaa, mitää järkevää ei tuu mielee ja kaikki vaa vituttaa. Sain tänää jopa mun puhelimen takas, eikä ollu oikee ketää joka mua kaipas. Eveltä tullu muutama viesti, tuntuu vaan yksinäiseltä saatanasti. Kaikil on ongelmii kyl mä sen tiedän, enkä oo ainut kenen elämäniloa viedään. Mut välil vaan tuntuu siltä, tai no ei se enää ees tunnu miltää. Suhteet menee vituiks ja kaike lisäks ne pettää, saa sut uskomaan et rakkaus pysyy ja kaiken kestää. Mut mieli se luo likasii valheit, rakkaude rikkomisist tehdää taiteit. On se nii väärin se on vaa satua, eikä rakkautee oikee oo parannuskeinoa. On niit tyyppei jotka vetää lääkkeit, mut en silti haluu et mun terveys heikkenis. On mulla näitä angstisia aikoja, mut ne tuo mun normi elämisee vaa raitoja.

1

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ezkimoguy

Poka paskaa settii sulla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      99
      6592
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      366
      6166
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      3043
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      111
      2514
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2165
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1804
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1663
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1340
    9. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1315
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1237
    Aihe