vittu mitä saatanan paskaa....
koko lauantai on pilalla!
riita alko aamulla:huusin kovaan äänen siskopuolelle lopeta, ku se ei totellu.sitte äiti sano mulle hiljaa, ku huusin sille.sitten se veti mua tukasta, seurauksena ärsyynnyin niin et huusin sille "painu vittuu siitä vitu hullu ämmä"! nii ois kai muutki tehny ku tollei vedetää tukasta.sitte menin itkemää omaa huoneesee, ja kun tulin pois nii äiti&isäpuoli (jolle äiti oli kertonu koko jutun)sano et nyt ei tuu lauantai herkkuja!taas alko masentaa.sitte myöhemmi isäpuoli veti koneesta netti-tikun irti ja sano et:"nyt ei koko iltana konetta"!ja mua syytetää kaikesta!?sitte myöhemmi valetin äitille mm.vklp paskaa fiilistä, sen pilalle mentyä,ja niite vittuilua mua kohtaa, ni se vaa sano "no hirtä ittes jos on nii paska fiilis", ja "kone on sun elämäs ja sulla ei oo kavereita", ja "se on sun ongelmas jos sulla on paska fiilis"oon tänää 2-kertaa itkenny, onko oikein?
luulin aamulla et tästä tulis kiva päivä ku hiihtoloma jne.mut aika masentava ilmapiiri, ja paska fiilis...aattelin et tänää ois ollu mahtava päivä jne... :(
onko oikein tää äitin&isäpuolen toiminta?
6
236
Vastaukset
- sdsdsdsdsdsdsd
Ei todellakaan ole oikein.
- karvatoukka
Siis eihän äiti voi sano "hirtä ittes". Sano jollekkin!!!
- okkookkkkk
Viikonloppu pilalla ei nettiä tai karkeja voi sinua, voisit vaikka mennä ulos leikkimään kavereiden kanssa netistä ja karkeista ruikuttamisen sijaan ja tehdä jotain hyödyllistä....
- elämäni=paska
Sama juttu, mutta äitini ei ole kyllä sanonut "hirtä ittes"
No olisiko sinun pitänyt kiittää turhasta rangaistuksesta. Äitisi teki väärin. Vai menikö äitisi korvat pilalle kun huusit? Jos suinula ei ole konetta niin millä tämän kirjoitit?
Moi nimimerkki bad saturday,
kun ihminen on raivoissaan, niin usein päästää suustaan sellaista, mitä tosiaankaan tarkoita. Toivottavasti teidän perheen tilanne on seestynyt.
Anteeksiantaen eteenpäin!
Terveisin
Sami ja Rosa NettiSaappaasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483