Ehkä syytä ilkkua

Lisko on hankkinut uuden.
Eikä kertonut ennakolta että aikoo, eikä varoittanut.
Päh ja pöh.

119

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uudistusmielinen

UUDEN...........................................?

Taitaa olla kierrätyksestä vaan

• Käytännössä sangen todenmukainen vaihtoehto,
        Tosin en tiedä asiasta kovin paljoa.

Kaikenpuolin ärsyttävä tilanne, sillä olin käsityksessä että tässä ollaan taas melkein virallisesti yksissä.

• Laihian vallesmanni
        buddy-love kirjoitti:

Käytännössä sangen todenmukainen vaihtoehto,
        Tosin en tiedä asiasta kovin paljoa.

Kaikenpuolin ärsyttävä tilanne, sillä olin käsityksessä että tässä ollaan taas melkein virallisesti yksissä.

Virallistamiseen tarvittaisiin samanlaiset jalka- ja kaulakahleet, kuin
        Is-Amtti ja Rannanjärvi tunnetussa valokuvassa.

• Laihian vallesmanni kirjoitti:

Virallistamiseen tarvittaisiin samanlaiset jalka- ja kaulakahleet, kuin
        Is-Amtti ja Rannanjärvi tunnetussa valokuvassa.

Oli se aika virallista vielä ennen Joulua.
        Tosin kahleista olisi saattanut olla oikeasti apua.
        Liskonkestäviä ei kuitenkaan saa kaupasta.

• buddy-love kirjoitti:

Oli se aika virallista vielä ennen Joulua.
        Tosin kahleista olisi saattanut olla oikeasti apua.
        Liskonkestäviä ei kuitenkaan saa kaupasta.

Naiset ovat niin sitoutumiskyvyttömiä nykyään.

Ärrin murrin.

• kalteritanko
        buddy-love kirjoitti:

Ärrin murrin.

Jospa valmistat itse terraarion titaanista?

Minusta naiset ja muut lemmikkieläimet ovat liiankin takertumiskykyisä

Aina suuri helpotu kun yhdestä pääsee.............................................

• kalteritanko kirjoitti:

Jospa valmistat itse terraarion titaanista?

Minusta naiset ja muut lemmikkieläimet ovat liiankin takertumiskykyisä

Aina suuri helpotu kun yhdestä pääsee.............................................

Se aikoo olla eri terraariossa jo valmiiksi.
        Ja pyydystyshaavista on verkko puhki.
        Taitaa siellä olla se terraarionvartijakin tiellä.

• Moraalin vartija
        buddy-love kirjoitti:

Ärrin murrin.

Et kai ole oikeasti tuota mieltä naisista?

• Moraalin vartija kirjoitti:

Et kai ole oikeasti tuota mieltä naisista?

Karrikoin, mutta on se myös osittain noin.
        Osa kuitenkin haluaa ja kykenee.

• Moraalin vartija
        buddy-love kirjoitti:

Karrikoin, mutta on se myös osittain noin.
        Osa kuitenkin haluaa ja kykenee.

Karrikoin? nyt tuli sana, jota en ymmärrä mutta jos tarkoittaa kuin sivistysana kirja kertoi että vastaava "liiottelua".

• hasta luego

www.youtube.com/watch?v=UnfNroaVmCQ

:D

• Jaaha, on näköjään kohdennettuja mainoksia tuossa vieressä:
      " Fisher eroseminaari"

• särkevä pumppu

www.youtube.com/watch?v=ejx3KvNjpmk

• love is poison

www.youtube.com/watch?v=4sT54IEORII

• mietteliäs n

Millaisen naisen seuraa itse toivoisit? Luuletko, että voisit rakastua palstalaiseen, että täältä löytäisit elämänkumppanin, sitten kun olet päässyt liskosta ja pettymyksestä yli?

• Pääseekö niistä yli.
        Tuntuu että kasautuvat ylikäymättömäksi vuoreksi, jonka kasvamisen haluaisi estää.

Tuntuu siltä että turvallisinta olisi jatkaa erakoitumista, sillä itsensä selittäminen uudelle ihmiselle on niin vaivalloista ja sitten kuitenkin ehkä lopulta turhaa.

• buddy-love kirjoitti:

Pääseekö niistä yli.
        Tuntuu että kasautuvat ylikäymättömäksi vuoreksi, jonka kasvamisen haluaisi estää.

Tuntuu siltä että turvallisinta olisi jatkaa erakoitumista, sillä itsensä selittäminen uudelle ihmiselle on niin vaivalloista ja sitten kuitenkin ehkä lopulta turhaa.

Eikä minun kanssani ilmeisesti ole kovin yksinkertaista olla.
        Parempi olisi säästää ihmisiä itseltäni.

• Ja toivominen on sivuseikka.
        Minun kanssani on pakko olla älykäs ja huumorintajuinen.

• ihana, kuuma kahvini
        buddy-love kirjoitti:

Eikä minun kanssani ilmeisesti ole kovin yksinkertaista olla.
        Parempi olisi säästää ihmisiä itseltäni.

Höpöä. Olet nyt mieli maassa, siksi kaikki tuntuu pettävän. Pääsee niistä yli. Vuoret on tehty kivuttaviksi, joskus jopa ylitettäviksi! Mikä onnistumisen riemu lopulta, istahtaa nauttimaan repusta appelsiini rinteellä, josta avautuu näkymä koko läpitaivallettuun sielun syksyyn. Nyt on kevät, buddy.

Sellaiset ihmiset, jotka pyrkivät kontrolloimaan ympärillään olevaa, myös läheisiään, tekevät sitä kummasti myös eron jälkeen vaikkei yhteyttä pidettäisi. Ota elämä käsiisi. Hyväksy, että olet boheemi, välitön, mutta älä suostu nahjukseksi. Sulla on hyvin aikaa vietellä elämä uusille raiteille.

• ihana, kuuma kahvini kirjoitti:

Höpöä. Olet nyt mieli maassa, siksi kaikki tuntuu pettävän. Pääsee niistä yli. Vuoret on tehty kivuttaviksi, joskus jopa ylitettäviksi! Mikä onnistumisen riemu lopulta, istahtaa nauttimaan repusta appelsiini rinteellä, josta avautuu näkymä koko läpitaivallettuun sielun syksyyn. Nyt on kevät, buddy.

Sellaiset ihmiset, jotka pyrkivät kontrolloimaan ympärillään olevaa, myös läheisiään, tekevät sitä kummasti myös eron jälkeen vaikkei yhteyttä pidettäisi. Ota elämä käsiisi. Hyväksy, että olet boheemi, välitön, mutta älä suostu nahjukseksi. Sulla on hyvin aikaa vietellä elämä uusille raiteille.

Minulla on se ongelma että elän liikaa toisten kautta, enkä osaa pitää "omaa" elämää arvossa. Ja pidän aivan likaa huolta muista.
        Onnellisuuden puute aiheuttaa huomattavaa saamattomuutta.
        Täytän tarpeellisuudentunteen tarvettani auttamalla muita (eikä se auttaminen useinkaan ole vastavuoroista).

Minulla on runsaasti myös muita vikoja.

• olet pysäkillä
        buddy-love kirjoitti:

Minulla on se ongelma että elän liikaa toisten kautta, enkä osaa pitää "omaa" elämää arvossa. Ja pidän aivan likaa huolta muista.
        Täytän tarpeellisuudentunteen tarvettani auttamalla muita (eikä se auttaminen useinkaan ole vastavuoroista).

Kukaan ei ole viaton. Kerrot auttavasi toisia ja se, miten kerrot kuulostaa opetetulle. Jos todella tunnet tuon itsellesi omaksi tavaksi toimia, olet myös valmis luopumaan siitä. Elämässämme käväisevät ovat usein halukkaita opettamaan meille kaikkea, minkä kokevat meiltä puuttuvan, mieti sitäkin. Auttajan rooli on kaksisuuntainen, toisaalla on uhriutumisen uhka, uupumus. Aina ei vastavuoroisuutta odota, mutta avun tarjoaminen voi olla tiedostamatonta tarvetta tulla itse autetuksi.

Onnellisuuden puute... Onni tulee eläen, ei vaatien sitä. Onnea ei voi tehdä, sen voi vain kokea. Auta itseäsi kokemaan onnellisuutta, se alkaa ihan hengittämisestä. Vie itsesi tilanteisiin ja katso ja seuraa, miten siellä reagoit. Tunnetko onnen?

• olet pysäkillä kirjoitti:

Kukaan ei ole viaton. Kerrot auttavasi toisia ja se, miten kerrot kuulostaa opetetulle. Jos todella tunnet tuon itsellesi omaksi tavaksi toimia, olet myös valmis luopumaan siitä. Elämässämme käväisevät ovat usein halukkaita opettamaan meille kaikkea, minkä kokevat meiltä puuttuvan, mieti sitäkin. Auttajan rooli on kaksisuuntainen, toisaalla on uhriutumisen uhka, uupumus. Aina ei vastavuoroisuutta odota, mutta avun tarjoaminen voi olla tiedostamatonta tarvetta tulla itse autetuksi.

Onnellisuuden puute... Onni tulee eläen, ei vaatien sitä. Onnea ei voi tehdä, sen voi vain kokea. Auta itseäsi kokemaan onnellisuutta, se alkaa ihan hengittämisestä. Vie itsesi tilanteisiin ja katso ja seuraa, miten siellä reagoit. Tunnetko onnen?

Kestävintä onnea olisi se kun oppisi olemaan tarvitsematta yhtään mitään.
        Ihminen on kuitenkin siihen kykenemätön.

Nukkuminen on nykyisin lähinnä onnellisuutta, tosin yksin nukkuminen sotkee aina unirytmini. Enkä minä ole koskaan onnea vaatinut. Joskun hiukan toivonut ja odottanut, mutta onni on harvassa ja lyhyt aikaista. Kaikkeen tottuu, mutta nykyään en saa mitään järkevää aikaan.

• Niin?
        buddy-love kirjoitti:

Ja toivominen on sivuseikka.
        Minun kanssani on pakko olla älykäs ja huumorintajuinen.

Imartelet itseäsi.eikö ennemminkin et sinun kanssasi pitää sietää kaatopaikkaolosuhteita?

• Niin? kirjoitti:

Imartelet itseäsi.eikö ennemminkin et sinun kanssasi pitää sietää kaatopaikkaolosuhteita?

Myös muuta ankeutta ja sietämättömyyttä.
        Älykkyyttä tarvitaan jotta saa minut jymäytettyä toimimaan järkevästi ja huumorintajua sikisi että olen täysin naurettava.

• Moraalin vartija
        buddy-love kirjoitti:

olen huomannut että autat paljon.
        mutta sinun pitää osata sanoa EI heille , jos koet jonkun olevan arvokkaampi sinulle.
        se on yksi asia, mikä auttaa kunnioittamaan toista enemmän ja hän sinua.

meilläkin elämä ollut myrkyisä, jolloin niinkuin itse totesin miehelleni, että jos joku tulis tuohon jakamaan ja tukemaan tunnepuolisesti, etten yhtään ihmettele että oisi helppoa vaihtaa kun kuvitellaan kaikki muuttuu mutta todellisuudessa vie mukana myös omansa ongelman siihen toiseen parisuhteeseen, eli sama rumpa jatkuu.

jolloin olen uskonut omaan parisuhteeseeni ja vakuutanut tämän toisen osapuolen vaikka siihen meni, monen monta vuotta.

• Moraalin vartija
        Moraalin vartija kirjoitti:

olen huomannut että autat paljon.
        mutta sinun pitää osata sanoa EI heille , jos koet jonkun olevan arvokkaampi sinulle.
        se on yksi asia, mikä auttaa kunnioittamaan toista enemmän ja hän sinua.

meilläkin elämä ollut myrkyisä, jolloin niinkuin itse totesin miehelleni, että jos joku tulis tuohon jakamaan ja tukemaan tunnepuolisesti, etten yhtään ihmettele että oisi helppoa vaihtaa kun kuvitellaan kaikki muuttuu mutta todellisuudessa vie mukana myös omansa ongelman siihen toiseen parisuhteeseen, eli sama rumpa jatkuu.

jolloin olen uskonut omaan parisuhteeseeni ja vakuutanut tämän toisen osapuolen vaikka siihen meni, monen monta vuotta.

paitsi jos ei toinen luovuta uskomista.

• oho,
        buddy-love kirjoitti:

tuohan kuulostaa läheisriippuvuudelta! En olisi heti ensimmäisenä ajatellutkaan...

• Katson Kekäläistä ja Hintikkaa telkkarista ja totean että tuon tyyppisen jutun haluaisin, jossa tehdään hommia yhdessä ja molemmilla on mukavaa.

• Shoppailu kuuluu nykypäivään. Se tuottaa mielihyvää porvari- aatteen edustajalle. Vain rikkailla on etuoikeus yksityisomistaa. Köyhien tehtävä on selittää miten ovat vastuuttamalla toiminnallaan ajautuneet tilanteeseensa.

• Jokainen jolta ei puutu mitään on rikas.
        Mitä vähemmän tarvitsee sitä rikkaammaksi muuttuu.
        Rahan lisääntyminen ei lisää rikkautta.
        Tavaran lisääntyminen lisää kustannuksia.
        Elämä on sitä että oppii luopumaan.

• -nimim
        buddy-love kirjoitti:

Jokainen jolta ei puutu mitään on rikas.
        Mitä vähemmän tarvitsee sitä rikkaammaksi muuttuu.
        Rahan lisääntyminen ei lisää rikkautta.
        Tavaran lisääntyminen lisää kustannuksia.
        Elämä on sitä että oppii luopumaan.

Spartalainen asenne: Vähemmän on enemmän. Olen samaa mieltä, vähemmän parempaa on enemmän, kuin paljon huonompaa. Ja se mitä ei tarvitse, se ei tee onnelliseksi tai paranna elämän laatua, mutta jollekin toiselle se voi olla tarpeen ja siksi tärkeätä, senkin voi hyväksyä ja sen kanssa elää.

Elämä on kompromisseja, välitiloja, harmaan sävyjä, valintoja ja sen hyväksymistä, eikä luopuminenkaan siksi aina tarkoita sitä totaalisena, ellei niin erikseen haluta.

Itseltä ja toisilta kieltäminen on tapa asettaa rajoja sellaisen asioiden ympärille, jota ei hallitse, ja siten yritys palauttaa kontrolli asioihin. Mitä enemmän sellaisia rajoituksia on, sitä vaikeammaksi, ja tylsemmäksi, elämänsä tekee.

• UjYiii

Uuden miesystävän? Onnea liskulle. Yhtä helvettiähän se olikin sinun ja kamalan kajahtaneen eksäsi kanssa liskulle. Äitisuhteesikin tuntui olevan täysin kieroutunut. Pitkään sitä täällä saatiin lukea ja pahhoo tek.

• iiiYjU

Onko sun mielestä tervettä liskulta levitellä buddyn asioita palstalle ja haukkua sitä julkisesti?
        Mistä tiedät muutenkaa, kerrotaanko täällä tosiasioita näistä kirjoittajista? Aika monestahan on ollu selviä valheita palstalla.

• UjYiii
        iiiYjU kirjoitti:

Onko sun mielestä tervettä liskulta levitellä buddyn asioita palstalle ja haukkua sitä julkisesti?
        Mistä tiedät muutenkaa, kerrotaanko täällä tosiasioita näistä kirjoittajista? Aika monestahan on ollu selviä valheita palstalla.

Buddyhan oli mukana siinä levittelyssä. Ja nyt marttyyrina marisee kovaa kohtaloaan.

• iiiYjU
        UjYiii kirjoitti:

Buddyhan oli mukana siinä levittelyssä. Ja nyt marttyyrina marisee kovaa kohtaloaan.

Voipi olla, että olikin. En silti ymmärrä sitä, että jotkut asettuu tuomariksi näissä kirjoittajia koskevissa asioissa.
        Viimeks timanttia kävi tässä muutama päivä sitten vatvomassa jotain toisten vanhoja yksityisasioita ja tuomitsemassa dazua ja serpicoo. Ihmeellisiä juttuja, et jotkut ottaa puolensa noissa asioissa, mistä ei ite tiedä mitään.
        Mä oon aina ollu ilman mielipidettä, tai kokonaan lukematta muiden riitoja. Buddyn ja liskon juttuja en lukenut.

• iiiYjU kirjoitti:

Eivät ne ole kokonaan olemattomia, mutta tulkinnassa on tiettyä taitelijanvapautta.
        Lisäksi on ruodittu vain minun puoliskoani asioista.

• mennyt ohi taas
        iiiYjU kirjoitti:

Voipi olla, että olikin. En silti ymmärrä sitä, että jotkut asettuu tuomariksi näissä kirjoittajia koskevissa asioissa.
        Viimeks timanttia kävi tässä muutama päivä sitten vatvomassa jotain toisten vanhoja yksityisasioita ja tuomitsemassa dazua ja serpicoo. Ihmeellisiä juttuja, et jotkut ottaa puolensa noissa asioissa, mistä ei ite tiedä mitään.
        Mä oon aina ollu ilman mielipidettä, tai kokonaan lukematta muiden riitoja. Buddyn ja liskon juttuja en lukenut.

Mitä timanttia ruoti? En löytänyt tällaista keskustelua. Eikö hän ole aina ollut Serpico-fani?

• Yst Neuvo
        buddy-love kirjoitti:

Eivät ne ole kokonaan olemattomia, mutta tulkinnassa on tiettyä taitelijanvapautta.
        Lisäksi on ruodittu vain minun puoliskoani asioista.

Toivota liskolle kaikkea hyvää ja yritä välttää samat virheet jatkossa.

• :D:D:D
        iiiYjU kirjoitti:

Moi Ville!

Mitä kuuluu?

• Yst Neuvo kirjoitti:

Toivota liskolle kaikkea hyvää ja yritä välttää samat virheet jatkossa.

Tietysti toivon hänelle hyvää.
        Samalla olen kuitenkin myös huolissani.

Ja kärsin sosiaalisen elämäni romahtamisesta.
        (kenelle tässä nyt sitten selittää ilonsa ja surunsa)

Lisäksi olen varma että kykenen tekemään jatkossa aivan uuden tyyppisiä virheitä.

• iiiYjU
        :D:D:D kirjoitti:

Moi Ville!

Mitä kuuluu?

Nii, ei se quiteriekaan ihan täysillä käy, jos levittää toisten nimiä palstalle.

• kirpeIa
        iiiYjU kirjoitti:

Nii, ei se quiteriekaan ihan täysillä käy, jos levittää toisten nimiä palstalle.

*nauraa poskihampaat maitohapoil*

• pepeO
        kirpeIa kirjoitti:

*nauraa poskihampaat maitohapoil*

meni harakoille koko viesti

• hafanr
        iiiYjU kirjoitti:

Aika hauska. Buddyn tekemä aloitus tässäkin, ja Lisko saa moitteet :D

• 7+17

ei eksille tarvitse ilmoittaa yhtään mitään ...hillitse omistushalusi ...

• No mistä sen milloinkin tietää missä mennään kun yhtä myrskyä ja aaltoliikettä koko juttu.

(lisäksi itseni kuuluu sopia tämän tyyppisistä asioista)

• Moraalin vartija

uskon omistushalun olevan tällä kertaa väkevämpi liskolla, sen hetken mitä koin, ennenkuin tein palsta taon.
        lisko uskoin, että jumaloin buddy-lovea, vaikka hain buddylta tukea koska hän huomio minun tuskani ja teoriitisesti yrittänyt tukea parisuhdettani, josta olen kiitollinen, koska on lisännyt minun harkinta kykyäni katsoa asiaa kauempaa ja erillailla olen perehtyny, koska tunne puoli on ollut kuohulla.

• zisel

Ootteko sopinut Liskon kanssa että kerrot asiasta tänne?

• Tony DiNozzo

Häivy!

• En ole kysynyt lupaa, mutta ei se tästä suutu.
        Luultavasti huvittuu puolijulkisesta kärsimysnäytelmästäni.

• Kyllä se siitä...
    • tämmöisinä hetkinä tuntee olevansa onnellinen lemmikkinsä kans :)

• zisel

Sun täytyy tulla katsoo tota mun adhd- pentua :))

• zisel kirjoitti:

Sun täytyy tulla katsoo tota mun adhd- pentua :))

niin miks justiin mun :D mut voin tullakkin!

• moraalin vartija

minusta on luikurimaista tekoa vaihtaa, mitään sanomatta.
      pitäisi edes sen verran sanoa

• No kyllä se sanoi nyt kun asia on jo järjestetty.

Itse olisin kertonut aikeesta jo paljon ennen kuin tekisin mitään.

• Moraalin vartija
        buddy-love kirjoitti:

No kyllä se sanoi nyt kun asia on jo järjestetty.

Itse olisin kertonut aikeesta jo paljon ennen kuin tekisin mitään.

todella vaikeaa. kerroin tuon myrkyisän osuuden meidän suhteesta tuolla ylhäällä ja uskon osittain kun meillä on niiin sanottu kielto, ettei naiskavereita tai mieskavereita, joka on käytännössä vaikeuttanut hakea murheisiin apua vastakkaisesta sukupuolesta.
        joka vähentää altistamista repsahtamiseen vastakkaiseen sukupuoleen.

äitini lähti toisen miehen(isäni kaverin) kanssa koska vanhemmillani oli myrkyisä suhde.
        uskon heidän suhteeseen johtuvan siitä että äitini on altis pelkään jolloin isäni käytti pelkoa hyväksi.
        kun on kuulut kauhutarinoita suhteesta. tässä tapauksessa äitini ei edes uskaltanut puhua lähdöstään isälle, jonka vuoksi ei minullekkaan koska jätti minut isäni helmoihin.

nämä kuuluisat sanat joita kuulin muutama vuosi sitten äitini suusta oli, että mitä isäni sanoi kun äitini puhu eromisesta" toinen lähtee raudoissa ja toinen arkussa."
        mutta ei se äitini elämä parantunut miestä vaihtamalla, koska äitilläni tulee piikkejä suusta ja hän kokee sen itsensä puolustamisena, kuin silloinkin kun on mustasukkainen.
        mies on alkoholisoitunut(josta haluaa parantua)
        nykyään äitini taas puhuu lähdöstä nykyisestä(jo muutamia vuosia puhunut), mutta tällä kertaa ei ole edes miestä tilalla.

en tiedä valottaako tämä ajatuksia mutta aina jotain asioita ei saa oiottua kuin muuttamalla itseään.

isäni on todellakin naimisissa ja heillä ei ole tietääkseni, mitään ongelmia keskenään.

• kundi.kundine
      • Joillekin se on luonteva systeemi, mutta minulle ei.
        En edes kiinnostu satunnaisista vastaantuljoista.
        Pakko tuntea paremmin ja silloinkin vain äärimmäisen harvat vaikuttavat jotenkin sopivilta. Ja äärimmäisenharvinnaisempaa on että molemmat olisivat toisistaan samaan aikaan kiinnostuneita.

• bootshineboy

www.youtube.com/watch?v=Aex_HF6QLCI

tai tällainen:O)

• shoeshine Boy
        bootshineboy kirjoitti:

www.youtube.com/watch?v=Aex_HF6QLCI

tai tällainen:O)

www.youtube.com/watch?v=Aex_HF6QLVI

• shoeshine Boy kirjoitti:

www.youtube.com/watch?v=Aex_HF6QLVI

Linkissä on jokin vika.

• dazu 2.
        buddy-love kirjoitti:

Linkissä on jokin vika.

kts.

Shoeshine Boys -Humblebums

• horny cat on roof
        dazu 2. kirjoitti:

kts.

Shoeshine Boys -Humblebums

www.youtube.com/watch?v=YIEOrhOZLPs

• Huomenta sinne. Nyt tulee asiaa...
        Miksi tuollainen otsikko "Ehkä syytä ilkkua "? Ei kukaan täysipäinen ilku näin ikävässä ja monimutaisessa tilanteessa.
        Vain sinä ja se toinen tiedätte suhteenne todellisen tilan. Me muut täällä emme oikeasti voi ottaa siihen kantaa, emmekä voi missään tapauksessa ilkkua toisten ongelmilla ja pahalla mielellä. Sellainn olisi täysin järjetöntä.
        Puhukaa nyt hyvät ihmiset asianne selväksi.

Tässä tulee jopa sivustakatsojille paha mieli, kun kaksi aikuista ihmistä eivät osa sopia parisuhdepelin säännöistä. Puhukaa!

Ajatuksesi koiran hankkimisesta oli ehkä ensimmäinen realistinen älynväläys tässä ketjussa. Kannatan!
        Muistaakseni edellisen koirasi poismenosta on jo 2 - 3 vuotta.
        Hanki koiranpentu, tai kaksi, saat muuta ajateltavaa ja varmasti lisää käsitöitä.

Pahoittelen, jos sanon mielipiteeni liian särmikkäästi. Olisi ehkä pitänyt sensuroida tekstiä enemmän... noh, menköön näin.
        Toivon, että onnistutte kummatin löytämään mielenrauhan kaiken tämän mielenmyllerryksen keskellä.

Voimahalit ja parempaa huomista (siis tätä päivää) kaikille sen tarpeessa oleville.

terveisin: Minä

• tosi..typy kirjoitti:

Huomenta sinne. Nyt tulee asiaa...
        Miksi tuollainen otsikko "Ehkä syytä ilkkua "? Ei kukaan täysipäinen ilku näin ikävässä ja monimutaisessa tilanteessa.
        Vain sinä ja se toinen tiedätte suhteenne todellisen tilan. Me muut täällä emme oikeasti voi ottaa siihen kantaa, emmekä voi missään tapauksessa ilkkua toisten ongelmilla ja pahalla mielellä. Sellainn olisi täysin järjetöntä.

Tässä tulee jopa sivustakatsojille paha mieli, kun kaksi aikuista ihmistä eivät osa sopia parisuhdepelin säännöistä. Puhukaa!

Ajatuksesi koiran hankkimisesta oli ehkä ensimmäinen realistinen älynväläys tässä ketjussa. Kannatan!
        Hanki koiranpentu, tai kaksi, saat muuta ajateltavaa ja varmasti lisää käsitöitä.

Pahoittelen, jos sanon mielipiteeni liian särmikkäästi. Olisi ehkä pitänyt sensuroida tekstiä enemmän... noh, menköön näin.
        Toivon, että onnistutte kummatin löytämään mielenrauhan kaiken tämän mielenmyllerryksen keskellä.

Voimahalit ja parempaa huomista (siis tätä päivää) kaikille sen tarpeessa oleville.

Kiitos.
        (ilkunta on otsikossa koska palsta toisinaan riehaantuu tämän tyyppisistä jutuista)

On tämä tosiaan monimutkaisempi juttu kuin palstalle päin näkyy.
        Ja on tässä puhuttu, mutta molemmilla on jotenkin ristiin menevä toimintastrategia ja odotukset eivät siksi täyty.

Minä olen kuulemma jääräpäinen ja Lisko puolestaan aika jyrkkä.
        Emme siis ole osanneet löytää yhteistä toimintatapaa jolla asiat saisi sujumaan.

Harmittaa suunnattomasti ja varsinkin kun meillä on yleensä aina hauskaa yhdessä (huumorintajujen yhteensopivuus).

• mustis muistelee
        tosi..typy kirjoitti:

www.youtube.com/watch?v=sIV7UHhHEqA

• buddy-love kirjoitti:

Kiitos.
        (ilkunta on otsikossa koska palsta toisinaan riehaantuu tämän tyyppisistä jutuista)

Ja on tässä puhuttu, mutta molemmilla on jotenkin ristiin menevä toimintastrategia ja odotukset eivät siksi täyty.

Emme siis ole osanneet löytää yhteistä toimintatapaa jolla asiat saisi sujumaan.

Harmittaa suunnattomasti ja varsinkin kun meillä on yleensä aina hauskaa yhdessä (huumorintajujen yhteensopivuus).

Palstan riehaantumisesta ei sinun pitäisi välittää penn.. sentin vertaa. EVVK!

Kaikki parisuhteet, tai niiden toimimattomuus, ovat hyvin yksityisiä ja koskettavia asioita. Niissä on paljon tunnekuohua mukana, eikä kukaan muu voi oikeasti tietää, mitä te kaksi olette käyneet läpi ja kuinka olette asiat sopineet.
        Pelisäännöt pitää muistaa, sovituista aisoista ei saa luistaa.

Tiedän, että sinua harmittaa. Olen tosi surullinen puolestasi.
        Toimivan parisuhteen eteen on tehtävä työtä ja jopa uhrauksia. Kumppaniin on tutustuttava kunnolla, jolloin tiedät hänen toiveensa, ajatusmaaillmansa ja tunnherkkyytensä.
        Pelkille oletuksille ei parisuhteessa ole tilaa, asioista on keskusteltava ajoissa.

Toivottavasti, ajan kanssa, löydät elämänilosi takaisin.

(pahoittelen nopeita kirjotusvirheitä, en harrasta oikolukua... ehkä pitäisi, sorry.)

• äläoletosikko
        tosi..typy kirjoitti:

Kaikki parisuhteet, tai niiden toimimattomuus, ovat hyvin yksityisiä ja koskettavia asioita. Niissä on paljon tunnekuohua mukana, eikä kukaan muu voi oikeasti tietää, mitä te kaksi olette käyneet läpi ja kuinka olette asiat sopineet.

Toimivan parisuhteen eteen on tehtävä työtä ja jopa uhrauksia. Kumppaniin on tutustuttava kunnolla, jolloin tiedät hänen toiveensa, ajatusmaaillmansa ja tunnherkkyytensä.
        Pelkille oletuksille ei parisuhteessa ole tilaa, asioista on keskusteltava ajoissa.

(pahoittelen nopeita kirjotusvirheitä, en harrasta oikolukua... ehkä pitäisi, sorry.)

"Palstan riehaantumisesta ei sinun pitäisi välittää penn.. sentin vertaa. EVVK!"

Eihän buddy välitäkään, koska toi asian tänne. Buddy ja lisko ovat kokoajan ulkoistaneet suhteensa palstalle, se on heidän huumoriaan. Vaikea meidän on sitä ymmärtää ehkä, että miksi, mutta johtuisiko siitä, että suhde on palstalla alkanut ja siksi siitä on hauskaa pitää blogia, vaikka todellisuus blogin takana onkin raadollisempi. Nykyaikaa?

• äläoletosikko kirjoitti:

"Palstan riehaantumisesta ei sinun pitäisi välittää penn.. sentin vertaa. EVVK!"

Eihän buddy välitäkään, koska toi asian tänne. Buddy ja lisko ovat kokoajan ulkoistaneet suhteensa palstalle, se on heidän huumoriaan. Vaikea meidän on sitä ymmärtää ehkä, että miksi, mutta johtuisiko siitä, että suhde on palstalla alkanut ja siksi siitä on hauskaa pitää blogia, vaikka todellisuus blogin takana onkin raadollisempi. Nykyaikaa?

Olen minä näissä asioissa tosikko ja sellaisena haluan pysyä. Parisuhde asioissa ja yhteisestä yksityiselämästä en itse hiiskahtaisi palstalle sanaakaan.

Ei minun tarvitse ymmärtää muiden parisuhteita. Tarkoitus on olla sympaattinen kaverille, jolla on noin paha mieli ja se uskaltaa avautua omista tunteistaan tänne palstalle.
        Kahden voimakkaan ihmisen parisuhde on haastava, se vaatii tuplasti työtä.

• äläoletosikko
        tosi..typy kirjoitti:

Olen minä näissä asioissa tosikko ja sellaisena haluan pysyä. Parisuhde asioissa ja yhteisestä yksityiselämästä en itse hiiskahtaisi palstalle sanaakaan.

Ei minun tarvitse ymmärtää muiden parisuhteita. Tarkoitus on olla sympaattinen kaverille, jolla on noin paha mieli ja se uskaltaa avautua omista tunteistaan tänne palstalle.
        Kahden voimakkaan ihmisen parisuhde on haastava, se vaatii tuplasti työtä.

Jos suhde vaatii lähinnä "työtä", se on paras unohtaa. Toimivat suhteet toimivat ilman puurtamista.

Jos suhde vaatii lähinnä "työtä", se on paras unohtaa. Toimivat suhteet toimivat ilman puurtamista.

Mielestäni hyvän ja tomivan parisuhteen eteen kannattaa tehdä "työtä".
        Ensihuuma ja -hurmio syventyy arjen tasaiseksi rakkaudeksi.
        Kumppanin huomioiminen ja kommunikointi on ehdottoman tärkeää.

(Aika rientää, joudun poistumaan. Hyvää alkanutta viikkoa!) . :)

• äläoletosikko
        tosi..typy kirjoitti:

Mielestäni hyvän ja tomivan parisuhteen eteen kannattaa tehdä "työtä".
        Ensihuuma ja -hurmio syventyy arjen tasaiseksi rakkaudeksi.
        Kumppanin huomioiminen ja kommunikointi on ehdottoman tärkeää.

(Aika rientää, joudun poistumaan. Hyvää alkanutta viikkoa!) . :)

Krooh..

• Moraalin vartija
        buddy-love kirjoitti:

Kiitos.

tukisin sinua mutta on todella vaikeaa. Kun mies olettaa että hänen sanoi: taas sinä sen kanssa kirjoittelet. Vastaan enhän kokoajan ja totee kyllä se sitten nähään kun jätät minut.
        ihanan mustis se on, minuun iskee kuin pikkutyttö hänen hassuudelle.
        Hyvähän se on että mies puhuu ja kertoo tunteensa avoimmesti, rakastan häntä paljon että tuntuu että sielu repee.

Onko tämä jotenkin nurinkurista ja surullista kun sinulla hyvin menee olen parisuhteen syöverissä ja kun minulla hyvin menee sinä riuut.

• Moraalin vartija kirjoitti:

tukisin sinua mutta on todella vaikeaa. Kun mies olettaa että hänen sanoi: taas sinä sen kanssa kirjoittelet. Vastaan enhän kokoajan ja totee kyllä se sitten nähään kun jätät minut.
        ihanan mustis se on, minuun iskee kuin pikkutyttö hänen hassuudelle.
        Hyvähän se on että mies puhuu ja kertoo tunteensa avoimmesti, rakastan häntä paljon että tuntuu että sielu repee.

Onko tämä jotenkin nurinkurista ja surullista kun sinulla hyvin menee olen parisuhteen syöverissä ja kun minulla hyvin menee sinä riuut.

Juuri tuosta syystä vastaan sinulle aika lyhyesti ja lähinnä silloin kun sinulla on konkreettinen ongelma.

Jos on tarpeen, niin muistuta sille että minä olen täysin vaaraton ja erakoitumassa yhä enemmän.

• Uncle Tom´s Cabin
        buddy-love kirjoitti:

Juuri tuosta syystä vastaan sinulle aika lyhyesti ja lähinnä silloin kun sinulla on konkreettinen ongelma.

Jos on tarpeen, niin muistuta sille että minä olen täysin vaaraton ja erakoitumassa yhä enemmän.

Erakkona voisit kirjoittaa uusix tarinan: Setä Tuomon Tupa

• Uncle Tom´s Cabin kirjoitti:

Erakkona voisit kirjoittaa uusix tarinan: Setä Tuomon Tupa

En ole lukenut sitä.
        Miksi juuri tuo?

(luen lähinnä skifiä)

• tosi..typy kirjoitti:

Tästä jutusta näkyy palstalle päin ehkä 10 prosenttia.

Töitäkin on tehty aika paljon.
        Onko tarpeeksi, se ei minusta ole selvää.

Minä puhun lähes jatkuvasti ja kerron Liskolle kaiken, mutta Liskolla on eri systeemi.
        En minä sitä moiti, mutta olen ja olen ollut hiukan huonosti informoitu siitä missä milloinkin mennään.
        Tämä pysyy vielä siinä 10% sisällä, mutta tämä tiedotustaso riittäköön palstalle.

Palsta-alku on pääasiallinen syy.

Ja onhan tämä välillä ollut aika koomista.

• ödla
        buddy-love kirjoitti:

Tästä jutusta näkyy palstalle päin ehkä 10 prosenttia.

Töitäkin on tehty aika paljon.
        Onko tarpeeksi, se ei minusta ole selvää.

Minä puhun lähes jatkuvasti ja kerron Liskolle kaiken, mutta Liskolla on eri systeemi.
        En minä sitä moiti, mutta olen ja olen ollut hiukan huonosti informoitu siitä missä milloinkin mennään.
        Tämä pysyy vielä siinä 10% sisällä, mutta tämä tiedotustaso riittäköön palstalle.

Ödlat eivät mitään salaile!!!111!!!

• Lisko Kaljaoja
        buddy-love kirjoitti:

En ole lukenut sitä.
        Miksi juuri tuo?

(luen lähinnä skifiä)

..............buddy-sedän moduuli kuun takana.....
        kuutamossa rakastellaan JEEEEEEEEEE

Kuun pimeällä puolella ei ole erotiikkaa ja siksi elämän jatkuminen mahdotonta

• Hakkarainen__
        tosi..typy kirjoitti:

Käsittääkseni aloitus koskee a) sitä, että eihän buddy ja Lisko ole aikoihin olleetkaan yhdessä b) sitä, että nyt ainakaan eivät ole jos Liskolla on uusi.

Näin ollen kommentti parisuhteen yhteisistä säännöistä menee harakoille. Minkä parisuhteen? Tai no jos tiedät paremmin...

• Pikko Liskovaara
        Lisko Kaljaoja kirjoitti:

..............buddy-sedän moduuli kuun takana.....
        kuutamossa rakastellaan JEEEEEEEEEE

Kuun pimeällä puolella ei ole erotiikkaa ja siksi elämän jatkuminen mahdotonta

Näen seliä merkkejä buddy-sedässä, että hän on demonien vallassa

• rautua napaan

Ensin tää.

http://www.youtube.com/watch?v=gbhrx0upPKo

Sit tää:

http://www.youtube.com/watch?v=yKo0FK6-O-E

• Sinulle
      • -mm-

Niistä voi tehdä balladeja.

Miehet rämpyttää kitaroita ja tolloin takoo rumpuja. Ptkäätikkua siitä, kuka laulaa..

Sama se sille, kun se kumminkin tekee kipiää.

http://www.youtube.com/watch?v=p5Rj2Y0rFUo

• ninaina sano
        -mm- kirjoitti:

Niistä voi tehdä balladeja.

Miehet rämpyttää kitaroita ja tolloin takoo rumpuja. Ptkäätikkua siitä, kuka laulaa..

Sama se sille, kun se kumminkin tekee kipiää.

http://www.youtube.com/watch?v=p5Rj2Y0rFUo

"Turhanpäiväinen älykkyys syö ihmistä rotan lailla
        Miten kaikki voi olla valmista kun ei ole edes tehty mitään?"

"Miten niin jalat maassa? Oletko nähnyt kenenkään kävelevän ilmassa?"

• *halaa*

• Kiitos

• buddy-love kirjoitti:

Suunnittelen kaivautumista ja poteron viihtyisää sisustusta.

http://www.smeltzercartoons.com/Pro_Review/Cartoons_for_Pro_Review/Im-sorry-is-this-foxhole-ta.gif

• buddy-love kirjoitti:

http://www.smeltzercartoons.com/Pro_Review/Cartoons_for_Pro_Review/Im-sorry-is-this-foxhole-ta.gif

Helvetti sentään. Tuli kuunneltua toi H.P. Lovecraftin live kokonaan. Mulla on se vinyylinä, mutta ei oo levaria tällä hetkellä niin menihän se noinkin pitkästä aikaa. Kuulokkeilla tosin, mutta vitun kova.

Tässä lisää kivaa aamun ratoksi:

http://www.youtube.com/watch?v=fAiR5H2U01Q

• buddy-love kirjoitti:

Suunnittelen kaivautumista ja poteron viihtyisää sisustusta.

Jämähdin tähän taas. Toi "section 43" oli aikoinaan lakialoite Kaliforniassa kannabiksen laillistamisen puolesta- kaatui aikoinaan, mutta nyt herranjumalanvittumäoonpihalla-vuonna oliko 4 osavaltiota laillisti kannabiksen _viihdekäytön_ jenkeissä.

.

Pioneereille se kunnia, mikä kunnia kuuluu. Toki toi esillepano kärsii hieman LSD:n aiheuttamista disorientaatioista mutta silti toimivaa kamaa.

http://www.youtube.com/watch?v=lt2W3mgekRo

• Lisko muistutti juuri kieltäneensä julkiset keskustelut Rosen kanssa.

Hum hum...
      Kun nyt osaisi olla tässä yhtään mitenkään päin.

• justjust.....

"Muistutti juuri" "KIELTÄNEENSÄ"? MITÄ VITTUA??????????

• hmmmmmmmmmmmm!!

Kukaan ei voi olla niin kahlitseva, että kieltäisi EX:ltään keskustelut jonkun kanssa anonyymillä keskustelupalstalla........................ vai voiko?

• hmmmmmmmmmmmm!! kirjoitti:

Kukaan ei voi olla niin kahlitseva, että kieltäisi EX:ltään keskustelut jonkun kanssa anonyymillä keskustelupalstalla........................ vai voiko?

Kielto on näköjään yhä voimassa.
        En minä sitä muuten olisi tähän laittanut, mutta Roselle piti ilmoittaa ja hänen miehensä puolestaan on kieltänyt ykstyisviestit.

Elämä on monimutkainen asia.

• Moraalin vartija
        buddy-love kirjoitti:

Kielto on näköjään yhä voimassa.
        En minä sitä muuten olisi tähän laittanut, mutta Roselle piti ilmoittaa ja hänen miehensä puolestaan on kieltänyt ykstyisviestit.

Elämä on monimutkainen asia.

lisko on tietonen todellakin siitä asiasta etten yksityiviestejä lähetä, ennen kun "olitte yhessä".
        todella harmillista,
        ikävää että mustasukkaisuus valloaa, sillä ihmisisellä.(sinäänsä kieroa tomintaa)
        täytyy minunkin sitten arvostaa häntä, sen takia kun sinäkin arvostat häntä. miten se kohtelee sinua? minkä voin muutakun , etten nyt houkuttele sinua jatkamaan keskustelua.
        varsinkin kun en ole näköään tietoinen oletteko yhessä vai ei?
        ikävä kyllä, ukkoseni ei ole koskaan kieltänyt yksityisviestejä, vaan olen ihan tehnyt sen juuri sen takia, että kaikki on avointa, ettei edes tarvitsisi kieltää.

ihan omassa moraalin varassa tehnyt koska en halua niin että minulle tehtäisiin.

hän on juuri samallainen ettei hän kiellä.
        jonka koen heikkoudeksi.(annetaan kaikkien polkea päälleen)
        helpommin saa toisen näyttämään pahalta, kun asia tuodaan julki.
        sellainen ihminen menettää vain paljon koska miten ihmeessä kiellät lapseltasi tai tuot hänelle moraalia jos et edes itse omista sitä taitoa.
        miten ihmeessä opetat lapsesi puolustamaan.

mut olkoon tää viimenen viesti joka on tietoisesti sinulle kirjoitettu, jos joku kaunispäivä erootte siis oikeasti, jolloin toisen sanalla ei ole valtaa.
        katsotaan sitten asiaa.

• LaRito

mutta joo eipä se ukkokaan mulle mitään kertonu, muuttui vaan etäiseksi niin kauan että lähdin ite lätkiin.. ja mitä sitä enää sen enempää märehtiin! eli se siitä sun naistenki yleisestä mollaamisesta koska miehetki myös osaa.

• Yleistäminen on muodikasta joten kaikki yleistävät.

Kerronko myös mitä mieltä olen yleisesti miesten jääkiekkoharrastuksesta ja varsinkin yhdistettynä kaljaan ja lenkkimakkaraan.

• buddy-love kirjoitti:

Yleistäminen on muodikasta joten kaikki yleistävät.

Kerronko myös mitä mieltä olen yleisesti miesten jääkiekkoharrastuksesta ja varsinkin yhdistettynä kaljaan ja lenkkimakkaraan.

osaan jo arvata :)

• rekattu puska

Vaikka pitäisitte aloitusta vuoden palstan ykkösaiheena, en kommentoi! En tunne teitä! Ei ole mitään mielipidettä, koska ei ole tietoa teidän kuviostanne! EI kiinnosta! Pilaatte palstan! Tuliko tarpeeksi huutomerkkejä?

• Minusta tämä on vuoden surkein aihe.

*rypee*

• näin juuri!

• .... ....

Millainen se uusi on?

• En tiedä.
        En ole nähnyt.
        Enkä paljon kuullutkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      84
      1359
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      52
      987
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      370
      808
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      769
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      699
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      123
      692
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      658
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56