MIES EI PIDÄ ISOISTA TISSEISTÄNI

isottissitt

Olen tutustunut netissä jo kauan sitten mieheen, jonka kanssa edelleen pidämme yhteyttä. Aiomme tavata ja juttelemme melkein kaikesta. Hän on sanonut ettei pidä isoista tisseistä, ja omani ovat D kokoa. Huolestuttaa, pitääkö mies minua ällöttävänä kun tapaamme ? :(

12

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No voi, sano että amerikkalaisella mitoituksella ne on B

Noin muuten miestä, joka ennen ekaa tapaamista selittää netissä tissimakuaan, ei kannata tavata ollenkaan.

• kauan sitten.. kuinka kauan? sanoisin lähinnä että pitäisi.. hämmentävänä. koska et oo kertonu eikä näemmä selviä kuviakaan oo vaihdettu. jotkut tältä palstalta vois jopa huutaa että: huijausta! :)

mutta siitä voin olla varma että jos hän kerta niin ällöää isoja tissejä niin häntä myös ällöttää se ettet kertonut.

• hitto noita deja vu -ilmiöitä, tulee ja menee!

• Naisilla on taipumusta poimia pieniä yksityiskohtia miehestä, mistä he pitävät, onko sukan materiaali mitä ja mitä mausteita ruokaan tulee laittaa - niin, luonnollistahan se. Eikä siinä mitään pahaa sinällään pyrkiä miellyttämään miestä, josta pitää.

Mutta, surprise, surprise, miehet yleensä kuitenkin keskittyvät isompiin asioihin, kuten siihen, että onko seurassasi hauskaa ja vietkö hänen "suurta missiota" eteenpäin vai vedätkö hänet alas. Ja ennenkaikkea näetkö oikean miehen sankaritekojen takana ja rakastutko sankariin vai todelliseen mieheen tarpeineen.

Enpä voi muuta sanoa kuin että nauti omasta seurastasi ja jos mies tahtoo tissiesi takia laittaa poikki, niin.. No, harvoin on kyse siitä.

Ja ei, en vähättele kenenkään makumieltymyksiä. Toisaalta, jos mies on niin pinnallinen vajakki, että OIKEASTI ratkaisee joku tissien koko, niin eihän siitä olis kun panemaan. Tuskin sellasta haluat?

• zisel

Tuliko tää syväanalyysi sieltä sun omasta huoneestasi? Siis kun ilmeisesti asut vanhempiesi kanssa vielä? :D

• zisel
        zisel kirjoitti:

Tuliko tää syväanalyysi sieltä sun omasta huoneestasi? Siis kun ilmeisesti asut vanhempiesi kanssa vielä? :D

Niin ja sori, en haasta riitaa tai mitään, mä vaan repesin XD

• go zisel
        zisel kirjoitti:

Niin ja sori, en haasta riitaa tai mitään, mä vaan repesin XD

:D

• zisel
        go zisel kirjoitti:

En mä tiedä, pitäis miettiä mistä saada hilloa että saa ostettua mikropizzoja jotta elää 8.pvään saakka :D

• zisel kirjoitti:

Onko syväanalyysi jotain syötävää? :3

• zisel
        kanasutra kirjoitti:

Onko syväanalyysi jotain syötävää? :3

Jos olis niin söisin!

Nimim. syönyt viimeksi perjantaina mikrohampurilaisen.

• "Isot tissit" on suhteellinen käsite. Toisille C-kuppi on iso, toisille pieni.

Mistä tuli mieleen lukemani vitsi, haluatteko lukea sen?

Nainen uudelle miesystävälleen toisilla treffeillä "Minua ei sitten seksi kiinnosta, vaan filosofia"
      Mihin miesystävä "Ei minuakaan, joidetaan seksi nyt pikaisesti ja puhutaan sitten filosofiasta, kuka hän sitten onkaan"

• lal laa

No voin kertoa, ettei ne tissit ole maailman ykkös asia kuitenkaan miehillekään. Jollekka on, niin joutaa mennä menojaan jollei kelpaa se mitä tarjolla on. Yksinkertaista, kun pitää yksinkertaisena tietyt asiat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      550
      2112
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      386
      1709
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1539
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1408
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1116
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      56
      1092
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      118
      1077
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      858
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      12
      833
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      823
    Aihe