Haluan vain miehen, en miehen sukulaisia

tulevaisuuteni

Kun löydän miehen, teen selväksi miehelle, ettei suhteeseemme kuulu hänen sukulaiset. Minulla on jo äiti ja isä, sisko ja veli, sekä muut sukulaiset. En halua vieraita ihmisiä elämäämme. Mies saa valita, joko minä tai entisen elämänsä ihmiset. En aio tutustua miehen ystävien kanssa, jätämme ystävät taakse ja kaiken muun entisen elämän.

Yhdessä mieheni kanssa taituroimme uuden yhteisen elämän, eikä uuteen yhteiseen elämään kuulu vanhasta elämästä mikään. Minä haluan kaiken uusiksi aina uudessa suhteessa, mikään ei saa muistuttaa entisestä.

Elämästä tulee täydellistä, kun saan itse hallita kaikkea. En halua lapsia pilaamaan elämääni, haluan elää täydellistä elämää yhdessä mieheni kanssa.

18

645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä ja se toinen

      Minä minä minä. Minä riitän. Minä vain.

      Minä olen niin täydellinen, että pystyn korvaamaan miehelleni koko hänen sukunsa ja olemaan niin rouva kuin lapsetkin. Kukaan ylimääräinen ei ole kylli arvokas meidän elämäämme. Kotini on linnani.

      Minä. Hyvään naisenelämään kuuluu mies. Muuta ei rahan lisäksi tarvita.

    • miehet on eri sarjaa

      Joka tuollaiseen alistuu, ei ole mies vaan hiiri.

      Nainen ja hiiri yhdessä, nöyh.

      Tuollaiset naiset eivät saa miestä koskaan, heillä on vain hiiriä.

    • taas provo!!!

      Aloita uusi elämä ja lopeta typerien provojen suoltaminen!

    • Jotain unohtui....

      ....narsistisesta provostasi:

      *Ja meidän häitämme voit katsoa ja kadehtia TV:n Satuhäät-ohjelmasta!*

      Sinnehän ne kaikki muutkin narsisti-pikkuprinsessat tunkevat tyrkylle.....

    • mek

      AIka harva ´mies tai nainen pystyy sinun vaativaan hommaan eli eletty elämä jäätetaan taakse ja aloitettan ihan uusi ja pitää aprisuhteessakin olla se omakin elämä eikä vain olla kokoajan perheen kanssa niin ei toimi.

    • kaaleppi1

      Olet 24vuotias pikku pimperoosa?Jätä se Pete mä haluan sut Maria takas.Mennään naimisiin.

    • rwywruw5u

      hyvä provo! Mukana monta sellasta piirrettä mitä monet naiset eivät huomaa, ja toteuttavat sitä omassa elämässään.
      Olen vaan saman huomion tehnyt omassa tuttavapiirissä.

      Ite oon vaan siinä mielessä kurja, kun itse en OLLENKAAN pidä yhteyttä omiin sukulaisiin ja ETENKÄÄN lapsuudenperheeseen, jonkin verran olen tekemisissä miehen lapsuudenperheen ja sukulaisten kanssa, aika vähän kuitenkin. Ihan sen takia että voi ihmiset ovat miehelle tärkeitä.

    • Meidän stoori

      Minun mieheni katkaisi ihan itse kaikki suhteet perheeseensä ja entiseen puolisoonsa ja tämän lapsiin, kun vähän kautta rantain vihjailin ja osoittelin hänelle yksi toisensa jälkeen erinäisiä puutteita, vikoja ja vajavaisuuksia näissä ihmisissä ja heidän elämäntavoissaan ja asenteissaan.

      Nykyisin meillä on kaikki hyvin ja mieskin sanoo, ettei voisi onnellisempi olla, kun on onnistunut jättämään taakseen kaikki nuo ongelmaiset, joista säännönmukaisesti seurasi vain rahanmenoa ja pahaa mieltä. Sukulais-, tuttava- ja ystäväpiirimme koostuu suurimmalta osin minun valitsemistani ihmisistä. Toiset meistä vaan hallitsevat nämä asiat paremmin, toisilla se oma tahto ja oma paras eivät välttämättä ole niin selvillä.

      Jos joku tähän nyt väittää, että mies tai hänen vanhempansa kärsivät välirikosta, voin sanoa, että ei mies ainakaan. Jos vanhemmat kärsivät, se on ihan itse tienattua. Vuosikaudet heidän ainoa motiivinsa tavata miestäni oli taloudellisen hyötymisen mahdollisuus ja tarkoitus. Rakkaudesta ei koskaan ole ollut kyse.

      • nettitunnustelua

        SINUN miehesi katkaisi IHAN ITSE kaikki suhteet kaikkiin omaisiinsa ,

        kun SINÄ vähän kautta rantain vihjailit ja osoittelit miehellesi erinäisiä puutteita, vikoja ja vajavaisuuksia niissiä ihmisissä ja heidän elämäntavoissaan ja asenteissaan.

        Ihanko rakkaudesta osoittelit miehellesi?


      • aehaarjarj

        ap.jatkaa provoaan!!!!

        Ei kukaan ole noin viallinen!!!


      • avarakatseisuus

        Omassa lähipiirissäni on useita pariskuntia, jotka pitävät lähinnä yhteyttä vain toisen puolison vanhempiin ja sukulaisiin ja ystäviin. Useimmiten yhteyttä pidetään vaimon sukulaisiin ja ystäviin. Kun tarkkailet omaa lähipiiriäsi miettimättä syitä yhteydenpitoon, niin miltä vaikuttaa.


      • kenen poikii
        avarakatseisuus kirjoitti:

        Omassa lähipiirissäni on useita pariskuntia, jotka pitävät lähinnä yhteyttä vain toisen puolison vanhempiin ja sukulaisiin ja ystäviin. Useimmiten yhteyttä pidetään vaimon sukulaisiin ja ystäviin. Kun tarkkailet omaa lähipiiriäsi miettimättä syitä yhteydenpitoon, niin miltä vaikuttaa.

        Akkavalta määrää ja ukot totekoot, tai ei hyvä heilu!

        Näissä perheissä ei todennäköisesti tulla nauttimaan pojan valitsemasta miniästä. Äiti ja tyttäret eivät halua joukkoon yhtään miniää.


      • Hyvien lasten äiti16
        nettitunnustelua kirjoitti:

        SINUN miehesi katkaisi IHAN ITSE kaikki suhteet kaikkiin omaisiinsa ,

        kun SINÄ vähän kautta rantain vihjailit ja osoittelit miehellesi erinäisiä puutteita, vikoja ja vajavaisuuksia niissiä ihmisissä ja heidän elämäntavoissaan ja asenteissaan.

        Ihanko rakkaudesta osoittelit miehellesi?

        Lukaisepa viestini uudestaan. Kyllä se vastaus siellä on.

        Ja kyllä, ihan rakkaudesta. En halunnut hänen enää joutuvan kärsimään eräistä tietyistä ihmisistä, joiden kanssa ei koskaan saavuttanut mitään hauskaa tai kivaa, ainoastaan pahaa mieltä ja rahanmenoa.

        Et ehkä usko, mutta mieheni on ihan oikeasti itkenyt olkaani vasten sitä, kun parhaansa yritti vanhempiensa kanssa, mutta kaiken yrittämisen ja toiveikkuuden jälkeen tuli taas kerran ns. p*** niskaan. Kyllä silloin on oikeasti parempi katkaista suhteet for ever. Olkaa onnellisia kaikki te, joilla on edes puolittain hyvät suhteet vanhempiinne.


    • uskotoivoton

      No onneksi olkoon. Sulla on tossu mies. Minulle ei kelpaisi.
      Kai sinä määräät vessassa käymisetkin.

      Veikkaan vaikeuksia. Tai sitten joudut katselemaan sitä vätystäsi lopun ikäsi, kun ensin olet sen latistanut ja munattomaksi tehnyt. Viiden vuoden päästä kärsit seksin puutteesta.

    • asdfsdfds

      Onneksi olkoon vaan vanhanpiaan elämääsi!

      "Elämästä tulee täydellistä, kun saan itse hallita kaikkea."

      Pudotus korkealta ja kovaa. Luovuthan myös omista sukulaisistasi.


      Provohan tämä - ei kai kukaan noin lapsellinen voi olla.

    • Anoppi 48

      Juuri näin teki minun miniäni löydettyään poikani. Miehen vanhemmat, suku, kyläläiset, kaikkiin yhteydenpito lopetettiin. Miniällähän on omat vanhemmat ja sisarukset, nehän riittävät nyt aviopuolisollekin. Mies on avioliittoon mennessä tämän valinnan tehnyt, joten pulinat pois. Toivon, että miniä aikanaan saa juuri samanlaisen miniän kuin on itsekin. Nautin jo etukäteen ajatuksesta. Toivottavasti elonpäiviä riittää, että saan sen vielä nähdä.
      Saattaa kyllä olla, että miniä kyllästyy puolisoonsa ja pistää tämän syrjään samoin kuin on tehnyt miehen suvulle. Sitä jään toivomaan.

      • voi poikaparat

        Kun ero tulee, mies on todella yksin. Kaikki yhteydet poikki entiseen elämään, nainen on järjestänyt asiat sellaiseen pisteeseen.Eron jälkeen ei ole miehellä toivoa nähdä lapsiaan ja nainen tekee kaikkensa loatessa miehen maineen, yleensä tuollaiset narsisti-naiset keksivät miehelle insestisyytteen ynnämuuta elämän helvetiksi te-
        kevää.


    • Vaatimuksista

      Mitäpä jos tuo tuleva kimppanisi laittaakin samat ehdot, ei enää sinun sukulaisiasi. Miten suhdaudut kun joutuisit luopumaan heistä.

      Joten äläpä vaadi toiselta sitä, mitä et itse voi tehdä myös.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      285
      19511
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      99
      3869
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2306
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      197
      2003
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1900
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      304
      1722
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1412
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      92
      1395
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1207
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      246
      1111
    Aihe