Oon käyttänyt geelikynsiä n. 10 kuukauden ajan, mulla on itellä laitteet ja laittelen kynsiä muutaman kerran kuukaudessa. Nyt pari kuukautta sitten kynsien laittamisen jälkeen alkaa iltaisin ja yöllä aivan helvetinmoinen kutina käsissä - mitään punoitusta ei tule eivätkä käteni ole kovin kuivatkaan, sormet vain kutiavat aivan järkyttävän pahasti pari päivää.
Olen yrittänyt estää kutinaa käyttämällä sormikkaita geeliä kovettaessa, mutta ei auta. Kosteusvoiteet ei tee eroa, kortisoniakin kokeilin, turhaan.
Mitä avuksi? Muilla kokemuksia?
Käsiä pistelee geelikynsien laiton jälkeen
4
157
Vastaukset
- 16 3
kokeile toiseen kyynärtaipeeseen geeliä, ja toiseen primeria. Käytätkö tippejä? Kokeile silloin myös omaan paikkaansa tippilimaa tai mitä tuotteita ikinä käytätkään, niin selvinnee mikä tuote ärsytystä aiheuttaa. Sen jälkeen keksimään korvaava tuote tilalle.
- Kynsitekn..
Olet yliherkistynyt geelille. Purkkien kyljessäkin lukee että mikäli yllämainittuja oireita ilmenee, lopeta käyttö. Lopeta siis käyttö. Voi pahentua ja laajentua. Tuo ei ole normaalia.
- mimosajb
Auttaisiko geelimerkin vaihto? Tai vaihtaminen akryylikynsiin? Luopumien rakennekynsistä kokonaan. Ei varmaankaan kannata jatkaa ainakaan tuolla merkillä, kun olet sille allergisoitunut. Valitettavasti noi halvemmat geelimerkit ei ole niin laadukkaita kuin vaikka LCN, Opi...tottakai noikin voi aiheuttaa allergiaa, mutta tuotekehittely on pidemmällä.
- kynskeli
Hei, voi kurjuus! Minkä merkkiset geelit sulla on? Kannattaa kyllä lopettaa kokonaan geelien ja akryylinkin käyttö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000598963124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92421Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1971667Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221391- 71980
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41927Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72824Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57822En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41782Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75694