Miten käytetään, lähinnä siis akryylinen huoltamisessa, viilatessa vanhaa rajaa pois?
Laitetaanko ennen luonnonkynnen primeerausta? Haittaako, jos menee myös rajan kohdalla luonnonkynnelle ym.
no line
5
271
Vastaukset
- kdenji
ei ole olemassakaan, ainakaan mun käyttämällä merkillä. primerhän tulee ainoastaan luonnonkynnelle. sulla ei taida olla käryäkään mitä oot tekemässä..
neuvoja kannattaa aina kysellä kyseisen tuotteen maahantuojalta. koulutuksessa kaikki nämä asiat käydään läpi. eri tuotelinjojen tuotteilla saattaa olla hiukan toisistaan poikkeavia ominaisuuksia. toisella merkillä onnistuu helpommin jokin asia kuin toinen taas saattaa tarvita enemmän välipinnoitteita esimerkiksi. tärkein kysymys on, kannattaako käyttää aineita jollet tiedä mitä ne sisältää ja mitä niillä tehdään?- 14 13
Ai ettei ole olemassa...
kulkee muillakin nimillä, no line, line vanish ym. Häivyttää viilatun rakennemassan ja kynnen välille vielä mahdollisesti jäänyttä näkyvää rajaa.
http://www.silcaremalta.com/components/com_virtuemart/shop_image/product/Silcare_Line_Van_4d977ce8db048.jpg tai
http://crystalnails4essex.co.uk/index.php?main_page=product_info&cPath=10&products_id=144 tai
http://www.naio.co.uk/section.php/382/1/infill-line-eraser tai tai tai.
- 1-4
Sanoin ettei ole minun käyttämässäni tuotesarjassa. ammattilaissarja, tuskin tunnetkaan. ammattilainenhan osaa häivyttää rajan muilla keinoin, ehkä siksi.
- 18 13
Vaikea sanoa, tunnenko, kun et kertonut merkkiä. Linkeissä on myös ammattilaissarjoja (tuskin tunnetkaan?)...
Ammattilaistuotteita saa nykyisin hankittua naapurin putkimieskin, jos osaa nettiä käyttää. Usein jopa halvemmalla, kuin vastaavia tuotteita Suomesta. Y-tunnuksen omaava yrittäjä (siis vaikka se putkimies-, taxi-, kioskiyrittäjä) saa vieläpä tuotteet ulkomailta arvonlisäverotta.
Kyselimpä siis vinkkejä tuotteen käyttöön, mutta Sinähän et ammattilaisena tuotetta tunne.
- ---minni---
Mä käytän aina ennen primeria. Luonnonkynnen ja vanhan, viilatun rajalle! Hyvä tuote, käytän toki vain tarvittaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419