Mitä naiset haluaa mieheltä?

TuliVainMIeleeni

Turvallisuutta
Luotettavuutta
Hellyyttä
Keskustelutaitoa
Jatkuvuutta
Aikuisuutta
Ymmärrystä
Sympatiaa
Rinnakkaiseloa
Jakamista
Ystävällisyyttä
Hyvää seksiä
Jälkeläisiä
Koti

Siis kaikki se mitä kutsutaan elämänkumppanuudeksi.

Näillä ajatuksin miehet, miten on?, Oletko valmis parisuhteeseen naisen kanssa?

40

3466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aito mies

      Kyllä!

      Ja lisäisin vielä ainakin, hauskan pitoa, matkustelua, yhteisiä tavoitteita. Oliko siinä huolenpitoa? (En näe kännyllä koko listaa ylempää)

    • katkeran miehen.. :)

      Epärelevantteja.. Jos mies ei ole se vähintään 180cm, sopivan lihaksikas, sopivan tumma, jne.. ulkokuorta, niin eihän noista ominaisuuksista kukaan nainen saa koskaan miehessä tietääkään..

      Tuo voi olla ihanne, mutta ei kohtaa valitettavasti todellisuutta.

      • Höpö

        Minä voin vakuuttaa, etten ainakaan minä ajattele miehen ulkokuorta tippaakaan. Tärkeintä on se, miltä mies "tuntuu", eli minkälaisia mielipiteitä hänellä on, välittääkö hän minusta, onko hän enemmän hyvällä kuin pahalla tuulella, auttaako hän minua kun pyydän tai mielummin ihan pyytämättä jne.

        Itse olen tällähetkellä ihastunut mieheen, jota en luultavasti koskaan voi saada, ja hän ei todellakaan ole komea kenenkään muun silmissä kuin minun!


      • Huom!

        Älykkyys on hyvin puoleensavetävä ominaisuus, jota miehet näillä palstoilla harvoin listaavat. Johtuneeko siitä, ettei älyään voi juuri millään keinolla lisätä?


      • fghfghfgölk
        Höpö kirjoitti:

        Minä voin vakuuttaa, etten ainakaan minä ajattele miehen ulkokuorta tippaakaan. Tärkeintä on se, miltä mies "tuntuu", eli minkälaisia mielipiteitä hänellä on, välittääkö hän minusta, onko hän enemmän hyvällä kuin pahalla tuulella, auttaako hän minua kun pyydän tai mielummin ihan pyytämättä jne.

        Itse olen tällähetkellä ihastunut mieheen, jota en luultavasti koskaan voi saada, ja hän ei todellakaan ole komea kenenkään muun silmissä kuin minun!

        Täyttä puppua väittää, että ulkokuorta ei ajattele tippaakaan. En usko.


    • Kalteritango

      Hyväksyntää, arvonantoa, persoonakohtaista vapautta, oikeaa tasa-arvoa, ei sanahelinää ... Ulkokuorikin merkkaa jotain, mutta jos sisältö on pielessä, sillä ei ole mitään merkitystä.

    • yksin aina

      Eli naiset haluavat valmiiseen katettuun pöytään. Eli en tule koskaan olemaan parisuhdekelpoinen.

      • 35345454

        Lopeta jo se valitus, ei ihme ettei naiset tykkää.


      • yksin aina
        35345454 kirjoitti:

        Lopeta jo se valitus, ei ihme ettei naiset tykkää.

        Totesin vain rehellisenä miehenä asian kuten se on.


      • 8+4
        yksin aina kirjoitti:

        Totesin vain rehellisenä miehenä asian kuten se on.

        Aina pitää tavoitella hivenen enemmän, kuin mitä realistissti saa ;) Aloituslista ei vakavasti kuulosta mitenkään ylivoimaiselta. Tosimielellä parisuhteessa oleva mies, that's it.


    • Ukko(staa)

      Olen jo suhteessa jossa nuo "kriteerit" täyttyy sekä monet muutkin.

    • kohtuniturhaon

      Kaikki muut paitsi jälkeläisiä.

    • money talks

      Kyllä jos mies on varakas ja antelias rahan suhteen-ulkonäkökin saa olla vaatimaton.Naisista ei ole pulaa.

    • ignored1

      On tämä kyl outoo.. Naiset haluaa miehen, joka puhuu tunteista- niistäkin vaikeista, on huomaavainen, sivistynyt, älykäs, rakastava, hyvätapainen, osaava ja hellä tietää mitä haluaa. Sitten kun ON sellainen, niin ei kelpaa.. milloin on kaksi vuotta "liian vanha", milloin viisi senttiä "liian lyhyt", tms. muuta seliseliä..

      Kai sitä sitten on vaan liian täydellinen henkisiltä ominaisuuksiltaan ja liian vajavainen fyysisiltä, kun ei kelpaa kenellekään. Itse pidän itseäni ihan keskivertona, paitsi että osoitan tunteeni ja puhun niistä avoimemmin kuin keskiverto suomalainen mies. Pidän myös keskivertomiestä parempaa huolta itsestäni (ravinto liikunta), käytän alkoholia keskivertoa vähemmän, enkä polta. Olen myös keskivertoa suvaitsevaisempi ja avoimempi ihminen. Olen harrastanut kamppailulajeja, mutten ole koskaan tuntenut tarvetta päteä kadulla tai kotonakaan, sillä minun ei tarvitse todistella kenellekään miehuuttani nyrkein, päinvastoin kuin keskiverto pullamössöjen. Mieluummin puhun ja sovin asiat, pyydän anteeksi jos olen loukannut, jne.

      Kai noilla nyt luulis jollekin kelpaavan? Onko vika siinä, että kerron millainen olen ja sen vuoksi minua pidetään narsistisena. Pitäiskö sitten valehdella? Vai onko vika siinä, etten itse kelpuuta naista, jonka arvot (myös keskiarvot) ovat ristiriidassa omieni kanssa? Tavoittelenko kuuta taivaalta? Pitäiskö vaihtaa genreä?

      Vai onko ongelmana naisten itsetunnon puute, ei uskalleta lähestyä?

      Onneksi saan osoittaa välittämistäni hoidettavilleni ja ystävilleni ja saan heiltä myös vastarakkautta. Tosin ei se ole sama asia, kuin sydämestään rakastaa pyyteettä ja ehdoitta jotakuta erityistä ja olla itse vastaavasti rakastettuna.

      Mut kyllä oikeesti alkaa usko loppua suomalaisiin naisiin..

      Ihanaa, aurinkoista ja lämmintä kevättä Teille kaikesta huolimatta..

      • Dino Rex

        "On tämä kyl outoo.. Naiset haluaa miehen, joka puhuu tunteista- niistäkin vaikeista, on huomaavainen, sivistynyt, älykäs, rakastava, hyvätapainen, osaava ja hellä tietää mitä haluaa. Sitten kun ON sellainen, niin ei kelpaa.. milloin on kaksi vuotta "liian vanha", milloin viisi senttiä "liian lyhyt", tms. muuta seliseliä..

        Kai sitä sitten on vaan liian täydellinen henkisiltä ominaisuuksiltaan ja liian vajavainen fyysisiltä, kun ei kelpaa kenellekään. Itse pidän itseäni ihan keskivertona, paitsi että osoitan tunteeni ja puhun niistä avoimemmin kuin keskiverto suomalainen mies. Pidän myös keskivertomiestä parempaa huolta itsestäni (ravinto liikunta), käytän alkoholia keskivertoa vähemmän, enkä polta. Olen myös keskivertoa suvaitsevaisempi ja avoimempi ihminen. Olen harrastanut kamppailulajeja, mutten ole koskaan tuntenut tarvetta päteä kadulla tai kotonakaan, sillä minun ei tarvitse todistella kenellekään miehuuttani nyrkein, päinvastoin kuin keskiverto pullamössöjen. Mieluummin puhun ja sovin asiat, pyydän anteeksi jos olen loukannut, jne. "

        Et sä missään nimessä täydellinen mies ole jos et naisille kelpaa. Pituus ja ikä on useimmissa tapauksissa tekosyitä. Se millä erotellaan jyvät akanoista on miehen henkinen vahvuus ja se, asettaako mies naisen jalustalle vai eikö. Noilla asioilla naisia vedetään puoleensa, kaikki muu on enemmän tai vähemmän kosmetiikkaa (jos todella korkean statuksen miehet jätetään pois laskuista) tai seurausta noista kahdesta.


      • truulia

        Voi olla itsetunnon puutteesta. Miksi ei lähestyä sitten itse? Joskus myös liika tunteellisuuskin voi tehdä hallaa. Riippuu täysin siitä, että millä tavalla on. Vai onko kyse ulkonäöstä? Maailma on pinnallinen paikka. Mutta muutama vuosi tai viisi senttiä ei kyllä ole oikea syy vaan tekosyy, kuten sanottu.

        Ihmiset tuntuvat odottavan toiselta ihmiseltä enemmän kuin itse edes kykenevät antamaan toiselle. Pitää olla sitä ja tätä.... Mihin jäi se, että toisen ei tarvitse olla täydellinen? Kaikki vaativat täyttä pakettia: pitää olla hyvännäköinen (eikä riitä, että on vain vähän, pitää olla täydellinen) ja omata kaikki ne luonteenpiirteet, jota vain kehtaa keksiä. Ja vaikka on, sekään ei riitä, koska seuraavan kulman takana saattaakin olla kauniimpi tai älykkäämpi tai seurallisempi yksilö. Tai sitten on vain muutoin riittämätön, eikä toinen osaa selittää miksi.

        Olen jo kuullut pahimman: "Rakastan sinua, mutta en riittävästi." Siihen se jäi. En jaksa uskoa, että sisäinen ja ulkoinen kauneus, sosiaalisuus, positiivisuus, älykkyys ja kyky rakastaa toisia ihmisiä riittävät. Tulin siihen tulokseen itsekin, että minulla on rakkaat ystäväni ja muut tärkeät henkilöt elämässäni. Ystäväni sanoi minulle kerran, että minulla mahtaa olla helppoa, koska olen "kaunis hetero." Eipä se ole, kun lähinnä minua lähestyvät ulkonäönpalvojat, jotka eivät osaa pistää mitään painoa hyville sisäisille piirteilleni. Parempi yksin kuin huonossa seurassa.


    • la isla bonita

      nainen (ainakin tämä nainen) haluaa miehen, joka on huumorintajuinen, sanavalmis, ekstrovertti, hellä ja kohtelee minua yhtä hyvin kuin minä häntä. Mieheltä vaaditaan myös jonkinsortin tunneälyä, mutta liian tunteikas mies ei sytytä. Hyvät miehet, jättäkää "ämmäily" naisille.

    • Höpönlöpön

      Naisen ehtoihin ei pidä suostua. Katsokaa arabeja,niiden akat on hiljaa keittiössä.
      Jos lähdette mukaan naisten vaatimuksiin, ne imevät teidät henkisesti kuiviin ja vaihtavat uuteen mieheen.

      Antakaa biologisen kellon tikittää, kyllä he lopulta ottavat kenet tahansa.

    • cooljimi

      ei toimi mulla koska oon 10v

      • cooljimi

        toi TuliVainMIeleeni ei toimi mulla koska oon 10v


    • M-1989

      Jos naiset hakisivat oikeasti tuollaista miestä olisin ollut parisuhteessa jo vuosia. Sen sijaan tulen tällä menolla olemaan sinkkuna vielä todella pitkään. Mahdollisesti koko elämäni.

      Noiden ominaisuuksien lisäksi valitettavasti vaaditaan:

      Ulkonäköä
      Varallisuutta
      Kiinnostavaa ammattia
      Itsevarmuutta
      Aloitekykyä
      Tietyn asteista röyhkeyttä

      • Missä mättää, miksi?

        Sulta on pallo hukassa. Koetapa pyöritellä itsetuntosi rippeet jostain kasaan ja ala kasvaa ja kehittää sekä niitä että itseäsi. Ja mieti samalla, miksi niin monella jo suhteessa olevalla ei ole ainuttakaan mainitsemaasi ominaisuutta olemassa.


    • jepouli

      Kaikki yllä varmasti omiaan, että kumppani on oikeanlainen.
      Itse jo pitkään suhteessa olleena toivoisin mieheltäni enemmin miehisyyttä, jotta kiihkoa olisi suhteessa enemmän.

    • narsisti3

      Parisuhde vaatii lehmän hermoja.

      Kaikki päätty loppujenlopuksi siihen, että kun tapaat tämän "herra täydellisen" niin vuosien saatossa tuomitset hänet narsistiksi ja aloitat hänen mollaamisen palstan toisella osastolla.

    • Shark Mac

      Nyt huom: nämä ominaisuudet, mitä naiset haluavat miehessä ovat ihan eri asioita kuin ne, mistä naiset viehättyvät miehessä - poikkeuksena ehkä hyvä seksi.

    • Mistä löytyisi?

      Itse toivoisin, että mies olisi ystävällinen, mukava ja hellä ja että kohtelisi minua hyvin. Jotenkin tuntuu, että enemmistö miehistä ei pidä naisia edes ihmisenä, vaan vain käyttötavarana.

      • truulia

        Here here! En olisi paremmin osannut sanoa.


      • kiltti mies.

        just joo. Älä valehtele. Kilttiä miestä naiset ei halua. Mee sinne baariin ja ota joku juoppo.


      • ignored1

        Pitää varmaan paikkansa, mut molempiin suuntiin.


      • Vai t...ä ?
        kiltti mies. kirjoitti:

        just joo. Älä valehtele. Kilttiä miestä naiset ei halua. Mee sinne baariin ja ota joku juoppo.

        Jooo, sää oot niiin oikias: kukaan ei halua kilttiä miestä, jos kiltteys on yhtä kuin tyhmyys.


    • kiltti mies.

      Turpaan ne haluu.

    • professorsuhhf

      Naiset haluaa mieheltä isoa määrää hyvälaatuista siemennestettä hedelmöittämään (jos Herra suo) puhtaaseen emättimeen.

    • komea gorilla

      Riittävän varakas on miehen paras ominaisuus ja että haluaa tehdä lapsia juuri tämän naisen kanssa. Lisäksi nainen haluaa näyttävän miehen ja sitten se talutetaan eri kohdeyleisöjen arvosteltavaksi.

      • Charmantti looser?

        HeHe.. Hyvä kommentti !
        Tosiaan, aikoinaan olin nuuka kun säästin kämppään jne. Siihen aikaan tuttavapiirin akat kyllä arvosteli ja omat ukot/kumppanit oli aina niin v...tun järkeviä. Mä en mitään.

        Nyt vuodet on vierineet. On hieno kämppä, massia ja autokalusto kohdillaan. Nyt nää samat naiset "arvostaa" niin kovasti, osa antais rasiaakin varmaan nyt. Lisäksi vaimoni on kaunis ja se huomataan. Muita sylettää. On se ihme että sain nuo kaikki ämmien vaatimukset kovalla työllä eli käytännössä rahalla. Nyt oon tyylikäs, mukava, järkevä, charmikas yms yms. ja niin kovin tervetullut aina kylään ja viihteellä samat akat roikku kiinni, flirttailee. Omat ukot on ties missä (ne järkevät...). Nautin niin helvetisti nykytilanteesta ja vähät välitän noista ominaisuuksista, "toimiiko suhde"- höpinöistä ja yleensäkään noista pöhöttyneistä ämmistä jotka aikoinaan oli vaikeasti saatavia ja sexy:jä ?? En mielistele , eli sanon suoraan , että esim. niiden tekemä kotiviini on kiljun makuista, kana kuivaa, ja kehun vaimoani kuuluvalla äänellä, tarpeeksi usein. Saan vielä vaimolta suukkoja , kosketuksia palkaks.. Ja ehtoolla pääsen uhkean daamini jalkojen väliin ja hän jopa muistaa vahingossa mainita kiihkeistä sessioista noille 165cm/80kg kaunokaisille. Niin, vaimoni ei olekaan suomalainen eikä siis aseta tollaisia roska- kriteereitä. Onhan nuo jätesäkit joskus erehtyneet vuodattamaan/antamaan niitä viisaita feministi-ohjeita siiderilasin ääressä. Ts. Vaimoni sais kuulemma paremman ukon, jos haluais-->Itsenäisyyttä jne. Joo, vaimo on vain todennut, että "mikas mun tilanteessa vikana, mies tuo leveän leivän kotiin ja eletään hyvin. Minä hoidan sitten loput, sängyssäkin, että mies on tyytyväinen"


    • vaativa nainen

      tässä minun listani :

      sama arvomaailma
      sama ajatusmaailma
      (kaksi ensimmäistä eivät tarkoita, että kaikesta pitää olla samaa mieltä, mutta suuret linja kohtaavat)
      turvallinen
      luotettava
      sitoutunut
      rakastava
      hellä
      tasa-arvoinen ja jakava (=molemmilla todellinen ja yhtäläinen vapaus ja oikeus tehdä ja olla tekemättä)
      aikuinen, mutta sopivasti lapsellinen
      samanlainen huumorintaju
      kykenee puhumaan vaikeistakin asioista, ilman että tarvii tapella
      ajattelukykyinen ja kykenevä oppimaan myös omista virheistään
      rakastaja ja paras ystävä

      Kova lista vaatimuskia, tiedän sen. Toisaalta ei kovinkaan isoja asioita, kun oikein miettii. Ei mitään sellaista, jota jokainen mieskin ei tahtoisi naiseltaan. Jos kuvatun kaltainen löytyy, niin saa tosiaan tuo kaiken myös itselleen. Kaikesta muusta voin joustaa ja neuvotella, mutta en noista listatuista ominaisuuksista.

    • Miehenä oleminen

      Voin miehenä sanoa että ei kyllä kiinnosta vttuakaan mitä naiset haluavat mieheltä. Naisilla on aika joku vaatimuslista miehistä, aina kun lukee sellaisia niin tuntee itsensä riittämättömäksi. Miehille taas riittää vain se että syntyy yhteys naisen kanssa. Mutta nainen haluaa aina enemmän, nainen haluaa täydellisyyttä.

      • Entä miesten lista?

        No mitä pahaa siinä on, halutahan ihminen saa ihan mitä vaan. Varsinkin, kun täydellisyyttä ei ole olemassakaan.


    • fkglhjlfgkhl

      Tämä lista oli taas aika kaukana ytimestä.

    • Anonyymi

      Govaa gullia ne tietty.

    • Ennen noita kaikkia muita, suuri vauraus, korkea sosiaalinen asema, ja pitkä pituus.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      7936
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2892
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      120
      2198
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      11
      1616
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1374
    Aihe