Miten käytetään, lähinnä siis akryylinen huoltamisessa, viilatessa vanhaa rajaa pois?
Laitetaanko ennen luonnonkynnen primeerausta? Haittaako, jos menee myös rajan kohdalla luonnonkynnelle ym.
no line
5
183
Vastaukset
- kdenji
ei ole olemassakaan, ainakaan mun käyttämällä merkillä. primerhän tulee ainoastaan luonnonkynnelle. sulla ei taida olla käryäkään mitä oot tekemässä..
neuvoja kannattaa aina kysellä kyseisen tuotteen maahantuojalta. koulutuksessa kaikki nämä asiat käydään läpi. eri tuotelinjojen tuotteilla saattaa olla hiukan toisistaan poikkeavia ominaisuuksia. toisella merkillä onnistuu helpommin jokin asia kuin toinen taas saattaa tarvita enemmän välipinnoitteita esimerkiksi. tärkein kysymys on, kannattaako käyttää aineita jollet tiedä mitä ne sisältää ja mitä niillä tehdään?- 14 13
Ai ettei ole olemassa...
kulkee muillakin nimillä, no line, line vanish ym. Häivyttää viilatun rakennemassan ja kynnen välille vielä mahdollisesti jäänyttä näkyvää rajaa.
http://www.silcaremalta.com/components/com_virtuemart/shop_image/product/Silcare_Line_Van_4d977ce8db048.jpg tai
http://crystalnails4essex.co.uk/index.php?main_page=product_info&cPath=10&products_id=144 tai
http://www.naio.co.uk/section.php/382/1/infill-line-eraser tai tai tai.
- 1-4
Sanoin ettei ole minun käyttämässäni tuotesarjassa. ammattilaissarja, tuskin tunnetkaan. ammattilainenhan osaa häivyttää rajan muilla keinoin, ehkä siksi.
- 18 13
Vaikea sanoa, tunnenko, kun et kertonut merkkiä. Linkeissä on myös ammattilaissarjoja (tuskin tunnetkaan?)...
Ammattilaistuotteita saa nykyisin hankittua naapurin putkimieskin, jos osaa nettiä käyttää. Usein jopa halvemmalla, kuin vastaavia tuotteita Suomesta. Y-tunnuksen omaava yrittäjä (siis vaikka se putkimies-, taxi-, kioskiyrittäjä) saa vieläpä tuotteet ulkomailta arvonlisäverotta.
Kyselimpä siis vinkkejä tuotteen käyttöön, mutta Sinähän et ammattilaisena tuotetta tunne.
- ---minni---
Mä käytän aina ennen primeria. Luonnonkynnen ja vanhan, viilatun rajalle! Hyvä tuote, käytän toki vain tarvittaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876