Miksi te hyvät naiset ette vastaa?

Miksi näin

Naiset 35-45 vuotiaat. Teillä on asialliset profiilit ja olette hienosti määritelleet mitä haette. Mutta kun teille lähettää asiallisen viestin, ette vaivaudu edes vastaamaan. Profiilinne ovat olleet esillä useita kuukausia, mitä siis oikeasti haette?

37

1193

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17+2

      Oletko täyttänyt heidän kumppanitoiveensa esim. kohdissa ikä, pituus, paino, lasten olemassaolo? Yleensä ilmiöille on looginen syynsä.
      Tai koulutuksesi on huomattavasti heidän omaansa alempi, tai profiilisi muusta syystä ei puhuttele oikealla tavalla. Esim. naista ei kiinnosta hypätä moottoripyörän kyytiin, tai häntä häiritsee se että tunnut etsivän nuorta naista ikätoiveen perusteella tms.
      Jos tässä olisi linkki profiiliisi, voisin kommentoida paremmin.
      Toivon että et pahastu, rakentavassa hengessä yritin.

      • MONESTIYKSIN

        OLEN KÄYTTÄNYT JA HOITSU , ETTÖ SIITÄ VAAN...


    • hyvällä vain

      Annatko esimerkin "asiallisesta" viestinnästäsi? Asiallinen voi olla nimittäin vähemmän vetoava..

      Jos profiilisi mahdollisine kuvineen on vain kiinnostusta herättämätön. Nykyinen 5 viestiä päivässä -rajoite tekee sen, että edes niitä "kiitos, mutta ei kiitos" -viestejä ei lähetetä. Niukka viestien lähetysmäärä on varattu potentiaalisille ja kiinnostaville herroille.

      Laitappa profiilisi linkki, niin katsotaan missä mättää..

    • 18+20

      Minkä ikäinen itse olet?

      Yleisin syy, miksi itse jätän ottamatta yhteyden mieheen tai en vastaa hänen viestiinsä, on liian suuri ikähaarukka hänen haussaan. Eli jos mies hakee yli 10 vuotta itseään nuorempaa naista niin en kiinnostu, vaikka mahtuisin itse hänen hakunsa ylärajan alle.

      • 25-40

        Mun ikähaarukka alkaa 15-vuotta nuoremmasta kuin itse olen, mutta ei se tarkoita että etsin sen ikäisiä, johonkin se haarukka pitää laittaa ja mitä sitten jos onkin se yli 10 vuotta ikäeroa jos muuten elämänkatsomus ja elämäntilanne osuu yhteen, ikä on vain ja ainoastaan numero.


      • Hei haloo

        Vaikka hakukriteereinä olisi mitä tahansa, mutta jos mies sinulle kirjoittaa, niin eikö se silloin tarkoita sitä että hän on kiinnostunut juuri sinusta? Ja sinä jätät vastaamatta vedoten ikähaarukkaan?????


      • 25-40 kirjoitti:

        Mun ikähaarukka alkaa 15-vuotta nuoremmasta kuin itse olen, mutta ei se tarkoita että etsin sen ikäisiä, johonkin se haarukka pitää laittaa ja mitä sitten jos onkin se yli 10 vuotta ikäeroa jos muuten elämänkatsomus ja elämäntilanne osuu yhteen, ikä on vain ja ainoastaan numero.

        Okei, ikä on vain numero ja se joustaa 15 vuotta alaspäin - ilmeisesti se joustaa saman verran ylöspäin?

        Itsekin skippaisin tuolla perusteella, jos etsisin netin kautta seuraa, koska mies, jonka ikäraja joustaa runsaasti mutta vain alaspäin, ei herätä kiinnostustani.


      • tiedän mitä haluan
        simasuuneiti kirjoitti:

        Okei, ikä on vain numero ja se joustaa 15 vuotta alaspäin - ilmeisesti se joustaa saman verran ylöspäin?

        Itsekin skippaisin tuolla perusteella, jos etsisin netin kautta seuraa, koska mies, jonka ikäraja joustaa runsaasti mutta vain alaspäin, ei herätä kiinnostustani.

        Mulla ikäraja joustaa vain vähän ylöspäin, mutta paljon enempi alaspäin, johtuen ihan siitä että olen ikäistäni nuoremman näköinen. Ja kun ikää on jo melkein 40 ja etsii lapsia haluavaa, mutta lapsetonta sinkkunaista, eipä niitä juuri löydy yli nelikymppisissä.


      • tiedän mitä haluan kirjoitti:

        Mulla ikäraja joustaa vain vähän ylöspäin, mutta paljon enempi alaspäin, johtuen ihan siitä että olen ikäistäni nuoremman näköinen. Ja kun ikää on jo melkein 40 ja etsii lapsia haluavaa, mutta lapsetonta sinkkunaista, eipä niitä juuri löydy yli nelikymppisissä.

        :-DDD Taas yksi "ikäistään nuoremman näköinen" mies. Ja tuttuun tapaan vanhapoika, joka vasta nelikymppisenä havahtuu hankkimaan perhettä. No, lycka till vaan, tämä selitti miksi naiset eivät vastaa sinulle.


      • tiedän mitä haluan
        simasuuneiti kirjoitti:

        :-DDD Taas yksi "ikäistään nuoremman näköinen" mies. Ja tuttuun tapaan vanhapoika, joka vasta nelikymppisenä havahtuu hankkimaan perhettä. No, lycka till vaan, tämä selitti miksi naiset eivät vastaa sinulle.

        Naura vaan, mutta oikeasti se että on 10 vuotta nuoremman näköinen voi olla myös "ongelma". Olen 39, mutta usein minua luullaan jopa 25-vuotiaaksi, useimmiten 28-30vuotiaaksi. Livemaailmassa (nuorten)naisten seuraa on tarjolla ainakin kohtuullisesti ja jos en vakavasti otettavaa seuraa etsi, en kerro omaa oikeaa ikääni heille, joten sinänsä ulkonäköni ei ole ongelma, mutta oman ikäisten seuraa onkin vaikeampi löytää. Siksi etsinkin vähän nuorempia kuin itse olen, enkä todellakaan epätoivoisesti etsi, päinvastoin.
        Mutta treffisivuilla ei näemmä saa hakea kuin max 3-4 vuotta nuorempaa/vanhempaa, muuten ette vastaa :)
        Haluan pikkuhiljaa sen perheenkin perustaa, mitä nämä alta 25-vuotiaat neidit eivät vielä halua, siksi on se oikea yritettävä löytää täältä netistä.


      • kirsikkajätski
        tiedän mitä haluan kirjoitti:

        Naura vaan, mutta oikeasti se että on 10 vuotta nuoremman näköinen voi olla myös "ongelma". Olen 39, mutta usein minua luullaan jopa 25-vuotiaaksi, useimmiten 28-30vuotiaaksi. Livemaailmassa (nuorten)naisten seuraa on tarjolla ainakin kohtuullisesti ja jos en vakavasti otettavaa seuraa etsi, en kerro omaa oikeaa ikääni heille, joten sinänsä ulkonäköni ei ole ongelma, mutta oman ikäisten seuraa onkin vaikeampi löytää. Siksi etsinkin vähän nuorempia kuin itse olen, enkä todellakaan epätoivoisesti etsi, päinvastoin.
        Mutta treffisivuilla ei näemmä saa hakea kuin max 3-4 vuotta nuorempaa/vanhempaa, muuten ette vastaa :)
        Haluan pikkuhiljaa sen perheenkin perustaa, mitä nämä alta 25-vuotiaat neidit eivät vielä halua, siksi on se oikea yritettävä löytää täältä netistä.

        Tuossa olet oikeassa, että nuoremmalta näyttäminen on oikeasti ongelma.

        Itse olen myös 40 , ja minun ikääni ei usko kukaan, paperit joudun näyttämään uusille tuttavuuksille, miehille ja naisille.
        Useimmiten minua luullaan 25-vuotiaaksi.

        Minua lähestyvät oikeassa elämässä nuoret miehet, ja vanhemmat miehet, jotka ovat etsimässä nuorta lihaa. En toteuta kummankaan ryhmän toiveita, koska en ole perustamassa perhettä tulevaisuudessa (nuoret miehet) enkä ole oikeasti "nuorta lihaa" vaikka siltä saatan näyttää.

        Itse haluaisin ihmissuhteen elämää nähneen, aikuisen miehen kanssa. Miehellä saisi olla lapset jo tehtynä. Viihdyn lasten ja nuorison seurassa mainiosti, joten oikeastaan toivoisin, että miehellä olisi jälkikasvua.

        Ei vain löydy minulle sellaista miestä.


    • rajoitettu....

      Koska en ole maksanut kaksnelosesta en saa laitta vuorokaudessa kuin viidelle viestin.

      • Jotain voisi tehdä

        Miksi ette luo anonyymia sähköpostiosoitetta, jonka voisi antaa heti ekassa viestissä??


      • @@@@@
        Jotain voisi tehdä kirjoitti:

        Miksi ette luo anonyymia sähköpostiosoitetta, jonka voisi antaa heti ekassa viestissä??

        Minä taas miehenä ja plussa-asiakkaana laitan viestiin myös sähköpostiosoitteen, silloin ei se viiden viestin rajoitus ole este vastaamiselle.


      • rajoitettu....
        @@@@@ kirjoitti:

        Minä taas miehenä ja plussa-asiakkaana laitan viestiin myös sähköpostiosoitteen, silloin ei se viiden viestin rajoitus ole este vastaamiselle.

        Itse en ole yhtään viestiä saanut, jossa olisi se meiliosoite ollut.


      • rajoitettu....
        Jotain voisi tehdä kirjoitti:

        Miksi ette luo anonyymia sähköpostiosoitetta, jonka voisi antaa heti ekassa viestissä??

        Jos viisi viestiä on jo tullut täyteen, ei itse voi edes sitä meiliään ilmoittaa, vaikka minulla sellainen onkin.


      • pikku vinkki
        rajoitettu.... kirjoitti:

        Jos viisi viestiä on jo tullut täyteen, ei itse voi edes sitä meiliään ilmoittaa, vaikka minulla sellainen onkin.

        Meiliosoitteen voi ilmoittaa myös siinä profiiliteksissä


    • mietipä

      Kun minulla oli profiili en vastannut niille jotka lähettivät parin sanan viestejä kiinnostaisko, olisko mitään yms.
      Viesti pitää olla jotakin muutakin, että nainen kiinnostuu. Kannattaa myös miettiä, mitä profiiliinsa laittaa. Sain itse muutamia asiallisia fiksuja viestejä joihin en kuitenkaan vastannut miehen profiilin perusteella seuraavista syistä, en mahtunut lähellekään ikähaarukkaa, minulla on lapsia miehen profiilissa ei saanut olla, mies haki yli 170 cm laihoja urheilullisia, olen vähä reilu 160 normaalikokoinen.

      MIES jos naisen profiili tai kuva herättää mielenkiintoa, vaikka henkilö ei aivan olisi profiilisi ihannekumppanin mukainen kannattaa laittaa viestiin jotenkin se miksi kiinnostuit kriteeriesi ulkopuolelle sijoittuvasta.
      Itse sain myös yhden tällä tavalla kirjoitetun viestin, vastasin ja tavattiinkin, hyvä tyyppi.

    • qrtwertt

      Siksi, että sinä et poikkea massasta.
      100 kirjoitusta ja jokainen eri henkilöltä, vastaisitko sinä jokaiselle vai tekisitkö karsintaa?
      Siinä syy,,,,,,sinut on deletellä rankattu kakkosluokkaan.

      • totuus viestimääristä

        Plussa-asiakkaana näkee jokaisen profiilin viestimäärät, aika harvalla siellä on vastaanotettuna satoja viestejä, suurimmalla osalla on joitain kymmeniä vastaanotettua viestiä kuukaudessa, päivässä tuskin tulee kymmentäkään viestiä. Ja on siellä paljon profiileja joille on lähetetty alle 10 viestiä, vastauksia naiset lähettävät vain muutamille, saattaa olla 78 vastaanotettua viestiä, 8 lähetettyä. Vierailijoita on naisten profiileissa on satoja, parikin tuhatta, mutta ei ne viestimäärät ole niin suuria kuin annetaan ymmärtää.


    • Tyttö

      En vastaa niille, jotka eivät täytä hakukriteereitäni. Eli ovat liian vanhoja tai asuvat toisella puolella maata. Enkä myöskään seksiseuranhakijoille. Enkä muille seikkailijoille. En niille, jotka lähettävät "kaksi sanaisia" viestejä. En niille, joitten ulkonäkö on totaalinen turnoff. Kansalaisuus on väärä.

      Joskus viestejä on niin paljon, ettei niihin pysty vastata edes samalla viikolla. Ei ehdi edes lukea niitä.

    • turhaa homma

      Minä vastaan naisille vain jos kriteerit sopii. Kerran yks nainen jolle vastasin niin vastas takas et hän etsiikin 10 cm pitempää miestä. Eli naisel oli toive 160-170 niin se halusikin 180 cm miehen. Ei naiset oikeesti tiedä mitä haluavat kun ne muuttavat mieltään jokapäivä.

    • minkä sille voi

      Minä olen nainen joka olen usein joutunut jättämään miehen odottamaan.

      ei en toisen takia. Elävässä elämässä työssä vain on tullut jokin takapakki ja kun tietää että ei ole niin kuin pinnalla kun miettii jotain työjuttua tulee se jo sovittukin tapaaminen peruttua.

      ei vastanneissa miehissä mitään vikaa siis ole ollut on vaan ollut näitä tilanteita.

    • rajattua

      24 rajoittaa vastaukset viiteen jos ei maksa
      siinä varmaan osa syytä miks ei vastauksia tule
      tai tulevat vasta "myöhemmin"

    • MONESTIYKSIN

      OLEN KYLLÄ AIKUISEMPIKIN, MUTTA PYRIN VASTAAMAAN.

    • aikuinen nainen

      Minulla on taas se ongelma etteivät miehet viitsi vastata minulle. Asiallinen profiili on minullakin ja asiat kunnossa. Sopusuhtainan ja ihan nätti nainen olen.

    • Siksi näin

      Onko sulla asiallinen profiili?
      Haetko naista 16-60 v.
      eli liian suurella ikähaarukalla?

      Jos ekassa viestissä on foto pyyntö
      mutta ei mitään sisältöä
      niin en edes vastaa
      Asiallisiin viesteihin vastaan aina
      mutta asiattomiin en

    • LadyDeittalija

      Moi!
      Olin oikeastaan vain Suomi24 ennen kun viestien määrää rajoitettiin. Siitäkin huolimatta todella moni mies sitten taas jätti vastaamatta. Tänne vaan mahtuu kaikenlaista sekaan, eli löytyi ihan fiksua tapauksia joita olen tavannutkin - mutta Amorin nuolet eivät lentäneet. Löytyi niitäkin, jotka kohteliaasti vastasivat etten ole ihan sitä mitä etsivät - mutta suurinosa miehistä eivät vastaa mitenkään.
      Olen täällä kaikkien kanssa sitä mieltä että on huonoa käytöstä.

      Minulla jää vaan vastaamatta asiattomiin viesteihin, eli sellaisiin jossa halutaan vain petiseuraa ja on varmasti ollut yksittäistapauksia jossa yhetydenotto on ollut pelkkä kuvapyyntö tai yksi sana. Antaa valitettavasti hieman kyseenalaisen kuvan vietin lähettäjästä.

    • Haku päällä

      Ei jaksa lukee koko viesti ketjuu, mut eikös vastaaminen ole asiallista kaikille kyselijöille, vaikka EI KIINNOSTA ! Mä ihmettelen samaa käytöstä täällä treffeillä. Mihin on kadonnut käytös tavat ?

    • päälleneljänkymmenen

      Niin, tulihan niitä viestejä välillä. Joskus ryöpsähti useampi samana päivänä. Saattoi lukea: olet kaunis tai viehättävä tms. Voisihan niihin vastata kiitos, ja joskus tuli vastattuakin. Toivoisi kuitenkin että jos oikeasti haluaa vastauksen, voisi pikkuisen nähdä vaivaa siihen ensimmäiseen viestiin. Muuten se vaikuttaa vain toteamukselta ilman sen kummempaa kiinnostusta. Naimisissa olijat ja kokonsa ilmoittajat eivät mielestäni ansaitse edes kieltävää vastausta. Kaikille joiden viesteissä oli jotakin mihin tarttua, vastasin. Nyt sain tarpeekseni, en jaksanut enää. Yksinäinen en ole, mutta kyllä sitä kaipaa usein muutakin juttuseuraa kuin nuorison tai ystävät ja erityisesti sitä kaipaa läheisyyttä. Seksin puutteesta ei juuri tarvitse kärsiä, siitä pitää vapaa tapailusuhde huolen.Sen selittäminen olikin vaikeinta, että miksi olla nettideiteissä, kun kerran on jo jonkinlainen suhde. Parempi palauttaa arki hetkeksi ihan normaaliksi, jotta löytää taas sen kipinän deittailuun. Se loisti varmasti kauas, että olin jo ihan tympääntynyt koko touhuun :) Niin ja alkuperäiseen kysymykseen vielä vastaus: kyllä minä ainakin hain kunnollista parisuhdetta, ja esim, minun profiilini näkyi olleen täällä n.8kk niin puolet ajasta se oli ollut piilotettuna. Palvelin ei kerro muuta kuin alkuperäisen kirjautumispäivämäärän.

    • sinkku49/50

      Olen ite naisena meinannut muutamalla miehelle laittaa viestiä Katsoin ensin heidän kriteerinsä mitä etsivät. No jos haarukkana on esim. painoss 0-200 kg ja vieressä toiveena hoikka,normaali, niin unohdankin sitte koko jutun. En ole koskaan törmännyt hoikkaan 200 kiloseen. Onko nämä lukutaidottomia, vai eivätkö vaan viitsi/jaksa muuta laittaa. No odotelkoot he siellä ja minä odottelen täällä. Ai niin, olen mä pari viestiä saanu. Toinen sano moi ja toinen ois halunnu panna perseeseen ym. lisäksi oli vähän omaa poikaani vanhempi. Taitaa olla niin,että oma apu paras apu, jos pahassa puutteessa on. Itse etsin kyllä ihan tositarkotuksella ja mielummin loppuelämän miestä. 8 v oon tässä odotellu,josko siellä "kadulla" nyt törmäis, vaan eipä ole kohdalle osunut. Eise tämmönen tavis työssäkäyvä ja omillaan tuleva normi nainen enää kelpaa kun p....seuraksi. Pitää vaan sanoa, että olkaa hyvä ja siirtykää seuraavalle reiälle.

    • Että silleen

      Tos mun numero, soita. Joo, en soita tuollaisen perusteella kenellekään.

      Minulla ei kuvaa, niin sitten olin "varmaankin porsaan näköinen" Ja ihan siitä syystä kun asiallisesti vastasin.

      Näitä riittää ja ne vähän laittaa miettimään vastaanko vai en.

    • raha ahne bith

      Jos mies ei ole komea ja varakas niin naiset ei vastaa. Sitä ei selvemmin voi sanoa.

    • s24 naiset <3

      Kyllähän tämä asiallisiin viesteihin vastaamatta jättäminen alkaa tympiä. Vaikka tekis kuinka hyvän ja juuri hänelle suunnatun viestin, niin ei nähdä vaivaa vastata. Tekis mieli tehä mustalista näistä naisista, jotta muutkin osaa välttää. Mukava, liikunnallinen, työssäkäyvä, ihan komeekin 30v ei kelpaa. Jotkut saattaa kirjoittaakin, mutta suunnilleen jää ensimmäiseen viestiin, vaikka ensin ollaan kiinnostuneita. Ilmeisesti joku rikkaampi tuli myös apajille.

      Jotkut naiset kirjoittaa: "Hei, sulla on kiva profiili ja haluaisin tutustua. Mitä sä teet työkses". Heti tuli mieleen, että rahan perässä sitä ollaan. Elättäjiäkö tuolla vaan etsitään? Tai sitten pitäis olla joku todellinen runosieppo riikinkukko, joka vetää mielenkiintoisimmat tekstit ja lupaa kuun taivaalta. Puuh..tuolla kaupungilla sentään naiset osaa vielä jutella pidempäänkin. Varmaan tulee kohta siirryttyä kokonaan sen puolelle.

      Todistakaa, että osaatte edes vastata kielteisesti :) Kiitos.

      • höhtota

        Mistäpä sitä uppo-oudon kanssa jutuntynkää vääntäisi. Työn/alan kysely on ihan asiallisimmasta päästä kysymyksiä täällä. Ei hän ole rahanahne, vaan haluaa varmistaa sinun olevan täysjärkinen, työelämässä ja ehkä jopa fiksu.
        Voisin keksiä paljon pahempia aloitusvastauksia : ) mutta en kehtaa nyt.
        Vaikutat itse epäluuloiselta naistenvihaajalta (tai kuulut ryhmään eläkeläinen/työtön kuten täällä useimmat).


    • voisiko olla että

      Jos sä et sovi heidän ikähaarukkaansa, olet heitä huomattavasti vanhempi tai nuorempi, niin syy voi olla siinä. Mä etsin itseni ikäistä miestä /- 3 v, enkä viitsi muille vastata muuta kuin ehkä sen tylyn kiitos mutta ei kiitos. 40 naisena mulla on ehkä liiankin tarkat kriteerit sille, mitä miehestä haluan. Mä tiedän, etten pärjää itseäni kymmenen vuotta vanhempien miesten kanssa. Samoin nuorempien kanssa en yhteistä säveltä pysty löytämään. Ei ole kyse ennakkoluuloista vaan ihan kokemuksesta.
      Enkä mä laita viestiä kellekään, jonka toiveisiin en mahdu.

    • Voisikohan_olla_niin

      ap:n aloituksesta saa kyllä sen käsityksen että hän ihmettelee lähinnä sitä, että mikseivät naiset vastaa siitäkään huolimatta, että hän SOPII heidän hakukriteereihinsä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      515
      12858
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      349
      8444
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      38
      7450
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      353
      2529
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      2274
    6. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1967
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1703
    8. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      22
      1520
    9. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1510
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1343
    Aihe