Niin, sain saksantuliaisen myytyä. Kyllä aikaa otti, eli helppoa ei myynti ollut. Vuosi sitten auton markkina-arvo oli 29500 ja nyt 24300. Hurjaa arvon laskua. Saatikka sitten, jos olisin ostanut vastaavan auton suomesta.
Sitä se teettää kun laivatolkulla tuodaan autoja suomeen, mersujen ja volvojen kohdalla alkaa olla ostajan markkinat.
Mutta koyhäthän ei mersuilla ajele.
Mersun omistajia harmitaa
12
4239
Vastaukset
- jeps
kun parempien hinta laskee, niin kukaan hullu ei enää alemman luokan autoista maksa enempää...lopputulos on että kaikissa luokissa hinnat tippuu.
Mitä suuret edeltä sitä pienet perässä.
Hyvä tässä hommassa on, että yhä useammalla on varaa turvalliseen jopa ylelliseen kulkuneuvoon. - jeps
kun parempien hinta laskee, niin kukaan hullu ei enää alemman luokan autoista maksa enempää...lopputulos on että kaikissa luokissa hinnat tippuu.
Mitä suuret edeltä sitä pienet perässä.
Hyvä tässä hommassa on, että yhä useammalla on varaa turvalliseen jopa ylelliseen kulkuneuvoon. - Myin jo
On myös kaksi onnen päivää:Se päivä kun auoton ostaa ja se kun auton myy.Kukin saa tahollaan miettiä kumpi on onnellisempi.Itse painotun jälkimmäiseen.
Monille tulee lähiaikoina selville ,että auto on vain käyttöesine,vähän niinkuin taskulampun patterit...- asdsadads
..ja näinhän se pitääkin olla. Tyhmä saa olla jos autoa ostaa sijoitukseksi.
- masa
tuu ostaan mun SLK pois 2004 vuosimalli ajettu 5600km,kaikilla saatavilla varusteilla Suomi auto,ja mua ei harmita yhtään vaikka ostin sen.kahden vuoden päästä taas vaihdan uuteen,että sillä lailla.
- tuontiSLK
Mikset samantien lahjoita rahojasi johonkin järkevämpään tarkoitukseen kuin veholle... kaikenlaisia pässejä sitä onkin.
- Arska
tuontiSLK kirjoitti:
Mikset samantien lahjoita rahojasi johonkin järkevämpään tarkoitukseen kuin veholle... kaikenlaisia pässejä sitä onkin.
noo on se vaan mukava ajaa uudella ja ne ajaa sillä joilla on varaa :-) ja onneksi kaikki ei tuo noita vanhoja paskoja tänne haitolle :-)
- jepsjeps
Arska kirjoitti:
noo on se vaan mukava ajaa uudella ja ne ajaa sillä joilla on varaa :-) ja onneksi kaikki ei tuo noita vanhoja paskoja tänne haitolle :-)
Onneksi kaikki varakkaat eivät ole ylimielisiä kusipäitä.
- eräs
jepsjeps kirjoitti:
Onneksi kaikki varakkaat eivät ole ylimielisiä kusipäitä.
eihän tässä ole ylimielisyydestä kysymys vaan harmista.sehän se avaajan pointti oli. ei saisi olla kateellinen jos toisilla on varaa laittaa esim,SLK:hon 65-70000€ varusteineen.mitä sitten,heille se on taskuraha,sama kuin tavallisten tallaajien kuukausipalkka.
- hei!
Mersun omistajia ei KOSKAAN harmita yhtä paljon kuin niitä joilla sitä ei ole.
- Ripe
Toivotaan että autojen, etenkin mersujen arvo laskis viälä vaikka 90%. Mun vanhan mersun arvo laskis 1000 eurosta 100. Se ei paljoo harmittas kun sais tilalle 1000 euron panoksella 10 000 euron mersun, tai 10 000 sais 100 000 arvosen. Hm. sais jo uuden 300 turbodieselin. Tosi hieno homma.
- ...
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746